18 maja 2017

Dzień mamy- pomysły na prezent

W maju jest wiele świąt, a to najważniejsze dla mnie zbliża się wielkimi krokami. Dzień jednej z najważniejszych osób w naszym życiu- mamy.  Dzień, kiedy szczególnie o niej pamiętamy i chcemy podziękować za wszystko. Za miłość, troskę, za wszystkie wyrzeczenia i trud włożony w opiekę, za pyszne obiady, śniadania przygotowywane wczesnym rankiem, ulubione serniki i szarlotki, wspaniałe pomysły, dobrą radę, piękny uśmiech, wsparcie, codzienną motywację. Myślę, że najszczersze 'Dziękuję, kocham Cię' będzie dla każdej mamy najpiękniejszym prezentem. Jeżeli jednak oprócz tego chcielibyście podarować coś jeszcze, pokażę Wam sprawdzone prezenty, które ucieszyły moją mamę.
1. Pierwszy pomysł to własnoręcznie zrobiony album, coś w rodzaju smash book'a. Do niego wklejamy zdjęcia, naklejki, wycinki z gazet, cytaty, koperty z wiadomościami. Co tylko przyjdzie nam do głowy. Chodzi o to, żeby było ładnie, oryginalnie i kolorowo. Świetna opcja dla osób kreatywnych, które lubią wyżyć się artystycznie. Swój album przygotowałam od początku do końca sama- wybrałam ozdobne kartki i  zaniosłam je do zbindowania, ale można to też zrobić na gotowym kilkukartkowym zeszycie z grubszymi stronami.
2. Druga propozycja to nic innego jak podziękowania spisane na papierze, tyle, że w nieco inny, nieszablonowy sposób. W specjalnie ozdobionym słoiczku zamknęłam 100 powodów dlaczego kocham moją mamę. Jest to bardzo pracochłonne, ale moim zdaniem te podarunki w które włożymy najwięcej wysiłku, a przede wszystkim serca są najpiękniejsze. Mama była bardzo wzruszona i przyznam, że mi samej sprawiało dużą radość, kiedy codziennie rano wyciągała nową karteczkę i odkrywała kolejne powody.
3. Ostatni pomysł jest dla osób mniej uzdolnionych plastycznie i manualnie, które po prostu wolą prezent kupić. Zawsze świetną opcją są rzeczy spersonalizowane. Takie, które są związane z zainteresowaniami danej osoby. Mogą być to kosmetyki, książki, mata do ćwiczeń, ale też zaproszenie do kina, restauracji lub karnet na siłownię. Zawsze wspaniałym prezentem są też fotografie przywołujące miłe wspomnienia. Tym razem chciałam podarować je mojej mamie nieco inaczej, bo nie w ramce czy albumie. Zaprojektowałam poduszkę ze zdjęć na stronie Projektogram. Wybrałam nasze ulubione kadry i stworzyłam z nich kompozycję, która jest ładną, ale też wygodną ozdobą łóżka czy kanapy.
A Wy macie już prezenty dla swoich Mam z okazji ich święta?
____________________________________________________________________________________________
 Ponad 4 tysiące osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów i przedpremierowe fotografie!
                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Snapachat- milionioliwka
Instagram- milionioliwka

21 komentarzy:

  1. Ja planuję wybrać się własnie w ten weekend i cos kupić. Ta poszuka jest super! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta poduszka, bardzo pozytywna :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak narazie nic nie kupilam ale musze cos wymyśleć ;)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pomysł według mnie jest najtrafniejszy :)

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły! Jeszcze nie wiem co sprezentuje mojej mamie, ale mam nadzieję, że jej się spodoba :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama poprosiła mnie o pędzle z aliexpress :D Także prezent mam kupiony, ale może pokuszę się jeszcze o te powody, dla których kocham mamę. Fajne pomysły :D
    Mój blog-zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły. Gdybym posiadała zdolności manualne na pewno zrobiłabym ten album.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki są zawsze świetnym pomysłem. Wiem, bo sama niedawno taką dostałam i byłam zachwycona :D

    Pozdrawiam
    https://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne pomysły! Myślę, że sama wykorzystam "100 powodów dla których Cię kocham". Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga : nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Album to genialny pomysł! Oryginalny i od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne oraz niezwykle kreatywne pomysły na prezenty, a co najważniejsze pochodzące prosto z serca

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kilka lat temu zrobiłam własnoręcznie dla mojej mamy coś podobnego jak w twoim 2 sposobie. Tylko, że napisałam za co kocham moją mamę na papierze i przykleiłam je do sznureczka do herbaty. I tak moja mama miała kilkadziesiąt rożnych smaków herbaty i przy każdym z co ją kocham. :D W tym roku jednak pójdę w stronę czegoś jeszcze bardziej praktycznego i kupię jej ulubione kosmetyki. <3

    https://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły! Często widziałam podobne w propozycjach dla zakochanych, ale obdarowanie czymś takim mamy to cudowny pomysł!
    Dziękuję za inspirację! Myślę, że wykorzystam pomysł ze słojem :)

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Same dobre pomysły, ostatnio widzę, że wszyscy odchodzimy od tych prostszych pomysłów takich jak: krem itp. Ostatnio kreatywność jest w modzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na bloga :) I piękne pomysły na prezent dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku podarowałam mamie kilka tego typu ramekhttp://www.albumyfoto.pl/ramki.html. Mama uwielbia uwieczniać wnuków na zdjęciach więc był to strzał w dziesiątkę. Prezent świetny, szczególnie dla osoby która ma w salonie kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te poduszki to genialna sprawa! Mojej mamie podarowałam ostatnio pościel, ale taka poducha też będzie znakomitą opcją. Może moja hurtownia pościeli będzie miała w ofercie dedykowane grafiki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te poduchy :) Jeśli nawet nie macie pomysłow na zaprojektowanie poduszki to w sieci jest bardzo wiele propozycji gotowych już wzorów poduszek.

    Inne opcje to:
    gazeta z artykułem i zdjęciem
    kubeczek z napisem
    czy torebka ze zdjęciem

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.