23 kwietnia 2017

Odliczam dni

Najważniejszy i najbardziej stresujący tydzień mojej edukacji w gimnazjum właśnie minął. Jestem już po egzaminach. Czuję, że poszło mi całkiem dobrze i ogólnie jestem zadowolona. Teraz tylko pozostało czekać aż do czerwca na wyniki.
Niestety do szkoły musimy chodzić do 22 czerwca, ale mam nadzieję, że teraz będzie zdecydowanie luźniejsza atmosfera i mniej nauki, a przede wszystkim okazja do spędzenia ostatnich chwil z klasą. Obiecałam sobie, że po egzaminach będę miała więcej czasu dla siebie. Bardziej skupię się na rzeczach, które lubię robić i które dają mi radość. Mam długą listę książek, które czekają w kolejce na półce. Chcę więcej czasu poświęcić na rozwój bloga. Właściwie to już czuję wakacje! Ten czas kojarzę z wyprawami, poznawaniem nowych miejsc. Przyznaję, że jestem włóczykijem i mam ogromną słabość do podróżowania. W tym roku planuję sporo wyjazdów, tych krótszych, ale także dłuższych i dalekich. Odliczam już dni do pierwszego z nich. Wszystko na pewno będę relacjonowała na instagramie i snapchacie, także warto być na bieżąco!
instagram/ snapchat: milionioliwka
Jedną z najbardziej wyczekiwanych podróży jest ta z ATASem pod koniec lipca. Rok temu miałam mały problem z podjęciem decyzji, aż w końcu, po długich przemyśleniach, które możecie przeczytać tutaj, zdecydowałam się na obóz na Malcie i w ogóle nie żałuję! Malta okazała się cudownym miejscem, idealnym na letni wyjazd. Jest przepiękna i bardzo gorąca. Do tego forma obozu, która pozwalała na naukę języka w praktycznej formie była świetnym doświadczeniem. Myślę, że takie wyjazdy, gdzie można samodzielnie wypróbować swoje możliwości językowe i dodatkowo je doszlifować są najlepszą formą nauki. Pobyt tam utwierdził mnie w przekonaniu, iż znajomość języka angielskiego jest niezbędna. A możliwość poznawania ludzi praktycznie z całego świata jest niesamowitym doświadczenia! Jeżeli chcecie przeczytać moją relację z Malty odsyłam Was tu
W tym roku wybór był dużo szybszy. Padło na skąpane w słońcu Włochy. Z reguły wolę podróżowanie samolotem, bo jest dużo szybsze, a co za tym idzie także wygodniejsze, jednak tym razem zdecydowałam się na autokar po to by odwiedzić jeszcze więcej miejsc. W ciągu jedenastu dni zobaczę Wenecję- miasto oplecione labiryntem kanałów, Florencję słynącą z kolorowych kamienic, Kościoła i Placu Świętego Krzyża, Rzym, znany od starożytności jako wieczne miasto, Monte Cassino, gdzie podczas II wojny światowej walczyli nasi rodacy, Pompeje i starożytny amfiteatr, przepiękną Wyspę Capri oraz sławną Weronę z dramatu Szekspira o nieszczęśliwej miłości. Do tego jeszcze jeden z najpopularniejszych parków rozrywki w Europie- Gardaland! Są to miejsca, które doskonale znamy ze zdjęć, pocztówek, katalogów lub chociażby lekcji historii czy polskiego. Mam też nadzieję, że będę mogła spróbować dużo pysznego, regionalnego jedzenia, bo włoska kuchnia jest jedną z moich ulubionych. Uwielbiam podróżować, zwiedzać, poznawać nowe miejsca i jestem naprawdę podekscytowana tym wyjazdem! Wyjeżdżam 26 lipca. Wykreślam kolejne daty w kalendarzu. Pozostało jeszcze 94 dni...
Cały program obozu możecie zobaczyć tutaj
Przedsmak Włoch miałam już miesiąc temu na grze miejskiej Spaghetti di Cracovia organizowanej przez ATAS.  Zadaniem było rozwiązanie różnych zadań z tym krajem. Nawet nie wiedziałam, że w Krakowie jest tyle śladów włoskiej kultury! Zabawa była fajna, a moja grupa na metę dotarła jako pierwsza. 
 A Wy planujecie już wakacje? Byliście kiedyś we Włoszech?
_____________________________________________________________________________________________
Ponad 4 tysiące osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów i przedpremierowe fotografie!

                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Snapachat- milionioliwka
Instagram- milionioliwka



22 komentarze:

  1. Super wyglądasz ! Trzymam kciuki za wyniki :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja egzaminy mam już dawno za sobą. Teraz zbliżam się do matury :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje poświęcę na naukę do matury ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz tą marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna stylizacja! Twoja wakacje zapowiadają się naprawdę wyśmienicie. Ja również jestem już po egzaminie, ale nie chcę sprawdzać jak sobie poradziłam.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz tą jeansową kurteczkę. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. we Włoszech nie byłam nigdy, ale kto wie może i mnie kiedyś tam drogi zaprowadzą ;-)
    jeśli chodzi o wakacje - musze przyznać że nawet się nie zorientowałam że to już tak blisko nich; myślę, że w tym roku będę zwiedzać Polskę, kocham góry więc pewnie padnie na jakieś polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam we Włoszech i tam jest pięknie :D

    www.wikamesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurtka jest cudna!!! Ile za nią dałaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.rosegal.com/jackets/flower-embroidered-jean-jacket-1004569.html

      Niestety droga. Plus koszty przesyłki z zagranicy. Też mi się podoba i to bardzo. Ale to nie na kieszeń przeciętnego Polaka.

      Usuń
  10. Nie mogę się doczekać wakacji! Byłam we Włoszech rok temu na wycieczce ze szkoły, odwiedziłam Wenecję, Rzym, Florencję, Asyż i Monte Cassino, byłam oczarowana. Włochy to piękny kraj <3
    Póki co, niestety, nie mam planów na wakacje, wyjdzie jakoś na spontanie :)
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka

    beauty--trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu Ci życzę. Miałam okazję być we Włoszech są cudowne, szczególnie Wenecja <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o Włochy, bardzo polecam! Byłam w Wenecji, Rzymie, Asyżu i jeszcze kilku okolicach i mogę szczerze powiedzieć, że było fantastycznie, ludzie, atmosfera, widoki, jedzenie, kultura, no co więcej pisać pojedziesz to sama zobaczysz. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam jeszcze tam nigdy we Włoszech, ale baaaardzo bym chciała!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :)
    Egzamin gimnazjalny to pikuś w porównaniu jakie jeszcze Cię w życiu czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Egzamin gimnazjalny... Też mam już to za sobą :) (całe szczęście, bo się stresowałam że zawiesiłam blogowanie na ponad miesiąc żeby uczyć się i ochłonąć xD)
    Mój blog->Wiktoria Gloria

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.