24 grudnia 2016

Prawdziwa magia świąt

Zakorkowane ulice, każdy gdzieś się wyjątkowo spieszy i gna, by zdążyć na czas. Tłumy w galeriach handlowych, setki ludzi za czymś biega, szuka, sprawdza, akurat w tym samym czasie co ja. Ten dylemat przy kupowaniu choinki- która jest najodpowiedniejsza gabarytowo i będzie się najmniej 'sypać'. W supermarketach zawsze dla nas brakuje suszu i zanim go kupimy musimy objechać całe miasto i sprawdzić przynajmniej kilka sklepów. No i te ogromnie długie kolejki, mam wrażenie, że czekam w nich godzinami, a czas coraz bardziej się dłuży i minuty lecą coraz wolniej. Śliczne świąteczne ozdoby, bombki, zawieszki, światełka na które wydajemy coraz więcej pieniędzy... i dziura w budżecie wciąż się powiększa. Jak wykazują wszystkie statystyki to właśnie w czasie Bożego Narodzenia Polacy są najbardziej rozrzutni. Napięta atmosfera w kuchni, ciągłe zerkanie na zegarek i drobny stres, by wszystko wyszło tak jak ma być. Generalne porządki to też nie jest coś co lubię najbardziej...
Mimo tego, iż te rzeczy teoretycznie nas denerwują i na nie narzekamy jest w nich coś takiego, że w ciągu roku wspominamy je z cieniem uśmiechu na twarzy. Uświadamiamy sobie wtedy, że tak naprawdę to nawet je lubimy, bo one także tworzą tą atmosferę. W końcu to nieodłączny element przygotowań oraz tego niepowtarzalnego klimatu. Co roku zadziwia mnie to na nowo ale to jest właśnie prawdziwa magia świąt...
Mam nadzieję, że Wasza Wigilia była równie udana jak ta u mnie. Że najedliście się tak jak należy i spróbowaliście każdego dania, każdej zupy i każdego rodzaju pierogów. Że kompot z suszu Wam smakował. Że złożyliście swoim bliskim piękne życzenia łamiąc się z nimi opłatkiem i spędziliście z nimi miło czas zasiadając do wspólnej kolacji. No i oczywiście chciałabym, aby u wszystkich z Was święty Mikołaj tak rewelacyjnie trafił z prezentami jak u mnie. Żeby paczki, które znaleźliście pod choinką to spełnienie Waszych drobnych marzeń i będą Wam służyć. Nie pozostaje mi już nic innego jak życzyć Wam radosnych, spokojnych, pełnych miłości i nadziei świąt. Zapomnijcie na chwilę o wszystkich codziennych problemach i obowiązkach, odpocznijcie od stresów, gonitwy i poczujcie tą magię i atmosferę Bożego Narodzenia. Spędźcie wolne chwile z rodziną, na wspólnej rozmowie, poświęćcie te chwile właśnie swoim najbliższym. Życzę Wam naprawdę wspaniałych, niezapomnianych świąt! Udanego, szalonego Sylwestra! Do zobaczenia w nowym roku!
_____________________________________________________________________________________________ 
Ponad 4,1 tysiąca osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów i przedpremierowe fotografie!
                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Snapachat- milionioliwka
Instagram- milionioliwka

17 komentarzy:

  1. Kocham ten magiczny czas świąt. Prześliczne foty!

    ☾MÓJ BLOG☽ CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas narzekałam, że wcale nie czuję tego świątecznego klimatu, aczkolwiek właśnie dzisiaj siadając przy wigilijnym stole poczułam prawdziwą magię świąt ;) Śliczne zdjęcia. Wszystkiego dobrego i udanego Sylwestra!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, klimatyczne zdjęcia! ^^


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ten czas i spędziłam go w gronie najbliższych <3 Cudowne zdjęcia, wyglądasz przepięknie :o
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsze życzenia jakie dostałam <3 Piękne zdjęcia!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też Wigilia była udana. Bardzo ładny masz makijaż. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje również były udane, choć nie idealne, ale udane ♥
    Śliczne zdjęcia!
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku spędziłam święta o wiele lepiej niż rok temu, wszystko idealnie, tylko przydało by się trochę śniegu. Cudny klimat mają te zdjęcia!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wigilia była udana. Śnieg spadł kilka godzin przed.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świątecznie <3 Pięknie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia i na prawdę fajny post ! Cieszę się, że tu trafiłam.
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam ale może znajdzie się coś co się wam spodoba http://tala1905.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne Zdjęcia <33

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.