4 grudnia 2016

Drogi Mikołaju...

Drogi Święty Mikołaju,
Mam na imię Oliwia. Dziś, tak jak miliony dzieci na całym świecie, piszę do Ciebie list. Jak każde dziecko i ja mam marzenia i prośby które chcę Ci teraz opisać. Zdaję sobie sprawę z tego, że co roku intensywnie pracujesz i starasz się je wszystkie spełnić, więc rozumiem to, iż jesteś bardzo zajęty. Najpierw musisz objechać miliony domów po to, aby zebrać koperty zaadresowane do Ciebie z parapetów dziecięcych pokoików. Muszę Ci się przyznać, że od kilku lat zastanawiam się nad tym jak sobie radzisz ze zjedzeniem tych wszystkich pierniczków pozostawionych przy listach. I do tego szklanka mleka w każdym domu. U mnie w ubiegłym roku wypiłeś ją do dna. Mnie po takiej ilości na pewno bolałby brzuch... Potem czytasz te wszystkie listy, niektóre z nich pisane są jeszcze koślawymi literkami, inne składają się tylko z samych rysunków. Wszystkie są bardzo ważne i piękne, a Ty je zapamiętujesz. Musisz rozplanować pracę dla swoich elfów i zadbać, by o żadnym dziecku nie zapomniano. A potem w ciągu jednej nocy dostarczasz te wszystkie pięknie opakowane pakunki do właściwych domów. Jestem pełna podziwu jak Ty to robisz, że wyrabiasz się w czasie i nigdy nie pomylisz żadnej paczki!
Chciałabym, abyś wiedział, że doceniam Twoje starania i bardzo dziękuję za wyjątkowe niespodzianki, te dla mnie i mojej siostry, które znalazłyśmy w zeszłym roku. Wszystko bardzo nam się podobało. Muszę przyznać, że jesteś jedną z najwspanialszych postaci w moim życiu, dzięki Tobie moje dzieciństwo jest tak bogate i wspaniałe. Jesteś mistrzem w swojej pracy i naprawdę Cię za to podziwiam! I choć jest wielu, którzy próbują się pod ciebie podszywać, to my dzieci wiemy, że tylko Ty jeden jesteś prawdziwy.
W tym roku byłam wyjątkowo grzeczna. Słuchałam rodziców i pomagałam mamie. Byłam miła dla siostry i dbałam o królika. Wiem, że muszę bardziej zwracać uwagę na porządek w swoim pokoju, ale obiecuje Ci mocną poprawę. Mam nadzieję, że weźmiesz moje starania pod uwagę. Tym razem proszę Cię tylko o jedną rzecz, lecz jest ona dość inna, nieoczywista.
Drogi Święty Mikołaju, proszę Cię o miłość. Dużo miłości, tyle, by starczyło na ponad pięćset milionów kilometrów. To dla mnie bardzo ważne. Chcę, abyś obdarował nią wszystkich ludzi na świecie. Starych i młodych. Tak, by każdy potrafił kochać i był kochany. By serca ludzi były duże i gorące, by ta miłość była szczera i bezinteresowna. By potrafiła pokonać wszytkie bariery, by na przeszkodzie nie stanęła żadna granica, żaden kolor skóry, żadne wyznanie ani orientacja seksualna.... Czy nawet poglądy polityczne. Proszę Cię, aby każdy miał miłość w swoim sercu, ale też by jej doświadczył. By na świecie nie było samotnych ludzi, którzy na próżno wsłuchują kroków na klatce schodowej w nadziei, że do ich drzwi zapuka ktoś inny niż listonosz z rachunkami. Proszę Cię, by ta miłość dotarła do porzuconych dzieci, które marzą o mamie i tacie, pragną ciepła kochającej się rodziny. By miłości doświadczyły dzieci, które już nigdy nie będą oglądały na swoim ciele siniaków, ran i śladów po pasie...."na który zasłużyły". By dzieciństwo tych młodych osób przestało być naznaczone słonymi łzami i cichym chlipaniem w poduszkę. I daj im tyle miłości, by miały siłę, wiarę w ludzi i nie bały się kochać. Proszę Cię, byś zamienił miłość rodziców do alkoholu na miłość do ich dzieci, by nigdy nie czuły się gorsze, porzucone i nie musiały wstydzić się swoich najbliższych. Proszę, by ciężko chorzy doznawali miłości tak wielkiej, która mogłaby przyćmić ból i cierpienie. Chcę, aby zwierzęta także poznały miłość człowieka. Myślę, że jest to szalenie istotne, aby ludzie kochali. Mocno wierzę, że świat dzięki temu będzie lepszy. Każdy człowiek mógłby otworzyć swoje serce i obdarzyć uczuciem drugą osobę. Ludzie będą się wzajemnie szanować, będą dla siebie dobrzy i wyrozumiali. Każdy będzie czuł się wyjątkowy, ważny, potrzebny. Jestem pewna, iż tylko ta jedna rzecz rozwiązałaby wiele problemów na świecie. A ja kocham świat i z całego mojego małego serduszka proszę: uratuj go obdarowując ludzi miłością...
Kocyk-klik
Sweter-klik
_____________________________________________________________________________________________ 
Ponad 4,1 tysiąca osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów i przedpremierowe fotografie!
                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Snapachat- milionioliwka
Instagram- milionioliwka

18 komentarzy:

  1. Kurcze to bardzo fajna wersja 'listu' do Mikołaj i bardzo mądra :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło! Ps. Jesteś bardzo śliczna! 😻 zapraszam do mnie 😏 madziabooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tu przypadkowo i .. JAKI ŚLICZNY BLOG ♥♥♥
    ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny list i jego przesłanie trafione w sedno. Jak zwykle + za post Oliwka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes prześliczna! Bardzo klimatyczne zdjecia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny list i piękne zdjęcia *.*


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny list! Miłość jest potrzebna każdemu z nas. Świetne, świąteczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co napisać. Po prostu się popłakałam... Piękny, przepiękny list. Dziękuję Ci za tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sposób, w jaki piszesz, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny list <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie tego każdy z nas powinien pragnąć od Mikołaja :)
    śliczne zdjęcia<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo magiczny i wartościowy post. To o co prosisz jest naprawdę bardzo istotne. Jak zwykle zaskakujesz mnie treścią i swoim słownictwem, oczywiście w dobry sposób. Pozdrawiam cieplutko! ;* I bardzo chciałabym żeby twoje życzenie się spełniło.

    Po roku przerwy wracam na bloga z dużą dawką przemyśleń, zapraszam :)
    Z mojej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczny list a ta końcówka nie samowita😘😙

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.