8 lipca 2016

Kierunek Malta!

Wakacje trwają w najlepsze! Póki co odsypiałam cały rok szkolny wstawiając dopiero o 10, czasami nawet i później... A popołudnia spędzałam w mieście ze znajomymi. Teraz przede mną pierwszy wakacyjny wyjazd w tym sezonie- obóz językowy na Malcie z biurem ATAS. Jutro rano wyjeżdżam do Warszawy, skąd wieczorem mam samolot. Wstanę najwcześniej jak to tylko możliwe, bo spodziewamy się wielu korków, pozamykanych ulic i utrudnień przez szczyt NATO. No nic... Liczę na to, że jakoś jednak uda nam się dotrzeć w całości.
Walizkę już mam prawie spakowaną, muszę dołożyć jeszcze kilka drobnych rzeczy.
Co ze sobą wzięłam? Może niedługo wyjeżdżacie na podobny obóz i jesteście ciekawi co warto spakować? 

  • Obowiązkowo strój kąpielowy, bo w planie mamy plażowanie na Błękitnej Lagunie. 
  • Czapka, okulary przeciwsłoneczne, olejki z filtrem też będą niezbędne, bo jestem pewna, że słońce nie zawiedzie i pogoda będzie super. No i jeszcze ręcznik plażowy!
  •  Paszport- koniecznie, o nim nie mogę zapomnieć. Oprócz tego muszę wziąć ze sobą ksero tego dokumentu na stronie ze zdjęciem oraz legitymację. 
  • Adaptor do kontaktów też się przyda. Swój kupiłam już przed wyjazdem do Londynu i wiedziałam, że jeszcze się przyda, ponieważ na Malcie gniazdka są takie same jak w Wielkiej Brytanii. 
  • Wcześniej też kupiłam drobny upominek, pamiątkę z mojego miasta dla rodziny u której będę mieszkać. 
  • Oprócz tego oczywiście klapki, sandały, sukienki, koszulki na szelkach i szorty- wszystkie ubrania na ciepłą pogodę.
  •  A no i jeszcze notes, długopis i słownik kieszonkowy przydadzą się na pewno, bo w końcu jest to obóz językowy! 
  • Aparat wcisnęłam do bagażu podręcznego, chociażby dlatego, żeby się nie uszkodził w transporcie. Na lotnisku często rzucają walizkami i wolę mieć pewność.

No i bagaż mam pełny. Trochę ciężki, mam jednak nadzieję, że nie przekracza tych dozwolonych 20 kg. Widzimy się za tydzień! Obiecuję, że wrócę ze wspaniałymi wspomnieniami, którymi się z Wami podzielę i pięknymi zdjęciami z jeszcze piękniejszej Malty!
Jedziecie w tym roku na jakiś obóz?
_______________________________________________________________________________________________
Ponad 4,4 tysiąca osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów, przedpremierowe fotografie oraz co dzieje się za kulisami Małych Gigantów!
                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka

31 komentarzy:

  1. Ja w niedzielę jadę na obóz do Bułgarii. Udanego wyjazdu :*
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanego wyjazdu życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie lubiłam się pakować :/ Zawsze mam obawy, że coś zapomnę :c
    Młego wyjazdu <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu zyczę!


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełeczko pełne japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wyjeżdżam jutro :) udanych wakacji!

    o-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny będzie ten wyjazd, tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, czekam na relacje z tego obozu! Rób jak najwięcej zdjęć :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)
    Miłego wyjazdu, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu ;) Obozy to wspaniały czas. Sama jeździłam przez 12 lat jako uczestnik.
    W tym roku moja rola się odwróci, to ja będę odpowiadać za dzieciaki.

    Pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety na żaden obóz nie jadę, nie ciągnęło mnie w tym roku do takich wypadów. Jednak to świetna rzecz. Udanego wyjazdu!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szykuję się na moje ukochane wakacje nad morzem! :D

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu :) Ja wyjeżdżam w te wakacje do Krakowa i Francji ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wyjazdu:D
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu marzę o takim obozie językowym za granicę, ale jak na razie nie odważyłam się haha. Udanego wypoczynku!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz super! Co to za drobny upominek kupiłaś dla tej rodziny u której będziesz mieszkać? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo to super wakacje ci się szykują i przepiękne zakątki do obejrzenia! Powodzenia kochana i życzę udanych wakacji na Malcie :) Ja wyruszam tylko nad polskie morze :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie wróciłam z obozu w Chorwacji, a tobie życzę miłego pobytu na Malcie, bo obóz językowy i to w takim miejscu może być ciekawym doświadczeniem :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dopiero co z obozu wróciłam i już strasznie za nim tęsknię. Życzę Ci miłej zabawy na Malcie, mam nadzieję że przywieziesz wiele cudownych wspomnień x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dopiero co z obozu wróciłam i już strasznie za nim tęsknię. Życzę Ci miłej zabawy na Malcie, mam nadzieję że przywieziesz wiele cudownych wspomnień x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. no to miłego wyjazdu!
    na obóz nie, ale dzisiaj wróciłam za to z Włoch :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wyjazdu! Ja w tym roku nigdzie się nie wybieram :/

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wyjazd. Na pewno wrócisz z mocną opalenizną i ze wspaniałymi wspomnieniami. Pięknie piszesz bloga. Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać, a mi poznać tak pozytywną i wspaniałą osobę, jak Ty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jadę w tym roku na żaden obóz, tylko na pielgrzymkę i później na konwent. Osobiście nie wyobrażam sobie wakacji bez żadnego wyjazdu, bo jestem osobą, która kocha podróże i dla niej rok bez żadnej wycieczki to rok straecony. Miłego wyjazdu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie wróciłam z obozu sportowo-rekreacyjnego z KN CM Slalom :D Było bardzo fajnie i super, jestem zadowolona, że należę do tego klubu i jeżdże z nimi na obozy letnie, zimowe i chodzę na zajęcia sportowe :D Mam tam pełno wspaniałych znajomych, z którymi na dodatek będę chodzić do nowej szkoły :D Takie szczęście :P

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak było? :) Troszkę zazdroszczę, też chętnie bym się wybrał :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.