1 lipca 2016

DIY orzeźwiające wakacyjne napoje

Wakacje zaczęły się tydzień temu, a przed sobą mamy jeszcze dokładnie dwa miesiące wolnego. Póki co pogoda dopisuje i mam nadzieję, że będzie tak przez cały czas. Czasami jest tak gorąco, że aż trudno wytrzymać, upały powyżej 30 stopni... Ale to dobrze! W takie dni każdy schładza się jak tylko może. My kiedy tylko się da wsiadamy w auto i jedziemy na babci na basen. Wodę termalną zawsze mam w torebce. Ostatnio też musieliśmy kupić do domu dodatkowy wiatrak... A u mnie w mieście zamontowano nawet zraszać i kurtynę wodną na rynku. Pomyślałam więc, że przygotuję dla Was kolejny sposób na schłodzenie się w upały i osłodzenie sobie dnia. Trzy pomysły na moje ulubione orzeźwiające wakacyjne napoje. Przepisy- łatwizna, a potrzebne produkty to naprawdę groszowa sprawa. Zapraszam!

Kawa mrożona

Składniki:
Dwie łyżeczki kawy rozpuszczalnej,
Lody waniliowe,
Szklanka mleka,
Bita śmietana,
Około 10 kostek lodu.

Przygotowanie:
Zalej kawę małą ilością wrzątku.
Wrzuć do blendera lód i dolej kawę.
Zblenduj te dwa składniki, najlepiej na trybie kruszenia lodu.
Kiedy lód się skruszy dorzuć do blendera jeszcze gałkę lodów waniliowych i mleko.
Blenduj jeszcze przez chwilę.
Następnie kawę przelej do szklanki i dodaj bitą śmietanę.
Udekoruj według uznania, może to być kakao, posypka lub ulubiona polewa.
Smacznego!



Truskawkowe Mojito

Składniki:
Limonka,
Kilka truskawek,
Woda gazowana,
Napój typu Sprite,
Kostki lodu (według uznania), 
Mięta.


Przygotowanie:
Do szklanki wrzuć truskawki i rozgnieć je widelcem.
Wyciśnij sok z połowy limonki.
Drugą połowę możesz pokroić w plasterki i też dodać do napoju.
Dorzuć miętę, składniki przykryj lodem i zalej połową wody gazowanej i połową Sprite'a.
Gotowe!


 Cytrusowa lemoniada

Składniki:
Pomarańcza,
Cytryna,
Kilka listków mięty,
Łyżeczka cukru,
Woda gazowana, 
Kostki lodu (według uznania).


Przygotowanie:
Wyciśnij sok z pomarańczy oraz cytryny i przelej go do szklanki.
Wsyp kostki lodu i dolej wodę.
Dodaj cukier i listki mięty.
Na zdrowie!


Którego napoju najchętniej byście spróbowali?
_______________________________________________________________________________________________
Ponad 4,4 tysiąca osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów, przedpremierowe fotografie oraz co dzieje się za kulisami Małych Gigantów!
                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka

35 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mojito! <3 Uwielbiam truskawki. ;D Mamy te caluteńkie dwa miesiące, trzeba je wykorzystać jak najlepiej ;)
    P.S W poscie jest chyba literówka - zamiast słowa zraszacz jest zraszać :)


    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wybieram mojito <3 Nie mogę się oprzeć temu truskawkowemu kolorkowi :)
      zapraszam na mojego bloga: http://moccamonica.blogspot.com/

      Usuń
  2. Mmm, aż mam ochotę zrobić któryś z tych napoi, ale to już nie dzisiaj, bo jest po 23 XD Jutro wykonam przepisy :)
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie chyba najbardziej przypadło mi do gustu, chociaż na tą kawę mrożoną raczej też się skuszę;)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze zrobić tą kawę mrożoną!<3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować to mojito :)
    a kawa mrożona to u mnie klasyk na lato :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne przepisy, z pewnością skorzystam!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę wypróbować kawę mrożoną, a lemoniadę robię najczęściej w upalne dni! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś zrobić własnoręcznie mojito :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować w najbliższym czasie kawę mrożoną ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi teraz smaku! Właśnie ostatnio miałam ochotę na mrożoną kawę, ale nie wiedziałam za bardzo jak się do tego zabrać, także na pewno wypróbuję :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłabym sobie takie mojito, ale niestety sezon na truskawki już minął. :(

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na mrożoną kawę bez kawy :D ktoś zna przepis :P
    To DIY tak pysznie wygląda :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za ciekawe napoje, na pewno jakiś zrobię. Zapraszam do siebie dopiero zaczynam > http://oczamikaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować przepisy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne przepisy, myślę, że wykorzystam któryś z nich! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram cytrusową lemoniadę :) Zrobiłaś mi nią smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepysznie to wygląda - jak najszybciej muszę spróbować wszystkich trzech! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne przepisy, na pewno jakis z nich wypróbuję :) obserwuję :p
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie jestem za mrożoną kawą z bitą śmietaną oraz za wszelkimi owocowymi musami z blendera :D to są zawsze moje letnie hiciory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawkowe mohito brzmi genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie propozycje bardzo ciekawe i skorzystam z przepisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są bardzo dobrej jakości, wszystko wygląda estetycznie i smacznie, a wstęp zaciekawia, i dodaje trochę smaczku. Tak właściwie już wszystkiego próbowałam i dla mnie najlepsza jest kawa mrożona, tylko ja ją robię według własnego przepisu.
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysły! Napewno skorzystam! super!
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie:) http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jutro robię ten truskawkowy z limonką <3!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lemoniada w upalne dni gości u mnie i to często :) Za to mojito chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. W wakacje trzeba przemycać truskawki w każdej postaci. Stawiam, więc na mojito. Po mimo dwudziestu lat nienawidzę kawy. Na pewno ten napój nie jest dla mnie.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekałam na jakiegoś owocowego shake, smoothie albo koktajl mrożony. Wiem, że dodałaś mohito ale właśnie czegoś owocowo-mlecznego mi brak :D Ale przynajmniej dało mi to pomysł na wpis! Niemniej jednak pierwszy pomysł jest najbliższy memu sercu, jednak ja pomijam zaparzanie kawy, a do miski wrzucam lód, dużą łyżkę kawy, cukier i mleko i dopiero blenduję :P
    http://bepersevere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.