24 czerwca 2016

Powiedzonka Milionka

Dzisiaj odebrałam świadectwo, z przyjaciółmi świętowałam zakończenie roku, więc i dla Was mam coś specjalnego na dobre rozpoczęcie wakacji! W końcu, po paromiesięcznej przerwie przedstawiam Wam nowe powiedzonka Milionka, enjoy!


Jesteśmy w kościele, Martynka patrzy na obraz którejś ze stacji drogi krzyżowej i się krzywi.
-Co Ci się tak nie podoba Martynko?- pyta mama.
-Na tym obrazie jest Maryja? Niemożliwe żeby Maryja była taka paskudna!

-Mamo boli mnie nóżka! Mam ból intensywny, nawracający i krótkotrwały!

Odkąd Martynka obejrzała MasterChefa Juniora coraz częściej ma ochotę sama przygotować coś w kuchni. Jednego wieczoru przygotowała sobie deskę, nożyk, wyciągnęła truskawki i marchewkę. Pokroiła to, nabiła na wykałaczki, położyła na talerzyk, przychodzi do nas i mówi:
-Proszę, to jest moje nowe danie- burdel owocowo-warzywny.

Pewnego wieczoru Martynka postanowiła, że chce spać ze mną, więc powiedziałam, że wspólnie musimy rozłożyć łóżko. Na co ona stanęła w kącie i mówi:
-Wiesz co, lepiej jak sama to zrobisz. Ja tu się wprosiła, jestem gościem i nie będę Ci się narzucać.

Martynka wymienia jakie zabawki chciałaby dostać na urodziny, na co mama ją pyta:
-Martynko, po co ci te wszystkie zabawki jak i tak się większością nie bawisz, nawet ich nie ruszasz?
-Mamo, ja specjalnie ich nie wyciągam i się nimi nie bawię, są złożone i przygotowane, co jakby nagle był alarm przeciwpożarowy?

Byliśmy na ślubie kuzyna naszego taty. Wychodzimy z kościoła i Martynka mówi głośno:
-Ufff, nareszcie mogę odetchnąć z ulgą. Wszystko dobrze się skończyło, panna młoda nie powiedziała "nie".
Które powiedzonko spodobało Wam się najbardziej?
_______________________________________________________________________________________________
Ponad 4,4 tysiąca osób lubi mój profil na Facebooku! Jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć! Zobaczysz tam zapowiedzi wpisów, przedpremierowe fotografie oraz co dzieje się za kulisami Małych Gigantów!
                                                                             
A jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka

34 komentarze:

  1. Burdel owocowo-warzywny wygrał wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega powiedzonka! <3
    Najlepsze to z tym burdelem owocowo-warzywnym!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem nie mogę uwierzyć w to, co mówi, haha ;D
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorska potrawa mnie rozbawiła do łez :D
    Może wrzucicie też przepis? Hahahaha :)

    http://laurakwoczala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecie mnie rozwaliło na maksa :D
    Piękne zdjęcia ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarte powiedzenie najlepsze! Cudowne zdjęcia x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 jest najlepsze :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jestem wierząca, ale to z Maryją było żałosne.
    w ogóle, każdy tekst tu był żałosny, także ten :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś taki do przodu, to nie pisz z anonima :)

      Usuń
  9. Ale się uśmiałam czytając te powiedzonka - cudowna pamiątka! :D
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Milionek już taki duży!
    Powiedzonko z nienarzucaniem się zdecydowanie podbiło moje serce <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście b***** owocowo-warzywny :)
    Masz kochaną siostrę!
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, piszę o życiu w sposób niebanalny - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. burdel owocowo-warzywny wygrywa :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ona już duża! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze było moim zdaniem o zabawkach, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie super! Oliwka, mam pytanie, czy twoim prawdziwym tatą jest ten wykładowca z Podkarpacia o tym samym co twoje nazwisku? I czy utrzymujesz z twoim biologicznym ojcem kontakt? Jak tak, to jakie są między Wami relacje? Czy masz z jego strony przyrodnie rodzeństwo? Bo piszesz tylko o przyrodniej siostrzyczce Martynce ze strony mamy i o siostrze Martynki ze strony jej taty, twojego ojczyma. Myślę, ze warto, gdybyś napisała o twoim formalnym tacie i o twojej rodzinie z jego strony. W dzisiejszych czasach patchworkowe rodziny to codzienność, sama z takiej jak ty jestem, wiec wiem jakie to trudne, dlatego myślę, ze warto o tym pisać. A ty odważna jesteś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co cie interesuje czyjaś rodzina? Boże, nie wierzę...

      Usuń
  16. Hahaha, tym razem trudno mi aż wybrać najlepsze z powiedzonek, bo wszystkie takie fajne. :) Ale ostatecznie ostatnie. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgodzę się z komentarzami powyżej-burdel owocowo-warzywny wygrał haha!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post jak zwykle a ja zapraszam do mnie moja nazwa to cooockee.blogspot.com serdecznie zapraszam mój blog prowadze z myślą o 12-latlach zapraszam wszystkich starszych też. Chamska reklama XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wyglądu, jak i z charakteru jesteście zupełnie niepodobne i inne! Rety, Ty Oliwia wyglądasz jak Ukrainka, masz okrągłą twarzyczkę, ciemne oczy i włosy, a Martynka jak malutka Polko-Czeszka, jaśniutkie włoski, niebieskie oczka i piękna buźka aniołeczka, a charakterek małej diablicy :)To pewnie dlatego, że obie się wdałyście do swoich ojców, Ty do twojego prawdziwego taty, a Milionek do swojego taty, którego widziałam w MG. W MG jak Cię Oliwia widziałam na widowni to myślałam z rodziną, ze jesteś siostrą bądź krewną Anastazji, bo każdy mówił, że tak wyglądają Ukrainki z Krymu, a Nastka wyglądała bardziej jak Polka niż Ty. Tylko oczka miała skośne. Szkoda, że drużyna Martynki nie wygrała. Mocno jej kibicowałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie powiedzonka są super :D
    Nie mam młodszego rodzeństwa, ale moje kuzynostwo mi to nadrabia i mam takich tekstów 4 razy więcej w liczbie 4 osóbek :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne powiedzonka. Kochany Milion!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze to to z owocami, hihi :D Martynka surową marchewkę wbijała ma wykałaczkę czy ugotowaną? Boska jest :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne powiedzonka, ostatnie najlepsze haha :)
    karilleyn ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiedzonko z autorskim daniem zdecydowanie najlepsze :D

    Zapraszam również do mnie ✿
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja siostra jest świetna :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się co powie Milion, jak zobaczy swoje powiedzonka za kilka lat XD
    Wszystkie są świetne - skąd ta kreatywność u dzieci? :,)
    ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Śmieszny ten milionek. Chodzi razem z moją "siostrą" do klasy. Może kojarzysz Maję?

    Ja zapraszam do siebie:

    aniaactress.blogspot.com
    aniaactress.blogspot.com
    aniaactress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsze powiedzonko burdel owocowo-warzywny ahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepsze powiedzonko burdel owocowo-warzywny ahhahaha

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.