20 lutego 2016

Mali Giganci, odcinek 1

źródło zdjęcie- maligiganci.tvn.pl
W naszym życiu jest teraz trochę zamieszania, wyjazdów, łez wzruszenia o których ostatnio dyskretnie wspominałam. Dzisiaj w TVN o 20.00 będziecie mogli zobaczyć przyczynę tego stanu. Milionek wystąpi w pierwszym odcinku Małych Gigantów. Jest to odcinek w którym kompletowane są drużyny, a o tym kto do nich wchodzi decydują jurorzy.

Zdaje sobie sprawę, że po emisji programu mogą pojawić się różne komentarze, tak jak to było rok temu. Niektóre osoby wzbudzą sympatię bardziej, niektóre mniej i trzeba się z tym liczyć. Niestety nie wszyscy telewidzowie zdają sobie sprawę z tego ile trudu dzieci muszą włożyć w przygotowanie do występu i ile eliminacji, castingów musiały przejść, żeby znaleźć się z odcinku. Widząc to wszystko od kuchni naprawdę podziwiam każde dziecko, każdego wokalistę i tancerza, który odważył się stanąć i wystąpić na tej ogromnej scenie przed jurorami, setkami ludzi na widowni i milionami telewidzów. Sama nie miałabym na tyle odwagi, ale mam wrażenie, że występujące dzieci wcale się nie tremują.
Martynka kiedy dowiedziała się od castingach bardzo chciała jechać, a to ja namówiłam mamę, abyśmy pojechały z nią na przesłuchanie do Katowic. Później Martynka zakwalifikowała się na następne, do Warszawy, gdzie były zapraszane najlepsze dzieci z całej Polski. Tam decydował już opiekun drużyny. Pamiętam jak popłakałam się z radości kiedy wybiegła z krzykiem, że się dostała i że jest w programie. Nie liczyłyśmy na wiele, ale bardzo się cieszę, że zdecydowałyśmy się pojechać na to pierwsze przesłuchanie. Szczególnie kiedy widzę radość Martynki z występowania. Przed wejściem do studio powiedziała nam, że spełnia się jej największe marzenie i było to naprawdę wzruszające.
______________________________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             
Jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka
Codziennie nowe zdjęcia. :)
______________________________________________________________

57 komentarzy:

  1. Będę oglądać!
    Mam nadzieję, że Martynka pojawi się w kolejnych odcinkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę oglądać! Trzymam kciuki ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    http://aarlenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Na pewno obejrzę✌✌✌

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja siostra jest przeurocza! Mocno za nią trzymam kciuki! :) Jest wspaniała! Pozdrów ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę oglądać! Gratuluję Martynce i trzymam kciuki!
    ☃himarlena.blogspot.com/KLIK☃

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście będę oglądać! Trzymam kciuki za Martynkę <3

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, wspaniałą masz siostrzyczkę! :)

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie :)
    http://racjonalnyempiryk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetnie, że się dostała! Z chęcią obejrzę dzisiejszy odcinek :) To prawda, że od kuchni wszystko jest bardzo skomplikowane i na prawdę pracochłonne..dzieci muszą mieć dużo siły i samozaparcia żeby jednak wytrwać. Gratulacje dla Martynki! ♥

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że Martynka się dostała. Oglądałam poprzednią edycję, a teraz tym bardziej obejrzę drugą. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, Martynka jest przeesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, że Martynka się dostała :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku Martynka jest mega kochana!Z tą swoją bezpośredniością pasuje na scenę jak nikt inny haha. Z mamą już zarezerwowałyśmy telewizor na 20, także będziemy kibicować. Trzymam kciuki, najważniejsze, żeby dobrze się bawiła, bo program fajny, ale chwilami trochę... hm brutalny. Głównie przez to, że nie wszyscy z tych siedzących na kanapie przed tv, komputerem czy nawet na widowni rozumieją ile pracy kosztuje taki występ, a jedynie oceniają. Jednocześnie szybko wprowadza w świat dorosłych. Ja tam prawie ryczałam przed tym telewizorem jak ktoś odpadał w poprzedniej edycji ;_;
    Życzę jej, żeby spełniła to swoje największe marzenie, naprawdę, z całego serducha!
    www.dont-benormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie oglądałam tego programu (wiem, to dziwne), ale dzisiaj wieczorem spróbuję na niego zajrzeć :) To fantastycznie, że Martynka dostała się do programu! Zawsze podziwiałam te wszystkie osoby młodsze ode mnie, które potrafiły wyjść na scenę i bez większych problemów potrafiły zrobić coś niesamowitego :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę kibicować Martynce i razem z siostrą trzymamy za nią kciuki xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę oglądała, trzymam kciuki za Milionka :3 Jestem pewna, że wszystkich zaczaruje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj o 20 będę siedzieć przed telewizorem i z entuzjazmem dopingując Martynce :D
    Gratuluję za odwagę i Tobie, że pomogłaś jej namówić mamę zebyście pojechały ^^

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem do tego programu bardziej liczy się czy dziecko ma gadane czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje im bardziej pyskate tym lepiej trzeba brak talentu czyms zamaskowac

      Usuń
  18. hahaahhahaahahahhahaah xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje Martynce!
    Trzymam kciuki :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zacznijmy od tego że dziecko w takim wieku powinno występować w szkolnym przedstawieniu a nie przed milionami w tv. Chore i tyle. Jeszcze zdążą być dorosle, po co im to odbierac i narzucać zachowania których wymaga się od ludzi dojrzalych? Nie lubię robienia z dzieci debili czy marionetek, to tez ludzie którzy czuja. Dzieci niby się tak bawią, ale czytałam wywiad bodajże z wojewódzkim (?) o tym co się tam dzieje poza kamerą i.. no właśnie.. To moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie oglądam 😁 Najpierw patrzę na widownię i jakieś znajome twarze. Patrzę później, czyżby Oliwka? Kurczę to musi być Martynka ten Minion 😂 Nie pomyliłam się. Zastępstwo Kingi i Stasia z poprzedniej edycji. Wierzę w nich 💓

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielkie gratulajce dla Martyny, ze przeszła do nastepnego odcinka. Na samym początku nie mogłem skojarzyć skąd nam tą dziewczynkę ale jak zobaczyłem Ciebie to zacząłem krzyczeć na caly dom haha
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w Malych Gigantach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie obejrzałam Małych Gigantów. Byłam zszokowana, kiedy zobaczyłam Martynkę w odcinku. Naprawdę super! Gratulacje i życzę powodzenia w dalszej drodze do sukcesu, do wygranej Niezłomnych! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Milionka, mam nadzieję, że wygra program <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku masz cudowną siostrę <3. Widziałam ją i był wspaniała :)
    natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam dzisiaj i wyczekiwałam jej w programie :D Jest taka urocza i energiczna ♥
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze :/ Za późno zerknęłam :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten program to totalna żenada,Twoja siostra na tym przesłuchaniu wcale nie była wspaniała ale została przyjęta bo miała gadane a w tym programie nie liczy się tylko talent,jeśli dziecko ma dużo do powiedzenia to biorą je do programu.Prosze odbierzcie sobie to jako hejt,nie jestem zazdrosna,to jest moja opinia ale wiem że w dzisiejszych czasach jeśli nie zgadzasz się z innymi to albo hejtujesz albo zazdrościsz albo Bóg wie co jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze ta korona i to jak robiła te przewroty,lepiej niech dziecko podrośnie to może wtedy wyjdzie z niej jakiś talent i niech się pokaże w tv jak już będzie coś serio umiała dobrze.
      (tak tak to nadal jest hejt)

      Usuń
  29. Tak, oglądałam i super jest wyszło! ;)
    Zapraszam do siebie: Blog Panny Grabowskiej

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymamy kciuki <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, chyba tylko dla Milionka obejrzę ten program! Jestem baaardzo ciekawa, jak wypadła :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla milionka oglądałam wczoraj :). Nabijasz tvn wyświetlenia :D

    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla Milionka. :)
    http://ifrit-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oglądałam występ Milionka. Ślicznie śpiewała, kolega też był niezły <3 Bednarek, spoko. Martynko, cudownie śpiewasz, rozwijaj swój talent malutka <3 Koffam i pozdrawiam. Wasz tata też był spoko, Miruś;) Jeszcze raz gorąco pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów, bo mówię wam, jesteście bardzo utalentowanym rodzeństwem. Ty, Oliwio (moja kochana imienniczko) odkryłaś swój talent- cudownie piszesz i rozwijasz swój talent, tak samo Milionek ślicznie śpiewa PS kochałam w dzieciństwie tą piosenkę, znam ją na pamięć i kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  35. To naprawdę cudowne, że Twoja siostra spełnia swoje marzenia :D Trzymam za nią mocno kciuki! Nigdy nie oglądałam tego typu programów, ale dla Milionka jestem w stanie to robić :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Widziałam występ Martynki - cały czas się uśmiechałam, kiedy śpiewała bądź kiedy była na castingu z Mołek - z tą bezpośrednością, wygadaniem oraz charyzmą pasuje tam jak nikt inny! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałem i kibicowałem Martynie :) widać, że spełnia marzenia :)
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam i kibicowałam! Martynka była genialna! ♥ Teraz cała moja rodzina jej kibicuje hahah

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje.
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. kibicuję! fajnie, że Twoja siostra mogła się tam znalezć :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie, że Martynka już w takim wieku spełnia swoje marzenia! ♥

    KONKURS
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2016/02/143-konkurs-czym-jest-dla-ciebie.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Serdecznie gratulację,Małych Gigantów oglądałam w ferie i byłam mile zaskoczona.
    Przed tym nie wiedziałam,że Martynka miała w nich wystąpić,jeszcze raz gratuluję! :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje dla Martynki! :)


    nieprzescigniona.blogspot.com
    snap: oliwia.ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie za bardzo wiem o co chodzi w tym programie, ale życzę powodzenia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie oglądam, ale trzymam kciuki w dalszych sukcesach Milionka w programie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog <3
    Ja niedawno zaczęłam pisać , nie jest jakiś super ale staram się żeby stawał się coraz lepszy :) Zapraszam : LifebyAsia96

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog <3
    Ja niedawno zaczęłam pisać , nie jest jakiś super ale staram się żeby stawał się coraz lepszy :) Zapraszam : LifebyAsia96

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog :) zapraszam do siebie <: http://kingawolsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super blog
    Ja dopiero zaczynam pisać i mam fajne plany na mój blog :)
    http://juleczkazon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.