20 grudnia 2015

Lista 24 świątecznych piosenek

Było już o lampkach, świeczkach.. Pokazywałam jak zrobić dobrą, zimową kawę. Czego jeszcze brakuje do stworzenia idealnego, świątecznego wieczoru i niepowtarzalnej atmosfery? Na liście pozostała jeszcze tylko jedna rzecz do wykreślenia- muzyka. W Boże Narodzenie śpiewamy kolędy i pastorałki, które zna i lubi chyba każdy, prawda? To nasza tradycja. Ale o tym innym razem. Na dzisiejszy wieczór mam dla Was zestawienie 24 najfajniejszych świątecznych piosenek. Przeróżne- wesołe, smutne, polskie, angielskie, covery. Wybrałam te starsze, szlagierowe, z pewnością już słyszeliście, ale także te mniej znane i takie, które zostały opublikowane kilka dni temu. A wszystkie są moje ulubione i smakują dobrze nawet latem. Wiem z autopsji. 
Zostawiam Was z moją świąteczną playlistą. Miłego wieczoru!

1. Daniela Andrade- Santa Baby


2. Wham!- Last Christmas


3. Justin Bieber- Santa Claus Is Coming To Town 


4. LemON- Do Świąt


5. LemOn- Grudniowy


6. Ariana Grande- Santa Tell Me


7. Cliff Richards- Mistletoe And Wine


8. Margaret- Kolęda Warszawska 


9. Margaret- Coraz Bliżej Święta


10. Mariah Carey- All I Want For Christmas


11. Dean Martin- Let It Snow


12. Chris Rea- Driving Home For Christmas


13. Coldplay- Christmas Lights 


14. Jillian Edwards- All My Christmases


15. S Club 7- Perfect Christmas 


16. Colin & Caroline- Baby, It's Cold Outside


17. Bahamas- Christmas Must Be Tonight


18. Brenda Lee- Rocking Around The Christmas Tree


19. Kayah- Ding Dong


20. Band Aid 30- Do They Know It's Christmas?


21. Sugar & Hi Lows- Jingle Bells


22. Pentatonix- Mary, Did You Know?


23. Pentatonix- That's Christmas To Me


24. Justin Bieber- Mistletoe 


Jaka jest Wasza ulubiona świąteczna piosenka? Co jeszcze dodalibyście do mojej listy?
______________________________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             

Jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka
Codziennie nowe zdjęcia. :)

23 komentarze:

  1. Większość piosenek znam i po prostu je uwielbiam ❤️
    Śliczne zdjęcia i włosy 🙈👌🏾

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego sezonu chyba słuchałam już wszystkie z tej listy <3 wybrałaś najlepsze!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę to nic dodać nic ująć :). Większość z tych piosenek znam, a resztę chętnie posłucham. Idealna playlista wprowadzająca świąteczny nastrój ^^.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te piosenki <3 Do tego jeszcze piosenka Rihanny świąteczna, ahh <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lista, uwielbiam prawie wszystkie piosenki z niej, dodałabym jeszcze Train- Shake up Christmas :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Słucham sobie teraz tych piosenek :D

    Pozdrawiam serdecznie :) W wolnej chwili wpadnij do mnie na bloga:
    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie da się ukryć, że większość już po prostu znałam! Zrobię z nich własną, świąteczną playlstę na yt! Świetny wpis pod względem estetycznym - serio! Pozdrawiam słuchając mojej ulubionej od kilku dni, pozycji ósmej. Może skradnę pomysł na podobny wpis u siebie? Póki co, u mnie na blogu totalnie nie świątecznie! Buziaki!
    Siostra Polka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne piosenki wybrałaś. Pentatonix "Merry, Did You Know?" jest cudowną piosenką.

    OdpowiedzUsuń
  9. "it's the most wonderful time of the year" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi margaret wpadła w ucho świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie niektórych piosenek szukałam a nie znałam tytułów :)
    przydatny post :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne piosenki, numer dwa to chyb każdy zna :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te piosenki <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele z tych piosenek znam i bardzo lubie a resztę na pewno posłucham bo szukałam właśnie fajnych świątecznych piosenek
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę je wszystkie przesłuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilku z nich nie znałam, dlatego dodaję do świątecznej playlisty i będę przesłuchiwać. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam jeszcze Have Yourself a Merry Little Christmas Sam'a Smith'a i Merry Christmas Everyone, ale nie pamiętam autora :)
    babybudha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam "Mistletoe and wine"! I jeszcze "Snow is falling all around me". <3 Obie piosenki znam na pamięć, kocham je. ��❤

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.