4 grudnia 2015

Dostajesz podwójnie

Pozostało jeszcze 20 dni do świąt, 18 do rozpoczęcia się przerwy świątecznej, a ja pierwszy raz tak bardzo ich potrzebuję. Już nie mogę się doczekać. Nie mogę się doczekać pysznego jedzenia- ukochanego barszczu z uszkami i klusek z makiem. Zapachu pierników unoszącego się po całym domu. Przepięknej, żywej choinki. Ubierania jej. Śpiewania kolęd. A najbardziej nie mogę się doczekać tego, że w końcu wszyscy będziemy mieć przerwę i cała rodzina spokojnie usiądzie przy jednym stole. Na te wolne chwile właśnie czekam. 

No i nie mogę zaprzeczyć, że jak co roku jestem ciekawa i bardzo cieszę się na prezenty. Wydaje mi się, że w tym świątecznym okresie pojawią się wpisy na temat tego, że podarunki nie są istotą Bożego Narodzenia i jak najbardziej się z tym zgadzam. Jednak one też tworzą tą niepowtarzalną atmosferę. Później przez cały rok wspominam ten czas oczekiwania i otwierania paczek. Jest duże uśmiechów, radości i papieru pakunkowego. Milionek nigdy nie może wytrzymać i ledwo powstrzymuje się od kręcenia wokół choinki i zaglądania do torebek. Zobaczymy jak poradzi sobie z tą swoją ciekawością w te święta. 
Prezenty zawsze cieszą. Jednak jest coś coś sprawia taką samą radość, a może nawet jeszcze większą. Dawanie. Mówią, że kto daje, dostaje podwójnie. Prawda. Warto, bo dobre uczynki zawsze do nas wracają. W tym roku dzięki mojej cioci sama mogłam zostać Świętym Mikołajem. Przyłączyłam się do projektu i stworzyłam prezent pod choinkę dla pewnego dziecka ze świetlicy socjoterapeutycznej. Nawet nie wiedziałam, że szukanie prezentu dla kogoś zupełnie obcego może dać mi taką radość. I najpiękniejsze jest uczucie, że miałam szansę spełnić czyjeś marzenie i ktoś dzięki mnie się uśmiechnie. 
Wy też podarujcie coś komuś w te święta. Jeszcze zdążycie przyłączyć się do takich akcji. Możecie dołożyć swoją cegiełkę do 'Szlachetnej Paczki'. W Waszej szkole, mieście z pewnością organizowane są jakieś zbiórki żywności, czy środków czystości. Nie musicie dawać wiele, każdy, nawet najmniejszy wkład się liczy. Jeśli jednak nie macie możliwości przekazać rzeczy materialnej dajcie coś wiele cenniejszego swoim bliskim. Ofiarujcie im ciepło, miłość, rozmowę. Swój czas. Proste gesty, które nic nie kosztują,a tak wiele znaczą. Może nie zawsze możecie obdarować nimi rodzinę w innym czasie w roku, kiedy macie na głowie mnóstwo swoich spraw i obowiązków. Właśnie teraz wszyscy mamy tą okazję.Pokażcie innym, że Wam zależy, że są dla Was ważni, wyjątkowi. Święta to doskonały czas.

Spodnie- Bershka
___________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             

Jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka
Codziennie nowe zdjęcia. :)

39 komentarzy:

  1. Ja zawsze przyłączam się do jakiejś świątecznej akcji pomocy, od trzech lat do 'Szlachetnej Paczki' w szkole. :) Święta to szczególny czas do dawania i dzielenia się z innymi. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "dla jakiegoś dziecka..." - zabrzmiało okropnie. Zbyt ozięble, tak jakbyś nawet nie miała pojęcia komu ten prezent dajesz. Piszesz, jaką to daje radość i jakie to było ważne dla Ciebie, jednak ten zwrot psuje wszystko.
    Na końcu piszę tylko, że nie chcę Cię w żaden sposób obrazić, urazić, hejtować. Po prostu ten kawałeczek tekstu wyjątkowo rzucił mi się w oczy i postanowiłam zwrócić na ten temat uwagę. Oprócz tego naprawdę podoba mi się to o czym piszesz i jak piszesz. Aha, jeszcze ważne pytanie: kto robił Ci nowy szablon?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze napisałaś o dzieleniu się, jak wiesz ze prezent który przygotujesz jest ważny lub sprawi autentyczna radość obdarowanemu to cieszy równie mocno ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogę doczekać się świąt, choinki i tej atmosfery. :) Dawanie prezentów to świetne uczucie.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, dodaję do obserwowanych blogów i na pewno będę częściej zaglądać! Pozdrawiam :D

    A jeśli szukacie inspiracji co kupić bliskim na święta to zapraszam na Black&Blue! :D
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam święta i ten ich cudowny klimat. Jeśli chodzi o prezenty to podarowanie prezentu sprawia mi jeszcze większą przyjemność i radość niż go dostanie :). Śliczne zdjęcia :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię świata, ale jeszcze nie czuje w ogóle tego klimatu zbliżających się świąt :)
    Fajnie jest dawać i patrzeć, jak druga osoba cieszy się z prezentu, bo dostała to, czego pragnęła :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham święta, czekam na nie bardziej niż kiedykolwiek :) Uwielbiam kupować prezenty najbliższym, ubierać choinkę i robić pierniki ♥

    http://patrycja-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie mogę się doczekać przerwy i uwielbiam święta <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta to cudowny czas i bardzo cieszę się na to, że będę mogła spędzić je z rodziną :)
    Piękne zdjęcia, uwielbiam taki świąteczny klimat x

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham święta za to że mogę je spędzić z moją rodziną, a prezenty są takim dodatkowym świetnym bonusem haah!
    Ja też bardzo chcę w tym roku wziąść udział w takiej akcji pomocy dla dzieci.
    Mój blog-zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam dawać prezenty, a święta to piękny czas
    Może wpadniesz? Dopiero zaczynam http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już nie mogę się doczekać świąt, to chyba dla mnie ulubiony okres w święta!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku świetny post ! :) Ja także uwielbiam święta ! Piękny czas ! :)
    Zapraszam do mnie :

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam zamiar dołączyć się do jakiś akcji charytatywnych albo chociaż coś na nie wpłacić :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta to cudowny, wyjątkowy czas. Uwielbiam dawać i widzieć uśmiechy na twarzach ludzi. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny post. Ja uwielbiam dawać prezenty :)


    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja poprzednia szkoła zawsze brała udział w szlachetnej paczce, nie wiem jak jest w mojej nowej szkole, ale na pewno wezmę w niej udział jeżeli tylko będzie okazja :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry post (y)
    Bardzio ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam dawać prezenty i już od połowy listopada szukam tych najbardziej trafionych dla mojej rodzinki ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam robić prezenty a potem je pakować. NIgdy nie mogę się doczekać, aż ktoś je otworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham robić prezenty! Taka magia świąt ♡

    By-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawanie prezentów jest świetne, bardzo to lubię! Śliczne zdjęcia, takie typowo świąteczne.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie same prezenty są super, ale to że ktoś o nas pamietał :-) tak jak my pamiętamy o innych

    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię święta ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda dawanie prezentów stwarza ogromną radość, gdy siedząc na przeciw kogoś i patrząc jak otwiera od ciebie prezent,a w oczach po obejrzeniu go ma tyle radości, szczęścia. Pozdrawiam :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądry post. Kocham święta. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wyglądasz. Zawsze chciałam oddać szlachetną paczkę ;D
    Ahh, święta = wypoczynek ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również nie mogę doczekać się świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. te zdjecia to cudo!:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałeś/aś już nagie zdjęcie Deynn? Możesz je zobaczyć na stronie http://goo.gl/XUX79o

    OdpowiedzUsuń
  32. Przez wspomnienie o jedzeniu a zwłaszcza barszczu aż zrobiłam się głodna <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham dawać prezenty,niedawno jechałam na drugi koniec miasta,by kupić odpowiedni.To uczucie,gdy ktoś z rodziny,przyjaciół otwiera paczkę i się uśmiecha-bezcenne.

    Jeśli ktoś nie wie co kupić na prezent,u mnie parę pomysłów(nie płyn+dezodorant) :)
    Majasn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Troche brewki wpierdolki

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.