18 grudnia 2015

DIY lampioniki z dwóch sieciówek

Bez czego nie wyobrażam sobie zimowych, świątecznych wieczorów? U mnie nie może zabraknąć świeczek. Uwielbiam klimat jaki tworzą, ciepłą atmosferę i zapach. Dodatkowo są doskonałymi naturalnymi antydepresantami. Dlatego przygotowałam dla Was DIY związanego właśnie ze świeczkami. Bardzo proste, szybkie, tanie, efektowne i nawet smaczne!

Co będzie potrzebne:
-jogurt Amorres kremowy z jeżynami z Biedronki,
-świąteczne wstążki, swoje kupiłam w Lidlu,
-ogrzewacze.
Jak mówiłam, są to lampioniki z dwóch sieciówek, chyba już wiecie dlaczego. :)
1. Zjedz jogurt. Oprócz tego, że ma przecudne opakowanie jest bardzo dobry. Smacznego.
2. Umyj pojemnik po jogurcie. 
3. Zawiąż kokardkę wokół kubeczka.
4. Do środka włóż świeczki.
Gotowe!
A oprócz tego znalazłam jeszcze jedno zastosowanie tych lampioników- świetnie sprawdzają się jako pojemniki na patyczki higieniczne.

Wy też tak lubicie świeczki? Jak podobają wam się takie lampioniki?
______________________________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             

Jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka
Codziennie nowe zdjęcia. :)

31 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Wygląda to niesamowicie, a i taki jogurt z chęcią by się zjadło :D
    Ja zamiast świeczek, nie mogę wyobrazić sobie świąt bez kolorowych lampek które kocham!

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wyglada.:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) Ciekawy i bardzo prosty, przydatny sposób na ładną dekorację pokoju.Kiedy jeszcze doda się świeczki o ulubionym zapachu można dodatkowo wypocząć przy ich pięknym zapachu i książce :) Serdecznie Zapraszam - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, chyba jutro pójdę do Biedronki po te jogurty hahah :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, świetnie to wygląda ;)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetne pomysły! Lampioniki są prześliczne!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię klimat jaki wprowadzają świeczki :). Bardzo szybki i efektowny pomysł, 2w1 :D

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak cudownie wyglądają! :D
    Genialny pomysł, haha. Oczywiście takie pojemniczki na patyczki też się przydadzą!
    Jutro jadę do Biedronki! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te jogurty i wyglądały naprawdę smakowicie ;) Koniecznie muszę ich spróbować (tego diy też :D)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakieś 3 tygodnie temu również zrobiłam lampiony z tych słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Ja równiz uwielbiam lampiony, one stwarzają niesamowity klimat :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pomysł jest mega!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :) Całkiem niedawno jadłam te jogurty (niestety nie przypadły mi do gustu) i słoiczki po nich chyba gdzieś zostały :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł! uwielbiam takie rzeczy :)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne diy, są bardzo klimatyczne
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką samą dekorację,a poza tym jogurt był pyszny

    WESOŁYCH ŚWIĄT :)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, nie widziałam tych jogurtów, ale chyba się za nimi rozejrzę. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybkie i mega efektowne. Musiałaś zjeść sporo tych jogurtów! :D

    Zapraszam! :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/12/136-tag-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne lampiony, chyba sama muszę sobie taki zrobić , bo lubię takie klimaty, a żaden z dostępnych świeczników mi się nie podoba
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wygląda.
    Mega klimatycznie, chyba nawet wykorzystam ten pomysł.
    Pozdrawiam!
    http://jullianett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda.
    Mega klimatycznie, chyba nawet wykorzystam ten pomysł.
    Pozdrawiam!
    http://jullianett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł, będę musiała go wypróbować!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne :) Też zrobiłam podobne DIY, z tym, że słoiczki służą mi za lampioniki.
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, ja sama jestem wielbicielką takich małych gadżetów, które umilą wieczory. Kiedyś może sama zrobię coś podobnego (uwzględniając oczywiście własna kreatywność, lubię być oryginalna)
    http://youaresobeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.