25 listopada 2015

DIY świąteczne światełka

Już zaczęłam odliczać dni do świąt. Równy miesiąc. Nie mogę się doczekać! Tym wpisem rozpoczynam świąteczną serię postów. Nie chcę zdradzać za wiele, ale będzie się działo! Chcę Wam dużo pokazać, mam sporo pomysłów i myślę, że razem możemy czekać na ten najlepszy czas w roku!
Święta kojarzą mi się między innymi ze światełkami. Teraz wcześnie robi się ciemno i leniwe wieczory ze świeczkami i lampkami są wręcz wskazane. Uwielbiam taki klimat.
 Dzisiaj przygotowałam dla Was DIY na świetlną girlandę. W internecie widziałam kilka podobnych pomysłów, jednak trochę je pozmieniałam. Ozdoba jest bardzo prosta do wykonania i efektowna.

Potrzebujemy:
-światełek led,
-kleju na gorąco (bardzo wygodne są te małe pistolety),
- tanich, półprzezroczystych plastikowych bombek choinkowych (można je dostać w hurtowniach, sklepach budowlanych lub z ozdobami świątecznymi).

1. Z bombek wyciągamy haczyki. Do środka wkładamy ledy.
 2. Przyklejamy lampki klejem na gorąco.
 3. Dodatkową opcją jest obklejenie taśmą ozdobną pudełka z bateriami. Moim zdaniem wygląda to estetyczniej.
Gotowe!
Podoba się Wam efekt? 
Czekajcie na następny świąteczny post!
 ___________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             
Jeśli chcesz wiedzieć jeszcze więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka
Codziennie nowe zdjęcia. :)

35 komentarzy:

  1. Tydzien temu oublikowalam bardzo podobne na moim kanale yt :) Moje jednak sa w blekitnych odcieniach. Bardzo ladnie wygladaja te biale :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest rzeczywiście niesamowity. Ja też już wyczuwam magię świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To moja koleżanka ����������✌✌✌✌✌

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lampki wyglądają bardzo efektownie,a za tak niewielką cenę możliwe, że sama spróbuję takie zrobić :)
    Według mnie będą się równie dobrze nadawać na inne pory roku,nie tylko na święta c:

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają! Widziałam już filmiki na yt, ale twoje wyglądają bardzo efektownie :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega to wygląda! Chętnie skorzystam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie to wygląda! :)

    Zapraszam do mnie! ☺
    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to wygląda :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mam kleju na gorąco i też nie czuję potrzeby jego kupowania, skoro użyję raz na pół roku do jakiegoś DIY. ;-) Jednak jest to dobry pomysł i podoba mi się ten efekt. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny pomysł :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, na pewno bardzo ładnie wyglądają w pokoju.:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę i zrobię, wygląda to naprawdę świątecznie! :)
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/11/my-everyday-makeup-routine.html

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam was !!! obserwuje
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie piękne lampki! *.*
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To wygląda pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i bardzo dobre wykonanie :)

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jak to cudownie wygląda! <3
    Mam już wystarczająco dużo światełek w pokoju, ale dodatkowa para chyba nie zaszkodzi :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt bardzo mi się podoba! :) Ja sprawiłam sobie właśnie takie same, tylko w różowym kolorze.
    Ja również nie mogę doczekać się świąt, codziennie uśmiecham się na myśl, zmieniających się dni na liczniku w telefonie^^

    http://natasiak.blogspot.com/2015/11/to-tylko-pozory.html

    OdpowiedzUsuń
  19. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne!! Bardzo pomysłowe! ♥
    Zapraszam- sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda niesamowicie, koniecznie muszę coś takiego zrobić!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda super,ale i tak bym nie umiała ich zrobić,jedyne co to pewnie pożar w domu :)

    Też mam bloga,ale nie zapraszam,tematy nie są za ciekawe :/
    http://majasn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze lampki światecznie? Możesz je zobaczyć na stronie http://goo.gl/XUX79o

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł :)

    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainspirowałaś mnie tym. Dzięki Tobie kupiłam sobie takie cudeńka i dziś je wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.