25 października 2015

DIY sok z jarmużu

 Po naprawdę sporej przerwie wracam z postami DIY. I to nie jednorazowo. Dzisiaj przedstawiam Wam coś szybkiego i zdrowego. Kilka razy pokazywałam na snapchacie jak moja mama robi sok z jarmużu, a później dostałam o to sporo pytań. Poza tym już od dłuższego czasu zachwycam się tym zielonym, niby niepozornym warzywem. Ma właściwości antynowotworowe,  jest skarbnicą witaminy K, A, C i można z niego przyrządzić naprawdę najróżniejsze rzeczy o czym przekonacie się w najbliższym czasie.

Sok z jarmużu.
Co będzie potrzebne:
-jarmuż (myty i zapakowany można kupić np. w Biedronce),
-dwie pomarańcze,
-banan,
-woda.
 Jak przygotować:
1. Do dzbanka wsyp dwie garści jarmużu.

 2. Wyciśnij sok z dwóch pomarańczy.
3. Dolej sok do dzbanka z jarmużem.
 4Dodaj pokrojonego banana.
5. Dolej do tego trochę wody (na oko).
6. Wszystko zblenduj.
Natalia z Milionkiem "cierpliwie" czekały. :)
Gotowe. Smacznego! 
 Próbowaliście kiedyś soku z jarmużu?
   _________________________________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog, bądź sok z jarmużu Ty także możesz do nich dołączyć! 
                                                                             
Jeśli chcesz wiedzieć trochę więcej i widzieć mnie częściej wpadnij tutaj:
Instagram- milionioliwka/ Snapachat- milionioliwka
Codziennie nowe zdjęcia. :)

32 komentarze:

  1. mniam! Jeszcze czegoś takiego nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda. Zawsze intrygowaly mnie zielone koktajle. Ciekawa jestem jak smakuje!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować przepisu! Smacznie wygląda. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o takim soku, ale chętnie taki sobie zrobię! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam, ale wydaje się smaczny!
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam takiego soku. Jednakże wygląda pysznie, więc chętnie taki zrobię! :)
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam soku z jarmużu, ale koniecznie będę musiała!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kiedyś spróbuję tego soku.
    Zapraszam LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować! Przepysznie wygląda :)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadłam jarmużu ani też nie piłam soku z niego. Nie wiem, czy taki napój jest dla mnie, bo soku z pomarańczy nie lubię, a skoro on też tam jest... Ale mimo to spróbowałabym. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam, ale jest bardzo zachęcający, więc będę musiała. :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten post jakoś wyjątkowo mi się nie podoba. Zawsze pisałaś o swoich przemyśleniach, ważnych sprawach, a teraz nagle kilka znaków i pełno zdjęć soku. Mam wrażenie, że ten post wyjątkowo nie pasuje do tego bloga. Mniej więcej jak wół do karety!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo smacznie. Może uda mi się kiedyś go wypróbować!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie piłam, ale spróbuję! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem pewna czy tak wyglądają cierpliwe miny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie próbowałam ale chyba warto zasmakować takiego soku. Może rodzina przestanie mieć dość mojej manii na punkcie soku, jak zrobimy go w domu :D

    onlymery55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie piłam soku z jarmużu, ale zainspirowałaś mnie do zrobienia w najbliższym czasie go. Na pewno jest bardzo zdrowy.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. piłam już wiele razy takie smoothie i je uwielbiam! :)
    piękne zdjęcia i super, że podzieliłaś się przepisem ;)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie zielone smoothie z jarmużu! Aż mnie naszło na taki napój teraz <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. musi być pyszne! na pewno spróbuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pysznie i zdrowo!



    Nawiasem Wyszła nowa APLIKACJA na facebooku , dzięki ktorej zobaczysz kto podglada Cie na facebooku.
    Swietna opcja.. :)
    http://bit.ly/aplikacja-facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. Piłam ten sok i niestety on mi po prostu nie smakuje ... :( a szkoda bo jest bardzo zdrowy :(


    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. może nie wygląda zachęcająco, szczególnie przed zmiksowaniem :D ale na pewno jest zdrowy, nigdy nie próbowałam pod żadną postacią jarmużu ale kusi mnie z wielu względów :) muszę spróbować, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ummm... też coś tam gotuje, lubię zdrowe odżywianie :)
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie próbowałam tego soku,ale na pewnokiedys spróbuje.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.