26 września 2015

Podsumowanie wakacji 2015

Jest już jesień. Teraz codziennie ledwo co i z lekką niechęcią do życia zrywam się o 6.00 rano zastanawiając się za każdym razem po jaką cholerę ustawiałam ten budzik. Gonię, aby nie spóźnić się na autobus. Jedyna pozytywna myśl, która trzyma mnie przy życiu jest taka, że każdy dzień przybliża mnie do weekendu. W szkole spędzam większość czasu, a jeszcze trochę i już w ogóle się zacznie. Stres, sprawdziany, kartkówki i pytania. W drodze do domu jedyne o czym marzę to powrót do łóżka. Zresztą już raz zdarzyło mi się zasnąć w autobusie... 
Powoli zapomniałam jak przyjemnie wstawało się o 11.00, 12.00 i jak miło było nie pamiętać jaki jest dzień tygodnia. Jak fajnie było mieć tyle czasu dla siebie, dla przyjaciół, na przyjemności i lenistwo. Niestety, wakacje są już wspomnieniem. Wspomnieniem do którego bardzo lubię wracać. Codziennie podczas tej drogi do szkoły przez całe miasto mimowolnie moje myśli zmierzają jeszcze w tamtą stronę. I z bólem serca patrząc na coraz bardziej szarą pogodę za oknem autobusu przypominam sobie ile super rzeczy zrobiłam... 

Podczas wakacji 2015:
  • Spełniłam swoje marzenie.
Byłam w Paryżu. Zobaczyłam wieżę Eiffla, Łuk Triumfalny. Zrobiłam zakupy na Polach Elizejskich. Spędziłam cały dzień w bajkowym Disneylandzie. Wspaniale się bawiłam! Więcej o obozie możecie przeczytać tutaj.
instagram- milionioliwka1
  • Spędziłam tydzień w Lloret De Mar!
Zdecydowanie najlepsza miejscowość na wakacje. Co prawda przez te siedem dni akurat nie byłam wyspana, ale bawiłam się najlepiej na świecie. Miasto, plaża, morze, basen. Dobre jedzenie. Noce przesiedziane na balkonie z wspaniałymi ludźmi i muzyką w głośnikach. Za każdym razem jak tylko myślę o Lloret szeroko się uśmiecham i powtarzam sonie: "Muszę tam wrócić!". Miałam też okazję trochę dłużej porozmawiać z Rezim, ambasadorem. Na te tematy blogowe i nie tylko.
instagram- milionioliwka1
  • Poznałam nowych ludzi
Spotkałam nowe osoby, na obozie, u mnie w mieście, u siostry. Świetni ludzie, którzy pomogli mi stworzyć tak wspaniałe wspomnienia.
instagram- milionioliwka1
  • Odwiedziłam Kraków
Tradycyjnie. Moje ulubione miasto odwiedzam kiedy tylko mogę. A w te wakacje było akurat dużo okazji. Oprócz tego, że spędzałam całe dnie w Ikei to spotykałam się z ukochaną Julką. Jadłyśmy dobre rzeczy i chodziłyśmy do kina. Byłam też na spotkaniu znajomego blogera. A u Ani zawsze jest fajnie!
instagram- milionioliwka1
  • Zobaczyłam Katowice
Byłam tam co prawda tylko jeden dzień, ale za sprawą Kamila- super przewodnika, którego poznałam na obozie w Hiszpanii, zobaczyłam trochę tego miasta i kilka fajnych miejsc.

  • Obejrzałam:
  1. Minionki,
  2. Uprowadzona 1,
  3. Uprowadzona 2,
  4. Uprowadzona 3,
  5. The DUFF,
  6. Rozmowy Nocą,
  7. Nie kłam, kochanie,
  8. We Are Your Friends,
  9. 3 sezony Pretty Little Liars, ale dzięki moim znajomym i tak już wiem kim jest A. 
  • Stworzyłam swoją wakacyjną playlistę

Zebrałam wszystkie piosenki które kojarzą mi się z tegorocznymi wakacjami:

  • OMI- Cheerleader
  • DJ Ötzi- Hey Baby
  • Wiz Khalifa- See You Again
  • Ed Sheeran- Thinking Out Loud 
  • Natalia Nykiel- Bądź duży
  • David Guetta - Hey Mama
  • Margaret- Heartbeat
  • Byłam na koncercie Domowych Melodii
Jest to zespół który pokochałam już kilka lat temu. Kiedy tylko dowiedziałam się, że podczas Karpackich Klimatów odwiedzą moje miasto wiedziałam, że nie mogę tego przegapić. Było magicznie, śpiewałam prawie każdą piosenkę i sympatycznie spędziłam wieczór.

  • Przeprowadziłam się
Podczas ostatnich tygodni wakacji musiałam też zająć się trochę sprzątaniem, umeblowaniem, pakowaniem wszystkich swoich rzeczy, bieganiem z kartonami i rozpakowywaniem tego wszystkiego. 
snapchat- milionioliwka

  • Odpoczywałam i dobrze się bawiłam
Czyli po prostu wstawałam kiedy miałam na to ochotę i wylegiwałam się w łóżku słuchając muzyki. Oglądałam niebo i pływałam na materacu w ogrodzie u babci. Spotykałam się ze znajomymi, chodziliśmy na basen, na rynku kąpaliśmy się w fontannie i do późna zostawaliśmy na placu zabaw.
  • Zobaczyłam, kto jest moim prawdziwym przyjacielem 


      _________________________________________________________________
Ponad 3700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka

51 komentarzy:

  1. Tak miło powspominać wakacje, od razu się cieplej robi. Też byłam na tym obozie i przez te 12 dni udało mi się spełnić 4 marzenia i poznać mase cudownych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zastanawiam ile masz lat? :) Kocham czytać Twoje posty Oliwio!! :*
    Blog- berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że miło spędziłaś wakacje, zazdroszczę takich wyjazdów. Moim marzeniem jest odwiedzić Paryż. *o*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ja jestem! cudowne zdjecia :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również byłam w te wakacje w Disneylandzie tylko że w Los Angeles !!! Dzięki tobie cudowne wspomnienia wróciły do mnie
    SUPER POST !! http://martyna-lifeandtravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś świetne wakacji, Paryż to moje marzenie! :)
    Też często wracam myślami do tych beztroskich dwóch miesięcy...
    Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanych wakacji. Czytając komentarz na górze aż się zdziwiłam! Nie wyglądasz na 14, obstawiałabym 16 :)
    Jak zawsze cudowna *-*

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje wakacje musiały być wspaniałe :) Na pewno masz z nich dużo wspomnień. Ja byłam w kilku miejscach, spędziłam na prawdę miło czas z ludźmi, na których mi zależy jeszcze bardziej niż wcześniej. Cudowne zdjęcia i masz piękne włosy! :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są genialne. Ahh, ta jesienna monotonność.
    A wakacje miałaś świetne ♥ Zazdroszczę przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia *.* Zazdroszczę że mogłaś być na takim obozie ♥ Moja playlista brzmi podobnie ;D
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że w wakacje nie miałaś czasu na nudę.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze Paryza! Ja obejrzalam wszystkie 6 sezonow PLL w ciagu wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Widać, że miałaś super wakacje!
    Zapraszam :) LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje wakacje również były świetne! Bardzo ładnie przedstawiłaś wszystko w poście :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, też tęsknię już za wakacjami... No cóż, nie można się załamywać! :)
    Świetny post, super spędziłaś wakacje!

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. te wakacje byly swietnee!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Ja myślę, że moje wakacje były gorsze niż te w ubiegłym roku i że następne wykorzystam lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie cudowne wakacje musiałaś mieć ja też miałam remont pokoju xd.
    Cudowne zdjęcia i post cieszę sie, że miałaś udane wakacje :)
    http://dziewczynaodkrywaswiatposwojemu.blogspot.com/2015/09/hello-wekkend.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne podsumowanie!
    btw kocham twoje włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało Ci sie zrobić w te wakacje naprawdę dużo rzeczy! MI także! Za najważniejsze uznaje to, ze pojechałam do Włoszech!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne podsumowanie wakacji. Widać że świetnie je spędziłaś! :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. miałaś naprawdę cudowne wakacje, aż zazdroszczę tych wszystkich wyjazdów ♥ a tak poza tym: twoje włosy są przepiękne *.*

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę wyjazdu do Lloret de Mar! mam nadzieję, że za rok uda mi się tam pojechać :)
    widać, że wakacje minęły Ci świetnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałaś cudowne wakacje, moje też takie były! Wspominam je bardzo dobrze :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ! Świetny blog i post ! Super bluza ! Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Miło tak powspominać minione wakacje <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> ZaoBsERwUj *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że ty w przeciwieństwie do mnie dobrze spędziłaś wakacje :/
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, te wakacje za szybko się skończyły...:( W sumie ja miałam ich tylko połowę, bo resztę spędziłam w szpitalu. W każdym bądź razie miło powspominać dobre chwile. Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie na bbatmanija.blogspot Tam piszę o swoim życiu, a także zamieszczam wszystko co lubię robić. Może mój blog jest trochę dziecinny, ale co tam... :)
    Masz bardzo ciekawego bloga i widać ile pracy w niego wkładasz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznotka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Super podsumowanie! Ja również tęsknię za wakacjami.
    Piękna jesteś!
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie,ze spełniłaś swoje marzenia, i to w wakacje ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wiedziec, że podczas wakacji spełniłaś swoje marzenia !
    Uwielbiam twój styl pisania !
    Kocham twoje włosy ! Są śliczne.
    Piękne zdjęcia <3

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele wspomnień i do każdego zdjęcie. ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałaś cudowne wakacje! <3 Zazdroszczę. Swoje też zaliczam do udanych, niestety maiłam jechać do Chorwacji, ale nie pojechałam :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurcze, na zdjęciach wyglądasz jeszcze piękniej niż zawsze! Ślicznotka. ;)
    Świetnie, że tyle fajnych rzeczy zrobiłaś, że teraz masz co wspominać aż do kolejnych wakacji. ;) Moje aż tak dobre nie były, ale zdarzyło się coś mega miłego i trochę udało mi się zrobić. Coś się zaczęło, wszystko przez D. Od tamtej pory myślę bardziej pozytywnie i częściej się uśmiecham! :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wakacje to dużo wolnego czasu który można ambitnie spędzić właśnie na przykład spełniając marzenia, duże czy małe :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też się przeprowadział i strasznie tęsknię za starym mieszkaniem :(

    http://calmonlycalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super że spełniłaś swoje marzenia! Tak trzymać! :)

    Zajrzyj do mnie!:) Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  39. Też tęsknię za wakacjami, widać, że świetnie się bawiłaś :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe podsumowanie wakacji :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wakacje, czy to może obóz Trendy Camp? :D Pozdrawiam cieplutkoo! :*
    lea-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałaś super wakacje ;) Również oglądam PLL!

    Skoro już tak o serialach, zapraszam na mój blog o popularnej produkcji - Glee! :)
    http://glee-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Miau koteczku, miau :)
    https://www.facebook.com/zakreconedodatki/photos/a.423099691206805.1073741828.423096611207113/461495120700595/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja w następne wakacje mam zamiar jechać do Paryża i Hiszpanii. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  46. mam to samo biurko i dodatkowo dostawke z tablicą na markery ;)

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. naprawdę super jest zrobić takie podsumowanie. Widać jak bardzo się zmieniło od tamtego czasu i ile nowych doświadczeń przeżyliśmy :) również tęsknię za wakacjami i nienawidzę wstawania o 6.00... :(
    pozdrawiam Cię! :)


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.