31 sierpnia 2015

Powiedzonka Milionka

Po dłuższej przerwie wracamy z Powiedzonkami Milionka! W końcu! Będzie o szkole, imprezowaniu, wyborze dobrego męża i znowu trochę o Biedronce. No, bez zbędnego owijania w bawełnę... Zapraszam.




Milionek rozmawia z babcią o tym, że za niedługo idzie do pierwszej klasy.
-No Martynko, to będziesz musiała się teraz uczyć. Ale Ty lubisz się chyba uczyć, nie?
-Baaaabciu, ja lubię się uczyć tak jak imprezować!

Martynka rozmawia z babcią:
-Babciu, wybór męża to jest bardzo trudna sprawa.
-Tak? A jaki musi być dobry mąż?- pyta babcia.
-No, musi być miły, pracowity, zabawny, trochę przystojny... I nie może mnie wykorzystywać do pracy w domu!

Rozmawiamy przy niedzielnym obiedzie. W końcu Martynka mówi:
-Ja to bym chciała, żeby w tygodniu pięć dni była niedziela, a tylko w dwa dni szło się do pracy i szkoły... Chociaż nie, bo prawie codziennie trzeba by było chodzić do kościoła!

Martyka bawi się w ogrodzie. Przebrała się, wzięła ze sobą dużą teczkę.
-Gdzie idziesz?- pytam.
-Na konferencję dotyczącą wzrostu sprzedaży w Biedronce.

Wybraliśmy się z Milionkiem do kina. Jest scena, kiedy złe siostry przepraszają Kopciuszka, obiecują mu, że będą już dobre. Martynka wzdycha, przewraca oczami i mówi głośno z ironią:
-Taaaaa, jasne.


Standardowo- piszcie które najlepsze!
    _________________________________________________________________
Ponad 3100 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!


                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka

48 komentarzy:

  1. Konferencja najlepsza! :D Ciekawe czy sprzedaż się teraz poprawi hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wymyślasz sama te powiedzenia :").

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie też XD

      Usuń
    2. A według mnie te dwa anonimy to ten sam jeden hejter :/

      Usuń
    3. po obejrzeniu małych gigantów z udziałem Martynki i słysząc jej teksty ani trochę nie wątpie, że to są teksty Martynki :)

      Usuń
  3. Każde świetne, ale najlepsze chyba to z biedronką :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o matuchno, jak zwykle genialne ♥ i powiedzonka i zdjęcia cudowne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie powiedzonka są genialne Jak czytam, to wyobrażam sobie sytuację itp. Masz kochaną siostrę <3
    Cudowne zdjecia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ona jest kochana! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany jest przesłodka! masz super siostrę :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah, kocham jej powiedzonka :)
    No to przed nią szkoła, powodzenia życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ostatnie zdjęcia jest idealne, uwielbiam jej powiedzonka :D
    haha
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed ostatnie i ostatnie jest super hah ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wszystkie są cudowne! A przy czytaniu powiedzonek bardzo się uśmiałam :D
    Zapraszam do mnie!
    graybody.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Martynka urosła! 2 ostatnie najlepsze :).
    Tęskniłam za tą serią - poprawia humor, zwłaszcza, że jutrzejszy dzień nie należy do najweselszych ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze najlepsze ! :D
    Przecudowne zdjęcia !!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahah najlepsze chyba z tą Biedronką. Macie prześliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zdjęcia! Martynka wyszła bardzo słodko, śliczna jest!
    Uwielbiam jej powiedzonka! :)

    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia Tobie, Oliwia i Tobie, Martynko! :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Każde piękne ;) miło patrzeć na taką miłość między Wami i świetne relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z tą nauką fajne i takie prawdziwe :)
    zdjęcia, chyba jak najlepsze do tej pory, zakochałam się w nich! <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Martynka jest urocza. Też mam młodsze rodzeństwo, które zaraża optymizmem i ogromną energią. :)
    🌟MILION SŁÓW- Blog🌟

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że już nie piszesz tych postów tak jak kiedyś. Wcześniej zawsze miałam wrażenie, że każde Twoje słowo jest przepełnione energią, a teraz czuję w tych postach tylko coraz większą monotonię i znudzenie. Jakbyś powoli traciła ten swój blogowy "efekt wow" i zastępowała go "efektem ok". Mam nadzieję, że to tylko chwilowe - albo Twój mały spadek, albo moje małe nie fajne odczucie.
    Pozdrawiam i życzę czasu do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, kiedyś posty były lepsze, a teraz jakby od niechcenia...

      Usuń
  20. haha świetne powiedzenia ;D

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Milionek taki kochany! Wszystkie powiedzonka dobre, a to Biedronce ciekawe skąd jej się wzięło, haha. ;)
    Śliczne zdjęcia, tak słodko wyglądacie. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super powiedzonka, najlepsze to z tym kościołem, haha :D
    Słodka Martynka ♥ Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Loony :*
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. To o niedzielach i biedronce najlepsze haha :) cudowne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne! Najlepsze z mężem :D
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja siostra ma najlepsze powiedzonka! <3 Jest bardzo mądra!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedziela i Biedronka najlepsze haha
    Zdjęcie Milionka zdmuchującego dmuchawca rządzi haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej usmiałam sie przy kopciuszku i wyborze męża:D
    Super zdjęcia:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacje! Trzecie zdjęcie zdecydowanie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  29. To ostatnie zdjęcie najlepsze
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne powiedzonka! To z Biedronką najlepsze, ciekawe skąd bierze takie teksty :D

    Dzisiaj zaczęłam blogowanie - zapraszam c;
    http://my-life-my-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. http://alejaktobezmatury.blogspot.com/ a ja zapraszam do mnie ,trochę potknięć ,trochę pasji do rzeczy ładnych,trochę rękodzieła i trochę zawirowań życiowych..no i troszkę medycznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedne z najpiękniejszych zdjęć jakie widziałam (: Są magiczne! Świetne powiedzonka <3
    gaaba-gabaa.blogspot.com---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne fotografie, piękne, a powiedzonka bardzo dobre ;)

    wera6wiki

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne powiedzonka! A zdjęcia są genialne! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Najlepsze z kinem :D
    Jak komuś się nudzi zapraszam :)
    http://majasn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. O rajciu! To Twoja siostra! Oglądam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze powiedzonko najlepsze! Uroczy wpis. 😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Typowe przyrodnie siostry :) Uroda diametralnie różna, bo po innych przodkach i całkiem inne charaktery, bo też każda się wdała w inną rodzinę. Jedna w swoją, a druga w swoją. Jednak jest kolosalna różnica między rodzonym rodzeństwem, które na ogół jest podobne a tym przyrodnim. Teraz to widać, kiedy doszliśmy do patchworkowych czasów. Powiedzonka świetne, a Martynka to śliczna dziewczynka. Te jej niebieskie oczy i jasne włoski - aniołek!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.