24 sierpnia 2015

Poszukuję...


Poszukuję siebie. Codziennie. Nieustannie. Odkrywam siebie. Każdego dnia. Ciągle. Sprawdzam. Sprawdzam co lubię, co mnie interesuje, co mi się podoba, w czym jest mi dobrze. Potem w to brnę. Rozwijam się. Próbuję. Nie boję się nowych rzeczy. Zmieniam. Zmieniam style, zdania, upodobania. Nie boję się zmian. Bo zmiany są potrzebne. Bo życie to ciągle zmiany. Wiele ich jeszcze przede mną. Będę zmieniać poglądy, środowiska, szkoły, prace, miejsce zamieszkania,a może i kolory włosów. A nawet teraz, pisząc nie potrafię usiedzieć w miejscu. Zmieniam miejsca i pozycje. Z kanapy zsuwam się na dywan. Leżąc na dywanie czołgam się z ledwo już zipiącym laptopem i opieram się o ścianę.Próbuję, jak mi jest wygodniej. Bo potrzebuje tych zmian.




Zawsze chcę być prawdziwa. Nie będę nikogo udawać. Nie będę zakładać żadnej maski. Jeśli coś mi się nie podoba- powiem to. Jeśli coś mi się podoba- też otwarcie to przyznam. Pracuję nad swoim charakterem, bo sama tego chcę. Staram się być lepszą wersją siebie. Staram się, bo ja tego potrzebuje, nie dlatego, że potrzebuje tego ktoś inny. Nic nie robię wbrew sobie. Zmienię się kiedy ja będę to czuła, a nie wtedy kiedy będzie tak chciał jakiś idiota. 
Przyznaję, nie każda zmiana jest dobra, dobra dla mnie. Nie we wszystkim jest mi dobrze. Czasem po prostu muszę wrócić tam skąd wyszłam. Muszę mieć odwagę stanąć przed lustrem i przyznać się sama przed sobą, że popełniłam błąd. Że nie o to mi chodziło. Że to nie był najlepszy wybór... Tylko po to, by w porę się wycofać. By nie ponosić bolesnych konsekwencji swoich wyborów. Najważniejsze, aby nie było za późno. Za późno na powrót. 
Wiem, że są tacy którzy będą mnie akceptować tylko pod jakimś warunkiem. Pod warunkiem, że coś zrobię, lub czegoś nie zrobię, że będę coś miała, lub nie. Będzie między nami dobrze tylko wtedy, kiedy nie będę prawdziwa. Ja chrzanię takich ludzi. Ja tak nie potrafię i nie mogę. Zaakceptuję siebie tylko wtedy, kiedy nie będę robić niczego wbrew sobie. Będę się dobrze czuła ze sobą jedynie idąc własną ścieżką. Za głosem serca.
Nie mogę się wiecznie podporządkowywać i słuchać, bo nie jestem kimś wyimaginowanym. Postacią, która nie istnieje, figurką, którą można ustawić tak jak się chce. Jestem sobą. I ciągle siebie poszukuję...



Zdjęcia do tego, jak i poprzedniego wpisu wykonała Vdzia:
                                                                                                                                           _________________________________________________________________
Ponad 3100 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka

42 komentarze:

  1. Wow! Masz naprawdę prawdziwy talent do pisania! Z chęcią przeczytałabym Twoją książkę (jeśli napiszesz, koniecznie daj znać!) :D Posty zawsze zaczynają się tajemniczo, aż chce się czytać.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz, naprawde. Masz duży talent do tego dodajesz sliczne zdjęcia. Wszystko ładnie współgra. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, nie ma co udawać kogoś, kim się nie jest. Być innym w szkole, domu... Mieć dwa inne oblicza, być kimś innym, nie sobą. Na przykład idąc do nowej szkoły inni się boją, że go nie zaakceptują. Ale czego tu się bać? Siebie? Wstydzić się swojego charakteru? Pięknie to opisałaś. Zgadzam się z Tobą w 100%

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze to wszystko ujęłaś..a zdjęcia jak zawsze piękne :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega słowa, nie musimy udawać kogoś, tylko bądźmy sobą!
    Nowy post na moim blogu-klik - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! *0*
    Tekst jest... bardzo dobry. Kocham jak ktoś pisze o zmianach. Dla mnie zmiany są dobre, nawet te co wydają się błędem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągłe zmiany i poszukiwanie samego siebie jest całkowicie normalne ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze napisane! Ciągle coś zmieniamy... w sobie... w otoczeniu. Zmiany są na porządku dziennym.
    Tak na prawdę przez całe życie poznajemy samego siebie i ciągle odkrywamy w sobie nowe rzeczy.
    masz przepiękne włosy! ♥
    pozdrawiam ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia a post świetnie napisany :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wierzę ! Ale masz talent do pisania, świetnie ci to wychodzi i brnij w to dalej !
    Bardzo mądry post.
    Piekne zdjęcia.

    Pozdrawiam,Roksana
    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś świetna. Piszesz otwarcie o tym jaka jesteś, co czujesz a każdy kto to czyta może porównywać to do samego siebie. jesteś osobą która wzrusza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że nie zmieniasz się dla innych i nie dajesz się kontrolować, śliczne zdjęcia :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak mądrze piszesz, że od jakiegoś czasu czytam Twoje posty po kilka razy i wracam do nich po paru dniach. Jesteś mega utalentowana pod względem przelewania myśli na teksty a do tego strasznie fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świętne zdjęcia i bluzka:)
    rysunkowemarzenie.blogspod.k

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze genialny post ! :)
    Cudowne zdjęcia *.*
    Mogłabym wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie piszesz- genialny post i zdjęcia!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle bardzo mądry post i piękne zdjęcia, dobrze jest być sobą, udawanie kogoś nie przynosi żadnych sukcesów
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie piszesz, tak lekko :)
    Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko najważniejsze to się nie poddawać w szukaniu. I nie mieć ambicji, które są nie do spełnienia. Do wszystkiego można dojść cierpliwie, krok po kroczku. Ty jesteś na to znakomitym przykładem. W końcu zdobyłyście z Martynką tytuł bloga roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze to chyba znaleźć siebie bez pomocy innych i to jest chyba dosyć trudne :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudownie piszesz :")) Ciągle siebie poszukuję, czasem jednak nie potrafię głośno powiedzieć że coś lubię lub nie bo boje się reakcji innych. Nad tym muszę pracować. :)
    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mądrze napisane. Cudowne zdjęcia dużo dodają temu postowi. Z niecierpliwością czekam na kolejny!

    W wolnym czasie zapraszam do mnie :)
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie napisane! Ja również szukam wszędzie samej siebie :x
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam serdecznie do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz cudowne włosy i jesteś bardzo fotogeniczna :) Zazdroszczę! :)

    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze staram się mówic co myślę! :)
    Geeenialne zdjecia :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak to robisz ale zawsze twoje wpisy trafiają do mojego serca. Potrafisz utożsamiać się z odczuciami innych, dziękuję za to! ❤
    Skąd masz bransoletki z pacyfkami? :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mądrze napisany post! Życie potrzebuje zmian, a my musimy poszukiwać siebie w tym wszystkim ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy poszukuje siebie, każdy dokonuje zmian - tych większych, którymi interesują się znajomi, ale i mniejszych, które doceniamy jedynie my sami. Udawanie kogoś, kim się nie jest to dla mnie gra nie warta świeczki. Za parę dni rozpoczynam naukę w liceum i staram się wpoić swoim rówieśnikom, że warto być sobą, opłaca się pokazać swoją prawdziwą twarz. Po co grać? Po co popadać w chorą, niewytłumaczalnie głupią nienaturalność? Dobrze wiemy, że to, co mówimy jest kłamstwem. Chcemy się komuś przypodobać lub zostać zaakceptowani. Czy dla tych dwóch powodów warto małpować kogoś, kto jest dla innych ideałem. a dla nas okazją do zdobycia przyjaciół? Świat zwariował, a ludzie zamiast szukać samych siebie, próbują znaleźć człowieka, ich zdaniem, godnego naśladowania.

    Pozdrawiam,
    Weronika (orasey.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz bardziej mnie zaskakujesz! :D

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie ciagle się coś zmienia..
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I obyś zawsze sobą pozostała, bo to jest najważniejsze! :*
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach, jesteś piękna
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Każdy potrzebuje zmian.

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny blog:) i swietne stylizacje zapraszam cie do udzialu w konkursie na najlepsza stylizację :))do wygrania zestaw kosmetykow o wartosci ponad 100 zł:))
    link tutaj:)
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciągle...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2016/08/poszukuje.html

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.