10 lipca 2015

Jak to jest być potworem?

"Tragiczna śmierć czternastolatka."


Pozwólcie, że przybliżę Wam tę historię. W małej miejscowości żył chłopak o imieniu Dominik. Przez kilka lat był prześladowany, wyśmiewany, odrzucany przez kolegów tylko dlatego, że nosił rurki, miał grzywkę i był, według nich tym stereotypowym pedałem. Dodatkowo jedna z nauczycielek go gnębiła i poniżała przed całą klasą. Chłopak był wrażliwy i z pewnością nie czuł się dobrze. I choć szukał pomocy, u nikogo jej nie znalazł. Któregoś dnia nie wytrzymał i popełnił samobójstwo. Zdecydował odebrać sobie życie. Podjął nieodwracalną decyzję. Powiesił się w futrynie drzwi na sznurowadłach. 


Zdarzenie to miało miejsce w maju, jednak dopiero kilkanaście dni temu ten temat został poruszony w 'Uwadze', programie opiniotwórczym. Wybuchła afera i dochodzenie w sprawie tego, jak to się stało, kto zawinił, dlaczego nikt nic nie zauważył, nikt nie zareagował. Wypowiadali się bliscy chłopca, znajomi, dyrektor szkoły, a także Minister Edukacji. Ale to nie koniec, to nie wszystko...
Po emisji programu w internecie wylała się ogromna fala nienawiści. Co ja mówię? Nie fala, a tsunami. Znaleźli się ludzie, którzy nawet po śmierci chłopca nie dali spokoju i było im mało. Zaraz, zaraz. To nie ludzie, to potwory. Pod reportażem pojawiały się naprawdę podłe, kpiące, sarkastyczne, wyśmiewające komentarze, memy, przerobione zdjęcia nastolatka. Powstały strony szerzące nienawiść, głoszące okrutne hasła, takie jak 'dobrze, że zdechł'. 
Naprawdę nie potrafię tego zrozumieć. Nie jestem w stanie. Mnie serce się kraje, kiedy oglądam ten materiał i widzę zmęczoną, czerwoną od płaczu twarz matki. Matki, która teraz przeżywa największą w swoim życiu tragedię, śmierć swojego jedynego, nastoletniego syna. Ma świadomość, że nie może cofnąć czasu, chociaż tak bardzo by chciała. Zastanawia się czy mogła coś jeszcze zrobić, by zapobiec tym wydarzeniom. Nie wie kiedy ten chłopak zawinił, co takiego zrobił?
I mimowolnie mi także napływają łzy do oczu. Coś jakby kuje mnie w sercu. Odzywa się moja wrażliwość i empatia. 
Niech mi ktoś wyjaśni, jak w ogóle można doprowadzić człowieka do takiego stanu? Jak można tak pomyśleć? Co trzeba zrobić, by ta druga osoba myślała, że jest zerem i posunęła się do tak strasznego czynu jakim jest samobójstwo? Czy można być zgorzkniałym i podłym do tego stopnia, do granic możliwości? Można być tak pozbawionym jakichkolwiek ludzkich odruchów, uczuć? 
A ta historia to tylko kropla w morzu. 

Kilka dni temu polską blogosferą wstrząsnęła wiadomość o śmierci młodej szafiarki. Nie wiadomo dokładnie co się stało. Partner dziewczyny poinformował, że zmarła w szpitalu. Nie znałam wcześniej jej bloga, nie trafiłam na niego, jednak zrobiło mi się przykro, tak po ludzku. Po raz kolejny  w ostatnich dniach byłam zszokowana, gdy na portalu społecznościowym obok wpisów z kondolencjami przeczytałam tak okrutne słowa. Komentarze, że w sumie dobrze, że zmarła, bo była tylko głupią blogerką i bezużytecznym człowiekiem to jedne z tych łagodniejszych. 
Nie chcę osądzać ludzi, którzy to pisali. Nie widziałam ich nigdy na oczy, nie znam ich sytuacji. Właściwie to jest mi tylko strasznie żal. Nie wiem co takiego musiało się stać w ich życiu, że są w stanie pomyśleć coś takiego? Co musiało im się przydarzyć, że są tak zgorzkniali i okropni? Co  sprawiło, że z ludzi stali się potworami? Żadna sytuacja, nie może usprawiedliwić takiego postępowania. Ja się z tym nie godzę, a Ty?

Buty- H&M

Co myślicie o tych sytuacjach?
_________________________________________________________________
Ponad 3000 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka



56 komentarzy:

  1. DEBILIZM, to myślę...
    ostatnia godzina rozdania

    UWAGA!

    Shein 120$ Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy się z tym nie godzić, możemy o tym mówić, pisać, krzyczeć ale to nic nie zmieni. Ludzie w ogóle nastolatkowie to potwory,, bez uczuć bez wyobraźni oni nie zdają sobie sprawy z tego ze swoim zachowaniem nisza kogoś, że mogą go doprowadzić do granic, a nawet te granice przekroczyć. Ja tez byłam prześladowana w szkole przez sześć lat, mowilam o tym bardzo dużo mowilam nic to nie dało. Ludzie są straszni i tacy będą.
    A post jest genialny, to bardzo dobrze ze poruszasz takie tematy, może do kogoś w końcu dotrze jak wielką krzywdę sami sobie robimy. Zdjęcia tez piękne, jak zawsze. ����������

    OdpowiedzUsuń
  3. 100% racja! Też nie rozumiem jak ludzie mogą być takimi potworami, gnębić kogoś za wygląd? Rozumiem że komuś może się coś nie podobać, ale żeby od razu gnębić? To straszne co dzieję się teraz w szkołach, na ulicach ogólnie na świecie.. A co do śmierci tej blogerki, również jej nie czytałam, ale zrobiło mi się bardzo przykro kiedy ujrzałam te komentarze, jak można '' cieszyć się'' z kogoś śmierci? szok, szok,szok..

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci ludzie, którzy poniżają innych, to oni są chorzy, mają problemy i dlatego wyżywają się na innych.Jest mi strasznie przykro że ludzie przestają zachowywać po ludzku..
    zapraszam : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia Dominika jest straszna. Nie rozumiem, jak ludzie mogą być tak bardzo okrutni, żeby posunąć się do takich rzeczy.

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak empatii i współczucia to efekt zerowej inteligencji społecznej, psychicznego niedorozwoju. Ci, którzy wypisują takie komentarze, to istoty czysto nieinteligentne, tzw. podludzie, umysłowo ograniczeni jedynie do własnego punktu widzenia.

    Traktuję to jako nieszczęśliwy los, niefart, że samobójca otaczał się istotami nieinteligentnymi, które - jak bakteria - wywierały wpływ na jego zdrowie psychiczne.
    Nie smuć się. Potraktuj to jako niefart. Nie zastanawiaj się nad tym "jak można tak postępować z drugą osobą". Tak niski poziom inteligencji jest Ci tak odległy, ze nie jest na Twoją głowę, jak można być równie przesiąkniętym złem i egoizmem. To różnica poziomów między podludźmi a Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o Dominiku.Czytałam komentarze,widziałam te brutalne strony.Kiedy widziałam te zdjęcia,memy to aż serce kruszyło mi się na kawałeczki.Przez ludzi (o ile jeszcze można ich tak nazwać) Dominik popełnił samobójstwo.Jakby ktoś popełnił samobójstwo prze ze mnie miałabym zawsze na sumieniu to co się stało.Nie wiem jak można jeszcze stwarzać takie okropne strony.21 Wiek jest najgorszym wiekiem jaki może istnieć. Ludzie są coraz gorsi. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat . biedny chlopak ... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to czysty idiotyzm. Może nie powinnam używać takich słów w internecie, ale inaczej się tego określić nie da. Przykre jest to, że człowiek potrafi zachować się jak zwierze. Brak szacunku dla drugiej osoby, całkowity brak uczuć i wrażliwości w stosunku do drugiego człowieka.


    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie potrafią być prawdziwymi potworami :/ Nie dość że większość z nich doprowadziła do samobójstwa danej osoby, to jeszcze po śmierci nie dają spokoju

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest mi mega smutno, że ludzie są do tego zdolni.. :/
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie potrafię tego zrozumieć, jakim potworem trzeba być, żeby nawet po samobójstwie dalej kpić i wyzywać tą osobę, tylko z powodu "pedalskiego" wyglądu... To jego życie, jego styl i tylko on może to zmienić. Co do Maddinki, to też wcześniej o niej nie słyszałam ,ale przeglądając jej bloga prawie się popłakałam. Biedna dziewczyna zmarła tak młodo. Nie widziałam, żadnych komentarzy negatywnych pod informacjami o jej śmierci, dlatego się zdziwiłam.. Dziewczyna nic nikomu nie zrobiła, a oni cieszą się z jej śmierci.. Ludzie, a raczej potwory, gdzie wy macie serca i chociaż odrobinę empatii, które każdy z nas powinien mieć ? Nie rozumiem tego i nigdy się nie pogodzę z tym, że tacy zwyrodnialcy żyją na tym świecie.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie było o tym głośny, ale niestety nie wiadomo kogo teraz o to obwinić, bo winny na pewno jest :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tego nie rozumiem. Ludzie potrafią być naprawdę okrutni. Wyśmiewają się z innych, czuja się od nich lepsi. Ale nie spojrzą na to, że dla tych osób nie jest to śmieszne. Nie pomyślą o tym, że ich głupi żart może doprowadzić do samobójstwa. Taka osoba odbierze sobie życie przez nich, a oni? Oni powiedz, że cieszą się z jego śmierci. Wreszcie pozbyli się pedała. On do nich nie pasował i dobrze, że zdechł. Dominik stracił chęć życia przez swoich rówieśników. A oni i tak nie zrozumieli swojego błędu.

    Ostatnio wypowiadałam się na temat samobójstw, w którym pośrednio zawarłam również tragedię Dominika. Jeśli chcesz to zapraszam do przeczytania: klik

    Pozdrawiam ~ Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie ,że poruszyłaś ten temat i wyczerpałaś go do cna, bo powiem ci ,że ja nie potrafię tego nawet skomentować. Po tych wydarzeniach, szczerze przestałam wierzyć w ludzi.

    Zdjęcia jak zwykle cudne !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych sytuacjach i nie rozumiem jak można być takim potworem, by po śmierci tych młodych osób, przed którymi jeszcze całe życie było, pisać komentarze typy: "dobrze, że zdechł/a". Nie wierzę w ludzi. Poprawka, to nie ludzie, to potwory, których nic nie usprawiedliwia!

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie rozumiem jak można być takim potworem. To się po prostu w głowie nie mieści!
    Co Ci niewinni ludzie im zrobili? Nie... po prostu brak i szkoda słów na dzisiejszy naród...
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie również wstrząsnęła ta sytuacja, bardzo szkoda mi jego matki :/

    monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz 100% racji. coraz gorzej dzieje się z tym światem i z ludzmi...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie rozumiem jak można być tak podłym. Nie dość że niektórzy ludzie doprowadzili do czyjejś śmierci, to jeszcze piszą tka okrutne słowa. To jest szczyt wszystkiego. Piękne zdjęcia ♥

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się na to nie godzę. Takiemu czemuś trzeba jak najszybciej zapobiegać! Nauczyciele nic z tym nie robią! Póki nie dojdzie do takiej tragedii to ludzie tego nie widzą, a po tragedii mówią, że nic nie wiedzieli. A co do ludzi piszących takie rzeczy, to inni powinni podjąć jakieś działanie, trzeba im pokazać, że nie są bezkarni. Ludzie to potwory i sama czegoś takiego już doświadczyłam na sobie i nadal doświadczam, nikt mi nie pomógł.
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakaś masakra.. jak można napisać 'dobrze, że umarł/zdechł'-niektórzy ludzie to potwory!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te liczne "modowe" zdjecia chyba jednak nie sa na miejscu.... czy pasuja do tresci wpisu???? Zenada.

    OdpowiedzUsuń
  24. To straszne że ludzie w dzisiejszych czasach wierza a takie stereotypy. Niestety istnieja takie przypadki jak w przypadku tego chlopca
    Sliczne zdjecia!

    22 - ffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najgorsze est to, że nawet po śmierci chłopca, tyle osób się z niego wyśmiewa. Ludzie są nieludzcy



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja czytam te wszystkie komentarze to mam zamiar się odciąć od tego całego internetowego światka, bo dzieje się tu coraz gorzej..

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym chłopaku.. I chociaż nigdy go nie poznałam to i tak ta sytuacja bardzo mnie dotknęła. Nie wiem, nie wyobrażam sobie jak można być tak wrednym człowiekiem i nawet po śmierci pisać tak wstrętne komentarze. Co on tym ludziom zrobił? Przecież nawet go nie znali. Pozostaje mi tylko współczuć głupoty. A co do Maddinki ja też nigdy wcześniej nie natknęłam się na jej bloga. I bardzo mi przykro. A teraz? Jakim prawem w ogóle ktokolwiek wypowiada się niewłaściwie na jej temat? ''To tylko głupia blogereczka''. No właśnie nie. Dlaczego głupia? Bo rozwija swoją pasję? Ludzie.. ratujcie mnie. To tak głupie, że aż przykre. Nie wiem, gdzie ludzie mają mózg. Jeżeli w ogóle go mają. A jeżeli tak, to niech zaczną go używać. Świat schodzi na psy.
    Bardzo dobrze, że podjęłaś się napisania tego posta. Może komuś to otworzy oczy. Chociaż.. na leczenie tej głupoty już za późno.

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje zdjęcia są rewelacyjne! *-*
    A odnośnie tematu... Cieszę się, że napisałaś o tych dwóch zaistniałych sytuacjach. To właśnie one pokazują do czego są zdolni podli Polacy - tak jak napisałaś "potwory". Nie wiem czemu ludzie tacy są! Mi także się to nie mieści w głowie i łzy mi napływają do oczu.To okrutne, że jeszcze w dodatku kogoś się obraża po jego śmierci!!! Dobrze napisany post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia są mega! *.* a tekst nic dodać nic ująć..

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀ - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że w przyszłości ludzie bardziej będą się zastanawiać nad tym co robią. Wspaniały post :)
    http://www.mowmipati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie straszne jest to, że ludzie, którzy nawet nie znali tych osób wcześniej, jadą po nich i oceniają ich, co gorsza po ich śmierci. Podążają oni za tłumem, który to zaczyna i właśnie tak rośnie fala nienawiści.

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To jest okrutne... Jak można wyzywać kogoś od pedałów itd lub nawet zmarłą osobę której pewnie nawet się nie znało osobiście..

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi brakuje słów i tyle powiem.
    Poruszyłam dziś na moim bogu zbliżony temat, tyle że opisałam swoją historię, jak to za czasów podstawówki, gimnazjum i liceum byłam gnębiona, wyzywana od najgorszych. Ale jednak jestem, udało mi się to przetrwać i chętnie wesprę każdą jedną osobę, która przechodzi przed podobne rzeczy.

    zapraszam
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo słyszałam o tej historii. To mnie irytuje, jak ludzie, którzy go nawet ie znali, coś na niego mówią.. Podobna sytuacja wyszła z blogerką modową, która zmarła niedawno. Osoby , które w ogóle nie wchodzili na jej bloga piszą, "dobrze, że jednego pustaka mnie". Nie mogę w ogóle tego pojąć. Nie znali jej, nie czytali, a po śmierci sie wypowiadają.. To żałosne

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o tej historii i myślę, że ludzie mogli doprowadzić do tego stanu nastolatka TYLKO w Polsce. Nie od dziś wiadomo, że Polacy nie są tolerancyjni. Np. W USA Justin Biber jest lubiany (miał grzywkę, rurki) a w Polsce 80% społeczeństwa nazywa go pedałem. Podobnie Z Kwiatkowskim (obu nie darzę sympatią). Oni również dostają masę hejtów, ale dostają jeszcze więcej miłych wiadomości i mają fandomy. Dominik nie miał nic. Tylko hejty. Nie dziwię mu się, że nie wytrzymał.
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam ta historię Dominika.Niestety ludzie nawet po śmierci potrafią go wyzywac.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie to po prostu szokuję jak można, właśnie jak można być takim potworem, bo innego słowa tu nie znajdziemy... Jak można nawet po śmierci wyzywać takiego człowieka. Naprawdę przecież to jest takie okropne. Tyle nienawiści, co ten chłopiec zrobił co? A gdzie się podziała ta cholerna tolerancja? Przecież Ci ludzie nigdy nic nie napiszą, nigdy się nie odezwą. Zal mi po prostu tych ludzi. I potwornie to smutne. Można powiedzieć tylko jedno " Spoczywaj w pokoju", bo nic innego już nie pozostało. Świadczy to o tym, że w tym świecie nie można być sobą... Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  38. Kto sądzi że Oliwia jest podobna mega do Jasmin Thompson ??? bo moim zdaniem megaa <3

    OdpowiedzUsuń
  39. To jest chore jak można tak traktować ludzi tylko i wyłącznie dlatego bo nie ubierają się tak jak ty. Przeraża mnie to. Kompletny debilizm i tyle mam w temacie do powiedzenia.

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczerze uważam, że robienie z czyjejś śmierci pomysłu na post nie jest dobre. Rozumiem, że chciałaś napisać o tym, że ludzie potrafią być okrutni, ale uważam, że obrońcy kilka miesięcy po tym wszystkim, są średnio na miejscu. Napisałabym o czymś innym, a nie o śmierci chłopaka, bo to on wybrał swój koniec i robienie z tego afery i tematu na post nie podoba mi się. Ogólnie treść (w sensie gramatycznym) jest dobra i uwielbiam tego bloga, ale pomysł na ten post nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie rozumiem takich ludzi, którzy tak okrutnie traktują ludzi. A traktują tylko z prostych przyczyn takich jak wyglądu, ubioru, gustu, traktują, że są inni. A sami są prostymi osobami, którzy nie są ciekawi, bez wyobraźni. Jeżeli ten temat, by poruszyła osoba, której wszyscy się baliby to coś takiego byłoby coraz mniej i mniej. Ale niestety, takiej osoby jeszcze nie ma. Potwory pozostaną postworami, jeżeli nie zmienią się w dobrą stronę. Biedny chłopak i osoby nad którymi się znęcano, znęcają się i będą się znęcać. Byłaby wola to wszystkich potworów, którzy tak postępują, dałabym poczuć to przez co przechodzą niewinne, potępiane osoby. Najgorzej to kiedy potępiani nie widzą wyjścia i postanawiąją na samobójstwo. A potwory nawet po ich śmierci dalej potępiają. Ech, mam nadzieję, że karma da swoje. I tak już tracę nadzieję wiarę w tolerancję i ludzkość.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na prawdę czasami przestaje wierzć w ludzkość...

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. zdziwiłam się, jak to przeczytałam... nie słyszałam, żeby ludzie byli tacy, jak można komuś mówić "dobrze, że umarła"? nie rozumiem tego w ogóle
    trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale zostanę na dłużej, bo świetnie fotografujesz i piszesz do tego ciekawe notki z przemyśleniami, odróżniasz się :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez tego nie rozumiem,i przeraża mnie to jacy teraz są ludzi. Masakra

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy w Uwadze leciał reportaż o Dominiku, po prostu zaczęłam płakać. "Ludzie" są czasami obrzydliwi, jak można? Przecież to był jeszcze dzieciak, co z tego, że lubił się ładnie ubierać? Co z tego, że miał tak samo na nazwisko jak ta potworna nauczycielka? "Ludzie" są obrzydliwi... A jeszcze bardziej obrzydliwe jest to, że robią aferę ze śmierci dziecka na taką skalę. Według mnie programy typu Uwaga są obrzydliwe... OBRZYDLIWE. Oby Dominik gdziekolwiek jest był szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie rozumiem, jak można być takim człowiekiem i doprowadzać ludzi do takiej tragedii...
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. WOW super zdjęcia i super blog
    https://pawelstolarski.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. jestem tu pierwszy raz, jezu, ten pomysł o pisaniu bloga ze swoją młodszą siostrą wygrał wszystko! :D
    co do posta, ja myślę, że ludzie nie myślą, w ogóle! Gdyby nie ci potworzy, chłopak mógłby właśnie spędzać czas ze swoją rodziną, przyjaciółmi, a może mieć najlepszy czas w swoim życiu? Kto wie, nie dowiemy się tego, właśnie przez to, że chłopak nie miał spokoju przez ich 'bandę'.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham Twoje portrety, jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnio starałam się wgłębić bardziej w temat samobójstwa Dominika na Facebook'u oczywiście milion stron weszłam na jedną z nich, czytając te wszystkie komentarze jedna rzecz mnie załamałam był to komentarz od jakiegoś chłopaka który dokładnie tam napisał ''Szkoda że umarł bo wisi mi jeszcze 50 zł'' jak można być tak bezdusznym a do nauczycielki szkoda słów! gnębiła go tylko dlatego że mieli tak samo na nazwisko i zawsze mu powtarzała że na takie nazwisko trzeba sobie zasłużyć co do czego jeżeli on nie miał wpływu na nazwisko dostał takie po ojcu.... ludzie w tych czasach nie mają za grosz sumienia niby XXI w. a czuje się jakby niektórzy ludzie byli cofnięci w rozwoju...

    http://rosanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia, gorąco polecam tego bloga ,mam nadzieję że też kiedyś zajdę tak daleko

    http://spaarklinglights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Generalnie wpis bardzo fajny, mądre spojrzenie na sytuację, ale mogłaś podarować sobie zdjęcia, piszesz o czyjejś śmierci a pod spodem dodajesz zdjęcia z dziubkiem...to tylko taka drobna uwaga, bo generalnie blog mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  53. "Człowiek człowiekowi staje się wilkiem, skacząc sobie nawzajem do gardeł, skąd w nas jest tyle jadu, nienawiść oraz wrogości i złośliwości czy nawet zawiści, który zewsząd aż się wylewa. Niczym niszcząca, wulkaniczna lawa, która pochłania wszystko i wszystkich, najwięcej jest go oczywiście w komentarzach w internecie. Na świecie jedni ludzie umierają, podczas gdy drudzy wyśmiewają się z tego i szydzą lub namawiają innych do zabicia. W komentarzach oraz swoim zachowaniem okazują wręcz otwartą nienawiść i wrogość skierowaną przeciwko innym. Zdarza się, że także nawet przeciwko sobie, tak nie powinno być. Przecież od tego wszystko się zaczynają wszelkie przejawy agresji. Nigdy nie obrażajmy oraz wyzywajmy czy obrażajmy siebie nawzajem, bo możemy kogoś zranić i ta osoba może chcieć popełnić samobójstwo przez nasze złe, a przede wszystkim odrażające zachowania. Niby tacy dorośli, a zachowują się jak rozwydrzone, rozkapryszone dzieci, którym wszystko naokoło wolno, ponieważ nic im tak naprawdę nie można powiedzieć, ponieważ od razu przystępują do ataku, wiedzą po prostu swoje i nikt nie jest w sanie ich przekonać, że jest inaczej. Również byłam hejtowana, więc wiem coś na ten temat. Rozsiewają wokół siebie tylko nienawiść, a tym samym wrogość. Nic innego ich nie stać i nic nie potrafią nic, ponieważ nic w swoim życiu tak naprawdę nie osiągnęli. Potrafią wylać na boga ducha winnych ludzi wiadro pomyj i zrównać ich z błotem. Naprawdę nie warto się przejmować tym, co sobie o nas pomyślą. Trzeba robić po prostu swoje i nie przejmować się hejterami, którzy uzewnętrzniają swoje problemy, złość oraz frustrację na drugiego człowieka. Ponieważ nic i nikt im się nie podoba, cokolwiek byśmy zrobili to i tak będzie źle. Każdy bloger lub osoba publiczna posiada grono swoich hejterów, a każdy z nich, zamiast docenić czyjąś twórczość, rozsiewają w internecie pomyje na drugiego człowieka.


    Niektórym ludziom to się chyba w łbach poprzewracało, kto pozwolił wykorzystywać straszliwą tragedię całych rodzin do swoich niecnych planów, co oni w ten sposób chcą udowodnić, a tym samym osiągnąć. Nie liczą się z nikim, chęć rozgłosu jest większa niż uczucia krewnych i bliskich ofiar, niż chęć zarabiania pieniędzy. Jak można nad grobem urządzać sobie „taniec” czy nawet robić z tego „przedstawienie” dla mediów, ponieważ to oglądamy, tym samym nabijamy innym „hajs". Wszystko i tak tylko na pokaz, bo przecież musi się zgadzać. Również ludzie na własną odpowiedzialność niszczą swoje zdrowie oraz życie. W Kawałek po kawałku niszczą, zmieniając nas z krwiożercze bestie pełne jadu, nienawiści oraz stale walczące nie tylko ze sobą, ale i innymi. Na każdym kroku atakujące ludzi, tylko, dlatego że mają inne zdanie niż my. Najgorzej, jeśli znajdzie się choć jeden człowiek, który będzie kopał czy obrażał, wtedy potrafi pociągnąć za sobą innych zachowujących się w identyczny sposób. Strasznie wkurzają mnie osoby, które swoim nie tyle podłym, ile chamskim zachowaniem potrafią złego uczynić drugiemu człowiekowi. Niektórzy ludzie zachowują się jak dzikie zwierzęta, jakby całkiem zatracili swoje człowieczeństwo, są nawet o wiele, wiele gorsi od zwierząt pod względem swojego bestialstwa i okrucieństwa pastwiąc się oraz znęcając nad innymi, nie tylko fizycznie. Niebezpiecznie przekraczają zakazaną granicę. W dzisiejszych czasach inni chyba posiadają zlodowaciałe, a nawet serca z kamienia. Straszne to kiedy ludzie niszczą oraz nienawidzą się wzajemnie. Ciężko się na to patrzy, serce wtedy najbardziej właśnie boli, kiedy wyśmiewają się z innych osób i wyzywają od najgorszych. Takie osoby nie znajdując zrozumienia wśród swoich rówieśników, będąc ciągle wyśmiewanym, zaczynają myśleć o własnej śmierci oraz jak tego dokonać, wybierają samobójstwa, bo nie chcą już żyć"

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.