10 czerwca 2015

Własna planeta

Jest twórcą. Internetowym pisarzem. Kreuje swój nienamacalny świat, planetę zapisaną w długich kodach z niezliczoną ilością cyfr i liter. Wciąż nad nią pracuje. Głowę ma zawsze otwartą na nowe, świeże pomysły. Dobrze wykorzystuje każdy moment. 'Temat leży na ziemi, wystarczy go tylko podnieść'. On doskonale rozumie i zna tą zasadę. Jest dzielnym, czujnym obserwatorem. Inspiracje znaleźć może wszędzie. Nigdy nie wstydzi się swojego zdania. Potrafi się nim podzielić. Jest uparty. Nie podąża za tłumem. Szuka własnych dróg, rozwiązań. Robi coś nowego, bo nie chce być jak wszyscy. Składa litery w słowa, słowa w szereg zdań. Tak tworzy coś swojego. Niepowtarzalnego.



Bloger.

Blogosfera to wszechświat. Wszechświat bez początku i końca w którym ma miejsce każda planeta, każdy blog ze swoim autorem. Planety te są różne, tak samo jak ich twórcy są zupełnie inni. Jedne mniejsze, dopiero co powstałe, wciąż się formują. Drugie większe, swoje miejsce zajmują zdecydowanie dłużej, mogą śmiało mówić o stażu i doświadczeniu. Wszystkie są jednak częścią tej internetowej przestrzeni, którą trudno sobie nawet wyobrazić.
Ja zrozumiałam czym tak naprawdę jest blogosfera na gali Bloga Roku. W pełni pojęłam znaczenie i jej potęgę. Zobaczyłam jak to wszystko działa naprawdę. Jak się rozrasta i jakie daje możliwości. Ile osób ją tworzy, jakie wnosi treści. Zakodowany, zapisany gdzieś wirtualny wszechświat tego dnia na moich oczach  wyszedł poza internet. Twórcy stanęli przed sobą i okazali się być bardzo różnymi, inspirującymi ludźmi. Każdy z nas jest inny, pokazuje co innego. Ma własną historię, którą ukazuje na swój sposób. Osoby, które przemawiały do mnie przez znaki graficzne wyświetlone na ekranie wtedy zobaczyłam naprawdę. Zamieniłam kilka słów z ludźmi z którymi do tej pory wymieniałam się wiadomościami na czacie. I we wszystkich zobaczyłam prawdę, którą w takich momentach nie da się schować, ukryć. Zobaczyłam naturalność, która okazała się być niezwykła. 
Zrozumiałam, że ja także jestem częścią tego wszechświata. Tworzę go wraz z innymi. A Ty teraz jesteś gościem na mojej planecie. 
____________________________________________________
Z tego też powodu postanowiłam włączyć się do małej akcji organizowanej przez nastoletnie blogerki. Pokazujemy, że trzymamy się razem, a każdy, kto tworzy z pasją coś własnego jest blogerem. Jest elementem w blogosferze. Nieważne jak duża jest jego planeta. 
Wszystkie te osoby mają swoją historię, którą opowiadają po swojemu. 

Jeśli piszesz bloga, nie udało Ci się wziąć udziału w filmiku, a chciałbyś w jakiś sposób się podpiąć to możesz hashtagować na instagramie #jestemblogerem.
Proszę, skoncentrujcie się i spróbujcie mnie zauważyć w tym materiale. Jest ktoś w stanie powiedzieć w której jestem sekundzie? :)
Organizatorki:Ja, JuliaEniia, Steffy, Julita, Ania, Weronika.
Buty- Adidas Superstar
Kim według Ciebie jest bloger?
_________________________________________________________________
Zostań 3000 osobą, która polubi nas na Facebooku!
                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka

41 komentarzy:

  1. Bloger jest częścią wszechświata, haha. A tak serio to nie wiem, nie umiem tego nazwać, ale wszyscy blogerzy powinni się wspierać i wgl. Super jest ta akcja )
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna definicja blogera ♥ i genialne porównanie do tych planet, niesamowicie mi się podoba

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, blogosfera to wszechświat, w którym każdy bloger ma swoją niepowtarzalną planetę :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, świetny post:) Genialna jest ta akcja z filmikiem! Super zdjęcia.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam już u Julity ! pomysł mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś w 1.04 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie,że porównałaś blogi do planet.Naprawdę dobrze czyta się ten post ;) Świetna koszulka! O akcji z tym filmikiem już słyszałam i jestem z niej mega dumna ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Akcja z filmikiem jest super!
    Świetne zdjęcia! :)
    Bloger to ktoś na prawdę wyjątkowy, jest autorem własnego miejsca internetowego, w którym chce być oryginalny, tworzy go, wkłada w niego swoją pracę :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację. Każdy blog to inna planeta :) A wszystkie razem tworzą coś niepowtarzalnego!
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia i post cudowne jak zawsze !
    zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy kto prowadzi bloga kreuje swoją własną część blogosfery, to on decyduje co zamieszcza i kiedy, to on decyduje co i jak pisze, świetny post i bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam,✿LOLA✿ | klik

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow *.* świetnie to ujęłaś ;) nigdy nie wpadło mi do głowy żeby ująć blog jako inną planetę ;) ale po części tak jest, bo wkraczamy na "obcy teren" i powoli poznajemy autora ;)
    zdecydowanie każdy bloger ma dużą wartość i bardzo się z tego cieszę :3
    a co do zdjęć to są piękne *.* masz prześliczną buźkę :P
    pozdrawiam :*
    +w wolnej chwili mogłabyś poklikać u mnie w linki w ostatnim wpisie? ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! Masz rację, sama nie wiem jak to skomentować bo wszystko tu napisałaś. Nic dodać, nic ująć. A filmik świetny!

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie zdjęncia

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super to wszystko opisałaś, ten cały tutejszy świat. Cudowne zdjęcia, czuć od nich ten letni klimat :)
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się cały post, ale to co napisałaś na początku jest świetne!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! 1:04 jesteś na filmiku. Zapraszam do mnie: tii-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł z akcją bardzo mi się spodobał i cieszę się, że coś takiego zorganizowałyście. Miałam też wziąć udział, ale nietsety nie udało mi się, pomimo dwóch prób. No cóż... ;)
    Świetna koszulka. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba jak napisałaś ten post, fajny pomysł na określenie blogów jako planet i ten opis blogera jako pisarza też super! :)
    Ja jestem w filmiku, naprawdę podoba mi się jak wyszedł :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie to napisałaś! ♥ Śliczne zdjęcia, widziałam już ten filmik, nawet rozpoznałam niektóre blogerki :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne:-) mnie niestety tu nie ma, ale wypatrzyłam wiele znanych blogerek:-)
    Jesteś w 1:04!
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Super zdjęcia ;)
    mój blog :blondafro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. to prawda każdy z nas ma swoja wirtualna planetę w postaci bloga.
    A to jaka ona jest zależne tylko od Nas samych, sami ją budujemy, kreujemy i dzielimy się z nią innymi ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie to napisałaś! Dla mnie bloger to człowiek, który dzieli się pasjami z innymi:) Świetny wam ten filmik wyszedł

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna jest ta akcja! :)
    Przepiękne zdjęcia *-*

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :) http://verusiablog.blogspot.com/ Zapraszam na mojego nowego bloga :) Mam nadzieję że komuś się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak już pisałam wcześniej u dziewczyn akcja jest świetna, a post napisany bardzo dobrze. :)

    Zapraszam na konkurs fotograficzny :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że wcześniej o tej akcji nie usłyszałam. Przyłączyłabym sie z wielką chęcią. Co do zdjęć , wyglądasz pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog, podoba mi się. Oby tak dalej. : ) + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem blogger jest małą cząstką wielkiej cudownej i kreatywnej rodziny :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG jakie masz piękne włosy!!!
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże jak Ty pięknie piszesz. Przepraszam ,że się zapytam ale ile Ty masz lat? Pomysł na bloga widzę ,że masz super i na samą siebie. A co do pytania dla mnie blogger (ale taki prawdziwy a nie pewna osoba która się nudzi i pisze bezsensowne rzeczy i później znajduje się na niemiłych stronach) to osoba kreatywna, która lubi poznawać nowych ludzi, jest otwarta na świat, wie co jest dla niej samej dobrej i pragnie się podzielić z całym światem tym w czym jest wspaniała.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ujawniam swoje...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2016/07/blogowe-sekrety.html

    Blogowanie to jednak...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2016/07/ciezka-praca.html

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.