22 czerwca 2015

Co oni o mnie pomyślą?



Wstajesz z łóżka. Masz tysiące wizji na to jak spędzić dzisiejszy dzień. Masę pomysłów co zrobisz zaraz po tym jak umyjesz zęby i przebierzesz się z piżamy. Humor i chęć do działania dopisuje Ci od rana. W głowie masz misternie ułożony plan na dzisiejszy dzień. W końcu zagadasz do dziewczyny, która od dawna Ci się podoba. Poznasz kilka nowych osób. Zaczniesz tańczyć idąc ulicą, tak po prostu. Zapiszesz się na taniec towarzyski, wbrew temu, że niby się nie nadajesz. Czujesz, że to ten dzień! Od dzisiaj zaczynasz zmieniać swoje życie! Możesz wszystko! Zaczniesz robić to co czujesz. Chcesz po prostu zdziałać coś super. Coś innego. Nieszablonowego. Wiesz, że to będzie dobre i fajne. Masz szansę. Przytrafiła się okazja. Już jesteś tak blisko... Ale jednak tego nie robisz.



Coś Cię blokuje i ogranicza. Bo przecież...

Co powiedzą inni?
Był krótki okres w moim życiu kiedy często się nad tym zastanawiałam. Wtedy właśnie przyszłam do gimnazjum. Zmieniłam otoczenie. Nowa szkoła, nowe klasy, nowe przedmioty. Nowe wszystko. Ludzie nowi. Bałam się czy mnie polubią. Co pomyślą. Jak zareagują. Początkowo nie byłam tak otwarta, starałam się jak najmniej wychylać i zwracać uwagę, jednak doszłam do wniosku, że tak się nie da, że tak nie mogę. Sama się szybko z tego wyleczyłam. Zrozumiałam, że takim myśleniem tylko się ograniczam i krępuję. Nie mogę być przecież ciągle uzależniona od opinii innych. Nie mogę przejmować się tym, że ktoś przez chwilę krzywo na mnie patrzy. Nie chcę się nikomu podporządkowywać, bo wtedy nie będę już w stu procentach sobą. A przecież i tak nic nie zmienię, bo...
Ludzie zawsze będą gadać.
Choćbyś uratował setki biednych piesków ze schroniska i wydał majątek, żeby wykarmić wszystkie głodne dzieci w Afryce... W końcu zawsze znajdzie się ktoś, komu coś nie będzie pasować i odnajdzie dziurę w całym. Zawsze będzie taki człowiek, który powie, że jesteś beznadziejny i powtórzy o Tobie jeszcze kilka innych niepochlebnych zdań. Przyczepi się tego czy owego. Ale co z tego? Na pewno nie jest to osoba, której zdanie powinieneś brać pod uwagę. Naprawdę nie jest to nikt ważny.
Wiem, że czasem niełatwo jest mierzyć się z takimi ludźmi. Uzależniliśmy się od zdania innych. Każdemu zależy na jak najlepszej opinii.Wszyscy chcą być chwaleni, głaskani po główce, lubiani i uwielbiani. Niby prościej jest zwyczajnie siedzieć cicho i niczym się nie wyróżniać. Ale czy takie bycie ma jakiś sens? 
Ja ciągle uczę się nie przejmować. Czasami ciężko wygrać z niektórymi cechami charakteru. Staram się nie myśleć 'co ludzie o mnie powiedzą'. Robię to co uważam za słuszne. Jestem po prostu sobą i w tej kwestii totalnie gdzieś mam zdanie innych.



Adidas Superstar- klik

Jak bardzo przejmujesz się opinią innych?
_________________________________________________________________
Ponad 3000 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka



53 komentarze:

  1. ciągłe myślenie o tym, co powiedzą inni jest bez sensu, bo jak dobrze napisałaś: "Ludzie zawsze będą gadać" :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przejmuję się zbytnio opinią innych, nie warto! :)

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiem tylko, że czarna to Missiu z pacyfką, a dwie pozostałe?

      Usuń
    2. Tą niebieską kupiłam na targu w Turcji, a ta druga, czarna to tattoo choker. :)

      Usuń
  4. Niby banalne, a jednak! Wstydzę się chodzić w kapeluszu po ulicy, bo przecież 'co pomyślą inni?'
    hah otworzyłaś mi oczy! jutro idę w kapeluszu :D

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze przejmowałam się opinią innych, ale teraz się już z tego wyleczyłam i obok ludzi których kiedyś się 'bałam' przechodze teraz normalnie, bo znam swoją wartość i nie obbchodzi mnie co o mnie powiedzą :)
    Cudne zdjęcia! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd mam bloga, mam gdzieś opinie innych. Chyba że jest uzasadniona:) Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡
    ♡MEGA KONKURS(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  7. dlatego nie powinnismy brac sobie wszystkiego do serca :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal uczę się tego, by nie przejmować się opinią innych, póki co, to okropnie trudne..

    Zapraszam do obserwowania i komentowania! LIVER MORIUM- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuję się opinią innych, robię to na co mam ochotę, jestem po prostu sobą! :)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. warto się nie przejmować opinią innych ludzi :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się nie przejmować opinią innych, jednak nie zawsze to wychodzi. Najgorzej jest nie przejmować się opinią obcych, jak dla mnie.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się nie przejmować tym co ludzie o mnie powiedzą, pomyślą. Trzeba robić swoje.
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się staram ale jak na razie to nie wychodzi :c
    Świetny post! Ładne zdjęcia , podobają mi się ♥
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zamierzasz kiedyś się odchudzać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech się odchudza. Przecież lepiej być wychudzonym kościotrupem niż mieć ładną kobiecą sylwetkę.
      Tak dla informacji zdecydowana większość facetów woli te drugie dziewczyny : )

      Usuń
    2. No widzisz... to potwierdzenie tego, o czym pisałaś - Ludzie zawsze będą gadać...

      Usuń
  15. Szczera prawda !!! + przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak szczerze kiedyś bardzo przejmowałam się opinią innych, ale teraz mam gdzieś ich zdanie na mój temat :) Ważne żebym robiła to, co mnie uszczęśliwia, a nie ograniczała się przez jakiś idiotów którzy gadają o mnie bzdury! Piękne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z tobą. Ludzie zawsze będą gadać, ale nie trzeba cały czas myśleć co pomyślą inni :)
    Oczywiście obserwuje.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Ludzie będą gadać i wszystko rozgrzebywać. Człowiek nie pochodzi od małpy, tylko od kury"," Ludzie, którzy nie mają własnego życia, zawsze muszą wściubiać nos w cudze".

    Carlos Ruiz Zafón - Cień Wiatru

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze starałam nie przejmować się opinią innych, bo wiadomo, że wszystkich nie zadowolę :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach, ja staram się nie przejmować opinią innych ale niestety nie zawsze mi się udaje
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Nie warto przejmować się takimi ludźmi bo oni za Ciebie życia nie przeżyją. A trzeba z niego korzystać w 100% ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam taki czas, kiedy strasznie przejmowałam się tym, co inni powiedzą, teraz jakoś to przeszło i mam to gdzieś :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ślicznie wyglądasz! Masz racje. Ostatnio często przejmujemy się opinią innych. Powinniśmy myśleć o sobie, a nie o tym co powiedzą znajomi ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny i mądry post ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś bardzo się tym przejmowałam. Na szczęście z wiekiem zaczynam coraz bardziej to olewać. Niestety, często się nadal zastanawiam 'Ale co oni powiedzą? Czy tak będzie dobrze?' najczęściej przy wyborze ubrań. Muszę się bardziej postarać i się nie przejmować.


    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Staram się brać opinię do siebie od innych, ale nie przejmuję się. Staram się poprawiać na lepsze :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Często kiedy coś robię staram się kierować tym co ja myślę, a nie tym co pomyślą inni, lecz no nie zawsze mi to wychodzi :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety jestem z tych osób, które bardzo przejmują się tym : co powiedzą inni?

    Zapraszam do siebie:
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post i blog! :)
    Obserwujemy? mój blog to www.someonelikkkeyou.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie piszesz. Jak zawsze..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludzie zawsze się do czegoś przyczepią, a strach przed ich komentarzem bardzo nas ogranicza
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przejmuję się opinią innych, czas mnie nauczył, że nie warto.
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację!Ja też staram się nie przejmować innymi,ale nie zawsze się udaje...
    Jeśli komuś by się nudziło :) Fibely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oliwka napisałaś to bardzo prawdziwie, wiele dziewczyn w twoim wieku ma głupie pomysły, widać, że jesteś inteligentna i prawdziwa. Wszystko od serca napisane i tak prawdziwie, uświadamiasz innym jak naprawdę wygląda rzeczywistość !♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację. Trzeba być sobą. Jeśli jest się kimś innym niż sobą to to jest chore. Zgadzam się z tobą w stu procentach. Pozdrawiam.

    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twoje posty. Są mądre i ładnie napisane.

    http://izabela-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz rację . zgadzam się.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Oliwko.
    Wczoraj Cię jadłem (nie no żartuję, Marcepan ma specyficzne poczucie humoru).
    Wracając do tematu, ubrudziłaś sobie rękę na drugim zdjęciu, chyba, że to jakaś alergia?
    Napisz, bo się martwię.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś bardzo się przejmowałam opinią innych, ale zrozumiałam, że to nie ma sensu, bo sami się ograniczamy :/

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piszesz naprawdę fajnie :) Ja chyba trochę za bardzo przejmuje się opinią innych :(
    Fajne zdjęcia!
    Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. KOPIARA!!! Oliwko nie usuwaj komentarzy, bo i tak wszyscy wiedzą, że zżynasz od innych
    http://www.martapisze.pl/2015/06/a-co-ludzie-powiedza-jak-przestac-sie-przejmowac-opinia-innych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda blogerka, ogląda też inne blogi i chyba ma prawo napisać własne zdanie na taki sam temat. Czyżby to było zabronione?

      Usuń
  43. Kiedyś do tego stopnia, że potrafiłam zamknąć się w pokoju i płakać cały dzień. Na szczęście z czasem mi to przeszło, całe szczęście! :)
    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. NIGDY więcej się NIE...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/01/wtracaj.html

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.