1 maja 2015

Pokochaj!


Nie dam rady. Jestem za słaba. To jest ponad moje siły. Nie wierzę, że może mi się kiedykolwiek udać. Jej tak, ona to co innego. Jest taka otwarta, popularna, śliczna, po prostu perfekcyjna. Najwspanialsza. Cokolwiek robi, osiąga najlepsze wyniki. Do tego bardzo lubiana. Zawsze świetnie ubrana. Ciuchy doskonale dobrane, na niej leżą idealnie. A ja? Tylko na siebie popatrzę... Nie będę nawet próbowała. Nie chcę się skompromitować. Po co mam się starać, jeżeli i tak mi się to nie uda? Inni będą lepsi. Myślę racjonalnie. To przecież niemożliwe, żebym ja coś w końcu osiągnęła. Bo niby dlaczego? Kim ja jestem? Dla mnie jest to niewykonalne. Podjęcie jakichkolwiek starań nie ma sensu. Szkoda czasu i nadziei. Potem tylko będę rozczarowana. Będę się czuła jeszcze gorzej...

Jeżeli kiedykolwiek jakiś głos w Twojej głowie tak mówił, wiedz, że kłamał.

Potrafisz. Jesteś silny. Musisz tylko odnaleźć w sobie tą siłę. Ona jest w Tobie. Czasem skryta, drzemie gdzieś głęboko w Tobie. Czeka na Ciebie. Czeka aż ją odnajdziesz i zaopiekujesz się nią. Powinieneś to rozumieć. Musisz ją tylko dostrzec. Odszukać, zatrzymać i pielęgnować. Ta siła nazywa się "wiarą". Wiarą w siebie. We własne możliwości.
Jedyne co Cię ogranicza to Twój umysł. Brak pewności siebie. Może to wynika z Twojego wnętrza. Może też mieć związek z ludźmi, którzy Cię otaczają. Ciągle krytykują wszystko co robisz. Powtarzają Ci, że jesteś gorszy, słabszy, grubszy, brzydszy, głupszy... Bo nauka wolniej Ci idzie, bo masz słabsze oceny z fizyki, bo trudniej Ci wykonać ćwiczenie na lekcji w-fu, bo nie masz całej rzeszy przyjaciół, którzy tylko marzą, by się z Tobą spotkać, pogadać choćby tylko parę minut... A może czujesz się mniej pewnie, ze względu na to że nie masz markowych ubrań? Nie śpisz na kasie i na wymarzone buty musisz odkładać kilka miesięcy, gdy inni mają je na drugi dzień. 
Jakakolwiek jest tego przyczyna najwyższy czas z tym skończyć. Znajdź źródło swoich myśli. Potem je odmień. Bądź sobą. Zaufaj sobie. Doceniaj siebie. Wybaczaj sobie. Wspieraj siebie. Pokochaj siebie. Bądź swoim przyjacielem. Będzie Ci łatwiej żyć. Patrząc w lustro nie wytykaj sobie wad. Zauważ zalety. Może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale jest ich zdecydowanie więcej. Na całym świecie nie ma drugiej takiej osoby jak Ty. Jesteś więc wyjątkowy.Niepowtarzalny. Masz w sobie coś niepowtarzalnego, coś czego nie ma nikt inny.
Niech sukcesy innych Cię inspirują, ale nie porównuj się do nikogo. Nie udawaj nikogo. Nie patrz na nikogo.Nie zmieniaj się dla innych. Po prostu pozwól sobie być szczęśliwym człowiekiem. Jeśli już stanąłeś na starcie, podjąłeś ryzyko, chcesz dążyć do celu to nie przestawaj. Nie zawracaj. Bądź silny, pewny, wytrwały. Potrafisz taki być. Wtedy zobaczysz też metę. Zadbaj o swoje marzenia. Uwierz w siebie. Bo ja już w Ciebie uwierzyłam...
Zawsze miej uniesioną głowę. Bądź dumny z tego kim jesteś. Bądź pewny. Uśmiechnięty. Rób wszystko, aby być szczęśliwym. Uwierz w to, że dla Ciebie nie ma rzeczy nie możliwych...
Bo tak właśnie jest.
Ogrodniczki- House
Buty- Converse

Odnalazłeś już swoją pewność, wiarę w siebie?
_________________________________________________________________
Ponad 2800 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             

64 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą! Pewność siebie dodaje otuchy i pomaga. Wtedy jesteśmy w stanie osiągnąć zdecydowanie więcej, niż jeśli na starcie skażemy się na porażkę. Masz śliczne włosy! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%! Śliczne zdjęcia :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny dobrze napisany post :) Wiara w siebie to podstawa! :) Zdjęcia jak zwykle świetne c:
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w takich włosach!
    Idealnie napisany post, jak zawsze :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne masz włosy! Robione przez warkocza, czy jakoś inaczej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i oryginalna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty zawsze motywujesz! Aż chce się wstać i iść, zmieniać swoje życie. Na lepsze. Niesamowite, uwielbiam to w Twoich postach! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujący post! Wszystko co napisałaś jest prawda.
    Trzeba uwierzyć w siebie i w swoje możliwości.
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam!❤️
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się całkowicie.
    Prześlicznie wyglądasz! :*

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, ten głos który na początku napisałaś słyszę bardzo często, niemalże kilka razy dziennie. Przykro mi to mówić, ale staram się doceniać siebie, jednak często stwierdzam że jestem do niczego, nikt mnie nie potrzebuje. Ogólnie rzecz biorąc, chciałabym poznać swoją wartość!

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post, taki prawdziwy, szczery, motywujący.
    Często słyszę w swojej głowie takie głosy, czasami nie umiem ich uciszyć. Lecz klepie sobie ciągle, że muszę przestać, że muszę zaakceptować to kim jestem i po prostu uwierzyć w siebie.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie wpasuje się do tekstu nuta - Natural Dread Killaz - Uwierzyć w siebie

    www.littlecupofart.pl blog o sztuce, modzie i kulturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie kiedyś było źle z pewnością siebie, ale teraz jest juz lepiej!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację. Ja zdecydowanie za często się poddaje..

    --------------------------------------
    Zapraszam! Nowy post. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/05/romwe-nowy-film-na-youtube.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację. Czasami słychać taki głos, który nam mówi, że jesteśmy beznadziejni ale nie możemy tak myśleć, ponieważ jesteśmy cudowni, jedyni w swoim rodzaju.
    Śliczne zdjęcia.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się często poddaje , ale staram się to zmieniać :)
    Piękny post :D I ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Jestem z twoim blogiem od początków i muszę przyznać, że robisz ogromne postępy! :)
    ___________________________________________
    MÓJ BLOG - KLIK!
    Obserwacja dla mnie --> Obserwacja i komentarz dla ciebie
    Komentarz dla mnie --> Dwa komentarze dla ciebie
    Obserwacja + komentarz --> Obserwacja i trzy komentarze

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie zaglądałem do siebie na bloga itd. "Blogerstwo" porzuciłem i zająłem się czymś innym, ale za ten post szczerze Ci dziękuję i jest świetny! Może kogoś zmowtywuje bo mi troszkę dodało to otuchy :) Pozdrawiam i do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację. We wszystkim. Ja, jak widzę, że coś mi nie idzie to od razu rezygnuję, a może nie powinnam?
    Piękne masz włosy!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz. Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć na temat postu, napisałaś wszystko co należało napisać. I świetnie ci to wyszło
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudownie napisane. Czytając pierwsze parę zdań zaczęłam sobie wmawiać, że ja tak mówię. Ale czytając do końca dałaś mi dużo do zrozumienia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa, kto robił Ci wygląd bloga? Czy sama go tworzyłaś? I oczywiście: w jakim programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama go robiłam. :) W programach graficznych oraz przez kody css i html.

      Usuń
  23. Unbleaveable post. Dress up & Hair style Nice.
    http://toptrends-fashion.blogspot.com
    [[Related My Another Popular Meditation Blog]]
    http://meditationuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas szukam pewności siebie! Myślę, że już ją znalazłem!
    zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba wierzyć w siebie, każdy ma swoją wartość !

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Głos w mojej głowie często mówi tak jak napisałaś we wstępie. Ja staram się uwierzyć w siebie, mimo że jest to trudne.

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Oliwko. Nie cierpię zaśmiecania komentarzy ale sama wymyśliłam, że muszę to zrobić. Poleciłam czytelnikom Twój blog, który czytam od dawna w takiej zabawie:

    http://bajkimajki.blogspot.com/2015/04/kidteen-write-blog.html

    i teraz muszę o tym napisać. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz?

    To teraz moje słowo na temat wpisu z dzisiaj. Są dni kiedy się tak czuję, że mogę góry przenosić i wydaje mi się wszystko możliwe i takie, gdy myślę o sobie jak najgorzej. I wtedy wcale nie umiem sobie z tym poradzić. Na szczęście już wiem, że potem znowu będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwy link:

      http://bajkimajki.blogspot.com/2015/05/kidteen-write-blog-ja-polecam.html

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się, tylko my jesteśmy dla siebie ograniczeniem, śliczne zdjęcia :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się,trzeba wierzyc w siebie!
    Świetne zdjęcia,bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    http://nati-nataa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam jak piszesz <3 masz rację. Jak wierzy się w siebie to osiągnie się dużo
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem w połowie drogi, że tak można to nazwać. Z jednej strony w siebie wierzę ale z drugiej w pewnych sprawach nie. Ale już pracuję nad tym i idę z każdym rokiem, miesiącem, dniem czy nawet godziną - do przodu :)
    Bardzo mnie zmotywowałaś tym postem ! :) Dziękuję ;*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze bardzo mądrze napisane!
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chociaż nie lubię takich postów, Twój mi się bardzo podoba :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze przemyślany post i świetne zdjęcia ((:
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś niesamowita!!!!!!!!! Ostatnio sama miałam te.... myśli. Załamana wchodzę na twego bloga i.... Nie mogę uwierzyć w to co widzę. Jesteś jasnowidzemmmm?? czytasz mi w myślach?? hahah dziękuje. (jeśli nie masz nic przeciwko to skopiuje ten tekst, dobrze?) <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twój post. Jest nie tylko wspaniale napisany, ale bardzo podnosi na duchu motywując do działania

    OdpowiedzUsuń
  38. większa pewność siebie to większe szczęście w życiu :) twój post uzmysłowił mi jak bardzo jestem zakomlepksiona :D
    no cóż, czas to zmienić :)

    nie myślałaś nad nagrywaniem na yt?

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy i pozytywny post, chyba nie muszę pisać że genialnie napisany <3 Ja zawsze staram się wierzyć w siebie i nie porównywać się do innych, chociaż czasem mi się to zdarza. Zdjęcia są przepiękne, masz śliczne włosy, też chciałabym mieć takie długie <3

    Pozdrawiam!

    ♥ Julia Blog - Nowy Post! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam posty tego typu! Bardzo dobrze powiedziane- ten głos kłamie i za żadne skarby nie można go słuchać! :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Oliwka ale masz piękne włosy ♥


    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz piękne włosy !!!!!!

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mądre słowa :) Można wszystko, trzeba w to tylko uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne ;)
    Zapraszam do mnie -->http://weeandwee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja cały czas się staram uwierzyć w siebie i dostrzegać w sobie więcej zalet niż wad. Nie zawsze mi to wychodzi, ale takie posty pomagają! :)
    cytrynowy-sorbett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie śliczne długie włosy * o *. Też bym takie chciała. ^^

    Tak odnalazłam wiarę w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  47. często brak pewności siebie źle wpływa na nasze plany

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się, zdecydowanie. Ale czasami nie można, wszystko nas przybija,jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że wiosna przywróci niektórym wiarę w siebie (może mnie też, ale jestem na dobrej drodze), wszystkim tym, którzy ją stracili.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale zaskakujesz z każdym nowym postem.Znowu świetnie napisane !'
    Pozdrawiam

    roxa-blog.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia :*
    Piszesz świetne posty :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz przepiękne włosy, jesteś bardzo inteligentną dziewczynką. Uważam, że nagroda na blog roku należała się Wam jak nikomu innemu. Gratuluję bardzo.
    PS: zapraszam na ShoppingQueen@blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Mega mi się podoba Twoja koszula.Jest boska <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsze zdania z posta bardzo dobrze znam, inni idealni, innym wychodzi, a mi? Nawet nie będę próbowac, bo nie wyjdzie. To kłamstwo !
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. SKANDAL! Kto blokuje sprzedaż książki Wojciecha Sumlińskiego pt. Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego?, czytajcie więcej na: http://ulubione.blutu.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś mega śliczna a te włosy 😍
    http://sasy-life-looks-beauty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  56. Jesteś mega śliczna a te włosy 😍
    http://sasy-life-looks-beauty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.