23 maja 2015

Lubisz mnie za to jak wyglądam?

Wolę, żebyś mnie nienawidził.

Nie obchodzi mnie to jak wyglądasz. Naprawdę nie interesuje mnie ile ważysz, jaki rozmiar nosisz. Możesz być przerażająco chudy, jak patyk, mieć strasznie wystające kości, albo mieć konkretną nadwagę. Mam totalnie gdzieś to czy masz cerę gładką, idealną, jak z reklamy kosmetyków, bądź trądzik, pryszcze i czerwoną twarz. Miej krzywe zęby i krzywe nogi. Okulary z szkłem jak denko od słoika. Długie blond włosy, krótkie rude lub w ogóle ich nie miej. To bez znaczenia. Nie interesuje mnie też to w co jesteś ubrany. Noś stylową koszulę z sieciówki, od światowej sławy, drogiego projektanta, albo niemodną bluzkę z secondhandu. Zakładaj codziennie firmowe buty za kilkaset złotych, albo takie z targu za grosze. Wyglądaj jak Ci się podoba. To nie mój interes. Serio mam to gdzieś. Wiesz dlaczego? Bo nie chcę przyjaźnić się z Twoim wyglądem, tylko z Tobą.
Nie będę rozmawiać z Twoją figurą, ani spędzać czasu z Twoimi ciuchami. Nie wymienię zdań z kolorem Twoich włosów. Naprawdę. Czasem widzimy tylko oczami i nie potrzebujemy więcej. Dlaczego? Tak jest po prostu najłatwiej. Szybko można zachłysnąć się czyimś urokiem i nie dostrzegać nic poza tym. Ale to płytkie i cyniczne. Staram się. Nie chcę sortować ludzi przez pryzmat tego co widzę gołym okiem. Nie oceniam Cię po przysłowiowej okładce. Nie mam zamiaru być zatracona w Twoich zaletach, drogich rzeczach i pięknych oczach. Nie będę godzinami zatapiać wzroku w Twojej twarzy, choćby była nie wiadomo jak śliczna. To wszystko nie przysłoni mi tego jaki jesteś. Nie zastąpi mi Twojego charakteru. 
A poza tym każde oczy są piękne, jeśli piękny jest charakter. 
Wiem, że łatwo się zamotać. Zapomnieć. Zagubić w plastikowym XXI wieku, gdzie szczególny nacisk kładzie się właśnie na to co widzimy. Przeglądamy kolorowe gazetki i czasem nawet nieświadomie pozwalamy sobie wpajać do głowy ile powinniśmy ważyć, co ubierać, jak nosić. Mimowolnie podążamy za modą, a przed oczami mamy ideały. Ludzie wyjątkowo dbają o to jak się prezentują. Czy to źle? Nie, to normalne. Każdy chce wyglądać dobrze i czuć się jak najlepiej. Rzeczywiście jest to ważne, ale jednak nie najważniejsze, bo...
Nie będę zadawać się z Tobą jeśli nie jesteś w stanie przekazać mi czegoś wartościowego. Nawet jeśli masz ładną buźkę. Interesuje mnie przede wszystkim Twoje wnętrze. Wolę zająć się tym co masz w głowie. Ciekawi mnie Twoje zdanie na różne tematy. Poglądy, gust, upodobania. Podejście do świata. Sposób bycia. 
Nie chcę nigdy od nikogo usłyszeć, że głównym powodem dla którego się ze mną zadaje jest to co widzi, tak po prostu. Nie chcę przyjaźni na zasadzie 'bo ładnie wyglądasz'. Okej, miło mi, ale jest to sprawa drugorzędna. Oczekuję, żebyś cenił mnie ze względu na charakter. Bo prawda jest taka... Gdybyś lubił mnie tylko za wygląd to tak naprawdę nie lubiłbyś mnie wcale. Moje ulubione słodycze są moimi ulubionymi nie przez to jak wyglądają, lecz przez to jak smakują. Chyba rozumiesz.

Buty- Adidas superstar

A dla Ciebie co jest ważniejsze?
_________________________________________________________________
Ponad 2900 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             
Instagram- milionioliwka1/ Snapachat- milionioliwka




64 komentarze:

  1. Oczywiście,że wygląd to nie wszystko. Nie zwracam dużej uwagi na to.Nie liczy się dla mnie ubiór itp. ale to jaki człowiek jest w stosunku do mnie. Zawracam uwagę,na sposób rozmawiania i traktowania innych.Naprawdę się z Tobą zgadzam. Cudowne zdjęcia, miny Milion poprawiły mi humor! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wiele osób niestety ocenia ludzi po wyglądzie. Z tą się nie zadaje, bo jest okropna, a tamta za gruba. Czasami można się załamać..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ocenia się książki po okładce, ważne jest jej przesłanie i to co kryje w środku.
    Warto spojrzeć na charakter człowieka, który liczy się najbardziej, kolegując się z kimś, czy przyjaźniąc, zwracam uwagę na wnętrze, jakże bogate wnętrze, gdy umie się je "rozgryźć". Nie zadaję się z ludźmi, którzy są w stanie powiedzieć jaka jestem patrząc na mój wygląd, to chore i bardzo powierzchowne.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem osobą niepełnosprawną (wózek inwalidzki). Uważam się za normalną tyle, że sama nie mogę chodzić. Niestety najczęściej ludzie w dzisiejszych czasach oceniają ludzi po wyglądzie. Czasami to bardzo "boli",ale życie toczy się dalej.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie rozumiem ludzi, którzy oceniają ludzi po wyglądzie :)
    Śliczna sukienka!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno co ty możesz wiedzieć o kupowaniu w szmateksie? Dostajesz tyle ciuchów ze współpracy (tylko mi nie wyskakujcie z tekstem,że w to też trzeba wkładać pracę) pokazujesz buty które pewnie nieźle kosztują,ach świat schodzi na psy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co napisałam o kupowaniu w 'szmateksie', że się tak rzucasz?
      Chyba nie zrozumiałeś tekstu. Polecam przeczytać jeszcze raz. ;)

      Usuń
    2. Drogi anonimie, a co ty możesz wiedzieć o blogowych współpracach? Ona przynajmniej pisze coś co ma przesłanie i ma za to nagrodę w postaci ubrań, natomiat ty siedzisz i hejtujesz z anonima i narzekasz na cały świat tylko nie na siebie.. Poza tym przeczytaj uważnie tekst, już? No to, po pierwsze: Oliwia tam pisze, żeby nie zwracać uwagi na ubrania/wygląd (ty robisz przeciwnie), po drugie: co byś napisał, kochany anonimku, jeżeli miałaby zdjęcia w klapkach w Biedronki..? Widzisz, twój hejt mnie boli, poniważ, nie masz na tyle odwagi żeby skomentować ujawniając INTERNETOWĄ tożsamość, a twója "krytyka" jest bezpodstawna, co wytłumaczyłam powyżej.

      Usuń
    3. Nie ocenianie ludzi po ciuchach nie polega tylko na tym, że będziesz tolerował ludzi w rzeczach ze "szmateksu" (jak ja nienawidze tego określenia, dżiz). Polega też na tym, że nie będziesz przyczepiał się do osoby, która nosi droższe rzeczy, bo to jeszcze nie znaczy, że jest pusta, zarozumiała i zależy jej tylko na pieniądzach, okej? Dajmy ludziom nosić to, na co mają ochotę, serio, co komu do tego?

      Usuń
  7. Oczywiście o wiele ważniejszy jest charakter, bo on zostaje na zawsze ;) a wygląd z biegiem czasu się zmienia
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny post! Dla mnie najważniejszy jest "środek"!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście wolę zajrzeć do środka :) Nie liczy się dla mnie wygląd. Ważna jest osobowość.
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie można patrzeć na wygląd, tylko na charakter! Znam kilka osób, które dobierają przejaciół ze wzgęldu na 'fejm' i wg mnie jest to bardzo płytkie ://
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    http://chocolateandmartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam osoby ktore przyjaźnią sie tylko z ladnymi osobami :')
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teoria teorią a i tak zawsze patrzymy najpierw na wygląd, który albo nas przyciąga albo zniechęca. Potem dopiero odkrywamy osobowość i niestety ładni albo dobrze ubrani zawsze trochę mniej musza się starać by dac się poznać z dobrej strony. Na szczęście potem już nie ma znaczenia wzrost, rozmiar ani w ogóle wygląd.

    BajkiMajki

    OdpowiedzUsuń
  14. Charakter jest najważniejszy, ale prawda jest taka, że często na początku zwracamy chociaż odrobinę uwagę na wygląd, bo jednak trudno przekonać się do osoby wyglądającej niesympatycznie nie znając jej :) ale i tak zgadzam się z tym, że w przyjaźni najważniejsza jest dusza, a nie sama 'skorupka', świetne zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba każdy zwraca uwagę na wygląd tak na prawdę :) czasem nie dopuszczamy do siebie tej myśli, ale i tak nawet nie podświadomie zwracamy na to uwagę... zwłaszcza gdy nie znamy jakiejś osoby :)
    taka natura ludzka...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak naprawdę powinniśmy patrzeć na charakter, mowę ;) wygląd tez jest ważny no, ale....

    Zapraszam do siebie ;)
    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak naprawdę powinniśmy patrzeć na charakter, mowę ;) wygląd tez jest ważny no, ale....

    Zapraszam do siebie ;)
    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Post trochę nie adekwatny do zdjęć. Bez urazy, ale twoje buty kosztowały troche....

    OdpowiedzUsuń
  19. Święte słowa! Niestety mamy wiek XXI i większość tak mówi, ale końcowo na wygląd uwagę też zwracają...
    _______________________________________________________________________________________
    Zapraszam na nowy post ze zmianami!
    Obserwacja --> Obserwacja i jeden komentarz (kreatywny)
    Obserwacja i komentarz --> Obserwacja i 3 komentarze (kreatywne)
    Komentarz --> Dwa komentarze (kreatywne)
    http://by-madlen.blogspot.com/2015/05/przyjdzie-taka-chwila-gdy-stwierdzisz.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie zgadzam się z tobą. Tak jak nie powinno oceniać się książki po okładce, tak nie powinno oceniać się ludzi po tym jak oni wyglądają, bo wygląd nie świadczy o ich charakterze, który może być świetny :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z postem w 100% ! Niestety w naszych czasach coraz bardziej liczy się to jak kto wygląda niż co ma w środku.
    ps. Piękne zdjęcia i cudowne buty ! ;3

    neverrrrstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się! Wiele ludzi ocenia po wyglądzie, to okropne :/ Znam dziewczyny które zdają się z bogatymi wrednotami żeby być ''fajne''... brak słów.

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się, w tych czasach ciężko o prawdziwego przyjaciela. Ludzie z reguły patrzą na wygląd i zastanawiają się jakie korzyści mogliby z Ciebie mieć. Jesteś bogaty- dla mnie lepiej, jesteś biedny- jesteś nikim. Zaczynam wątpić, że następne pokolenia spojrzą na wnętrze człowieka ich pycha i materializm przewazy.
    https://szejnervanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze napisane, nie przyjaźnimy się z czyimś wyglądem, ciuchami, tylko z tą osobą :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle prawdy jest w twoich słowach :) Uwielbiam czytać twoje posty ! A sukienka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten post! Milionek słodziutki <3 Świetne buty.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczne zdjęcia i w dodatku post z świetnym przekazem, cudnie wyszłaś na zdjęciach
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny post i swietne robisz fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. jeju Oliwka ty mnie zawsze 'zatykasz' swoimi przemyśleniami - taki talent! <3

    Zapraszam na nowy blog po zmianach!
    ✿pisanepasja.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogłabym tego lepiej ująć. Świetnie przedstawiłaś sytuację i dobrze wszystko opisałaś. Bardzo, bardzo dobry post! No i jest Milionek, jeszcze lepiej. ^^

    __________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy -klik-

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam twoje posty :) zazdroszczę ci sposobu pisania (nie jestem pewna czy mogę to tak nazwać hah)
    z niecierpliwością czekam na kolejne posty! ♥

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z tobą, nie rozumie dlaczego dla ludzi ważny jest wygląd innych osób, może dlatego czasami błądzą i tracą "przyjaciół". Prawdopodobnie nigdy nie byli przyjaciółmi jeśli dla nich liczył się tylko wygląd. Nie podoba mi się kierunek, w którego stronę zmierza XXI w. Stajemy się coraz bardziej nie tolerancyjni, liczy się dla nas tylko to co widzimy (nie mówię o wszystkich, ale o większości). Lubię od czasu do czasu czytać twoje posty, są bardzo bogate w słowa.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny znakomity post

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejny znakomity post, zaskakujesz za każdym razem i dajesz do myślenia. Bardzo często oceniamy osobę po tym jak wygląda,czy nosi oryginalne buty, ubrania od znanych projktantów...tak nie powinno być.Ale żyjemy w takim świecie,że wygląd ma ważniejsze znaczenie od charakteru czy też tego co ma się w głowie .
    Pozdrawiam

    roxa-blog.blogspot.com


    roxa

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie to napisałaś. Wkurzają mnie osoby, które patrzą na wygląd. Ludzi powinno oceniać się ze względu na charakter, a nie na to jak się wygląda..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz racje. Co z tego, że ktoś będzie miał torebke za 1000zł czy jakiś inny drogi ciuch, jak poprawie zdania nie skleci. Niektórzy są bardzo wartościowi, lecz nie mają pieniędzy na lepsze ubrania. Niestety jesteśmy większości wzrokowcami i oceniamy po okładce.
    Prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zdecydowanie osobowość!!!
    Nie chce się kolegować z kimś, kto jest nie wiadomo jak piękny, bogaty!
    Toleruje ludzi za to jacy są naprawdę, nie udając nikogo innego.
    W przyjaźni, koleżeństwie najważniejsze jest zrozumienie, rozmowa, te spędzone chwile ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mądrze napisane, liczy się wnętrze człowieka, a nie to jak wygląda :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem osobą grubą i śmiało sie do tego przyznaje i jestem świadoma w 100% jak wygladam bo mam oczy orazu lustra w domu, jednak to ze sama siebie akceptuje nie znaczy że ludzkie słowa są mi obojetne bo mam uczucia i jak słysze komentarze osób które mnie nawet nie znają to na prawdę czasem boli, troche sie już przyzwyczaiłąm do głupich odzywek, komentarzy w szkole ( kończę gimnazjum ) jednak boje sie strasznie przyszlości wybieram sie do technikum boje sie opinie innych bo jestem taka osoba i nic na to nie poradze, np w obecnej szkole dlugo muiałam pokazywać ludzią jaka naprawde jestem poniwaz zawsze mnie ,mierzyli swoja miara.
    Ja natomiast traktuje wszystkich na równi czy ktoś jest biały , czarny , gruby, chudy , interesuje sie płcią przeciwną lub taka sama, kazdy jest człowiekiem i powinniśmy sie szanować nawzajem . Szkoda że w polsce jest dużo nie tolerancyjnych osób !

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć :) bardzo proszę o POMOC i wypełnienie krótkiej ankiety, która pomoże mi w ukończeniu studiów magisterskich. Ankieta nt. "Wpływu blogerów na decyzje zakupowe konsumentów".

    https://docs.google.com/forms/d/1vCr7ZcbFQT1yTlBsh9E3z_WjaNgwEKyZ_a0X_HBfxoY/viewform

    Z góry bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Prawda, ponieważ dla mnie ogromnie jest ważne to co jest...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2015/04/w-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  43. http://www.martapisze.pl/2015/04/dlaczego-mam-gdzies-jak-wygladasz.html
    Nie ładnie tak kopiować cudze pomysły na posty XDDD
    Oliwia, trochę oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytam waszego bloga już od dawna ale nie miałam okazji zostawić komentarza.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: tii-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. To idiotyczne kiedy ktoś przyjaźni się z kimś tylko dlatego że ta osoba jest bogatsza,ładniejsza czy fajniejsza.
    Masz bardzo mądre podejście i oczywiście się z tobą zgadzam :)


    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oliwka jak ładnie CI w tej sukience <3

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne fotografie, piękne :) Sto lat dla Martynki :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też nie lubię ludzi, którzy zwracają uwagę tylko na wygląd.
    Wolę przyjaźnić się ze zwyczajną dziewczyną niż jakąś pustą księżniczką ;/
    Piękne zdjęcia! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jechałem kiedyś autobusem do Wrocławia (80km jedzie się prawie godzinę). Na kolejnym przystanku,wsiadła dość nietypowa para; chłopak miał wytatuowane białka oczne,cała rękę czarna w tatuażu,miał zrobione implanty w głowie jak rogi,był łysy i ubrany na czarno. Dziewczyna ubrana również dość "mrocznie",cała w dziwnych tatuażach. Pomyślałem sobie: "co za debile" ale coś się we mnie obudziło. Chciałem spytać,jak zrobione są implanty na jego głowie. Ku zdziwieniu,oboje byli bardzo uprzejmi,życzliwi,bardzo uśmiechnieci �� Rozmowa kleiła się bardzo,aż niedowierzalem,że takie "dziwolągi" będą tak wspaniałymi ludźmi. Po 20 minutach naprawdę miło spędzonego czasu na rozmowie,wstali oboje i przeprosili mnie,bo to ich przystanek. Nigdy,ale to nigdy więcej nie ocenie człowieka po wyglądzie. Każdy z nas,ma jakąś nieodpowiedziana historie ☺

    OdpowiedzUsuń
  50. Denerwują mnie ludzie, którzy patrzą tylko i wyłącznie na wygląd zewnętrzny. W człowieku najważniejsze jest wnętrze. Świetne zdjęcia :)

    GIVEAWAY! WYGRAJ BON DO SKLEPU LUXSHOP!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mozna nikogo oceniac po "okladce"
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Za cały ten post Cię po prostu uwielbiam. Pomimo tego, że masz 13 lat, jestes tak mądra jak większosć starszych osób z 60 letnim doswiadzeniem w życiu.
    Sama nie jestem dosć urodziwą damą, więc zależy mi na tym, żeby oceniali mnie po charakterze nie wyglądzie.

    http://kinga-rybczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. ale ty masz wielkie cycki w tym wieku

    OdpowiedzUsuń
  54. Zaimponowałaś mi tym postem. Pomimo swojego młodego wieku mądrze myślisz. Umysłowo jesteś bardzo dojrzała od innych trzynastolatek. Ja osobiscie w sobie przezywam sie tym co mówią inni ale udaje ze ich opinia mnie nie wzrusza i jest mi łatwej w zyciu :) pozdrawiam :)
    Mój Blog Klik !

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zadaję teraz Tobie pytanie. Co według Ciebie jest ważniejsze...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2015/07/wyglad-czy-charakter_13.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Zadaję teraz Tobie pytanie. Co według Ciebie jest ważniejsze...

    https://wojowniczka-dobra.blogspot.com/2015/07/wyglad-czy-charakter_13.html

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.