8 kwietnia 2015

Trzy lata


W życiu podejmujemy rożne decyzje. Lepsze, ale także te gorsze. Każda z nich jest ważna. Każda w jakimś stopniu zmienia nas i nasze życie. Niekiedy nieznacznie, a czasami wywraca je do góry nogami. W ciągu swojego istnienia dokonałam wielu wyborów. Dzisiaj wiem i śmiało mowę powiedzieć, że jedną z najlepszych decyzji podjęłam dokładnie trzy lata temu. Zrobiłam coś co bardzo zmieniło mnie i mój los. No dobra, nie tylko mój. Ten wybór zmienił życie całej mojej rodziny.
Pierwszy post składał się zaledwie z dziewięciu krótkich zdań. Czytając go dzisiaj trochę się zaczerwieniłam i uśmiałam przy okazji. Wtedy miałam 11 lat. Jednak gdybym wtedy nie usiadła do komputera, nie wypełniła tej rubryki z nazwą bloga i nie wklepała w klawiaturę kilka słów moje życie wyglądałoby całkiem inaczej. Nie wiem czy byłabym szczęśliwym człowiekiem. Nie wiem czy odkryłabym inną, prawdziwą pasję. Nie wiem czy znalazłoby się zajęcie, które pokochałabym bardziej niż blogowanie.
Zacznę teraz od początku... O blogowaniu wspomniała mi koleżanka z klasy. Od razu wiedziałam, że chcę spróbować. Zapragnęłam własnego bloga. Pierwszym dylematem był tytuł. Pomysłów miałam kilka. Ciągle wpadałam do kuchni, by zaprezentować mamie oraz cioci potencjalną nowo wymyśloną nazwę. Wspólnie wpadłyśmy na to, abym pisała o sobie i młodszej siostrze Martynce. W domu potocznie nazywamy ją Milionkiem. Dlaczego Milionkiem? Początkowo była 'Tysiącem', ale że tysiąc to za mało, bo ona  rozrabia jak milion małych dziewczynek i na podłodze zawsze leży milion rozrzuconych zabawek przezwisko ewaluowało na Milionka. Najprostsze i jak się później okazało najbardziej trafne, co przyszło mi do głowy to właśnie Milion i Oliwka. Nie żałuję tego wyboru. Ta nazwa wkomponowała się w moje życie, w mojej głowie i sercu zostanie już na zawsze, tego jestem pewna.
Na początku posty dodawałam codziennie, była to prawdziwa moja obsesja. Gdy wyjechałam na wakacje zmusiłam moją mamę i na interii, starej witrynie możecie znaleźć trzy wpisy jej autorstwa. Z czasem ograniczałam ilość postów w tygodniu. Pierwsze były szybkie, spontaniczne. Teraz ich przygotowanie trwa znacznie dłużej. Na tej internetowej witrynie jest 3 lata naszego życia. Są tu utrwalone chwile smutne, takie jak utrata ukochanej osoby- tu i tu. Ukrywają całą prawdę o naszym istnieniu. Zahaczają o anioły i powodują, że do dziś kręci mi się łza w oku. Są chwile radości i sukcesów takie jak w tym, lub tym wpisie. Roześmiana twarz przypomina mi to co czułam w tamtym momencie. Blog dorasta razem z nami. Zmienia się tak jak się my. Posty zmieniały swoją tematykę. Coraz rzadziej piszę prywatnie, co dzieje się w moim życiu. Nie wiem czy kogoś interesowało by, co jadłam na obiad. No chyba, że były to jedwabniki.
Trzy lata to 1095 dni. W tym czasie udało mi się tak wiele osiągnąć. Poza dość długim stażem, tytułem Bloga Roku 2014 strwożyłam tu swoją społeczność. Jestem częścią tej blogosfery. Piszę, bo wiem, że mam dla kogo. To Wam najbardziej dziękuję! Ja tutaj składam litery, stawiam przecinki, dla Was kreuję tu rzeczywistość, którą ubarwia Martynka. To nasz świat, ale bez Was nie byłby taki sam.

Dzisiaj wszyscy obchodzimy trzecie urodziny! Dziękuję! Sto lat!
_________________________________________________________________
Ponad 2700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!


                                                                             

39 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje Milionku i Oliwko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! Wasz blog, to blog pełen pasji, uwielbiam tu wchodzić, jest tu tak miło, pozytywnie! ♥
    A powiedzonka Milionka, to jeden z najlepszych postów :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam na twojego bloga całkiem niedawno, to też nie śledziłam go całe 3 lata. Nie zmienia to jednak mojego podejścia do niego. Po prostu muszę przyznać, że uwielbiam czytać twoje posty i kocham wchodzić na waszego bloga, jak na niewiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Oliwko! Dużo systematyczności, autentyczności i obyś nigdy nie zatraciła siebie,a gwarantuję, że internet szerzej o Tobie się dowie. Najważniejsze, że w momencie, kiedy blog nie miał stałych obserwatorów - nie kasowałaś bloga i brnęłaś w to dalej. :)

    http://niekoffanaa.blogspot.com
    FACEBOOK || DRUGI BLOG ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, 3 to mega duzo! Wytrwala jestes i widac, ze robic cos co kochasz! Gratulacje i oby twoja przygoda z blogiem trwala jeszcze dlugo!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że będziecie pisać jeszcze 3 lata a nawet więcej!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę gratuluję ♥ przez te 3 lata wiele osiągnęłaś, jestem po prostu dumna :)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woo wielkie gratulacje!
    3 lata to sporo :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwka, wszystkiego najlepszego z okazji 3 rocznicy bloga i życzę jeszcze wielu, wielu szczęśliwych lat blogowania :) Wiesz, że jestem z Tobą już od dawna, choć nie zawsze daję znak, że czytam ;) Doszłaś już naprawdę daleko i jestem pewna, że będziesz dalej ewoluować.

    PS: Nie mogę się doczekać pierwszego postu napisanego przez Milionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje i kolejnych trzech lat na blogu życzę! :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy! Na naszym blogu kilka tygodni temu minęły dwa latka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja was czytam od czasów interii,blog się bardzo zmienił,oczywiście na dobre.Piszesz na poważniejsze tematy.Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację, że tyle wytrzymałaś w blogoswerze, to oznacza że to na prawdę twoja wielka pasja :)
    Twój blog jest świetny, na prawdę bardzo dużo osiągnęłaś przez ten czas <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem bardzo dobrze, że tyle wytrzymałaś bo jest ktoś, kto piszę na trochę inne tematy
    heymvtt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! nawet nie wiedziałam, że przedtem byłyście na interii :) bardzo lubię Twojego bloga, mam nadzieję, że w następną rocznicę też będę z Wami świętować :**
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. Naprawdę świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, tak długo już piszesz! A ja myślałam,że niedużo, krótko. Sporo się pomyliłam, bo niewiele blogów jest w stanie pochwalić się dłuższym stażem niż 2 lata. Mój także może, aktualny prowadzę od września 2012, za kilka miesięcy rocznica. :) A ogólnie bloguję od 2011. Bardzo się cieszę, że rozpoczęłam wtedy przygodę z bloggerem i poznałam tyle świetnych osób i blogów, całą tą atmosferę tutaj panującą. Chyba się już od tego uzależniłam i trudno mi będzie przestać.
    Gratuluję serdecznie tych trzech lat oraz wszystkich sukcesów! Ogromne gratulacje dla Ciebie (i dla Milionka, ale dla Ciebie większe ;)).


    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna decyzja może zmienić całe życie. Myślę, że założenie przez ciebie bloga to była bardzo dobra decyzja, która na pewno zmieniła w jakiś sposób twoje życie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tych 3 lat! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości i 3 lat w blogosferze, oby więcej było urodzin;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Obyś została w blogosferze jeszcze o wiele dłużej, bo to co robisz jest świetne! Przeczytałam podlinkowane posty i aż mi łezka poleciała przy tych smutnych :'( Świetnie piszesz i nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie :) Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!<33333333
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ♡ powodzenia dalej ^^
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję takiego wydarzenia - 3 urodziny bloga to dużo :) Też kiedyś chciałabym obchodzić taką rocznicę :) Gratuluje i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zdjęcia, kochane gratulujemy!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje ! Przez te 3 lata osiągnęłaś OGROMNY sukces !
    zajrzyj !✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję takiej wytrwałości w blogowaniu! Trzy lata to naprawdę bardzo dużo :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurczę, 3 lata to już całkiem sporo. To co Oliwka, teraz kolejne 3 lata? Może 10? 50? :D

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę ten blog jest świetny! Cieszę się, że już tyle lat go prowadzisz! Kiedyś Milion przejmie stery :)
    ______________________________________________________________________________________
    Mój blog KLIK
    Obserwacja dla mnie --> Obserwacja dla ciebie i skomentowanie twojego postu
    Komentarz pod moim postem --> Komentarze pod Twoimi dwoma najnowszymi postami
    Obserwacja + komentarz --> Obserwacja dla ciebie + skomentowanie Twoich trzech najnowszych postów

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog zawsze mnie inspiruję i codziennie zaglądam czy nie pojawiło się coś nowego. STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! 3 lata to już serio dużo! obyście szybko nie odeszły z blogosfery, bo było by tu po prostu nudno ;)

    Zapraszam do mnie, świeży start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdecznie Wam gratuluję! Też chciałabym zajść tak daleko :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie Wam gratuluję! Też chciałabym zajść tak daleko :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.