7 kwietnia 2015

Powiedzonka Milionka


Halo! Dzisiaj kolejny odcinek ulubionych powiedzonek! A w nim: trochę o Wielkim Piątku, kazaniu, rozmowie przy 'ubierankach' i kilka innych. To jak? Ja już nie przeszkadzam... Dawać!

Jesteśmy w niedziele na mszy. Babcia idzie do komunii, więc Martynka zrywa się z ławki, pędzi w stronę ołtarza i mówi dość głośno:
-Babciu, zajmę Ci kolejkę!

W kościele na kazaniu Milionek opiera głowę o ramię babci i zamyka oczy. Tylko się na nią popatrzyłyśmy, siedzimy i słuchamy. Po chwili Martynka podnosi się, rozgląda i mówi z krzywą miną:
-Nie mogę zasnąć w tym hałasie!

Martynka siedzi przy laptopie, gra w 'ubieranki'. Podchodzi do niej tata i pyta:
Jak tam w przedszkolu?- na co Milion odpowiada:
-A wiesz... Z tą Majką, z którą byłam pokłócona już odnowiłam kontakt.

Mama pyta Milionka w Wielki Piątek:
-Martynko wiesz jaki dzisiaj jest dzień?
-Wiem. Jakiś Wielki, ale nie wiem już który.

Razem oglądamy telewizję, jest przerwa i w jednej z reklam występuje pan Kuźniar, z którym widziałyśmy się na gali Bloga Roku. Nagle Martynka krzyczy na cały pokój:
-O, patrzcie, Jarek!

Buty- H&M

Które powiedzonko jest najlepsze?
_________________________________________________________________
Ponad 2700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             

43 komentarze:

  1. Hahaha... wszystkie są świetne! Chciałabym zobaczyć jak Martynka zajmuje kolejkę w kościele!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka w poście.
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy każdym powiedzonku uśmiech pojawił mi się na twarzy ;)
    Ale chyba pierwszy najlepszy ;)
    ooo-mini-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd ona bierze te wszystkie powiedzonka, ostatnie najlepsze

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza kolejka w kościele i Jarek xd <3
    --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  5. haha super są :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedzonko "Babciu, zajmę Ci kolejkę!" jak dla mnie wygrało :D Super dziewczynka z tego Milionka!

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze jest ostatnie powiedzonko !! Martynka na prezydenta !! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, uwielbiam jej powiedzonka :D
    Z Wielkim PIątkiem jest dobre, hahahahaha
    świetne zdjęcia!
    http://justsayhei.blogspot.com/2015/04/nowa-era-ksiazek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne zdjęcia to ostatnie wygrało
    buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Masz słodziutką siostrzyczkę!
    Jej powiedzonka są po postu boskie!
    Czekam na kolejne tego typu posty <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedzonka jak zawsze świetne, ale najbardziej podoba mi się to drugie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Bardzo ladne zdjecia! :)
    Bardzo ladne powiedzionka :)) Wszystkie mi sie spodobaly XD
    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne powiedzonka! Uwielbiam te posty, zawsze poprawiają humor!
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  14. Każde genialne. Pozdrów ode mnie milionka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tą serię ♥ najlepsze powiedzonko: "babciu, zajmę ci kolejkę" :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia mojej ulubionej galerii! :)
    A co do posta to jak zawsze-uwielbiam!

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne powiedzonka. Czy to nie galeria w Rzeszowie?
    Wszystkiego naj z okazji 3 lat blogowania! (Wiem, że to jutro, ale pewnie zapomnę wejść...)
    Jakbyś miała czas, wpadnij do mnie:
    http://stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, odnowienie kontaktu z koleżanką najlepsze. Dzieci są bezbłędne. Poklikałam w linki, pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba najlepsza ta z Jarkiem i kolejką :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze to z kolejką do komunii! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham "Powiedzonka Milionka" <3
    Gorąco pozdrawiam! :)
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post haha! Milionek jest mega!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie te ''kościelne'' najlepsze! To z Wielkim Piątkiem też. Kochany Milionek, pocieszne dziecko, jakby powiedziała moja babcia. :) Pewnie macie z nią kupę śmiechu, radości i zabawy. :)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha, ten ostatni tekst z Jarkiem mnie rozwalił xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej spodobało mi się ostatnie!
    http://porcjazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia tak samo świetne jak powiedzonka :)
    _______________________________________
    Zapraszam na mojego nowego bloga! Pierwszy post dodany :) Za komentarz i obserwacje się odwdzięczam
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie da się wybrać najlepszego, wszystkie świetne :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnie powuedzonko jest moim ulubionym haha.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te powiedzonka takie słodkie :D
    Najlepsze z tą kolejka :3
    Zapraszam: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Martynka jest taka cudowna, haha ;) Rozwala mnie ;)

    rilseee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko ostatnie powiedzonko o panu Kuźniarzu? ( tak to sie odmienia?) bylo śmieszne :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahha, no nieźle :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyżby Rzeszów? :) Jesli tak - daj znać, jak będziesz :) Chętnie poznam, porobię zdjęcia :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.