20 marca 2015

Wierzę w Ciebie!


W uszach brzęczą mi słowa wypowiadane przez autora bardzo popularnego filmiku. Gdy myślę o tym wszystkim to pojawia się w pierwszym skojarzeniu.20 tysięcy ludzi to polubiło. Ubrany w garnitur krzyczy do kamery: 'Jesteś zwycięzcą!'. Śmiała się z tego cała Polska. I ja też. Uśmiechałam się za każdym razem oglądając materiał na YouTube. Choć slogan dobrze znany rozśmieszał widzów, a tekst 'Dobiegniesz do mety i będziesz diamentem' wielu, w tym mnie dobrze zapadł w pamięć. Historia jednak się na tym nie kończy. Nie jest to tylko zabawne, a zarazem dziwne nagranie. To postanowienie, plan i spełniony cel. Autor, który wbrew pozorom jest całkiem normalny, postanowił sobie, że jego film będzie miał milion odsłon. W tym momencie ma prawie 3 i pół miliona. Cel dla wielu wydaje się być nieosiągalny, nierealny, a on po prostu zaczął do niego dążyć.
Jest zwycięzcą! Udało mu się! Ty też jesteś, albo zostaniesz! Tobie także się uda! Jest tylko jeden warunek. Warunek, który możesz spełnić tylko Ty. Bo Ty w tym układzie jesteś słońcem. Ty dyktujesz warunki. Musisz tego bardzo pragnąć. Ale powiem Ci coś- po pierwsze musisz w to uwierzyć! Jesteś najlepszy i nigdy nie pozwól sobie wmówić, że jest  inaczej! Nie przejmuj się gdy inni wytykają cię palcami. Śmieją się z Twoich marzeń, albo uważają Cię za szaleńca. Czasem robią to z zazdrości, czasem dlatego, że sami nie mają celu. Nie wiedzą, co to znaczy gdy budząc się rano i zasypiając wieczorem Twoje myśli biegną w jedyną stronę. Uda Ci się wszystko o czym zamarzysz, musisz tylko każdego dnia chcieć coraz bardziej. Sumiennie, małymi kroczkami, niewielkimi czynami zbliżaj się do upragnionego celu. Jeśli nie pójdziesz na przód zawsze będziesz stał w miejscu! Po drugie, nie zrażaj się gdy realizacja Twoich marzeń będzie długo trwała. Tak naprawdę czas oczekiwania da Ci jeszcze większe szczęście. Pamiętaj, jesteś wyjątkowy. Niepowtarzalny. Naprawdę! Masz siłę! Ja w Ciebie wierzę i kibicuję Ci z całego serca.
Ja od 3 lat, każdego dnia, w ślimaczym tempie przesuwałam się kawałeczek do przodu. Nie poszłam na skróty. Nie szukałam półśrodków. Wybrałam sobie cel. Dla niektórych śmieszny, nic nieznaczący. Zdobywałam go przez ponad 1000 dni. Powolutku. Małymi kroczami. Sumiennie i całą sobą. Wybrałam mozolną pracę, która dla innych może wydawać się nudna. Włożyłam w nią całe swoje serce i zapał. Oddałam się cała swojemu marzeniu. Uwierzyłam w to, że się spełni. Ono pochłonęło większość moich myśli i działań. Ja pozwoliłam mu ożyć.

Najwspanialsza obudowa jaką mogę sobie wyobrazić jest od Funnycase.pl. Tam możecie zaprojektować swoja własną oprawkę na telefon!

Dążysz do realizacji swoich marzeń?
_________________________________________________________________
Ponad 2500 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             

51 komentarzy:

  1. Szkoda że się nie spotkałyśmy też tam dzisiaj jeździłam :). Przez przypadek tutaj trafiłam i zostaję :) . Marzę o takim talencie do pisania jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obudowa! ♥ Staram się realizowac moje marzenia.
      mirelas-life.blogspot.com

      Usuń
  2. świetna ta obudowa!

    jugii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zwycięzcą Oliwka, oj jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo motywujący!
    Ja staram się dążyć do realizacji swoich marzeń :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  5. A Milionek jak zwykle rozesmiany ;D
    Az mi wesolo sie robi jak patrze na ta mala, usmiechnieta buziuchne,
    zazdroszcze takiej malej siostrzyczki, ja niestety/stety jestem jedynaczka, ale i to ma swoje zalety.
    A co do case, moze zamowie podobny z jakims hipsterskim napisem ^^

    http://kinga-rybczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Jesteś zwycięzcą to moje motto :)
    A Milionek wyszedł na tym zdjęciu uroczo
    amiablefreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post, śliczne zdjęcia, a case cudny! :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Post jak zawsze motywujący :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten case to masz świetny ! Bardzo motywujący post.Macie super bloga ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna obudowa! ♥ Bardzo motywujący post, ja również powoli, małymi kroczkami dążę do celu.

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany post

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba dazyc do wyznaczonych przez siebie celow.stojac w miejscu nie pojdziemy krok dalej a tym bardziej Nic nie osiagniemy.swietnie piszesz ! Super obudowa !

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Masz talent ! Uwielbiam czytać Twojego bloga :) Śliczna obudowa :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dążę do tego, ab y mój blog był jak najlepszy! Wkładam co mnóstwo pracy i całe serce, i efekty po woli przychodzą ;)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta obudowa i śliczne zdjęcia!
    Ostania fotka - boska!
    Gratuluję bycia w gazecie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczniutkie zdjęcia ;* Jeszcze raz gratuluję tego Bloga Roku <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie zdjęcie najlepsze :) Uwielbiam czytać twojego bloga było by mi bardzo bardzo miło gdybyś chciała zajrzeć na mojego bloga oczywiście do niczego nie zmuszam Pozdrawiam :** http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Och racja obudowa na telefon jest prześliczny ! :)
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/2015/03/jestem-pusta.html

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne zdjęcia :)
    dążę, a przynajmniej staram się :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze super post, bardzo motywujący do działania.
    Urocze zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie piszesz, czytając Twoje posty zawsze jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że i ja wkrótce poczuję się zwycięzcą i zrealizuję wszystkie swoje marzenia :). Świetny case, a ostatnie zdjęcie rządzi ♥!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dzisiaj również byłam na rolkach <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie umiem i chyba nigdy sie nie naucze jeździć na rolkach, ale w sumie jak cały post mówi ,, Jesteś zwyciezcą" , więc kiedys musi mi się udać :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy z nas w końcu coś osiągnie, tylko trzeba chcieć. A milionek zawsze roześmiany :* śliczne zdjęcia i obudowa hihi
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się jak piszesz :) Btw - świetny case!

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajna obudowa <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uważam, że jeśli wyznaczy się sobie cel i się do niego będzie dążyć to się go osiągnie. Trzeba wierzyć. Pojlikałam w linki.
    Byłbym wdzięczna za poklikanie w linki na blogu.
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny post ! Kocham jak piszesz ! ♡ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje notki, mała taka słodka <3

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie dążę do tego, żeby zrealizować swoje marzenia:)
    Fajna obudowa i zdjęcie Milionka:)
    Zapraszam do mnie: blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny post! Zapraszam na mojego bloga którego znajdziesz TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  34. Oliwka, cudowny post. Być może mi nie uwierzysz, ale dzięki Tobie nabrałam wiary w siebie. Od wtorku, poprzez środę czwartek, aż do piątku będę powtarzać sobie Twoje słowa. Czekają mnie egzaminy do dwujęzycznego gimnazjum, który jest moim celem. Przez te dni będę pisała testy z angielskiego, polskiego, matematyki oraz predyspozycji językowych. Wierzę, że mi się uda! :)
    Cudowne zdjęcia!
    Gdybyś miała chwilę, to wpadnij do mnie:
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą ;) nie warto zwracać uwagę na innych, na to że śmieją się z naszych marzeń. Trzeba wytrwale dążyć do ich spełnienia i na pewno tak się stanie :) No i najważniejsze to pamiętać, że nigdy nie będzie łatwo, więc nie możemy się poddać.
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przewspaniały blog! Kocham twoje teksty! Masz racje marzenia trzeba spełniać ♥

    http://nellyyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjecia! Jeeejku jak ja dawno nie byłam na rolkach *.* Wiesz co? Chyba pojde je poszukac i przygotuje na nalblizszy weekend :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mądry oraz ważny post i przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Z marzeniami zawsze próbuję chociaż czasami się nie udaje :) Ale zawsze dążę do celu.

    Mój blog ---->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog. Jesteśmy zafascynowani:) Życzymy powodzenia i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dobrze napisane, śliczne zdjecia, kocham jeździć na rolkach :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Należała Ci się wygrana, byłaś prawdziwą sobą pisząc posty. Nikogo nie udawałas, ja na twojego bloga zaglądam już od bardzo długiego czasu, i zawsze widzę coś nowego coś innego. Bardzo mi się to podoba! <3
    życzę jeszcze więcej sukcesów Oliwko,
    buziaki

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. muszę ruszyć się na rolki! świetny blog

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.