21 lutego 2015

Powiedzonka Milionka

Uwaga! Kolejny odcinek bardzo lubianych powiedzonek! A w nim: epizody z zerówki, Milionkowa wizja naszej przyszłości i kilka innych myśli chodzących po tej małej główce. Więc dalej, zaczynamy!

Mama spała z Martynką. Rano mówi jej, że w nocy strasznie kopała, na co ona odpowiada ze spokojem:
-Bo ja mam zespół niespokojnych nóg.

Opowiadam Martynce, że chodzi z bratem mojej koleżanki do grupy. Ona kiwa głową i mówi:
-A tak, tak, znam go, to taki porządny chłopak.

Zostałyśmy przy temacie przedszkola i Martynka opowiadała o koleżankach i kolegach z klasy.
- Oliwka, z tego Mikołaja to jest prawdziwy chuligan, nicpoń i niedorajda!

Martynka włożyła do swojego plecaka gruszkę, założyła go na plecy i pyta taty:
-Tato, czy ja mam w plecaczku "zakulenie"?
*Dajcie znać, jeśli to zrozumiecie.*

Milionek bawi się z Natalką w szpital, udaje, że ma chorą nogę. Natalka lekarka pyta jej:
- Gdzie pani pracuje?- Na co Martynka odpowiada z ogromną powagą:
-W Biedronce. To teraz nasza przyszłość.


Które powiedzonko jest najlepsze?
_________________________________________________________________

Ponad 1800 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             

50 komentarzy:

  1. Pierwszy komentarz ;-; taka zaszczycona x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah ona jest cudowna, Ale Oliwko nie rozumiem z tym zakuleniem :///
    :D
    Pozdrawiam Ciebie i Milionka !xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że jeżeli włożysz do plecaka gruszkę, to plecak będzie wypukły :) Milion pytał się, czy nie wygląda to źle - ot cała filozofia ;)

      Usuń
  3. Powiedzonko z biedronką przebija wszystko inne! Mała jest genialna! :D
    Serdecznie pozdrawiam!
    Ruciakowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha nie mam pojęcia skąd Twoja siostra bierze te odpowiedzi, ale na prawdę idzie się uśmiać i nie da się wbybrać najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. JA JĄ KOCHAM *-*
    Oddaj siostrę, ona jest po prostu genialna ! Zespół niespokojnych nóg i " porządny chłopak" te powiedzonka mnie rozwaliły xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma najlepszego, wszystkie są smieszne i strasznie urocze :D uwielbiam tą serię :)

    www.my-virtual-skirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedzonka Milionka są cudowne ♥ nie wiem czemu, ale najbardziej rozśmieszyło mnie to ostatnie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. z skąd milionek bierzę te wszystkie powiedzonka ostatnie najlepsze

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedzonko o Biednronce na 100% musi wygrać hahah
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze to z zabawą w szpital. Uwielbiam tą serię:)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze z biedronką :D

    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, czyli ja też wyląduję w Biedronce? To w końcu nasz przyszłość! :D
    Świetne powiedzonka!
    Wspaniałe zdjęcia <3 Pograłabym z wami!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahhahaha, dobre!
    Śliczny masz uśmiech! <3
    Chce więcej takich postów, umilacie mi dzień.
    Trzymajcie się :*

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zespół niespokojnych nóg wygrał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham te powiedzonka;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiedzonka świetne:) Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super powiedzonka, będe zaglądała częściej :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne powiedzonka! Mi się najbardziej podoba pierwsze :)

    http://natt-official.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha :'D Zabawny post! Najlepsze to z Biedronką xd


    Pozdrawiam! + Mogę prosić o poklikanie w linki w moim poprzednim poście? :) Będę wdzięczna!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne powiedzonka, ale najlepsze jest to pierwsze i ostatnie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ranyy, ona jest przesłodka! <3
    I te jej powiedzonka, idealna siostrzyczka, hah.:D
    Czekam na następny post oczywiście.

    http://pysk-i-grzeczniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. widać,że macie wesoło w domu haha! :D
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahaha ostatnie jest najlepsze :D!
    Bo praca w biedronce to nasza przyszłość haha xD
    Pozdrawiam :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka słodka hahha, aż uśmiech się na twarzy maluje :)

    Zapraszam również do mnie: flashnix-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z biedronką i zespołem niespokojnych nóg mi się podoba.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post i słodka Milion <3
    Zapraszam do mnie : http://paleface-ok.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Heh zabawne powiedzonka ostatnie najlepsze :D

    Kolorowa-szafa-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szukałam kiedyś tutaj tych powiedzonek, jednak żadnego nie znalazłam (źle szukałam..?). Jak dobrze, że dodałaś. :)
    Hahaha, kochane dziecko, a jakie słodkie. ;)
    Mam taki sam koc w kolorowe wzorki. ;P

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tą serię. Najlepsze ostatnie i z zespołem niespokojnych nóg :)
    Śliczne,słodkie zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. W biedronce, to nasza przyszłość ;) haha dobra jest ;) A widać jak się zmienia, rośnie :) Pozdrów ją :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne powiedzonka! Mi się wszystkie podobają nie umiałabym wybrać jednego. Uśmiałam się czytając je ;D
    Pozdrawiam cieplutko Was obie :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się u ciebie, blog jest zupełnie inny niż te, które dotychczas czytałam! Cudowny pomysł na dzielenie go z "Milion". Wszystkie powiedzonka są prześmieszne, naprawdę coś genialnego!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne powiedzonka ;)
    heymvtt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie powiedzonka świetne ;) ;) ;)
    Pozdrawiam:)

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Młoda wymiata :D
    Też mam młodszą siostrę, która czasem jak coś powie... :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hahah jaka kochana <3
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Teksty Miliona są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju wszystkie są genialne haha, słodziutka :3
    prześliczne, takie pozytywne zdjęcia :)

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Biedronka najlepsza! Masz śliczną siostrę, Oliwko ;)
    Gratuluję dojścia tak daleko w konkursie na Bloga Roku i życzę wygranej :) Będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo zabawne, śliczne zdjęcia :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia <3
    http://progressbaby.blogspot.com/2015/03/mom-please-dont-hurt-me.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia :)

    http://zawsze-wszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.