10 lutego 2015

Odliczam dni

Piękna, czysta plaża. Pod stopami miękki piasek. Niebieskie, falujące, tajemniczo szumiące morze. Chłodna bryza, którą czuć już przy zrobieniu pierwszego kroku. Dookoła rozbite leżaki, rozłożone koce, czy ręczniki. Dużo ludzi korzystających z wspaniałej pogody, z gorącego słońca. Opalanie się z w stroju kąpielowym, z słuchawkami w uszach, bądź świetną książką- tak jakby cały świat się zatrzymał. W końcu mogę założyć krótkie tenisówki, a nawet klapki, sukienkę, czy krótkie spodenki, koszulkę na szelkach i tak wyjść na miasto. Klimatyczne, piękne ulice, miejsce w którym jest coś magicznego, w którym jest mnóstwo jeszcze nie odkrytych przez menie miejsc. Na każdym kroku sprzedawane przeróżne przekąski, słodycze, zimne, kolorowe napoje i pyszne lody. Zwiedzanie wielu przepięknych miejsc, które do tej pory widziałam tylko na zdjęciach. W końcu stają się realne, takie prawdziwe, namacalnie, nie tylko wydrukowane na kartce papieru. Mnóstwo nowych, inspirujących ludzi, wspaniały czas spędzony z przyjaciółmi. Chwila odpoczynku, błogiego lenistwa, świetnej zabawy...
Zima w pełni, kilka dni temu znowu spadło dużo śniegu, moje ferie trwają, a ja myślami wybiegam do przodu. Ten obraz siedzi w mojej głowie już kilka miesięcy, a ja niecierpliwie tylko odliczam dni do upragnionych wakacji. Tak bardzo ich brakuje...
Pierwszy semestr za mną, więc o wakacjach myślę coraz bardziej realnie. Nie wyobrażam sobie tego czasu bez obozu, to najlepsza okazja do poznania nowych osób, odwiedzenia nowych miejsce, nauczenia się nowych rzeczy. Zaczęłam przeglądać oferty, zastanawiać się, rozważać. Rezerwację robię zawsze o tej porze roku.  Najlepiej właśnie zacząć przed sezonem, mamy więcej czasu do namysłu, a jak wcześniej zarezerwujemy ceny są znacznie niższe. W ubiegłym roku też tak zrobiłam, wybrałam firmę, która oferowała bogatą ofertę obozów tematycznych. Wybrałyśmy z mamą obóz fotograficzny i ... niestety nigdzie nie pojechałam. Ponieważ nie zebrała się grupa nawet 10 osób. O tym, że wyjazd nie dojdzie do skutku dowiedziałam się na 2 tygodnie przed wyjazdem. I  nigdzie już nie pojechałam, ponieważ wszystkie terminy, które mi odpowiadały były już zajęte. Dlatego w tym roku zdecydowałam się na wyjazd z FunClubem, więc te wakacje zapowiadają się bajecznie. Na temat tego biura podróży słyszałam wiele pozytywnych opinii. Przeglądnęłam fotorelację z ich obozów, które znalazłam u innych blogerek. I jestem pewna, że w tym roku nie spotka mnie nieprzyjemna niespodzianka. Mają bardzo bogatą ofertę zagranicznych wyjazdów, ale ja wybrałam bez wahania obóz do Hiszpanii ze zwiedzaniem Paryża i Disneylandu!
Myślę, że właśnie park Disneya to marzenia każdego dziecka- niezliczona ilość atrakcji, zapierający dech w piersi już na zdjęciach zamek i słynna parada. Nie mogę wysiedzieć w miejscu jak o tym myślę. To musi być coś wspaniałego! Zaraz potem Paryż, stolica mody, cudowne miasto ze swoją wizytówką- słynną wieżą Eiffla, katedrą Notre Dame o której uczę się w szkole i Luwrem. A w tle piękny język francuski, z którym męczę się przez cały rok szkolny. Pozostałe 7 dni w Hiszpanii, w Lloret De Mar! Do tego wycieczki fakultatywne- moja wymarzona do Barcelony. Jak dla mnie najlepsza opcja! 

Jeżeli planujecie jakiś wyjazd, z tego biura podróży już za niedługo będę miała dla Was niespodziankę : dodatkowy kod, dzięki któremu otrzymacie zniżkę podczas zakupu obozu w firmie FunClub.pl Wystarczy, że wpiszecie go podczas dokonywania rezerwacji.



Daj znać jeśli też zastanawiasz się nad tym obozem! Strasznie chciałabym kogoś z Was spotkać! Co prawda nie wiem jeszcze w jakim terminie pojadę, ale jak już zdecyduję na pewno Wam napiszę! 

Wy też planujecie już wakacje? Wybieracie się na jakiś obóz? Może ktoś z Was też planuje jechać z FanClubem?
_________________________________________________________________

Ponad 1700 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             

44 komentarze:

  1. Ja również nie mogę się doczekać wakacji, co prawda jeszcze nie odliczam dni, ale tęsknie za ciepłem. Lubię zimę,ale tylko przez pierwsze cztery dni później dla takiego zmarzlucha jak ja jest zdecydowanie za zimno.
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam dość szkoły. W roku powinien być tylko jeden semestr i wakacje ;D

    Mój blog♥ Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie mogę doczekać się Już wakacji :-)
    I prawdopodobnie też jadę na ten obóz ;-)
    A w jakim terminie Ty jedziesz? Może się okazać że razem jedziemy :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ranyyyy jak ci zazdroszczę! Byłam na kolonii z FunClubem 2 razy i polecam. Co prawda zdarzały im się drobne wpadki, ale to może zdarzyc się każdej firmie. A tak poza tym: niezbyt drogo, ale fajnie :D Oddałabym wiele, by odmłodzic sie o jakies 10 lat i więcej razy pojechac z nimi na obóz, ale niestety późno się zorientowałam o takiej opcji i pierwszy raz pojechałam z nimi jak miałam 16 lat. Potem już się nie kwalifikowałam wiekowo. Ale ty korzystaj z obozów ile możesz, bo to świetna przygoda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie mogę doczekać się wakacji, mam już nawet zaplanowane dwa wyjazdy- na obóz cyrkowy oraz z rodzicami na Korfu :) Super post!

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie mogę się doczekać wakacji. śliczne zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na wakacje, ale jeszcze nic nie planuje. Żyję na spontanie, tak jest najfajniej :D
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://blue-almonds897.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :D

    Zapraszam na nowy post:

    http://olivia-oliwiaa.blogspot.com/

    Zapraszam również na bloga mojej przyjaciółki:

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po to, żeby się zareklamować.. ;)

      Usuń
    2. Takie są zwykle komentarze

      Usuń
  9. Ja również nie mogę doczekać się wakacji, mam już nawet małe plany :)
    Jully-Blog [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakich filtrów i programów graficznych używasz do obróbki zdjęć :) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym pojechała, ale niestety nie stać mnie na obóz :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie robiłaś te zdjęcia? Ja już od grudnia planuję swoje wakacje, ale nie bede sie ruszała poza granice Polski :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja planuję obóz do Albanii, ale marzę jeszcze o obozie jeździeckim:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również już staram się planować wakacje i nie mogę się ich doczekać.:> Na szczęście już od piątku zaczynam ferie.:)
    http://sleepin-away.blogspot.com/ ← Zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba każdy tęskni za wakacjami... Oczywiście nie jestem wyjątkiem ;)
    Mam tylko jedną drobną uwagę co do tekstu, a mianowicie trzykrotnie powtarzające się słowo "miesięcy" w drugim akapicie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione, dziękuję i cieszę się, że czytacie mnie uważnie!

      Usuń
  16. Ja już też zaczynam odliczać dni do wakacji! Jeszcze nie mam żadnych konkretnych planów, ale jedno wiem na pewno - muszę je wykorzystać maksymalnie jak najlepiej! Marzę też po cichu o wakacjach na wyspach kanaryjskich, ale są małe szanse na to hahah XD
    świetne zdjęcia....chociaż czekaj....przez nie jeszcze bardziej tęsknię za wakacjami :(( Wróć z nimi tak w maju, hahah :**

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie mogę doczekać się wakacji, słońca, plaży...
    W tym roku zdecydowałam, że pojadę na obóz windsurfingowy+wyjazd z rodzinką do Hiszpanii. Już nie mogę się doczekać ! ;D
    PS. Śliczne zdjęcia ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, ja sama nie wiem. Z jednej strony wyczekuję ich, a z drugiej będę wtedy chodzić zdołowana, że inni świetnie spędzają swoje wakacje, a ja siedzę w domu i nic nie robię, nudzę się. W tym roku narzekałam też bardzo na pogodę, bo zdawało mi się że w za mało dni było odpowiednio upalnie i ciepło. XD Mi nikt nie dogodzi w 100% ;)

    +obserwuję, czego po sobie bym się nie spodziewała. Wcześniej kilka razy już tu trafiałam, jednak wychodziłam i myślałam : ''beznadzieja. I ona ma tylu czytelników? Jak może być na pierwszym/drugim miejscu w konkursie na Bloga Roku?''. A jednak! Po przeczytaniu kilku postów zachwyciłam się i zostaję tutaj na dłużej. Przy okazji tematu Bloga Roku gratuluję Wam zdobycia 2 miejsca w drugim etapie! A właściwie to 1, na równi z innym blogiem. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super napisane. Też chciałabym już wakacje, bardzo. Może pojadę na obóz jeździecki, jeszcze nie wiem gdzie.
    Post mi się podobał, naprawdę. Ale popracowałabym nad powtórzeniami:

    ,,a ja myślami wybiegam do przodu o kilka miesięcy. Ten obraz siedzi w mojej głowie już kilka miesięcy, a ja niecierpliwie tylko odliczam dni do tych upragnionych dwóch wolnych miesięcy.''

    masło maślane, masłem poganiane. Tylko one mi przeszkadzają w tym poście. Mimo to czyta się miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione, dziękuję i cieszę się, że czytasz mnie uważnie. Takie uwagi są dla mnie cenne.

      Usuń
    2. Od razu lepiej! ;) Nie masz za co dziękować. Ja się cieszę, że młoda blogerka może tak ciekawie prowadzić bloga. I chyba każdemu jest miło, bo czytasz nasze komentarze uważnie, to widać. ;) Dostajesz ich dużo, mimo to nie olewasz swoich czytelników. Oby tak dalej.

      Usuń
  20. Super zdjęcia :) ja mam już plany na wakacje, ale nie wiadomo jeszcze co z tego będzie :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, szczególnie podobają mi się te, jak biegniesz- jak z jakiegoś wakacyjnego numeru popularnego magazynu!
    Bardzo dużo moich znajomych jeździ na wyjazdy z tego biura podróży, ale ja jeszcze nie miałam okazji. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie mogę się doczekać wakacji,mam teraz ferie także już zaczynam planować co będę robić w wakacje.
    Zdjęcia bardzo ładnie,profesjonalnie wykonane,jak z jakiejś gazety hehe :)

    usuallyandhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry post, ciekawie piszesz. Teraz przeważają blogi o tym "co jadłem na śniadanie", Twój jest inny. Po przeczytaniu jednego posta doszłam do tego, że zastanawiam się, czy od razu nie kliknąć "obserwuj". Coś Ty ze mną zrobiła?!
    Zostawiam linka do siebie, bo opinia byłaby dla mnie ważna. Każda jest :) goffrownica-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są te zdjęcia! Teraz jeszcze bardziej zapragnęłam wakacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, aż chce się wakacje
    Ja w wakacje wybieram się do Szwecji :)

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia, tak bardzo chce już wakacje *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i piękne zdjęcia! Ja wręcz przeciwnie, wakacje wolę spędzić w domu, leniuchując i odpoczywając od nudnej codzienności.
    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam, Aarlenaa :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo... poprostu was kocham.Śliczne zdjęcia i SUUUPER! post.Odwiedziłam wasz fanpage na facebooku i udostępniłam go na mojej stronce.Mam nadzieję że będziecie mieli więcej komentarzy i obserwatorów .Pozdrawiam !!! <3 <3 <3
    http://gnieciak-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na razie mam ferie,więc to nimi się w pełni ciesze! :)
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja codziennie rano budze się wzdychając do kalendarza, że jeszcze tyle miesięcy do wakacji. :/ Mam nadzieję, że to szybko zleci :) Mam już pewne plany na te wolne 2 miesiące. Nie mogę się już doczekać wyjazdu nad morze kiedy wreszcie będę mogła położyć sie na plaży, na tym cudownym słoneczku, kiedy będę mogła wyjść na spacer brzegiem morza *-* Ohh, wakacje przybywajcie ! :D
    Śliczne zdjęcia i oczywiście cudowny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post o zmianach ;*
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje ferie się skończyły, dziś był pierwszy dzień szkoły, Twój chyba też o ile dobrze zinterpretowałem treść posta.:)
    Zdjęcia są śliczne, a ten obóz, ciekawa sprawa, myślę, że dałbym radę namówić rodziców, bym mógł jechać.:) Kto wie, może się spotkamy.:)
    leciak.blogspot.com Zapraszam Cię Oliwko.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne fotki.
    Zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy, interesujący blog. Zupełnie inny. Ja w wakacje jadę do Hiszpanii :) Zostawiam obserwację ;)

    Zapraszam http://roko-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.