16 stycznia 2015

Wyjdź naprzeciw...

Ostatnio przyznałam się Wam, że jestem bogata. Bogata między innymi w marzenia. Można rzec, że nie jest to nic specjalnego. Niby tak. Racja. Marzą przecież wszyscy. Każdy o czym innym. W inny sposób. Niektórzy poprzestają tylko na snuciu planów, inni ciężko pracują, na to by otrzymać to co cały czas zaprząta ich serce i głowę. Są tacy, którzy bardzo szybko porzucają swoje fantazje i stają się one tylko chwilowymi zachcianka. Jednak nie ze wszystkimi jest tak, jak ze mną...
Mam cele, pragnienia, które siedzą głęboko w mojej głowie. Niektóre bardzo długo. Tylko dzięki mnie mogą z niej wyjść, stać się bardziej realne. Ja to wiem. Często o nich myślę. Planuję i przygotowuję się do ich realizacji. Wierzę, że wszystko jest to zrobienia. Każde marzenie jest nam dane wraz z siłą potrzebną do jego spełniania. Trzeba ją tylko odkryć. Ja tą siłę w sobie odnalazłam. Czuję, że każdy dzień trochę przybliża mnie do realizacji mojego celu. Po raz pierwszy w życiu robię coś tak długo i konsekwentnie. Wyciągnęłam już rękę i codziennie wyciągam ją jeszcze dalej. Biegnę z nadzieję w ich stronę. Teraz już tylko myślę, co mogę zrobić, by być jeszcze bliżej.
Ty też tak potrafisz. Naprawdę. Zacznij od teraz! Wiesz, że wszystko zaczyna się w Twojej głowie!
Jednak marzenia są różne. Niektóre po pewnym czasie wydają nam się śmieszne i dziecinne, inne zapadają w serce tak mocno, że stają się sensem życia. Bywają one małe i duże. Mniej i bardziej odległe w czasie. Niektóre zależne tylko od pieniędzy, inne od zbiegu przypadków. Czasem nasza wiara i praca nie wystarczy, by się spełniły. Potrzeba, by napotkani ludzie pomogli w ich dokonaniu. By nie przeszli obojętnie. Zazwyczaj też nie zdają sobie sprawy z tego jak ich obecność jest ważna. Jak ich życzliwość i dobre słowo mogą dużo zdziałać. Jak są ważni i pomagają przebyć nam ścieżkę, na końcu której są nasze spełnione pragnienia. Droga, która choć na pozór wygląda ładnie, często okazuje się bardzo wąska, trudna i kręta. Dlatego też wiele osób decyduje się z niej zejść. Rezygnuje ze swoich marzeń. Brakuje im wiary i uporu. Porzucają swoje plany. A ich serce pozostaje na długo puste. To jest tak, jak na wyprawie w góry. By wyjść na szczyt potrzeba wiele determinacji, ciężkiej pracy, wytrwałości i wiary. Wiary w to, że się uda. Wiary w sukces.
Ja już dawno wyszłam naprzeciw swoim marzeniom. Być może jestem już tuż przed szczytem...


Kurtka- klik

Jak dążysz do realizacji swoich marzeń?

_________________________________________________________________

Ponad 1600 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             

20 komentarzy:

  1. Świetny post! Jak w sumie każdy Twój post :).
    *pierwszy komentarz :33*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również staram się wyjść naprzeciw swoim marzeniom, w końcu co nam zostało oprócz marzeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia same się nie spełnią, więc trzeba coś z tym robić :)) Niektórych niestety nie da się spełnić, ale nigdy nie można się poddać :D
    świetna kurtka!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisałaś. Marzeniom trzeba troszkę pomóc! Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba twoja kurtka:)

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha,mówiłam,że te zdjęcia będą w kolejnym poście. :D
    Ogólnie ciekawie napisany,no i oczywiście prawdziwie..podoba mi się ten post.
    Moje marzenia są proste. :) Większość z nich już się spełniła,te niezwykłe odstawiłam,a do własnego konia dążę od dawna. Reszta czeka gdzieś w głowie,ale na ich spełnienie potrzeba czasu i siły. :]
    Chciałam jeszcze napisać,że stwierdzenie ,,Marzenia się nie spełniają,marzenia się spełnia.'' jest tak bardzo prawdziwe...

    http://ogoniasteo.bloog.pl/?smoybbtticaid=6142c8

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Twój szczyt marzeń ma cos wspólnego ze zbliżającym sie konkursem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam marzyć ! Dążę do spełnienia swoich marzeń i wierzę i mam nadzieję, że mi się uda. Uważam, że każde marzenie da się spełnić, wystarczy tylko chcieć i bardzo w to wierzyć. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to jestem typową marzycielką ^^
    Codziennie moja głowa wypełnia się nowymi myślami, postanowieniami, z czego najważniejsze przenoszą się do mojego serca
    Tak jak napisałaś każdy dzień przybliża nas do celu
    Bardzo spodobał mi się ten post, ma takie dobre przesłanie <3

    Mój blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację :) Spełniajmy swoje marzenia,póki czas.

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez jestem bogata w marzenia dążę do nich pracując przedewszystkim nad sobą i swoim charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem dlaczego ale nie mam dużo marzeń, chyba jedyne jest związane tylko z moim wyglądem a nie z niczym innym. pozdrawiam
    Świetny blog ! obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie :)
    http://sleek-week.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny świetny post. Ja osobiście staram się spełniać swoje marzenia. Jesteś tuż przed szczytem.
    Zapraszam do siebie. Nie bójcie się wszystko jest ładnie i przejrzyście
    pomojemux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny fantastyczny post! Życzę ci powodzenia w spełnianiu twoich marzeń :)

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  14. masz 100% racji :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim by spełnić moje marzenia muszę mieć wiarę ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jednym z marzen jest pisanie bloga, idzie nawet okej :d
    i pisalam z Tobą! <3 to bylo super nawet przez 2 zdania haha :d
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto wyjść naprzeciw marzeniom i dążyć do ich realizacji ;) świetnie napisany post i cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Jednym z moich marzeń jest również pisanie bloga, dlatego je spełniam i staram się! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.