5 stycznia 2015

MeetYT w Krakowie

Internetowy świat wciągnął mnie na dobre. W końcu sama aktywnie w nim uczestniczę. Nie od dziś. No, od prawie trzech lat. Zauważyłam, że coraz rzadziej oglądam telewizję. Nie siedzę na kanapie z pilotem. Nie 'skaczę' po kanałach. Nie szukam czegoś co może mnie zainteresować. Nie kłócę się z tatą, o to co oglądamy. Wszystko co chcę zobaczyć szukam online. Nie czekam na nowy odcinek ulubionego serialu. Czekam na nowe materiały na kanałach, które śledzę. Seriale zamieniłam na programy internetowych twórców. Na YouTube. Codziennie mówią, inspirują, zarażają uśmiechem, swoją kreatywnością nie tylko mnie, także tysiące innych osób. I telewizja serio przy nich wymięka. Choć ich produkcje nie wymagają ogromnych nakładów finansowych cechują się wielką pomysłowością i zaangażowaniem autora. Często oglądając śmieję się do łez. Są za szklanym ekranem laptopów, tabletów czy telefonów, a mimo to odbiorcy mają wrażenie, że znają ich bardzo dobrze. Podobnie jest z blogami, nie sądzicie? Wróćmy do tematu... Mówią do nas cały czas, a my nigdy nie powiedzieliśmy do nich ani słowa, ale to nie znaczy, że nie są realni i nieosiągalni. Nie, nie. Naprawdę można ich spotkać. Można nawet pogadać, normalnie, jak z dobrym kumplem. Można przybić piątkę i chociaż trochę poznać. I jest to naprawdę świetne! Kolejny dowód na to, że internet kłamie- na żywo wszyscy są o wiele bardziej sympatyczni. 
To nie był mój pierwszy raz. Na wakacjach również byłam na podobnym wydarzeniu. Teraz sama widzę, jak blogosfera się rozwija i rozrasta. Praktycznie z dnia na dzień. Tym razem przyszło o wiele więcej ludzi, a wszystko było świetnie zorganizowane. Chcąc przedstawić ten dzień w skrócie, opowiem wszystko trochę pobieżnie. Rano około dwie godziny stałam w wielkiej kolejce i tłumie, w którym udało mi się poznać kilka fajnych osób. Razem z Julką weszłyśmy zadowolone, praktycznie jako
pierwsze. No a potem był czas na zapoznawanie się. Uczestniczyłyśmy w panelach dyskusyjnych siedząc fotel tuż za Serafinem. Rezi był z nami duchem i telefonicznie. I w tym momencie się powtórzę, tak, zdaję sobie z tego sprawę, ale było świetnie! No powiem Wam, że ten rok zaczął się całkiem nieźle.



Ogromnie się cieszę, że miałam okazję tam być, spotkać te osoby, porozmawiać. Kurczę, tyle pozytywnej energii, uśmiechu! Z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w Krakowie!


Spotkałam Waszego ulubionego twórcę? Jakich YouTube'rów oglądacie?


Wszystko wcześniej wiedzieli ludzie, którzy śledzą mnie na instagramie. Weź to pod uwagę.

Instagram

_________________________________________________________________

Ponad 1500 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             

31 komentarzy:

  1. Ajgorr <3 Moje marzenie !! ♥

    memoriessblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju...Jaś <3 NAJLEPSZY <3
    Chciałabym być kiedyś na takim meet upie :)
    ZAZDROSZCZĘ *<*
    pozdrawiam ;*

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zdjęcie z Krzychem Golonką :O Fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko Kacperka :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super!
    Ja mam zdjęcie z Multim, DG i z Kiślem <3 No i kilka autografów :)
    A na mieście dorwałam Jasia i Smava, też mam fotki!
    Chcę jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Multi <3 Mega zazdroszczę i żałuję że nie pojechałam, choć mam tylko godzine do Krakowa :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaał! Ile znanych osób tu widzę! <3
    Ajgor Ignacy, JDabrowsky, Ravgor, DEMORDIE!!!
    Zazdroszczę, ale widać, że świetnie się bawiłaś <33
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Drzemorda to moja krówka, pffff. :D

      Usuń
    2. Tak bardzo to wszystkich interesuje Oliwko xD

      Usuń
  9. Jaś, Multi. Omgf :) Zazdroszcze ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chcialam byc na takim czyms ;/ ;cc Zazdro <3 Jas, DEMORDIE,multi i wgl <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, chciałabym strasznie być na takim meet-up'ie. Ale nie zapowiada się, żebym kiedykolwiek tam była :c
    świetne zdjęcia, super że mogłaś spotkać tyle wspaniałych osób!
    Zazdroszczę zdjęcia ze Stuu <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Że też takie spotkania nie odbywają się bliżej np. w Katowicach. Zazdroszczę spotkania z Ajgorem, bo go lubię najbardziej ze wszystkich znanych mi youtuberów. Sto razy bardziej preferuję wyczekiwanie na nowe odcinki klipów, a niżeli na powtarzające się filmy w telewizji.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się twoim szczęściem, na youtube niektóre filmy są lepsze niż te w telewizji. W wakacje czytałam właśnie o tym, ze byłaś na czymś podobnym. ZAPRASZAM CIĘ OLIWIO DO SIEBIE I POZDRAWIAM.
    pomojemux.blogspot.com Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem, Ci że bardzo fajna sprawa takie spotkanie ! Sama chętnie wzięłabym udział w takim przedsięwzięciu :)

    Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju ♥ musiało być cudownie

    OdpowiedzUsuń
  16. Oprócz tego małego słodziaka z rodzinki nikogo nie znam :o

    OdpowiedzUsuń
  17. O widzę że komuś spodobał się wygląd bloga Basi z Pisane miodem bo widzę że bardzo się inspirowałaś ;) uwielbiam "oryginalne 13-latki" takie jak ty.. ale żeby nawet takie same kolory? O i ciekawy też jest fakt że gdy Basia zmieniła wygląd to chwilę potem ty miałaś nowy... Myślałaś że nikt tego nie zauważy? Basia nie jest z tego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow Oliwia ściągnęła wygląd Basi. Faktycznie czcionka identyczna, kolory takie same, zdjęcie w tym samym kształcie. Opis po prostu jak u Basi. Nie no, cały blog nawet wpisy jak u Basi. Ktoś tu ma obsesje?

      Usuń
  18. Weronika, Stuu, Jaś, Kosper, woo :D
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sprawa mieć zdjęcia z nimi wszystkimi <3 troszkę Ci tego zazdroszczę ;)
    Buziaki ;***
    http://kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo youtuberów spotkałaś :) Jednakże nie podoba mi się przedstawienie kożucha, powinno być staranne, a jest byle co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz link do kożuszka dodałam przy okazji, gdyby kogoś zainteresował. Oczywiście zdjęcia całej stylizacji są już przygotowane. :)

      Usuń
  21. Tyle świetnych osób <3 Pozazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. O jej spotkałaś tyle osób! Wszystkich znam i oglądam,ale najbardziej to lubię Ajgora.
    Kacperek!
    Pozdrawiam!
    Blog pisany z pasją-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym kiedyś wziąść udział w takim Wydarzeniu! Dlaczego ja mieszkam na takim odludziu haha :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Igor! Spotkałaś Igora! O Boże... Możesz umierać. Spokojnie- jestem tego pewna :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.