9 stycznia 2015

Jestem bogata!

Jestem bogata. Tak, całkiem na serio. Pewnie wydaje Wam się, że po raz kolejny wkręcam, żartuję, kłamię i staram się przyciągnąć uwagę. Nic z tych rzeczy. Nie, nie tym razem. Jestem bogata! Naprawdę. Niektórzy z Was już wyobrażają sobie mój wielki dom z ogromnym własnym pokojem, pięknym ogrodem i tarasem? Niestety nie. Myślicie, że chodzi o bardzo drogi telefon, świetny aparat? Również nie. Może snujecie domysły, że moi rodzice zarabiają kupę kasy i w garażu trzymają trzy luksusowe samochody, a ja od razu mam wszystko co tylko chcę? Nie, też nie. Co niektórym pewnie przyszło do głowy, że trafiliśmy szóstkę w totolotka i na nasze konto wpłynęło kilka ładnych milionów. Rozczaruję Was, ale nie. Istnieje jeszcze możliwość, że mało znana ciocia zostawiła nam w spadku kilka kamienic rozsianych po całej Europie...  I tym razem pudło! Ale ja naprawdę jestem bogata...

Jestem bogata, bo posiadam prawdziwych przyjaciół. W moim życiu są osoby, z którymi łączy mnie niesamowita więź. Osoby, które rozumieją mnie bez słów. Przyjaciele, którzy zawsze mnie wysłuchają kiedy tego potrzebuję. Ludzie, którym mogę powiedzieć wszystko, bo naprawdę im ufam. Z nimi zawsze mogę śmiać się z niczego, tak po prostu. W pełni mnie akceptują i nie chcą mnie na siłę zmieniać. Lubią mnie za to, jakim człowiekiem jestem.
Jestem bogata, bo mam rodzinę. Mam Milionka, z którym dzielę pokój i uwielbiam jak kładzie się ze mną do łóżka,przytula mnie z całej siły, mówiąc 'Kocham Cię Oliwko'. Mam najbliższych, którzy kochają mnie bezinteresownie. Osoby, na których szalenie mi zależy. Łączy mnie z nimi coś więcej, niż biologiczne pokrewieństwo. Zawsze są chętni mi pomóc. Zawsze, we wszystkim mnie wspierają. I choć zdarzają się małe nieporozumienia, jakaś głupia kłótnia o malutki bałagan w pokoju, to tak naprawdę oni są dla mnie najważniejsi.
Jestem bogata, ponieważ posiadam marzenia. Dzięki nim moje życie jest barwniejsze. Mam plany, które chcę zrealizować. Cele, które pragnę osiągnąć. I bardzo mocno wierzę w to, że kiedyś mi się uda i wszystkie się spełnią. Codziennie do tego dążę. Są moją siłą napędową i ciągle pchają mnie do przodu. Mam marzenia niewielkie i prozaiczne oraz takie duże i odległe w czasie. I jestem bogata, choć muszę zbierać na upragniony telefon. Tak, to jedno z moich marzeń, ale mimo to, że nie dostaję wszystkiego czego pragnę od razu, mogę powiedzieć jestem bogata... Bogata w marzenia.
Jestem bogata, bo mam w życiu pasję. Mam pasję, którą ciągle chcę rozwijać. Mam pasję z którą poniekąd wiążę swoją przyszłość. Piszę bloga, który jest dla mnie bardzo ważny. Mogę dzielić się z ludźmi wszystkim, co siedzi w mojej głowie. Wszystkim, co mnie interesuje, intryguje, ciekawi, zadziwia, denerwuje, złości, smuci, śmieszy, cieszy, wzrusza... Wszystkim, co kocham. Dodatkowo znalazłam swoich odbiorców, którzy doceniają to co robię i jestem z tego powodu niesamowicie dumna!


To, co posiadam nie jest materialne, namacalne. Nie można tego ukryć w sejfie i zamknąć na kluczyk, albo wpłacić na konto bankowe. Nie można tego ukraść. Nie można się z tym obnosić. Mimo to czuję, że jestem bogata, bo naprawdę mam dużo. Nawet, jeśli nie zawsze zdaję sobie z tego sprawę.
Chociaż długo muszę odkładać pieniądze, by spełnić niektóre swoje marzenia. Chociaż czasem zdarzają się rodzinne zgrzyty. Chociaż nie zawsze przyjaciel jest idealny. Chociaż niekiedy na moim blogu pojawiają się nieprzychylne opinie. Pomimo to w głębi duszy wiem, że jestem niesamowicie bogata! I zdaję sobie sprawę, że na kuli ziemskiej jest bardzo dużo osób tak bogatych jak ja, choć czasem sami o tym nie wiedzą.


Spodnie- Cropp
Koszulka- H&M

Ty też jesteś bogaty, prawda?
_________________________________________________________________

Zostań 1600 osobą, która lubi mój profil na Facebooku!

                                                                             

36 komentarzy:

  1. Super post <3 Uwielbiam Cię <3 Niektórzy uwazaja, ze bogactwo to tylko pieniadze... Niestety :)
    Http://olek-fasolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla nie których liczy się tylko 'Forsa'
    Świetny post !
    Zapraszam na świeży post o przyjaźni<3 http://szukajnajlepiejtu.blogspot.com/2015/01/przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Bardzo mi się podoba mega oryginalny :) Śliczne te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem bogata, dobrze to napisałaś. Wersja z totolotkiem byłaby prawdopodobna, aahahahhah :D
    pomojemux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansa jeden do... no właśnie prawdopodobna :P

      Usuń
  5. zgadzam się ze wszystkim. pod tym względem naprawdę jestem milionerką!
    piękne zdjęcia.
    rób dalej to co robisz! niech każdy sukces pcha cię do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy post na całym blogu. Jesteś mega fotogeniczna,śliczne zdjęcia. Zazdroszczę ci Martynki,też chciałabym mieć młodsze rodzeństwo. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie za szybko na szminkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego tak uważasz ;d
      Teraz spora większość dziewczyn w jej wieku maluje się o wiele mocniej ;)

      Usuń
    2. Nie maluję się na co dzień. Jedynie do zdjęć, czasami, więc nie widzę w tym problemu. :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz naprawdę dojrzale i mądrze. Uważam tak samo jak ty, że być bogatym to nie tylko posiadać majątek, ale przyjaciół, rodzinę i osoby, którym ufasz, bo to jest bardzo ważne, a dobra materialne są dodatkiem do naszego szczęścia :)

    http://otymwlasniemowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, większość ludzi uważa, że bogactwo to jedynie pieniądze i to, co posiadają. Ja uważam, ze jestem bogata, bo tak jak Ty mam osoby, na których mogę polegać - rodzinę i prawdziwych przyjaciół. Zazdroszczę Ci jedynie Milionka :D
    Piękne zdjęcia <3
    Mój blog-kliik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post! Masz rację. Jesteśmy bogaci w wartości tj. przyjaźń, miłość.. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądry post!
    Masz wielką rację - bogactwo nie opiera się tylko na rzeczach materialnych. Ktoś, kto ma bogate wnętrze i takie skarby jak wymieniłaś może być bogatszy niż jakiś światowy milioner. Przecież bogactwa materialne miną. Można je stracić w mgnieniu oka. A te wewnętrze już trudniej stracić. One zostają :D
    świetne zdjęcia!
    masz piękne białe zęby, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podesłałam twój post córce do poczytania na dobranoc ;-)

    Pozdrawiam
    ewanka
    swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło świetny post. zgadzam się z nim w 100 % ;3
    Poza tym fantastyczne zdjęcia i okulary :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim sensie też jestem bardzo bogata :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawda jak zawsze. Zgadzam się z tym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama prawda. :) Ja też jestem bogata w ten sposób.
    Masz niesamowite okulary, haha! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na przekazanie posta ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie bogactwo jest najcenniejsze i nie można go kopić za jakiekolwiek pieniądze.
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach. W takim razie ja też jestem bogata,mądry post :)
    Pozdrów Milionka :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis, myślę, że uświadomiłaś wielu ludziom (w tym i mnie), że są bogaci i powinni o tym pamiętać, bo niektórzy nie mają rodziny, do kogo się odezwać itd. Będę wpadać częściej ;]
    http://foto-art-natalia.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wciągający post! Jak zawsze zaskakujesz :)
    Bogactwo to nie rzeczy materialne, to ludzie którzy mnie otaczają-no tak ^^
    Uwielbiam twojego bloga, jest przecudowny :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli spojrzeć na bogactwo z tej strony, to jestem jedną z najbogatszych osób na świecie :)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej *.* Zakochałam się w tym poście. Każdy z nas powinien być bogaty :)
    http://fitmotivations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tutaj pierwszy raz i z pewnością zostanę na dłużej. Post jest wspaniały! Myślę, że wielu czytelnikom "otworzyłaś oczy" pisząc o tym prawdziwym, niematerialnym bogactwie człowieka :)

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  26. Post jest wspaniały. Nie mam pojęcia jak skomentować to bo żadne moje słowa nie opiszą tego jak bardzo się z tym zgadzam.
    :)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie ja tez jestem bogata :3
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja się cieszę, że do Was zajrzałam!! Piękny blog, będę tutaj czestym gościem

    OdpowiedzUsuń
  29. Super okulary :)
    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ważna jest w życiu...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2015/12/niematerialnosc.html

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.