27 grudnia 2014

Powiedzonka Milionka


Dzisiaj jeden z najbardziej wyczekiwanych wpisów. Wiele osób o niego pyta, a wręcz naciska, więc teraz możecie radować się i świętować- uprosiliście. Będzie to świąteczna wersja. To co, gotowi? Trzy, dwa, jeden... Startujemy!

Natalia mówi Martynce, żeby przed Wigilią nie jadła słodyczy i zabiera jej cukierki, na co Milionek:
-Natalko, nie rań moich uczuć!

Śpiewamy kolędę "Taki Pan chwały wielkiej, uniżył się Wysoki, pałacu kosztownego żadnego nie miał zbudowane, Pan wszego stworzenia", na co Milionek przerywa i pyta:
-Wszego stworzenia? Wszego? Jakie wszy?

Na Wigilii babcia nalewa barszcz, a Martynka pyta:
-Babciu czy to jest barszcz Winiary?
-A czemu Winiary?
-Bo ma doskonały smak i aromat, zrobiony z polskich buraków! 

Łamię się z Martynką opłatkiem, ona składa mi życzenia:
-Oliwko, życzę Ci dużo pomyślności, żebyś była zdrowa, grzeczna i żebyś sprzątała w naszym 
pokoju. 

Jesteśmy w kościele, Milionek się nudzi na kazaniu i nagle na cały głos zaczyna śpiewać:
-'Idźcie w pokoju Chrystusa...'





Które najlepsze?
_________________________________________________________________

Ponad 1500 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             

28 komentarzy:

  1. Świetne :) Najlepsze według mnie to z Winiary c:

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 ostatnie moim zdaniem najlepsze :)
    Pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia dla ciebie wygrywają!

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Martynka jest naprawdę słodka! Ma świetne teksty, haha. "I żebyś sprzątała w pokoju" hahahahahah najlepsze.
    Mój Blog - klik! ZALEŻY MI, komentuj i obserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha... wszystkie są mega :D ale najlepszy chyba z ranieniem uczuć i barszczem winiary :D
    Mała ma gadane :D

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha życzenia świąteczne według mnie najlepsze <3 milionek ma gadane :D jesteście świetnym rodzeństwem:)
    Pozdrawiam :))

    Roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha wesoło tam macie, te świąteczne rządzą! :D

    http://perfectly-imperfect-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, nie mogę się napatrzeć na Milionka, jak wydoroślała!!!
    Wszystkiego co dobre dla Was w Nowym Roku 2015! :)

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnoletnia ooo!
      Dziękujemy, nawzajem. :*

      Usuń
  10. Haha, kocham jej powiedzonka :D
    Najlepsze to z barszczem, nie mogę się przestać śmiać xD
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahha najlepsze z tym sprzątaniem pokoju i z barszczem xD

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Uwielbiam powiedzonka Milionka ;)
    Najbardziej spodobalo mi sie to z barszczem.
    Mam nadzieje ze spedzilas wspaniale swieta i zycze Ci szalonego Sylwestra!

    Pozdrawiapraszam do mnie. xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze według mnie z kazaniem w kościele :D więcej takich postów! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze chyba z winiary haha ciekawy pomysł na posta:) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę przestać się śmiać xD Najlepsze jest ostatnie !
    Wesołego Nowego Roku.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Oliwko, życzę Ci dużo pomyślności, żebyś była zdrowa, grzeczna i żebyś sprzątała w naszym
    pokoju." Hahahaa xD Jaka spryciula z Milionka <3
    Pozazdrościć siostrzyczki ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. haha oryginalna mała :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się tylko to powiedzonko o barszczu :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie się doczekałam <3
    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Idźcie w pokoju Chrystusa'' . Hahhahha xD

    OdpowiedzUsuń
  21. To w kościele zdecydowanie najlepsze ;D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 ostatnie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze najlepsze :D Śliczne zdjęcia ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oliwko życzę Tobie i całej Waszej rodzince szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.