5 grudnia 2014

Mam tatuaż!

Nareszcie! W końcu to zrobiłam! Tak długo na to czekałam! Tak długo to planowałam!To było moje największe marzenie! Mama wreszcie się zgodziła. Zawracanie jej głowy cały czas nie poszło na marne! Kocham, ją, po prostu kocham! Uwielbiam! To jest najlepszy prezent jaki kiedykolwiek dostałam! Co prawda nie mogę go podnieść, schować do szafki i zamknąć na kluczyk... Ale mam! Mam tatuaż! Wybrałam! Od początku wiedziałam jak ma wyglądać! Wiedziałam, że to musi być ten wzór! Zdecydowałam się na ptaki. Wcześniej widziałam wiele zdjęć z takimi dziarami i się zakochałam! Obojczyk to idealne miejsce. Wiem, że wszyscy go zauważą i zwrócą na niego swoją uwagę. Koleżanki będą mi strasznie zazdrościć! Już widzę ich miny! Wszystko wygląda świetnie! Po prostu idealnie! Skóra jest jeszcze lekko zaczerwieniona, ale to wkrótce minie. I wiecie co wcale nie bolało, no może tylko troszeczkę. Naprawdę niewiele. Nadal nie mogę uwierzyć... Zrobiłam sobie pierwszy tatuaż! Pierwszy, bo na pewno nie ostatni! Już po cichu planuję kolejny...


No właśnie. Tatuaż. Zdania na ten temat są bardzo różne. Jedni kochają, drudzy nienawidzą. Jest to albo dzieło sztuki na skórze, albo szpecenie sobie ciała. Niektórym się bardzo podoba, jednak nigdy nie zdecydowaliby się sami go sobie zrobić. Kiedyś robili je tylko mężczyźni, teraz swoje ciało zdobią nim coraz częściej kobiety. Niektóre tatuaże widoczne są dla wszystkich, ale są tacy którzy mają je w miejscach bardzo intymnych, niewidocznych dla obcych oczu.
Mi owszem, podobają się, ale takie niestandardowe, nieoklepane. Takie, które po prostu coś symbolizują i znaczą dla osoby, która je ma na ciele. Wzór powinien być przemyślany, bo jak wiadomo potem nie ma odwrotu. Usunięcie tatuażu co prawda jest możliwe, jednak to długotrwały, bolesny proces i zawsze pozostanie ślad. Uznaje się więc go za ozdobę do końca życia. Nie jedni zaczęli od jednego, nieśmiałego, a skończyli na całym wytatuowanym ciele.. Skrajnym przypadkiem jest czeski artysta Vladimir Franz, który kandydował na prezydenta Czeskiej Republiki. Jednak nie od dziś wiadomo, że to niesamowicie wciąga i uzależnia. .
Nie jestem pewna, czy sama odważyłabym coś sobie wytatuować... Chociażby dlatego, że jestem bardzo wyczulona na ból i zwyczajnie się boję. Poza tym w internecie można się naczytać o różnych powikłaniach, a nawet o zakażeniu wirusem HIV lub wirusem zakażenia wątroby typu C. Warto znaleźć dobry salon, tak aby wszystko było zrobione dobrze, profesjonalnie i aby w przyszłości nie żałować.
Oczywiście to jest indywidualna sprawa każdego z nas, bo najważniejsze jest to, aby podobać się samemu sobie. A czy ja kiedyś zrobię sobie swój pierwszy tatuaż? Nie wiem. Bo aby zrobić sobie tatuaż muszę mieć 18 lat. Choćby dla tego, że ciągle rosnę, a rozciągnięte tatuaże bardziej straszą niż ozdabiają. A do  mojej osiemnastki musi upłynąć jeszcze dużo czasu... ;)





A Wam podobają się tatuaże? Co o nich sądzicie?

Zdjęcia zostały wykonane w przepięknym mieszkaniu, na przepięknym Ludwiczku państwa Kubalów! Jestem szalenie wdzięczna i bardzo dziękuję za użyczenia lokalu. No i za świetne zdjęcia Panie Adriannie

_________________________________________________________________

Ponad 1400 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!
                                                                             


73 komentarze:

  1. Ja lubię tylko te co coś są warte, coś symbolizują. Mamy podobne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chybabym się nie odważyła, ewentualnie na jakiś mały typu nutka czy serduszko.
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważnie postąpiłaś, decydując się na pierwszy tatuaż. A co do mojej opinii o tatuażach. Zależy co, gdzie i ile. Jeśli jest zbyt dużo tatuaży na ciele, to czasem przestają być ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem, aż tak odważna, nie, nie. Przeczytaj cały post. :)

      Usuń
    2. Przecież Oliwia napisała że nie wie czy odważyłaby sie na tatuaż i nie mam skończonych 18 lat...

      Usuń
  4. Haha, nieoklepany wzór? Przecież takie ptaki ma co trzecia dziewczyna, hahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja powiedziałam, że ptaki są nieoklepane? :D

      Usuń
    2. "Mi owszem, podobają się, ale takie niestandardowe, nieoklepane.", to po co zrobiłaś sobie coś ci ci się nie podoba?

      Usuń
    3. Nie cytuj. Przeczytaj cały post, od pierwszego zdania do ostatniego ze zrozumieniem.
      :)

      Usuń
    4. Kasiu przeczytaj cały post zanim go skomentujesz... to eliminuje tego typu zbędne dyskusje...

      Usuń
  5. Według mnie to nie jest nic złego. Każdy ma własne upodobania, jedli lubią tatuaże, drudzy percing, trzeci malowane włosy. Każdy ma swój styl, nie powinniśmy komentować czyiś `polubień` ja np. bardzo chciałabym mieć tatuaż, ale u góry pleców.

    Post świetnie napisany, przemyślany.

    zapraszam : http://karolinajaroszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, mi grubo ponad rok marzy się tatuaż, mam w planach 4. Skończyłam 16, więc już tak dużo do czekania nie mam i raczej nie zmienię co do nich zdania. Będę robić je etapami. Szczerze mówiąc to chciałabym jeden z nich zrobić już w nadchodzącym roku. A co do moich planowanych tatuaży oprócz tego, że będą ładnie wyglądać to są powiązane z moimi pasjami i zainteresowaniami.

    Moim zdaniem najgorsze tatuaże jakie można sobie zrobić to chyba znak nieskończoności, modne, aż totalnie oklepane, sztampowe... tak samo jak piórka, ptaszki, dmuchawce. O i zapomniałabym napisach pokroju never give up, love, hope, imiona ukochanych i tym podobne... albo łapacze spermy ;)

    Pozdrawiam, post naprawdę dobry. Zgadzam się z Tobą w tych kwestiach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się!
      Na wszystkie tatuaże jakie wymieniłaś można przymknąć oko. Moim zdaniem i tak najgorszy jest tribal. :P

      Usuń
    2. jest jeszcze tragiczny napis "believe" najczęściej na nadgarstku :D

      Usuń
  7. Nie zdecydowałabym się na tatuaż... Jeśli ktoś go ma to jego sprawa ;) Ale ja nie "dziarałabym" się

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem tatuaż to nic złego, ale trzeba dobrze przemyśleć czy będzie się chciało go mieć przez całe życie. Oczywiście wiadomo, że teraz wszystko idzie do przodu i są sposoby na usunięcie go, ale to odpowiedzialność i warto się dobrze zastanowić. Twoje posty są podchwytliwe, ale ja wiedziałam, że ten tatuaż nie jest prawdziwy, bo czytam twoje posty, ale już w połowie byłam przekonana, że zrobiłaś sobie takie piękne ptaszki. Przedostatnie zdanie zaczęta większymi literami- ja również jestem wyczulona na ból, aczkolwiek taki malutki tatuaż na nadgarstku bym chyba zniosła, ale to dziecinne gadanie, za kilka lat wszystko się zmieni.

    pomojemux.blogspot.com ZAPRASZAM CIĘ OLIWIO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow dopiero teraz dowiedziałam się kto to są państwo Kubalów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama w życiu nie zrobiłabym tatuażu. Jednak drobne takielaże na czyimś ciele mi się podobają.
    Wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Mi owszem, podobają się, ale takie niestandardowe, nieoklepane."

    Jaskółki faktycznie nie są oklepane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to oklepana robi się Wasza nieumiejętność czytania ze zrozumieniem, do końca.

      Usuń
  12. Mi się bardzo podobają tatuaże chciała bym mieć na obu rękach ;) Moim zdaniem te ptaki są bezsensownym tatuażem, który ma być na twojej skórze do końca życia i nie radziłabym tobie go robić lepiej by był taki przemyślany :D Jesteś śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla również tatuaż powinien coś znaczyć, na przykład moja ciocia ma pod piersią wytatuowane daty urodzenia swoich dwóch synów. Taki tatuaż według mnie jest czegoś wart :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Własnie- tatuaż musi coś znaczyć :)
    Sama bym chyba się nie zdecydowała, ale nie przeszkadza mi u innych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawdziwy tatuaz? czy henną tylko? bo nic o nim nie napisałas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawdziwy na pewno nie. Cienkopis.

      Usuń
  16. Kiedyś bardzo chciałam mieć mały,bardzo sentymentalny tatuaż,jednak dowiedziałam się,że w moim przypadku było by to głupie i niebezpieczne posunięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze marzyłam o takim tatuażu :)) Bardzo chciałabym mieć właśnie taki co coś symbolizuje - tak jak napisałaś :)) Mam w planach w przyszłości sobie zrobić. Moja mama ma na nadgarstku wytatuowane "Believe" i mi osobiście bardzo się podoba.
    Genialne buty!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tatuaże i jeden robię sobie w kwietniu 2015r. na 18nastkę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha swietny post:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się bardzo podobają :)
    http://stylejodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ohh tak, 13-letnia dziewczyna z tatuażem, to takie dorosłe.
    Mi nigdy mama by nie pozwoliła, choć jestem od Ciebie starsza o kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh tak, dziewczyna starsza ode mnie o kilka lat i nie czyta ze zrozumieniem...:)

      Usuń
  22. Poświeciłam chwilę na tego posta...
    I co ? I wiem, że na pewno nie masz prawdziwego tatuażu chociaż przez chwilę muślałam, że jednak.:)
    Z każdym postem zaskakujesz jeszcze bardziej, poruszasz bardzo dobre tematy. Czytam każdy post,ale nie zdarza mi się komentować :) . Obserwuję, ale i tak bez obserwacji jestem u ciebie często :)
    Ja osobiście nie czy chciałabym mieć tatuaż :D

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha ja jak mnie śmieszą takie ludki co nie czytają tekstu do końca, a same mądrości wypisują :P

    Kiedyś jak będę dorosła chciałabym mieć tatuaż. Moi oboje rodzice mają ich dosyć sporo. Każdy coś znaczy. Niedługo jadę z mamą do studia, bo będzie sobie robiła kolejny. Dokładniej maki, które oddają hołd mojemu pradziadkowi.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja planuję zrobić tatuaż, od paru lat mam już wybrany wzór i miejsce, teraz pozostaje zebrać się na odwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o tatuaże na kimś to uważam, że są śliczne, ale sama bym sobie nie zrobiła :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wg mnie okropny... Strasznie oklepany wzór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego cieszę się, że go nie mam...

      Usuń
  27. Ja lubię tatuaże i nawet jeden posiadam. Zrobiłam sobie go ponad rok temu na urodziny. Na nadgarstku wytatuowaną mam motywującą myśl. :)

    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chcę w przyszłości rękaw z tatuaży. (wytatuowane całe ręce)
    Pierwszy planuję za rok, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczny tatuaż, też mi się taki marzy <3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli tatuaż ma jakąś symbolikę to zdecydowanie jestem na tak!\
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam zdania na temat tatuaży niby mi się podobają ale na kimś sama nigdy by sobie nie zrobiła tatuażu :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podobają tatuaże ,nawet te ,które nic nie symbolizują ,tylko po prostu są :)
    Ja bym nie zrobiła na swoim ciele ,ale u innych mi się podobają ;>
    Obserwuję ;3
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też chcę sobie zrobić tatuaż, na nadgarstku lub za uchem.
    Fajny wzór Twojego tatuażu.

    Pozdrawiam :)
    Zapraszam wszystkich na konkurs na moim blogu
    http://sebablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, zdjęcie wygląda wiarygodnie :D Ja mam zamiar zrobić sobie tatuaż, ale jakis mały, najlepiej na nadgarstku :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. No własnie-tatuaż powinien coś symbolizować. :)
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja mam pytanie
    Czy czasami nie widziałam Cię dzisiaj na lodowisku w Krośnie? Głowę bym dała, że to ty! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, ja! :D
      Trzeba było podejść. Zaskoczona jestem ile osób mnie dzisiaj poznało.

      Usuń
    2. hhahaha nie byłam pewna :D
      nie wiem, czy mnie widziałaś xd dziewczyna w niebieskiej kurtce kompletnie nie radząca sobie z łyżwami :D

      Usuń
  38. Oliwia, Ty serio masz tatuaż? :DDD
    PS. Ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się podobają tatuaże. Ale ty na serio zrobiłaś sobie ten tatuaż, bo już sama nie wiem :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)
    Nowy filmik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kocham tatuaże- podobają mi się one i u kobiet i u meżczyzn, ale u tych drugich jak dla mnie mogą być nawet rękawy jak np. u Justina Biebera u kobiet raczej coś subtenego, delikatego...

    Pozdrawiam,

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile ty masz lat? Dziewczynko! Jebią mnie tacy ludzie jak ty, ja w twoim wieku marzyłam o telefonie lub aparacie. Z resztą muszę się przyzwyczaić do tego że za x lat dzieci w wieku 5 lat będą miały tatuaże, iphony, tunele, a na komunię będą dostawać domy, samochody itp. a dla nich będzie ciągle mało. Ten świat schodzi na psy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty w ogóle przeczytałaś/eś ten post ? :O

      Usuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  43. Uwielbiam tatuaże,najbardziej te małe na nadgarstkach,ale w przyszłości zechcę coś bardziej oryginalnego niż np:znak nieskończoności,może cytat Demi? Hmm..nie wiem,muszę jeszcze dorosnąć do tej decyzji i narazie nie chcę robić tatuażu gdyż teraz jestem nastolatką z czasem moje upodobania się zmienią i potem mogę żałować.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz dopiero 13 lat, robisz z siebie dorosłą kobietę, tatuaże.. buty na tak wielkich obcasach... brak mi słów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisała, że to tatuaż narysowany zwykłym zmywalnym cienkopisem.

      Usuń
  45. Hej! Bardzo lubię tatuaże. W przyszłości chyba zrobię sobię takie ptaszki na nadgarstku, tylko, że mniejsze. Taki tatuaż miała Tris z Niezgodnej :) Jeśli nie oglądałaś tego filmu to polecam! Chyba, że inspirowałaś się właśnie nią :3. Może na wakacje zrobię sobie takie henną :D Pozdrawiam! Śliczne zdjęcia:)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jejku, zazdroszę mamy haha.
    mogę wiedzieć ile masz lat?
    naprawdę piszesz tak, dojrzale ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prawie nabrałam się :) Swoją drogą też nie wiem czy zrobiłabym sobie kiedyś tatuaż :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się, że wzór powinien coś oznaczać!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie rozumiem tych wszystkich komentarzy nie przeczytali do końca,a hejtują trochę inteligencji ludzie to nie jest prawdziwy tatuaż, choć na prawdę tak wygląda post w 100% udany sama dałam się nabrać :)
    http://blogvsnatalii.blogspot.com/2015/08/wspoprace-w-firmami-mini-haul-zakupowy.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam tatuaże, ale takie, które cos dla nas znaczą, w końcu zostaje to z nami na całe życie :) http://mishelle-a.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. kocham wszelkie tatuaże! jak ja dojdę do 18-stki na pewno zrobię sobie dziarę!
    zapraszam do mnie ;)http://wmoimcieniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jestem wielka fanka tatuaży... i oczywiście przyszłą posiadaczką kilku "rysunków" wymarzyłam sobie kilka znaczących dla mnie wzorów i tylko czekam, aż będę mogła zrealizować marzenia.
    Czytając niektóre komentarze mam niezły ubaw, na prawdę mądre osoby je piszą, tak mądre, że nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Na poczatku też myślałam, że to prawdziwa dziara ;-) ale doczytałam do końca xd
    http://youaresobeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow ale tatuaż, ja również chciałabym mieć tak oryginalny tatuaż! Zajrzyjcie na naszego bloga.
    http://wonderpowerr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.