31 grudnia 2014

10 najważniejszych wpisów 2014

Koniec roku to taki czas, kiedy wspomina się te wszystkie 365 dni, podsumowuje i postanawia. Aby nie zanudzać Was tekstami o tym, jak to blog bardzo się rozwinął, zmienił i tak dalej, bo do tego oczywiście jeszcze znajdę okazję, przedstawiam Wam listę 10 najbardziej zapamiętanych, kontrowersyjnych postów, pod którymi toczyły się najgłośniejsze dyskusje. Więc usiądźmy teraz razem i ze łzą w oku przypomnijmy sobie, jak to było...

1. Będzie mamą!
Czyli historia pewnej 14-letniej dziewczyny z mojego miasta, która zaszła w ciążę. A właściwie przykład, jak i z jaką prędkością tworzy się... No właśnie, nie będę psuć zabawy tym co jakimś cudem tego wpisu jeszcze nie widzieli.



2. Zakochałam się!
Dla przypomnienia- historia mojej wspaniałej miłości. Opowiadam o tym, jak na jego widok serce zaczyna mi bić coraz szybciej i język totalnie mi się plącze. Nadal nic się nie zmieniło...


3. Moi starzy
Napisany pod wpływem emocji. W skrócie- o tym jacy moi rodziciele są. Dlaczego akurat muszą być moi i dlaczego są tacy jacy są.  Oczywiście do samego wpisu mamy bonus w postaci komentarzy osób, które po prostu nie lubią czytać, ale lubią się wypowiadać, szczególnie jeśli ich wypowiedź może kogoś urazić. Zresztą, te gratisy dotyczą wszystkich postów, które tu wymienię.


4. Porozmawiajmy o seksie
O ogromnym skandalu jakim jest WDŻ w polskich szkołach i czy bycie dziewicą w wieku 19 lat jest złe.



5. Idealna
Opowiadam o tym, jak to wzięłam sobie do serca wszystkie komentarze anonimowych osób dotyczące tego, że jestem gruba i postanowiłam się odchudzać. Ustaliłam dietę- 1000 kcal dziennie. Kiedyś będę idealna.


6. Mam tatuaż!
Historia najwspanialszego Mikołajkowego prezentu- piszę o swoim pierwszym tatuażu! Jak przekonałam rodziców? Czy bardzo bolało? Ile zapłaciłam?


7. Jestem sławna!
O tym, jak stałam się niesamowicie popularna i rozpoznawalnie w internecie, a także poza nim. Mówię o wszystkich wywiadach, sesjach, zdjęciach z fanami i spacerach po czerwonych dywanach.
A na końcu naturalnie gratis- taki jak w przypadku innych wpisów.


8. Europo, co z Tobą?
Moje rozważania o tegorocznej Eurowizji. O tak, to idealny moment, aby przypomnieć sobie tą imprezę, którą wszyscy tak przeżywaliśmy. Pamiętacie jeszcze tą austriacką drag queen, którą żył calusieńki internet?


O tym, jak za każdym razem wchodząc do sklepu staję się nieposkromionym potworem i chcę zwinąć z półek wszystko co tylko zobaczę. Piszę o moim zamiłowaniu do drogerii, a właściwie do łysych ochroniarzy w garniakach. 


O! Oto najczęściej wyświetlany post tego roku! Dzielę się z Wami przemyśleniami o byciu kobietą. O ciuchach, duperelach, PMS'ie i poszukiwaniu własnego stylu. 


Za to postem, a właściwie serią, która jest najbardziej lubiana i kojarzona z moich blogiem są powiedzonka. Oczywiście, nie byle kogo, bo 'Powiedzonka Milionka'. To właśnie o nie zawsze dostaję najwięcej pytań.
Przypomnijmy więc sobie wszystkie mądrości jakie Martynce przyszły do głowy w tym roku:


A w 2015 życzę Wam 365 dni szczęścia, radości, uśmiechu, pozytywnych emocji, wielu sukcesów, spełnienia marzeń i postanowień, czasu, siły, cierpliwości, spokoju... I aby ten Nowy Rok był lepszy od poprzedniego! Dziękuję za cały 2014 i do następnego!

A Wy czego sobie życzycie w Nowym Roku?
_________________________________________________________________

Ponad 1500 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                             

19 komentarzy:

  1. Czytałam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie posty były wspaniałe i świetnie dopracowane !
    obyś w następnym roku pisała tak równie dobrze jak teraz posty < a może i nawet lepiej > :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę się zabrać za przeczytanie kilku bo niektórych nie widziałam ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za przeczytanie postów, które ominęłam Wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórych jeszcze nie czytałam, więc zaraz muszę nadrobić zaległości. ;-) Świetny post! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam wszystkie posty i odniosły na mnie wielkie wrażenie ,ale najbardziej spodobał mi się post "Mam tatuaż".
    Życzę ci żeby rok 2015 był rokiem sukcesów w szkole, na blogu :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam wszystkie, szczesliwego 2015 ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszegoo! 100 razy tyle obserwatorów!


    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam te posty :)
    Obyś miała dalej tyle weny w nowym roku :)

    pozdrwiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, uwielbiam Twój styl pisania i te subtelne ironie, które wplatasz w tekst! Jestem Twoją wielką fanką!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej jaki fajny ten wpis! :)
    Przypomniałam sobie każdy z tych Twoich postów, haha. :))
    Szczęśliwego 2015! :* :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam wszystkie! Każdy z nich był świetny :)
    Mój blog-kliik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam wszystkie te posty, we mnie większość (jeśli nie wszystkie) wzbudziła pozytywne emocje:)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu! Oby było jeszcze lepiej, niż 2014!

    PS. Tak jak pisałaś już kilka razy - widać jak ludzie czytają posty do końca:P Brawo dla nich!

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci jeszcze więcej czytelników i szczęścia w nowym roku. Oby był jeszcze bardziej udany niż poprzedni!:) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie posty pamiętam, każdy przeczytałam i z chęcią przeczytam jeszcze raz ^^
    Czekam teraz na kolejne posty już z 2015r w dacie ^^
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu w nowym roku!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha pamiętam zamieszanie z postem mam tatuaż szczeólnie na fb na grupie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam wszystkie twoje posty :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam każdy post, życzę Ci, żeby w tym roku było jeszcze więcej :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Same kontrowersyjne tematy :D Wszystkie posty już czytałam ;p

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.