9 października 2014

Szanuję Cię!

Szanuję Cię, choć mówisz w innym, zupełnie nieznanym mi języku. Wypowiadając słowa akcentujesz zupełnie inną sylabę. Twój język jest inny od mojego i brzmi tak obco, że mam problem z odróżnieniem poszczególnych słów. I choć bardzo się staram, nie jestem w stanie powtórzyć dźwięków, które dla Ciebie są normalne. Słowa Twojego hymnu brzmią inaczej. Twoja kultura jest zupełnie mi nieznana. Pomimo tego szanuję Cię, chociaż nawet nie mogę Cię zrozumieć.
Szanuję Cię, chociaż wyglądasz całkiem inaczej. Twój odcień skóry jest tak odmienny od mojego. Masz inny kolor włosów. Nasze rysy twarzy mocno różnią się od siebie. W mojej okolicy nie mieszka nikt, kto byłby do Ciebie podobny. I gdy zobaczyłam Cię pierwszy raz, to wydawałeś mi się taki inny i daleki. Nawet nie wiem, gdzie leży kraj, z którego pochodzisz. Masz całkiem inny gust. Inny styl. Inaczej się ubierasz. Jednak nie przeszkadza mi to, że nie wyglądasz tak jak ja. Mimo tego wszystkiego szanuję Cię.
Szanuję Cię, choć słuchasz innej muzyki. Pomimo tego, że w twoich słuchawkach leci inna melodia. Pod nosem nucisz inne piosenki. Bawimy się na innych koncertach. Jesteśmy w innych fandomach. Nasze gusty muzyczne są tak różne. Na twoich ścianach wiszą plakaty innych wykonawców. Twój idol inaczej się nazywa. Nawet wtedy, gdy jego repertuar może mi się nie podobać i tak Cię szanuję.
Szanuję Cię, nawet jeżeli jesteś innej orientacji. Nawet jeżeli jesteś chłopakiem, a twoje ciało bardziej przypomina mnie, niż moich kolegów. Twój głos jest znacznie wyższy niż głos większości koleżanek w mojej klasie. Inaczej się ubierasz i zachowujesz. Większość uważa Cię za dziwaka, a niektórzy plują za Tobą na ulicy lub wytykają Cię palcami. Nie przeszkadza mi to, że jesteś inny. Pomimo tego, że podobają Ci się osoby takie jak Ty- tej samej płci, szanuję Cię.
Szanuję Cię chociaż Twój Bóg ma inaczej na imię. Pomimo tego, że kiedy byłeś mały mama uczyła Cię inaczej się żegnać. Pomimo tego, że słowa modlitwy, którą Twoje usta szepczą każdego wieczoru brzmią odmiennie od mojego pacierza. Twoja świątynia jest tak inna od mojego kościoła. Twój kapłan jest inaczej ubrany. Kiedy indziej obchodzisz święta. Pomimo tego, że wierzymy w inne życie pozaziemskie i inaczej zostaniemy pożegnani, gdy będziemy opuszczać ten świat. Ja i tak Cię szanuję.








Jestem inna niż Ty.
Potrafisz szanować mnie?

_________________________________________________________________
Wczoraj wieczorem wybiło równe 200 000 wyświetleń! Dziękuję wszystkim, którzy złapali licznik i wysłali mi screena:
Szymonowi- bybambus.blogspot.com,
Oraz wszystkim którzy się starali i byli bardzo blisko! 

_________________________________________________________________

Ponad 1000 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                          

44 komentarze:

  1. Cudne zdjecia💕
    Tolerancja w naszym kraju jest na niskim poziomie.
    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, a do tego te zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na temat, malo która blogerka narusza takie tematy, muszę się z Tobą zgodzić tolerancja jest na niskim poziomie w naszym kraju.

    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie jakiej muzyki/kogo słuchasz???
    Ps. niesamowity post kochana ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. Polska to jak dla mnie mało tolerancyjny kraj.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na notkę, tolerancja jest bardzo ważna. Cudowne zdjęcia!
    i-am-butterfly.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziecko przebierające sie za kobiete ... żałosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem inna niż Ty. Ja szanuję Ciebie. A Ty potrafisz szanować mnie? :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ostatnie zdjęcie! Post bardzo mądrze napisany, z resztą jak wszystkie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci w takim zestawie i kitce ;)
    Ja szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie napisane! Ja osobiście jestem tolerancyjna, w przeciwieństwie do osób z mojej szkoły....Tam nawet jeśli przyjdziesz inaczej ubrana niż wszyscy (np. creepersy) to jesteś obgadywana i hejtowana ;__:
    super zdjęcia, piękna spódnica <3
    gratuluję wyświetleń! Mi brakło tak mało :((

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem krótko: niesamowicie prosty, a jednak trudny temat. Prawdziwy, a jednak przez wielu traktowany jako powód do drwin i wyzwisk. Nieważne, czy ktoś pomagał z tym postem. Tu liczy się przekaz! A przekaz jest prosty.

    Cudowne zdjęcia, ślicznie Ci w kitce i tej spódniczce.
    Julia
    http://my-imperfect-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity post, poruszyłaś temat bardzo trudny dla większości ludzi...

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się ze wszystkim co napisałas :)
    Słodkości!
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! Gratulacje tak dużej liczby wyświetleń:)!


    Pozdrawiam!
    ♥ JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy i prawdziwy wpis :) Szacunek jest potrzebny. Nikt nie każe nam lubić wszystkiego, ale powinniśmy szanować i akceptować wszystko, co jest inne jeśli to nikogo nie krzywdzi.
    U mnie:Lookbook na październik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry post ! Szacunek należy się każdemu, niestety nie wszyscy akceptują drugą osobę. A szkoda.
    Poza tym świetnie wyglądasz w tej stylizacji. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisałaś to w taki sposób... nic dodać, nic ująć. Naprawdę skłania do myślenia, dziękuję Ci za te posty, nad którymi mogłabym siedzieć i rozmyślać, między innymi za ten :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądry i wspanialy post! :) Skłania do myslenia :)
    Nominowałam cie do "Versatile Blogger Award''! :)
    Udział w zabawie jest dobrowolny ale mam nadzieje ze weźmiesz w nim udział :3
    Szczegóły u mnie na blogu :)
    zapraszam: http://malinowypotworekx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiscie ze tak, kazdy czlowiek zasluguje na szacunek bez wzgledu na to, jaki jest, jesli on szanuje mnie, ja jego rowniez

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety wiele osób tylko mówi, że potrafi szanować a w rzeczywistości jest całkowicie inaczej- no właśnie niestety jest...
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

  21. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Super zdjęcia jak i stylizacja :_

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowy blog!!! najlepszy !! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny posty i ogólnie pomysł :)
    Bardzo lubię jak piszesz posty. Z taką swobodą - i świetnym przekazem!
    Oczywiście obserwuję! ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę się z Tobą zgodzić tolerancja jest na niskim poziomie w naszym kraju. Bardzo fajny post. Obserwuję !
    http://smile-for-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. grauluję 200 000 wyświetleń!
    Post bardzo mi się spodobał, ale outfit mniej. Kropki kompletnie nie pasujądo kwatków :(

    http://pola-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wszystko ujęłaś.Masz rację ze wszystkim i całkowicie się z tobą zgadzam;) Głównie do tolerancji jesli chodzi o kolor skóry :)
    Pozdrawiam,Roxana.

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać Ci rację. Co do zdjęć to mega outfit+ nie poznałam Cię! :o

    Przy odrobinie czasu--> Zapraszam na jesienne outfity :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/10/jesien-outfits.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mądry post, poza tym świetne zdjęcia!

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny outfit i prześliczne zdjęcia :) A niestety co do tolerancji to muszę się z tobą zgodzić.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Tolerancja i szacunek dla drugiej osoby to poważna rzecz w życiu człowieka, której powinniśmy się uczyć. To co wymieniłaś est niewielką częścią wielkiego problemu. Na co dzień spotykam się z nietolerancją i krytyką, powiązaną z 'walką' terytoriów (Śląska i Zagłębia). Aż serce mi się kraje, gdy słyszę głupie dowcipy ze strony Ślązaków na Zagłębiaków i na odwrót. Nie wstydzę się tego, że jestem z Sosnowca i głośno potrafię to powiedzieć w szkole, na katowickich ulicach. Nie wstydzę się tego, że większość życia spędziłam na "Śląsku" i nie boję się tego powiedzieć w miejscu zamieszkania...

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post, oraz zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz śliczne włosy *.*
    Szkoda, że tolerancji i szacunku do drugiego człowieka coraz mniej na tym świecie :(

    http://paulla-polly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gwałcicieli też szanujesz?
    Tylko rzucam myśl... Bo to jest trochę kontrowersyjna sprawa.
    Człowieka powinno się szanować. Każdego. Ale co to właściwie oznacza? Pochwalać jego zachowania? Czy po prostu nie wyśmiewać się z niego?
    Moim zdaniem to drugie, a ludzie jednak skłonni są do absurdów, zresztą chyba wiadomo o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc ten post miałam na myśli dokładnie to drugie, Ty zahaczyłaś o innym bardzo trudny temat.

      Usuń
  34. Świetny post, uwielbiam Twojego bloga! :)
    Jestem mega zaszczycona, że mogłam być jedną z osób, które było jako 200,000 na twoim blogu! :)
    Dziękuje za wymienienie mnie!
    Zapraszam na mojego bloga :) http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. najciekawsze to zdjęcie z odbiciem :)
    Po przeczytaniu komentarza Asi (trochę nad moim :) stwierdziłam, ze całkiem się z nią zgadzam. Szanujmy, nie wyśmiewajmy, nie przeciwstawiajmy się, to bardzo ważne, a wykluczenie jest bardzo bolesne- lecz dopóki zachowanie czy postawa człowieka nie zagraża życiu, zdrowiu innych. Dopóki i inni są szanowani, ich prawa nie są ograniczane. Jeśli ktoś nie szanuje, "panoszy się"- czemu ma zasługiwać na coś, czego sam nie daje? Jeśli krzywdzi- czemu nie ma być tak krzywdzony?
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja staram się być tolerancyjną osobą, jednakże nie zawsze mi to wychodzi, niestety. Zgadzam się w 100% z Tobą i świetnie ujęłaś to wszystko w poście :). Poza tym genialnie wyglądasz! Bardzo oryginalnie. No i gratuluję tylu wyświetleń, kochana ♥!
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post :3 zgadzam się z Tobą ;) ... śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Najsmutniejsze to, że niektórzy Polacy są tak bardzo nietolerancyjni, ale myślę, że wreszcie to się zmieni.

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Oliii, z postu na post coraz lepiej się to czyta :) świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.