20 października 2014

Powiedzonka Milionka


Dzisiaj kolejna część bardzo lubianej serii. Milionek znowu zaskoczył swoimi nowymi przemyśleniami. Myślę, że nic więcej już mówić nie trzeba. Po prostu zapraszam. A raczej- zapraszamy!  :)

Milionek budzi się rano i od razu mówi:
-Rzuciłam słowa w wiatr.
-Co zrobiłaś Martyniu?- pyta mama.
-Rzuciłam słowa w wiatr.
-Jak to?
-Umówiłam się wczoraj z Blanią, że przyjdę na basen i całkowicie o tym zapomniałam!

Pokłóciłam się z Martynką. Wchodzę do pokoju i widzę ją zapłakaną w kącie. Podchodzę, pytam co się stało, a ona mi odpowiada:
-Ale Oliwko, ja popełniam grzechy każdego dnia. Nic tylko grzeszę i grzeszę!

Martynka zaprosiła do domu kolegę z placu zabaw. Bawią się w pokoju i Milionek woła:
-Chodź tu kolego! Czekaj, czekaj... Jak Ty właściwie masz na imię?

Jedziemy autem na wycieczkę. Milionek siedzi w swoim foteliku i nagle się odzywa:
-Mamo, powinnaś mi dać lokomotiv, nie będę senna, ani otępiała.

Martynka modli się wieczorem:
-Święta Mario, Matko Boża, módl się za nami grzecznymi...

Jesteśmy w sklepie z zabawkami w Krakowie. Martynka zobaczyła ogromny domek dla lalek, zaczyna piszczeć, podbiega do niego i mówi:
-Już widzę minę lalek Barbie jakby go zobaczyły! O Matko!


Tradycyjnie:
Które najlepsze?
 _________________________________________________________________


Ponad 1100 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                               


26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej rozśmieszyło mnie:
    "Chodź tu kolego! Czekaj, czekaj... Jak Ty właściwie masz na imię?".
    Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    Pozdrawiam

    jagodowa-jagoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż - boska jest :D
    Moja Konstancja dopiero zaczyna mówić, a już pyskuje :)

    Pozdrawiam Was obie, Siostra Polka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie genialne, ale moimi ulubieńcami są chyba to o Barbie i lokomotiv :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Milionka! haha<3

    millieees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedzonka Milionka są zawsze genialne! Ja nie mogę się doczekać kiedy moja siostra zacznie mówić, ciekawa jestem czy też będzie taka gadatliwa jak Milionek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milionek jest genialny :D! Chciałabym mieć taką świetną siostrę. Lokomotiv i kolega z placu zabaw - mistrzostwo!
    Świetne zdjęcia :).
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha Lokomotiv wygrało <3
    haha pozdrawiam,

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tekst z kolegą najlepszy! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze było z Lokomotiv :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Siostrzyczka, jak była w wieku Milionka, też modliła się słowami "Módl się za nami grzecznymi". :D
    Mnie się najbardziej Lokomotiv podobał <3
    Pozdrowionka dla Milionka i oczywiście dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy tekst zdecydowanie z kolegą. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, to naprawdę ta mała rzuca takie teksty? :D artystka, hahah :D


    http://wyprobuj.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie. Blog o DARMOWYCH próbkach: kosmetyki, startery, rzeczy kosmetyczne, kulinarne i wiele innych, wpadnij :) zaobserwuj mnie, a ja zaobserwuję Ciebie jeśli chcesz :)

    a tutaj: bardzo proszę o poklikanie w linki pod ubraniami :) jak mogę się odwdzięczyć? :)
    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/sheinsidecom-wspopraca-kolaz.html

    OdpowiedzUsuń
  14. haha trudno wybrać mi tylko jedno z nich :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie były świetne, ale 4 ostatnie szczególnie :) uwielbiam tą serię. czekam na kolejną haha
    od razu poprawia mi się humor po tylu lekcjach !

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze to z kolegą :D A z modlitwą mój bart tak samo się modli :P
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, ja też jak byłam młodsza to tak odmawiałam Zdrowaś Maryjo ;D
    to z kolegą chyba najlepsze, haha :D
    wspaniałe zdjęcia!
    Uwielbiam te powiedzonka, zapisuje je sobie ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. masz świetną siostrę :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To z kolegą najlepsze! :D

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Święta Mario, Matko Boża, módl się za nami grzecznymi...'' Też tak odmawiałam Zdrowaś Mario,jak byłam mała. xD

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepsze z Lokomotiv :)
    Bez spamu :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.