22 października 2014

Chwal mnie!


Drogi Dorosły!
Wiem, że reprezentujemy inne pokolenia. Pomiędzy nami jest duża różnica wieku. Ty wychowywałeś się w zupełnie innych czasach. I pewnie nie pamiętasz już, jak to jest być dzieckiem. Dla Ciebie moje problemy mogą być śmieszne, zupełnie dziecinne. Chciałabym abyś wiedział, że to Ty jesteś dla mnie wzorem. Ty jesteś osobą, w którą jestem zapatrzona i z której czerpię wzorce. Z Ciebie biorę przykład. Ty mnie uczysz. Ty mnie kształtujesz. Od tego jak ze mną postępujesz zależy bardzo wiele- to jaka będę kiedyś, gdy dorosnę. Bo musisz wiedzieć, że wszystko to co robisz zostaje w mojej głowie.
Proszę, postaraj się mnie zrozumieć. Choć pewnie moje zachowania często są dla Ciebie dziwne. Jednak proszę Cię- nie krytykuj mnie! Proszę, doceń mnie. Wierzę, że każdego dnia znajdziesz we mnie choć jedną rzecz, która zasługuje na uznanie w Twoich oczach. Nie wiem czy wiesz, jak ważne są dla mnie Twoje pochwały. Chwal mnie! Chwal mnie, bo tego najbardziej potrzebuję. Chcę wiedzieć, że jesteś ze mnie dumny. Każdego dnia się staram, każdego dnia chcę byś był ze mnie zadowolony. Od Ciebie chcę słyszeć, że jestem w czymś dobra. Że świetnie mi idzie. Że moje postępy Cię cieszą. Chwaląc mnie sprawisz, że uwierzę w siebie. Będę wiedziała, że potrafię. Że wiele mi się w życiu udaje. Że moje starania nie idą na marne. Dzięki temu, że mnie doceniasz i chwalisz będę starała się jeszcze bardziej. Sprawisz, że nie poczuję się gorsza od innych. Przez to budujesz we mnie poczucie własnej wartości. 
Wiem, że nie zawsze wszystko mi się udaje. Dojrzewanie jest bardzo ciężkie. Wiem, że Twoja dorosłość też jest trudna. Drogi Dorosły, wiem, że jesteś zabiegany, zapracowany, zmęczony. Ja bardzo staram się Ciebie zrozumieć. I rozumiem Cię. Ty również postaraj się mnie zrozumieć. Jest to dla mnie bardzo ważne. Chcę być dla Ciebie kimś najlepszym i najważniejszym. Wiesz o tym, jednak w natłoku spraw zapominasz. Łatwiej jest Ci dostrzec to, co robię źle i skrytykować. Jednak proszę Cię, Drogi Dorosły zatrzymaj się na chwilę i przyglądnij mi się. Może to właśnie dziś wyrzuciłam śmieci, posprzątałam pokój, zrobiłam Ci herbatę czy ładnie się ubrałam. Pewnie pomyślisz, że to nic wielkiego, ale dla mnie to dużo znaczy. Doceń mnie! Jest to dla mnie ogromnie ważne! Potrzebuję tego, tak jak Ty. Chwal mnie każdego dnia! Drogi Dorosły, Ty też lubisz być chwalony!

 


Drogi Dorosły, ten apel nie jest skierowany do żadnej konkretnej osoby! Napisałam go po prostu do Ciebie w imieniu wszystkich dzieci. 

Zgadzasz się?
 _________________________________________________________________

 
Ponad 1100 osób lubi mój profil na Facebooku, jeżeli spodobał Ci się mój blog Ty także możesz do nich dołączyć!

                                                                               


33 komentarze:

  1. Świetny post, w pełni się z tobą zgadzam! :)
    To własnie dorośli są wzorem dla nas:)

    Te pierwsze zdjęcie jest mega! :o
    zapraszam: byolqu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na posta :D
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam ! :D W okresie dojrzewania najważniejsza jest akceptacja przez rodziców :)
    Zapraszam www.andziathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne,świetnie i jeszcze raz świetne !
    Potrafisz znaleźć inspirację w każdym temacie :)
    Pozdrawiam,

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się obiema rękami, choć pewnie trudne jest chwalenie kogoś, gdy akurat samemu ma się kiepski dzień...

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo lekkie pióro, Twoje wpisy miło się czyta i choć nie jestem już dzieckiem to w pełni podpisuje się pod Twoimi słowami

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorośli doskonale umieją ganić, chwalenie nie jest w ich interesie. Tak to już jest skonstruowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myśle, ze tu nie ma znaczenia wiek, jezeli ktoś jest dla nas ważny to niezwykle zalezy nam na uznaniu tej osoby

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądra z Ciebie dziewczyna. Każdy dorosły powinien to przeczytać! Zgadzam się w 100% i podpisuję się również obiema rękami!
    Pozdrawiam gorąco. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, zgadzam się w 100 procentach :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham sposób w jaki piszesz, pochłaniam twoje posty jednym tchem! Sądzę, że masz 6 z polskiego :D

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi powtórzeniami, błędami językowymi i wyrazowymi na pewno :D

      Usuń
    2. Skoro tak marnie pisze to po co ją czytasz, a czytasz regularnie.

      Usuń
    3. Skąd ta pewność?

      Usuń
    4. Bo regularnie Cię tu widzę.

      Usuń
    5. Jestem anonimem, więc jak możesz mnie tu widzieć regularnie? Wiesz ile osób pisze z anonima? Myśl, to nie boli.

      Usuń
  12. Ja już obserwuję teraz twoja kolej ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi tekstami to nie do mnie, przykro mi.
      :/

      Usuń
  13. Ojj tak...Oczywiście się pod tym podpisuję. Prawdziwe w 99% przypadków. Świetny post ♥ Pozdrawiam ;)
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo prawdziwy post :). Rzeczywiście, niektórzy dorośli potrafią tylko krytykować nasze zachowanie, a nie dostrzegają naszych starań.
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądrze piszesz :) Ze zdjęć przypominasz mi Selenę Gomez, a ona jest bardzo ładna :) Ładne zdjęcia :)))

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądry wpis. Myślę, że powinien się znaleźć na jakiejś popularnej stronie, którą często odwiedzają dorośli. Czasem się zastanawiam skąd jest w Tobie "tyle dojrzałości w byciu dzieckiem".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze napisane! Myślę, że dorośli powinni od czasu do czasu nas też pochwalić, każdy potrzebuje poczuć się docenionym, a ktoś kto nie usłyszał nigdy pochwały od rodziców, może po prostu czuć się gorzej i potem mieć niską samoocenę...
    super zdjęcia, genialne futerko! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo kreatywna, dobrze napisana notka. Może jacyś dorośli ją przeczytają i wyciągną wnioski :)
    U mnie: Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post, zresztą kolejny świetny jesteś bardzo kreatywną osobą :)


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs, który trwa do 25.10-włącznie)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :)
    Świetne zdjęcia

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z Nas chciałby być...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/02/chwalony.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy z Nas chciałby być...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/02/chwalony.html

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.