25 września 2014

Mój blog od kuchni.

Jak wyglądają moje zdjęcia i posty wiecie doskonale. No, prawie. Może do końca nie zdajecie sobie z tego sprawy, jednak nie wiecie wszystkiego. Dla Was jest tylko efekt końcowy- dopracowany wpis, gotowy do publikacji. A jak to wszystko wygląda w trakcie?  Tym razem chciałabym uchylić rąbka tajemnicy i pokazać choć fragment tego co kryje się w mojej głowie, w wersjach roboczych i w folderach ze zdjęciami. Jak wygląd to całe zamieszanie przed publikacją?
Po pierwsze potrzebna jest jakaś początkowa wizja. Pomysł. Rodzą się one w mojej głowie w najmniej oczekiwanych momentach. Czasami wystarczy jedno zasłyszane słowo, jakieś przypadkowo zobaczone zdjęcie lub po prostu informacja ze świata. Potem wszystko co mam w głowie muszę przenieść na okienko w blogerze. Uzupełniam pasek gdzie jest miejsce na tytuł, tekst. Niekiedy w godziną napiszę tylko kilka zdań, niekiedy większość postu. Czytam kilka, kilkanaście razy. Poprawiam. Coś dodaję, odejmuję... Samo pisanie do najciekawszych nie należy, jest to żmudna praca. Zdecydowanie ciekawszą częścią są sesje zdjęciowe. Często wzbudzają wybuchy śmiechu. Nie tylko u mnie.
W niektórych sesjach biorę udział ja i Milionek, ale czasem zdarzają się takie w której na zdjęciach chcę być sama. Niestety Martynia ma już dużą wprawę w pozowaniu i często nie podziela mojej wizji. Uparcie ustawia się do aparatu wykonując najbardziej oryginale pozy jakie jej przyjdą do głowy. Tak między innymi było w przypadku postu 'Dekalog dobrego czytelnika':


Bo Milionek też musi być na zdjęciu...


... Najlepiej na każdym.
_________________________________________________________________

Tutaj backstage ze zdjęć do 'Życiowe rozmowy'. Miejsce bardzo wyszukane- trawnik przed blokiem. Jak widać mamy bardzo profesjonalne sprzęty. Drabina dla fotografa, a na niej Tangle Teezer dla mnie. ;) 


W rezultacie i tak wyszło całkiem inaczej niż przypuszczałyśmy, a to wszystko za sprawą Milionka:



A mój pokój po zdjęciach do obecnie najpopularniejszego wpisu, 'Jestem Kobietą', wyglądał dokładnie tak:



Na myśl o wpisie 'Zakochałam się' uśmiecham się szeroko. Do zdjęć potrzebny mi był lizak i takiego lizaka mogłam sobie wybrać w Manufakturze. Tak, to była najsłodsza sesja.



Sesja zdjęciowa do postu 'Idealna' była bardzo nietypowa. Po raz pierwszy byłam fotografowana na dwa aparaty. I to z jakim poświęceniem jednego z fotografów. Na potrzeby zdjęć użyczył mi swoich spodenek. I muszę się przyznać, że posiadam zdjęcie tej Pani Fotograf w samej bieliźnie na środku bieżni, jednak życie jest mi nadal miłe, dlatego nie mogę go opublikować. Chociaż bardzo chcę. Zdjęcia odbywały się w paku AWF-u w Krakowie i wymagały ode mnie wiele wysiłku, tym bardziej że było bardzo gorąco. Wzbudzały też spore zainteresowanie. No trudno się dziwić, prawda?


Fotografie, która nigdy nie miała ujrzeć światła dziennego. A jednak... 


Pozdrawiamy bardzo radosnego Pana z bieżni AWF w Krakowie. Jak widać, bardzo przyjemnie mu się biegało.
_________________________________________________________________

W bramie jednej ze starych kamienic, w okolicach rynku, spotkałyśmy bardzo sympatycznego pana w stanie mocno wskazującym na spożycie. Jego westchnienie "Ale wy piękne kobiety jesteście" wywołało szczery uśmiech, który pozostał już do końca sesji. Stąd tyle pozytywnej energii w zdjęciach z wpisu 'Masz zakaz!'.


Czasami zdarza się, że mam więcej ochotników do pozowania. Zdjęcia do postu 'Powiedzonka Milionka' miały spore zainteresowanie ze strony, słodkiego małego brzdąca Kubusia, który tak jak Martynka uwielbia kucyki pony i różowe wózki dla lalek. 



Moja mina wszystko wyjaśnia.



A nawet na wakacjach nie próżnuję!
_________________________________________________________________

Chcesz więcej zakulisowych zdjęć? Daj łapkę, bądź na bieżąco:


                                                                       

49 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty "od kuchni" to wszystko wygląda o wiele inaczej niż mogłoby się wydawać :D


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, ale spodziewałam się czegoś ciekawszego :(

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my spodziewamy się od ciebie lepszych zdjęć. I co? Nic.

      Usuń
  3. Jeju, chciałabym tak pisać! Ja niestety nie posiadam tego talentu, ale próbuję go wyrobić. Świetny post! :)
    www.olaandnikola.blogspot.com
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnyy :)

    pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha ja nie mialam takich przygod, szczerze powiedziawszy podziwiam cie za te odwage, np jesli chodzi o post o idealnej kobiecie, naprawde szczery podziw

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo zabawne. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja to bym chciała zobaczyć zdjęcie pełnej poświęcenia Pani Fotograf w samej bieliźnie. Przy zdjęciach do tego postu, ktoś kto miał możliwość obserwacji miał niezły ubaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by mogło być potraktowane jako zmiana profilu bloga ;)

      Usuń
  8. Jak dla mnie bardzo ciekawy post. Lubię takie wpisy "z za kulis" :)

    Serdecznie zapraszam :) http://hey-not-bye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja kocham tego twojego bloga ! Jesteś świetna i taka inspirująca, Jak żadna inna blogerka. Jesteś zdecydowanie najlepsza <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pomysł na pokazanie jak wyglądała praca nad poszczególnymi postami :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. super ciekawy post!
    zawsze byłam ciekawa jak to wszystko wygląda u Ciebie "zza kulis" :D
    genialne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post. Taki z kulisów. Świetnie opisałaś jak powstają posty, pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY post, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś podobny pojawi się na blogu... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post, taki życiowy. nie udawany... super !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy powinien mieć swój własny przepis na pisanie notek i właśnie ty taki masz :D
    nblog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł z pokazanie tego co czasem się dzieję przy robieniu postów :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ILE TY MASZ LAT?

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuper zdjęcia. Nowa stylizacja na moim blogu
    Zapraszam i pozdrawiam. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł na post. Jak zwykle świetnie. Fajnie tak poznać Twojego z drugiej strony! Zapraszam i pozdrawiam. Wierna czytelniczka ;))) http://jagodowa-jagoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą, tak trzymaj x

    http://just-lakomicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam jeszcze takich postów, ale bardzo fajnie się czytało. Ogólnie bardzo podobają mi się twoje pomysły na zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie zakulisowe zdjęcia są super :) Dodawaj więcej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ''backstage''! Było wiele takich postów, ale Twój jest szczególnie interesujący :). Zdjęcia są zrobione ciekawie i z humorem :).
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  25. hahha swietne ! Swietne zdjecia :3 A twoja siostrzyczka jest taka suodka *-* Moja siostra tez ma ciekawe pozy xD
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowy post :) , zdjęcia są zrobione super :)) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne żywe zdjęcia :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na posta!
    Widać po zdjęciach że jesteś bardzo pozytywną osobą,a jak na swój wiek piszesz tak "dojrzale" i każdy twój post czyta mi się przyjemnie.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę przyznać że masz bardzo fajne pomysły ! :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia ;) Wyglądasz na mega pozytywną osobę ;))

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Aale ciekawy post :) Przyjemnie się go czytało.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne zdjęcia, wszystkie. Bardzo przyjemny post :)

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  34. Starałam się, by nie był nudny ;) Obok mnie leżał tablet, więc sobie pobazgrałam ;)
    Widzę, że masz wspaniałą modelkę :D

    http://bsylwia.blogspot.com/
    Sylwia Bajera Photography - FB

    OdpowiedzUsuń
  35. LOVELY ♥

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twoje posty, są bardzo dopracowane i piszesz prosto od siebie, trzymaj tak dalej! :3

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zdjęcia :)

    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo pozytywny post!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/09/121.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję już ponad 900 lajków! ;D

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne! Musi być przy tym super zabawa;)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Post bardzo mi się spodobał. Mi też zawsze pomysły na notkę przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł na post. Wtedy chyba można zobaczyć co się naprawdę dzieje zanim zrobimy jakieś porządne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie posty są bezsensowne,a zdjęcia wręcz irytują. Ohydnie na nich wyszłaś (tak jak i ta blondynka). Mogłaś postarać się skoro wszyscy twierdzą, że na ten wiek "dobrze" piszesz i prowadzisz bloga. A Twoje pozy też nie są ciekawe. Długość postów jest wyczerpująca, tak jakbyś chciała pokazać, że umiesz tak długo pisać.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.