6 września 2014

Maryśka jest głupia!

Maryśka jest głupia! Nigdy nie sądziłam, że to powiem. Wydawała się tak miła. Nienawidzę jej! Jest głupia, brzydka i fałszywa! Czy ona w ogóle widzi jak się zachowuje? Dzieciak. Teraz wyszło, że nikt jej nie lubi. Jest okropna. Gruba jak świnia! Paskudnie się ubiera, nie potrafi dobrać do siebie ubrań. Wcale nie ma gustu! Kupuje tandetne ciuchy. Jak w ogóle można chodzić w takich szmatach? Wszyscy się z tego śmiejemy. Jak można tak paskudnie wyglądać? Ta pusta dziewczyna nic nie ma w głowie!  A widzieliście jej bloga? Po prostu śmiech na sali. Nie potrafi pisać, jej posty takie dziecinne ! A o zdjęciach już nie wspomnę! Niech go usunie! Najlepiej jakby w ogóle jej nie było! Niech się zabije! Maryśka zabij się!



Penie nie raz przeczytaliście coś takiego. Ja coś takiego czytam codziennie, na temat różnych osób. Na samą myśl wywraca mi się w żołądku i boli mnie głowa. Upublicznianie swoich antypatii w internecie to nie jest dobry pomysł. Obsmarowywanie się, obrzucanie błotem, wylewanie swoich żali na forum. Różnie w życiu się układa. Potem dwie osoby się pogodzą, dogadają między sobą, a wszystko co kiedyś pisały zostanie. Na facebook'owej tablicy i w pamięci wszystkich, którzy to przeczytali.
Patrzę jak to wszystko działa. Jak ludzie nakręcają się, buntują i obrażają siebie nawzajem. Łatwo wierzą we wszystko, co ktoś napisze. Jeżeli jedna osoba mówi: 'Idziemy ją pobić!' dziki tłum, który umiłował sobie obrażanie i sprawianie przykrości innym rzuca się na tą osobą. Tacy ludzie tworzą sobie własne grupy, mają swoje środowisko. Wyśmiewają, kpią, znęcają się psychicznie nad kimś słabszym. Niestety takie osoby nie mają wiele do zaoferowanie i chcą zbudować swoje poczucie wartości na poniżaniu innych. W internecie. Ktoś kto się odważy i napisze coś nie miłego potem zbiera pochwały, jest szanowany, oklaskiwany, uważany za osobę mądrzejszą, ważniejszą. Im bardziej jest to wulgarne, tym podziw jest większy. Co dziwi mnie najbardziej? Coraz częściej przyłączają się do tego osoby, które nigdy bym o takie zachowanie nie posądziła. To jest jakaś dziwna moda. Naprawdę? Czy obrażanie to teraz zachowanie za które powinno się podziwiać? Gdzie się podziały jakiekolwiek wartości?
Zwyczajnie mnie to przeraża. I okropnie boli.
Może obrażasz człowieka, który wie swoje, nie przejmuje się i ma 'gdzieś' zdanie innych na swój temat? Ale może trafiłeś na osobę, która jest wrażliwa, ma słabą psychikę i rzeczywiście przez to co piszesz może zrobić sobie krzywdę? Mało było już takich sytuacji? Skąd w ludziach, szczególnie młodych, tyle zawiści i jadu? Dlaczego dla niektórych jest to atrakcja? Dlaczego ludzi takie zachowanie bawi?  Myślę, że z tego wszyscy zdają sobie sprawę, jednak nikt sobie nic z tego nie robi. Przeraża mnie taka obojętność, brak zrozumienia, empatii. 
Obraziłeś kiedyś kogoś w internecie? Napisałeś na czyjś na temat coś niemiłego? Dobrze, teraz się zatrzymaj i chwilę pomyśl. Postaw się w sytuacji takiej osoby. Zastanów się przez chwilę jakbyś się czuł na jej miejscu. Jaka byłaby twoja reakcja gdybyś był obrażany, mieszany z błotem i stawiany w najgorszym świetle na forum? W miejscu do którego każdy ma dostęp. 

I najgorsze jest to, że któregoś dnia to Ty możesz być ich celem. Bo nie spodoba im się Twoje zdanie.








Zastanów się zanim coś napiszesz! Pamiętaj, że jest to przemoc! A dodatkowo przestępstwo!
W internecie nic nie ginie! Nie jesteś anonimowy!

_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)


                                                                         

36 komentarzy:

  1. Masz rację. Dzisiaj nienawiść jest na porządku dziennym i nikt nie stara się jej ograniczyć.
    Dobrze, że są osoby takie jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupie jest pisanie na oczach wszystkich takich okropnych rzeczy na temat drugiej osoby.Nienawidzę tego.


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale sama byłam i jestem ofiarą właśnie takich osób. Nie z tego powodu, że prowadzę bloga, ale z powodu innej głupiej rzeczy. Przez to nawet popadłam w depresje i inne rzeczy. Na ten temat mogłabym pisać i pisać. Ci ludzie, którzy to piszą to po prostu dla mnie zakompleksieni idioci.

    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie osoba, która z sensem wypowiedziała się na ten temat.
    Takie obrzucanie się błotem, zrównywanie kogoś z ziemią tylko dlatego, że się go nie lubi, to przejaw skrajnej infantylności i głupoty. Niektórym ludziom naprawdę brakuje piątej klepki, sami nie widzą, co robią.

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz 100% rację na ten temat. teraz nie liczą się jakiekolwiek wartości życiowe tylko to żeby komuś życie uprzykrzyć,żeby wyśmiewać się z drugiego.Do tego muszę przyznać,ze to dobrze z Twojej strony,że przypomniałaś na swoim blogu o tym,ze w internecie nie jest się anonimowym.najwidoczniej są tacy ludzie którzy o tym zapominają.dobrze że podjęłaś ten temat na swoim blogu.
    http://jednozycieidwaswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sama bylam kiedys ofiara takich wyzwysik, wiec wiem jak to jest

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądra notka, świetnie to napisałaś i oczywiście masz racje :) Gratulacje super postu ;)

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwka! Świetny post! Daje strasznie mocnego kopa na myślenie! Jesteś świetna! Humanistko! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku Oliwia dobrze to napisałaś. Ja jestem takim obserwatorem tego wszystkiego dokonca nie wiem o co chodzi, ale przykre jest to jak ludzie się wzejemnie zabijają. Zabijają osobę w oczach innych.

    http://alllko.blogspot.com/2014/01/ile-ludzi-chcesz-zabic.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że jednak są jeszcze osoby, które tak myślą i nie chcą uczestniczyć w tej sekcie.
      Twój post również jest bardzo sensowny, miejmy nadzieję, że dzięki niemu swoje zachowanie przemyślała choć jedna osoba!

      Usuń
  10. Dobrze napisane, w internecie nikt nie jest anonimowy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To ze ktos kupuje rzeczy w lumpach nie ma stylu ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj proszę post do końca. To była swego rodzaju ironia.

      Usuń
  12. Oliwia, dziękuje! :*
    Właśnie taki tekst chciałam przeczytać.
    Jeszcze raz - wielkie dzieki! :)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post! baaardzo prawdziwy. neistety mi również zdarza się obrazić kogoś w internecie, ale czasem po prostu puszczają mi nerwy. potem tego żałuję, bo wiem, że mogłam zranić tą osobę/

    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Otworzyłaś mi oczy co prawda moja klasy nie poniżają tej osoby w internecie ale w szkole się z niej śmieją nie lubią ją i w ogóle mówią na ni różne rzeczy a najgorsze jest to że przez nich zrobiłam się tak sama i sama zaczęłam tą osobą gardzić ;(
    Dziękuję ci za ten post za to że otworzyłaś mi oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak wcześniej mówiłem, na takich postach najbardziej tracą czytelnicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać po komentarzu wyżej są też tacy, którzy wiele zyskują. Choćby była to jedna osoba, niezmiernie mnie to cieszy. :)

      Usuń
  16. Bardzo ciemne zdjęcia :( Bardzo mało widać, mogłabyś je chociaż rozjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. Mam zaszczyt zaprosić Cię do konkursu Mistrzostwa BlogOlimpijskie, w którym nagrodą jest tytuł, promocja bloga oraz prawo do organizacji konkursu za trzy miesiące. Wszelkie szczegóły znajdziesz tutaj ----> http://poland-tree.blogspot.com/2014/09/mistrzostwa-blogolimpijskie-1-edycja.html. Jeśli zdecydujesz się wziąć udział, napisz to w komentarzu lub mailu: poland.tree@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację! Zdjęcia są genialne! Bardzo podoba mi się cały post. Super go rozplanowałaś!
    Ludzie sądzą, że mogą wiele w internecie. To nie jest prawda. Ludzie nie mogą być lepsi przez takie obrażanie. Może poczują się lepiej jak się tak dowartościują, ale ma to swoje konsekwencje. Innych. Inni mogą zrobić sobie wiele złego przez takie zachowanie. To boli :(

    OdpowiedzUsuń
  19. 100% się z tobą zgadzam! Chociaż jak zaczęłam czytać tego posta sama byłam nie co przerażona.
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie piętnowali przez całe gimnazjum, tylko dlatego że nie byłam tak pospolita jak oni sami.Nienawidzili mnie za to, że mam jaja powiedzieć co o nich myślę, woleli słyszeć nieprawdziwe komplementy i tylko nimi się karmili a szczerość odrzucali :).
    Nawet moja przyjaciółeczka nie stanęła w mojej obronie..Na szczęście z nią już nie rozmawiam bo jak to się mowi "Gówno zawsze wyjdzie na wierzch"
    Do tej pory jest wiele osób, które wzięło mnie sobie za cel swoich "zabaw" a raczej drwin, ale to tylko dlatego, że mieszkam w miasteczku a tutaj złamiesz nogę i za 2 godziny druga część miasta o tym wie.

    Wniosek nasuwa się sam: Ludzie nienawidzą teraz kogoś za jego oryginalność i fakt, że ma własny świat i nie jest zajety ślepym podążaniem za modą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rose Dawson Oliwia, a Ty przypadkiem nie jechałaś Natalii pod jej postem? .Bo z tego co pamiętam to była sytuacja, kiedy pod jej postem każdy zrobił na nią najazd .( napisała to osoba, pod twoim komentarzem). Szczerze nie wiem kto to jest Ta Natalia, ale pamietam jak nie dawno najezdzali na emilie za jej słynny makijaż i też dopowiedziałaś swoje słówko , że ten post to chyba jest teraz nie na miejscu bo według mnie to jest już tylko po to , żeby nabić sobie statystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja Natalię broniłam. Ona sama to potwierdzi. A pod postami Emilii się nie udzielam wcale.

      Usuń
    2. Pamiętam co innego, ale spoko widocznie nie chcesz pamiętać .

      Usuń
    3. Pod tym samym pytaniem, które zamieściłaś na facebooku odpowiedziała Ci sama Natalia, potwierdzając, że ją broniłam, przez co oberwało się i mi. Masz rację każdy wierzy w to co chce.

      Usuń
  22. Dokładnie. Zgadzam się ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo prawdziwe i mądre. Niestety ludzie są strasznie egoistyczni.

    by-oli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dobrze napisane!
    ja zawsze staram się nie sprawiać przykrości ludziom, bo sama wiem, że to może naprawdę wpłynąć na psychikę...
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. szczera prawda, to że inni tacy są nie znaczy że my musimy być tak samo głupi, tak naprawdę to tylko zazdrość, ludzie zamiast robić coś dla siebie, żeby im także się udało wolą zazdrościć i upokorzyć kogoś, ale takie jest życie i nic z tym nie zrobimy, w każdym bądź razie chce tylko powiedzieć że ja Was bardzo lubię i na pewno te słowa Cię zabolały ale pomyśl sobie co oni sobą prezentują...

    buziaki :) i postaraj się tak nie przejmować bo to jest najgorsze co możesz zrobić

    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taką przyjaciółkę, która przez takie osoby przeszła załamanie psychiczne. Niektórzy ludzie najpierw mówią, a potem zastanawiają się na wypowiedzianymi słowami.
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz trafiłam do Ciebie przypadkiem, z jakiejś facebookowej grupy. To był post o sławie. Jakoś mi się nie spodobał. Miałam w głowie zakodowane, że blogi nastolatek powinnam omijać szerokim łukiem, bo nic wartościowego na nim nie ma. Chyba, że jest się ciekawym jakie to dzisiaj lekcje były i co jadło się na śniadanie. Jednak Twój blog pojawiał się wielokrotnie w polecanych i to u osób w różnym wieku. Pomyślałam: tyle osób nie może się mylić i powróciłam. Dałam kolejną szansę, przeczytałam posty i muszę Cię przeprosić. Przeprosić za oceniania po pozorach, powierzchowność,wyciąganie pochopnych wniosków. Niby jestem dorosła, a w tym wypadku zachowałam się jak zwykły gówniarz, budujący sobie opinię, bez poznania tematu.
    Twój blog jest wartościowy i wiele dobrego wnosi do blogosfery! Dziękuję za to. Posty są przemyślane i napisane niebanalnie. Zmuszają do myślenie i poruszają wiele trudnych, ale ważnych tematów. Przykładem może być chociaż ten post. Masz poukładane w głowie i fajnie, że dzielisz się z tym innymi. Tym bardziej, że docierasz do ludzi w każdym wieku :)

    http://geocachingpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.