19 września 2014

Jestem kobietą!

Niedawno usłyszałam od kolegi: "Ogarnij się kobieto!". Kobieto. No właśnie, wcale nie wyłapałam tego, że mam się ogarnąć, bardziej zwróciłam uwagę na określenie mnie jako kobiety. I tak się zastanawiam, czy ktoś już widzi we mnie kobietę? Bo ja ciągle czuję się dzieckiem. Co decyduje o tym, że jestem już kobietą? To, że dorastam, dojrzewam, zmienia się moje ciało? W niektórych miejscach się zaokrągliłam. Mam wcięcie w talii. Poza tym bardzo szybko wpadam w złość, sama sobie się dziwię. Czasami potrafię być niemiła, a nawet złośliwa. Mam zły humor, tak bez powodu. Płaczę, a zaraz potem się śmieję. Dorośli nazywają to PMS'em, wiecie o co chodzi. ;) 


Jestem kobietą. Myślę jedno, robię drugie, trzecie przeczuwam, o czwartym mówię, a o piątym nie wiem, ale się domyśli~

Zmienia się także moje myślenie, sposób postrzegania świata. Jeszcze niedawno było mi zupełnie obojętne w czym szłam do szkoły, byle było wygodnie. A teraz prawie codziennie rano powtarzam "Nie mam się w co ubrać", chociaż szafę mam pełną ciuchów. Teraz staram się, aby wszystko idealnie do siebie pasowało, żebym wyglądała jak najlepiej. Czasami przebieram się trzy razy. Uwielbiam kupować. Szczególnie ubrania i buty. Ciuchy mogłaby przeglądać godzinami. Eksperymentuję z wyglądem. Mierzę i ubieram różne rzeczy. Poszukuję swojego stylu. Próbuję bawić się modą. Myślę, że jestem w takim wieku w którym nie wiem jeszcze w czym mi najlepiej. Starsze czytelniczki pewnie znają to uczucie gdy oglądają swoje zdjęcia sprzed paru lat i łapią się za głowę myśląc "Jak ja mogłam to na siebie włożyć?". Za jakiś czas pewnie i ja tak pomyślę. Od święta używam kosmetyków mamy. Choć na co dzień nie się nie maluję to lubię czasem zrobić sobie kreskę, czy użyć szminki, lub cienia do powiek. Cóż, taki wiek! Jak każda moja rówieśniczka szukam swojego stylu. Teraz właśnie mam na to czas. Obserwuję i odkrywam w czym jest mi najlepiej. 
Mam 13 lat i mam do tego prawo. Bo jestem dziewczyną. Prawie kobietą.

~Nie wiem czego chcę. Wiem czego nie chcę.~






Chcesz zajrzeć do mojej szafy? 
                                        wieszak 1        wieszak 2        wieszak 3        wieszak 4        wieszak 5         wieszak 6         wieszak 7    




Tym razem pytanie tylko do dziewczyn. Nie żebym dyskryminowała męską część widowni... Następnym razem coś dla Was wymyślę!

Dziewczyny, czy Wy czujecie się już jak kobiety? Odnalazłyście swój styl?

_________________________________________________________________

Dziś na fanpagu możecie zobaczyć jak wyglądał mój pokój po robieniu tych zdjęć. Ktoś pomoże mi posprzątać? Szukam ochotnika!

                                                                       

105 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Żałosne jest "hejtowanie" anonimem : ))))

      Usuń
    2. sam/a piszesz z anonima, więc stul swój ryj

      Usuń
    3. czy anonim uzasadni czemu żałosne ?

      Usuń
  2. Nie, w ogóle nie czuję się jak kobieta...bardziej jak nastolatka :).Mój styl jest mniej więcej określony ale nadal szukam i patrzę w czym mi jest dobrze a w czym nie.


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha! Dziewczyno, rozbawiłaś mnie! :D :D
    Oczywiście, myślę tak jak Ty, nie ma co się dziwić jesteśmy w tym samym wieku! :D
    Super post. :D

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteście w tym samym wieku i tak samo jesteście puste. Oliwii kończą się pomysły na posty - to przykre. Przedstawiła by Ci zdjęcia gówna, które zrobiła dziś rano a Ty byś napisała coś w stylu:
      "Hahahah! Dziewczyno, świetne!
      Oczywiście, robię taką jak Ty, nie ma co się dziwić jesteśmy w tym samym wieku! :D
      Super kupa. :D

      www.mójżenującyblog.blogspot.com "

      Bez pozdrowień bo nie zasługujesz.

      Usuń
    2. No muszę przyznać, że Kuru Kumi cię zgasił...

      Usuń
    3. A ja Cię pozdrawiam, mój wierny czytelniku! :*

      Usuń
    4. Słabe, czytam Cię od biedy jak chcę się pośmiać. Nie, nie z treści, którą niesie post a z tematu na jaki się wypowiadasz.

      Usuń
    5. Dopiero teraz zobaczyłam te komentarze...
      Kuru Kumi co widzisz złego w tym, że po prostu lubię czytać bloga Oliwii?
      Post mi się spodobał dlatego napisałam pod nim miły komentarz.
      Jeśli Ci coś nie pasuje to po prostu wyjdź z bloga Oliwii. ;)

      Usuń
    6. "Podoba Ci się blog i post? Zostaw komentarz! Nie podoba się? Nie komentuj!" - dostajesz order uśmiechu (uśmiech to tylko przykrywka) za żelazną logikę. Gratulację! Możesz się nim pochwalić na blogu ;) Czy nie piszesz tego pod każdym jej postem? Naprawdę nie widzisz nawet najmniejszego błędu, który może okazać się przydatny w usprawnieniu bloga? Wszystko co pisze Ci się podoba? Zgadzasz się z każdym jej zdaniem? Kurcze, faktycznie jesteś jej nieudaną podróbką. Polecam zrobić sobie tatuaż Made In China.

      Usuń
  4. Rewelacyjny kombinezon! Uwielbiam takie :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciałem kobieta,umysłem dziecko. Super post.
    secretsoflifeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! ja jeszcze nie czuję się kobietą, no i nie wyglądam :D
    super zdjęcia! piękny kombinezon *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja matka pisze coraz gorsze posty, pozdrów ją ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jednak nie wiem od kogo, zapomniałeś się podpisać.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja mam tyle lat co ty cx
    Ale na pewno nie czuje się kobietą.
    Jestem takim dzieckiem szczęścia XD Ale tylko w szkole :| jakos tak mam.
    Co do stylu, to tez nie moge sie na razie okreslic. Zazwyczaj ubieram jeansy, jakas sportowa, fajna bluzke.
    Ale glany mi sie podobaja *.* na zime.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 18 lat, kobietą czuję się dopiero kiedy wskoczę w kieckę, zrobię lekki makijaż... Wtedy jestem kobietą. Na co dzień czuję bardzo młodą osobą i nie mam jakieś swojego jednego stylu. Niby ubieram się dziewczęco, lecz ten 'styl' jest trochę sportowy.
    A co do twoich zmian nastroju i wyglądu... to są po prostu oznaki, że zaczynasz dojrzewać. Zmiany nastroju potrafią być bardzo męczące... ludzie wokoło mają cię dość, a jeszcze bardziej ty sama siebie masz dość xD Niestety... znam to. A ciało teraz zacznie ci się bardzo zmieniać, ale to dopiero czas dojrzewania i tak będzie do ok. 20 roku życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ejjj, teraz pisze się 'lel'. :D :D :D

      Usuń
    2. Raczej "kek" bo język Hordy jest trochę inny.

      Usuń
  12. Każda osoba ma coś z dziecka nie ważne ile ma lat. Ja czuję się kobietą, chociaż czasem również i ja mam dziecinne zachowanie mimo, że mam już nieco ponad 20 lat.

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam że żałosne jest jak ktoś hejtuje z anonima a gdyby musiał się posłużyć swoim imieniem i nazwiskiem nikt by nie powiedział złego słowa. Uważam że to był na prawdę ciekawy temat, dowodem możesz potraktować moją obserwację.
    Pozdrawiam życzę weny, i nie przejmuj się anonimami:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym się powypowiadał pod jej postami z oficjalnego konta na np. FB, ale administratorzy mojej ulubionej grupy o bloggerach mnie w końcu zablokowali. Przykre, że ludzie nie lubią szczerości.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie mówisz za wszystkich bo to byłoby bardzo odważne (odwaga = głupota najczęściej) z Twojej strony.

      Usuń
    3. Kuru Kumi, skoro odwaga=głupota, to nie wiem czy Ty przypadkiem nie jesteś za bardzo odważny pisząc te komentarze. Jeżeli Ci się coś nie podoba, to po prostu w tym nie uczestniczysz i nie musisz nikogo obrażać. Nie marnujesz przypadkiem swojego bardzo cennego czasu? Nie wolisz go spędzić na czymś co lubisz i co Ci się podoba? Oliwia jest naprawdę bardzo fajna dziewczyną. Myślę, że nie "dziecko" nie "kobieta", a "dziewczyna" będzie tu odpowiednim określeniem.
      Pozdrawiam ;)))

      Usuń
    4. Podoba mi się coś - komentuj śmiało, nie podoba - odczep się. Gdzie jest Wasza logika?

      Usuń
  14. Dziewczyno ściągnij te obcasy, jeszcze będziesz mieć na nie czas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwia pewnie założyła je tylko do zdjęć. ;)

      Usuń
    2. Masz rację, strasznie są niewygodne. Ledwo ustałam do zdjęć. Nie wiem jak można w takich chodzić!
      :)

      Usuń
    3. Jeszcze 4-5 lat i to będą buty dla Ciebie! :)

      Usuń
  15. Szczerze powiem że jako dorosła i matka córki nastolatki nie wiem co to znaczy PMS :-p w każdym razie córka przechodzi przez to samo ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu jaki ohydny i głupi postt bosz
    nikt nie chce sluchac o tym ze rosniesz kurde -,- -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś dziewczyną to kiedyś też przeżyłaś swój pierwszy okres i też to było dla Ciebie oraz każdej z nas jest to wielkie przeżycie. Po okresie przychodzą zmiany nie tylko w ciele ale i w psychice ale no szkoda, że niekóre niby kobiety zapominają o tym i wolą pokomentować z anonima niż przypomnieć sobie jak to było z nimi i jak to przeżywały bardzo.
      Oliwia wspomnę jeszcze raz o tym - świetnie napisany post ! :)
      http://lovett-lov.blogspot.com/

      Usuń
  17. Mam 16 lat i chyba odkryłam już ten swój własny styl :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, bardzo, bardzo mądry tekst. Twoje słowa wyprzedzają Twoją datę urodzenia. Świadomość siebie i włożenie własnej osoby do odpowiedniej kategorii to rzadkość i wspaniała zdolność - nie zatrać tego nigdy, a będziesz szczęśliwa i spełniona.

    Dziś, jesteś dziewczynką, małą kobietką. Bardzo mądrą, ale wciąż... dziewczynką! I właśnie z tego powinnaś być dumna, bo ten etap, jest stosunkowo krótki. Kobietą będziesz całe życie, dźwigając na sobie iście kobiece troski i zmartwienie. Dziś nie pora to rozbudzać.

    :) Aż się chce czytać więcej! :)
    Pozdrawiam
    i zapraszam:
    www.wypisz-wymaaaluj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Idiotyzm ze strony niektórych komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twój blog, co do hejterów - więcej dystansu ludzie;) Powodzenia mała kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba bez różnicy czy jest się chłopczycą, czy wielką panną mówi się "nie mam się w co ubrać"
    Czasami zastanawiam się czy chłopcy nie mają lepiej? Wszędzie znajdą pracę, nie rodzą dzieci itd.
    zapraszam do mnie http://ada-addowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super post i mega blog, zakochałam się ♥
    Zapraszam do siebie dopiero zaczynam :/
    http://cold-pudding.blogspot.com/2014/09/witajcie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi sie ten post :) Jaw każdy dzien powtarzam ze nie mam w co sie ubrac XD
    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!♔ (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  24. Być kobieta cieżka sprawa ;) fajne masz ciuszki w szafie.

    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post. Chyba każda dziewczyna tak ma, że mówi "nie mam w co się ubrać" a w szafa cała pełna. Znam to uczucie doskonale. ;)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście post mi się podoba. Wulgarne komentarze bym na twoim miejscu pousuwała, gdyż blog, nie jest przeznaczony na takie dialogi. Fajnie napisane. Lepiej do tego kombinezonu by pasowały convers'y krótkie. Jesteś jeszcze młoda, nie stawaj się dorosła na siłę, będziesz miała na to ogrom czasu. Powodzenia w blogowaniu i zapraszam --- > http://dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście uważam że post nie należy do najlepszych z twojej strony lecz nie jest na tyle zły by go hejtować.
    A co do postu ja myślę iż to że jesteś dzieckiem czy kobietą cechują twoje doznania i zmieniający się świat, pokazuje to jak sobie radzisz z przeciwnościami losu które spotykają Cię już teraz i mówią wiele czy jak na ten moment jesteś sobie w stanie poradzić z swoim życiem. Dopóki nie osiągniesz przekonania że wszystko co zrobiłaś jest twoją zasługą, dopóki rozwiązanie na większość problemów będzie Ci potrzebne od kogoś, to wiedz że nie jesteś kobietą

    OdpowiedzUsuń
  28. Post bardzo mi się spodobał, naprawdę. Fajnie napisany :). Jesteśmy rówieśniczkami, ja czuję się jeszcze dzieckiem, może bardziej nastolatką. Cały czas szukam swojego stylu, na razie bez skutku. Jeszcze się nie określiłam.
    Chciałabym mieć taką szafę, jak Ty. Przepiękne ubrania :).
    mynameisdarly.blogspot.com - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy post. Mam trochę więcej lat niż ty, ale też nie potrafię się pogodzić z dorastaniem. Z wyglądu kobieta, ale serce ciągnie do dzieciństwa i błogości tego czasu.
    ile-warte-sa-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się Twój blog, Oliwio :) Widać, że na serio przemieniasz się w kobietkę :D dobrze zaobserwowałaś wszystkie ,,objawy" Twojej przemiany :) Ja już się kobietą czuję od dawna, gdyż mam 20 lat. Nawet troszkę staro się czuję, ale cóż.. fajnie się masz, że dopiero zaczynasz być prawdziwą nastolatką - szaloną i poszukującą siebie :)Czekam na kolejne posty, a tymczasem do siebie zapraszam.
    http://odkrywajzalicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam od jakiegoś czasu podobnie, kiedyś było mi obojętne w czym pójdę do szkoły, czy to do siebie, jak się uczeszę. Teraz jest inaczej i staram się, żeby wszystko zawsze wyglądało jak najlepiej :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja czuję się kobietą. Zaczynam podejmować decyzje, które będą miały wpływ na moją przyszłość i czuję, że nie jestem już tą samą dziewczyną, która może robić co chce, nie ma obowiązków, za wyjątkiem szkoły i wszystkimi ważniejszymi sprawami zajmą się rodzice.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ciekawy post ;) U mnie dużo koleżanek stały się "kobietami" i teraz wgl ich nie poznaje ;(
    Może obserwacja za obserwacje ? ;) Ja już obserwuje ;)

    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny post. Miło się czyta.
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://fashionbymiszel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. post podobał mi się tak sobie, miewałaś lepsze, ale ja jakoś uchwyciłam to głębsze dno, mam wrażenie, że chyba jako jedna z niewielu :P
    Ty wiesz, co o Tobie myślę, bo kiedyś Ci pisałam, że córka taka jak Ty to będzie świetna sprawa! :) a tu warte podkreślenia i pochwalenia jest to, że panny w Twoim wieku latają już po imprezach, piją, palą, uprawiają seks, a nawet jeśli tego wszystkiego nie robią, to są w większości puste i żałośnie podległe opinii rówieśników, a tego ja osobiście bardzo nie lubię :P
    tak więc, niech Ci nie będzie zbyt śpieszno to tych wszystkich dorosłych spraw, totalnie to przereklamowane, uwierz ;) ja się też nie spieszyłam, ale w końcu musiałam się trochę ogarnąć :P
    buźka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post, nieporuszany jeszcze przez inne blogerki. Nigdy, przenigdy nie powiedziałabym ze masz 13 lat, gdy to przeczytałam to w myślach przewijała się myśl CO? Obstawiam ze twoje rówiesniczki tak nie wygladaja, i byc moze dlatego kolega spostrzega cie jako kobiete.
    Pozdrawiam.
    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też tak czasami mam :) Również poszukuję własnego stylu, bardzo miło się czytało ten post :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Stylu na pewno jeszcze swojego nie odnalazłam lecz ciągle go szukam :)
    maddy blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  41. ładne ciuchy
    :))
    jessie-julia-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny post, ciekawy temat, ale moim zdaniem ten kombinezon do cb nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja kobietą czuję się od dawna :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy pomysł na post. Nie widziałam jeszcze takiego na żadnym blogu. A zdjęcia bardzo ładne :D
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. szczerze chujowe to to, jestes gówniarą nie kobietą. lepiej nie wypowiadaj sie na tematy o których nic nie wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)

      Usuń
    2. Jak możesz obrażać Oliwię w tak niekulturalny sposób, który posługując się twoim słownikiem, określiłabym 'chujowym' i 'gównianym'. Czy do swoich koleżanek ( jeśli je posiadasz ) też się tak zwracasz ? Czy według ciebie, posiadanie własnego zdania robi z ludzi gówniarzy ? Jeśli tak, radzę ci przemyśleć swoje postępowanie.

      Usuń
  46. dokładnie wiem o czym piszesz!;)
    Spodobał mi się Twój blog, obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze napisane, z resztą tak chyba masz w zwyczaju :)
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  48. On tak powiedział, nie dlatego że widzi w tobie już kobietę tylko po prostu tak się mówi ;/ 13 lat to nawet nie prawie kobieta , daleko jeszcze do tego.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie do końca zrozumiałaś o co w tym poście mi chodziło.

      Usuń
  49. Bardzo fajnie, ze masz bloga na którym poruszasz takie ciekawe tematy. Serio bardzo miło mi się ciebie czyta. :)

    Zapraszam do mnie:)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. "Jestem kobietą. Myślę jedno, robię drugie, trzecie przeczuwam, o czwartym mówię, a o piątym nie wiem, ale się domyśli" - idealnie mnie opisuje;d A z tym "nie mam się w co ubrac" mam dokładnie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie że poruszyłaś ten temat. Ja też się tak czasem czuję... Po mimo że dorastam, gdzieś tam w środku jestem dzieckiem i tak naprawdę dorastanie nie jest takie złe, ale z drugiej strony chciałam bym pozostać dzieckiem. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne ubrania.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobry temat czuje się dosłownie tak samo jak ty choć mam już prawie 15 lat :P
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dojrzale piszesz. Jestem pod wrażeniem, śliczne zdjęcia
    Obs+licze na rewanż
    You-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy wpis ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. niektórzy piszą że ten post jest żałosny, dla mnie nie wyraziłaś swoje zdanie na ten temat i koniec.Mi osobiście bardzo spodbał ten post i zdjęcia.
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Styl każdy ma swój, aczkolwiek nie znaczy to że codziennie trzeba ubierać się tak samo ;_
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja się czuję dzieckiem, bo tak się zachowuję, a wszyscy mi mówią, że wyglądam na starszą. Ja ubieram to co mi się podoba ;]

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialny post i gustowne zdjęcia. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny post. W ogóle super blog !
    Obserwuje i liczę na to samo z twojej strony... oczywiście jeśli chcesz :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post! Czasami zastanawiam się jak ty je piszesz! Jesteś boska! Śliczne ubrania i ty tez jesteś taka ładna! Podziwiam Cię!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    U mnie nowy post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja wyglądam i czuję się dużo młodsza niż jestem w rzeczywistości. Mam dość określony styl. Czasem coś mi się tak bardzo bardzo podoba ale jest tak drogie :(( Gdybym mogła kupić wszystko co jest w moim stylu, byłoby cudownie. Czasem przeglądam Zalando i widzę piękną spódniczkę i... aha, kosztuje 600-800 zł.
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. ja mam swój styl :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja dopiero co siebie odnajduje. Ale wiem, ze jestem na dobrej drodze.
    Piękne zdjęcia i dobry post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa notka, zapraszam : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

      Usuń
  65. Mimo, że jestem od Ciebie starsza o dwa lata to jednak sama nadal odkrywam siebie i swój styl. Jak zawsze dobrze napisany post :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie czytałam nigdy twojego bloga. Dopiero te dwa posty które wzbudziły taki wielki szum powiedziały mi coś o tobie ... Jesteś bardzo dobrą blogerką , zazdroszczę Ci daru pisania i tego , że nie boisz się pisać co myślisz . Masz głęboko gdzieś co piszą inni . Jesteś prawdziwa i nikogo nie udajesz. Nie jedna osoba chciałaby się za coś takiego zabić! Dzięki temu w tam nie wielkim czasie masz tylu czytelników , w których jestem ja . Bardzo lubię twój blog i czekam na więcej takich postów! Pozdrawiam http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajny post, pełen refleksji i ciekawych spostrzeżeń :) Lubię takie czytać, będę częściej wpadać :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Podobają mi się twoje posty. Moim zdaniem jak na swój wiek jesteś bardzo kreatywna. Zapraszam do mnie :)
    http://kamilayblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. No cóż, jestem od ciebie troszeczkę starsza i jakoś nadal nie czuję się jak dorosła kobieta i szczerze mówiąc mi się nie śpieszy. A co do zdjęć to wyszły śliczne :)

    http://kalkosia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ja też jestem od Ciebie trochę starsza, ale już czuję się kobietą ;)
    zapraszam do siebie ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja chyba mogę powiedzieć, że czuje się kobietą mimo, że mam nadzieję, że w przyszłości moje poczucie kobiecości będzie inne, dojrzalsze :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. No cóż, ja mam piętnaście lat, ale inni postrzegają mnie jako 3 lata młodszą (jestem bardzo niska). No i chyba sama siebie traktuję jak dużo młodszą osobę. Czasem mi trochę przykro, no wiadomo, chciałabym wyglądać jak moje rówieśniczki, ale np. moja babcia ma 75 lat, a wygląda na 65, więc taka cecha się w dorosłości przydaje :)
    Życzę Ci, żebyś się ogarnęła, kobieto! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Hejty widać, że na poziomie, brawo. Oliwia trzymaj się tego, co piszesz i kim jesteś. Jeśli robisz to sama, a pomysły bierzesz z własnej głowy, to jestem pod wrażeniem Twojej dojrzałości.
    Buziaki, Ola
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny post! do twarzy Ci w czarnym. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo dziewczecy wpis. :D Trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.