11 września 2014

Dekalog dobrego czytelnika

Tyś jest czytelnik mój umiłowany, będziesz mnie czytał, dopóki dostęp do internetu mieć będziesz!

1. Nie będziesz czytywał blogów innych przed moim.
2. Imię moje w śnie nawet pamiętać będziesz.
3. Pamiętaj, abyś blog mój odwiedzał codziennie.
4. Posty moje czytuj od początku do końca.
5. Literówki wyłapuj.
6. Błędy wytykaj, tylko dzięki temu postępy uczynić mogę
7. Komentarze na bieżąco dodawaj.
8.  Broń mnie, jeżeli za mocno atakować mnie będą.
9.  Blog mój wśród znajomych rozsławiaj.
10. Posty moje na fanpagu lajkuj.














Niedawno na blogu Króliczka przeczytałam '10 przykazań blogera' i ten post zainspirował mnie do stworzenia dekalogu czytelnika. Bo przecież to Wy jesteście najważniejsi! Tekst oczywiście należy przyjąć z przymrużeniem oka. Ostatnio, jaki widać dopisuje mi taki właśnie dobry humor. 

Dodalibyście jeszcze jakiś punkt?

_________________________________________________________________

A więc nie grzesz więcej i przykazania 10 przestrzegaj!

                                                                         

59 komentarzy:

  1. hahaha nie, wszystko ujelas idealnie!

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tak przyjęłam ten post - z przymrużeniem oka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest jeszcze dzieckiem...Może należało by patrzeć przez ten pryzmat.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. W zupełności popieram. Brak szacunku do czytelnika i przekonań/wierzeń. Jeśli nie jesteś w pełni dojrzała do tego,by prowadzić bloga i masz do zaoferowania TAKĄ treść i zapychacze to lepiej do tego wrócić za kilka lat :)

      Usuń
    4. Zdecydowanie się zgadzam. Przerabianie religijnego dekalogu - ja to źle odebrałam, bo jestem wierząca. Dla mnie to jest brak szacunku przez 13-letnie dziecko, które chyba zbyt szybko dostała internet.

      Usuń
    5. A w jaki sposób Was to uraziło? Czy wszystkie filmy, w których występuje postać Boga również są dla Was obraźliwe? (np. Bruce Wszechmogący? Cóż za obraza dla religii, człowiek mogący rozmawiać bezpośrednio z Bogiem!!! :o) Napisane jest wyraźnie, że należy traktować posta z przymrużeniem oka. Nie przerobiła dekalogu w sposób obraźliwy, nawiązując np bezpośrednio do religii. Nie zmieniła tylko pojedynczych słów, co poskutkowałoby sugestią, że nabija się dosłownie z przykazań. Wszystko co może mieć jakiekolwiek powiązanie z religią powinno być tematem tabu?
      Druga kwestia - ciekawa jestem co mądrego byście napisali, gdyby Oliwia miała powiedzmy 10 lat więcej. Już nie byłoby argumentów, że to małolatka, która nie powinna mieć dostępu do internetu.
      Zasada jest prosta - jeśli coś Ci się nie podoba, czujesz się obrażany - po prostu wyjdź. Nikt Cię nie zmusza żeby tutaj wchodzić. Nie potrafisz zachować dystansu to Twój problem.

      Usuń
    6. Cieszę się, że znaleźli się tacy, którzy zrozumieli, że nie miałam zamiaru nikogo obrażać. Dekalog starałam się napisać lekko i z humorem, nie zachowując jego oryginalnego wyglądu.

      Usuń
    7. Nie można tolerować obrażania wartości moralnych, jeśli ktoś myśli, że w takiej sytuacji należy "wyjść", to znaczy, że nie wiem co to znaczy normalne życie, poza Internetem. Zrozumcie, że względem naruszeń, czy po prostu obrażania kogoś lub czegoś, nie ma czegoś takiego jak wyjście. Tego, tak samo jak kradzieży, czy rozbojów się po prostu nie toleruje i tyle. A film, czy książka są stworzone przez dorosłych świadomych ludzi, którzy myślą nad tym co robią. Natomiast 13 latce, która tak postępuje należy zwrócić uwagę.

      Usuń
    8. Bartek ale już zwróciłeś, i to chyba nawet nie raz. A teraz myślę, że już przesadzasz. Wiadomo ni9e podoba ci się nie wchodź , a ty tu jesteś codziennie ! Sam nie naprawisz świata.

      Usuń
  4. Masz śliczne włosy! :)
    Ciekawy pomysł na post!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/09/best-time.html
    Zapraszam na post! Czy tylko ja lubię jesień i tą atmosferę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przestańcie tak to przeżywać, mnie akurat to bawi ;) a osoba wyżej chyba jest na blogu pierwszy raz, ponieważ zazwyczaj posty oliwki są bardzo wyczerpujące i ze świetnym przekazem.

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o Bartka Rogacewicz

      Usuń
    2. Przekaz dla każdego inny...Wszystkim dogodzić - ciężka sprawa.

      Usuń
  6. Do Obserwatorów dołączysz i w ich gronie zostaniesz. :D
    Ten moment, kiedy widzisz Króliczka i uświadamiasz sobie... że to inny Królik. :D
    Nie, pozdrowienia dla Doświadczalnego. ^^
    I dla Oliwki. I Milionka. Od Króliczka. Nie doświadczalnego. :3
    # lowcaczasu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak. To przede wszystkim!
      Dziękuje za pozdrowienia Króliczku. Niedoświadczalny. :*

      Usuń
  7. A mi się podoba, zawsze po włączeniu komputera odpalam twój blog, brakuje tylko żebym ustawiła jako stronę startową.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś ten post wyjątkowo do mnie nie przemówił, może to dlatego, że jestem 'uczulona' na punkcie przerabiania rzeczy religijnych, nie chcę tu wygłaszać jakiś przemówień czy nie wiem pouczać Cię :D To oczywiście tylko moja opinia :) Natomiast wszystkie pozostałe posty mi się zawsze podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha genialne! Pierwszy raz coś takiego widzę, ale tylko takich czytelników życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysl ;)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, świetny pomysł z tym dekalogiem! :D
    piękne zdjecia <3
    mi też ostatnio dopisuje humor ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz
    dekalog bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jest bardzo udany ,a pomysł na niego bardzo oryginalny :) Oby tak dalej !
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. haha świetny pomysł z tymi przykazaniami ;D bardzo fajnie wyglądasz, ciekawa stylizacja ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zaobserwowałam tak jak prosiłaś na moim blogu i liczę na rewanż, śliczne masz włosy, zazdroszczę ;3

    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prosiłam o żadną obserwację , to chyba jakaś pomyłka.

      Usuń
  16. Śliczne zdjęcia, wspaniałe włosy :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe :D

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :*:* obserwacja za obserwację? :* http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śmieszny i fajny post i super zdjęcia ;* + obserwuję
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :D Bardzo lubię twoje zdjęcia. Są mega pozytywne ! Stylówka również spoko. ;)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego podpunktu bym nie dodała : )
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatne są twoje "fakty" i śliczne zdjęcia.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post! Ja potraktowałam go właśnie z przymrużeniem oka.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śmieszne i wszystko jest prawdą jeśli chodzi o bloga ale nie wiem tylko czy nie powinnaś inaczej tego nazwać bo Dekalog jest ważną częścią naszej wiary i nie wiem czy to dobrze, że go przerobiłaś ale mam nadzieję że nie obrazisz się za moją opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zgadzam się z Bartkiem R. jak i reszta. Super pomysł. Gdybym była blogerem-kopiaczem skopiowałabym to na swojego bloga. Świetny post! Bardzo mi się spodobał i zapamiętam go na wieki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam, ale nie... NIE, NIE i jeszcze raz NIE! To obraza! Nie wiem, jaką religię wyznajesz, ale dla chrześcijan to absurd! Wiedz, że wiele u mnie straciłaś, bo jestem mocno wierząca, a jak dla mnie blog i Dekalog w parze nie idą. Niestety, ale straciłam wiarę w blogerki, które rzeczywiście przemyślają swoje posty na wszystkie możliwe sposoby. ZAWIODŁAŚ MNIE :(

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry dekalog xD

    obs/obs? daj znac u mnie:)
    quartomaggio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. suoer! pomyslowo i z humorem<3
    sliczne zdjecia ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. wesoły post :)
    a poza tym, masz świetne włosy
    zapraszam Cię na konkurs :)
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem pomysł na psta ciekawy bo orginalny. Ne wierze ze ktos jest az tak wierzacy z tych komentarzy zeby go to urazilo
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem ten dekalog jest , jakby to nazwać... za bardzo narzucasz nam ,, czytelnikom'' co mamy robić. Może nie zawsze mogę wejść na twojego bloga i na prawdę pamiętać twoje imię we śnie? Ja chyba nie będę twoim czytelnikiem takim ,, częstym '' , ale jak mogę to komentuję ...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest przecież nic innego jak sarkazm. Miałaś to przyjąć z przymrużeniem oka! :P

      Usuń
  32. Śliczne masz włosy ;)
    http://little-things-in-my-world.blogspot.com/ zaparaszam na nowy post ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny dekalog i ładne zdjęcia
    Obserwuję i liczę na rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. trochę mi nie pasuje sposób w jaki to opisałaś... jakbyś żartowała z dekalogu :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zes wymyslila, ale okej, przyrzekam ze mniej wiecej cos spelnie :d

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wydaje mi się, że to trochę tak jakbyś nie doceniała 'prawdziwego' dekalogu. Ale z drugiej strony pomysł fajny :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja to potraktowałam jak dla zabawy, wiadomo, że Oliwia nie miała nic złego na myśli...
    Oryginalny post :).
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ten dekalog, haha :)

    zapraszam do mnie :)
    http://just-lakomicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się bardzo ten dekalog podoba :D
    I genialny strój! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny dekalog czytelnika. Będziemy się stosować haha

    Zapraszam do mnie :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hahahahah super dekalog czytelnika <3
    Pozdrawiam :*
    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zapraszam :)
    http://pomysly24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.