27 sierpnia 2014

Spotkaj fejma!

Uwaga, uwaga! Spotkanie z fejmami na Rynku w Krakowie! Będą Ci z youtuba! Warto przyjść! Nie ważne czy ich oglądasz, czy nie- weź autograf, przyda się! Najwyżej sprzedasz. Najlepiej podejdź do każdego z plakietką na szyi, nie przejmuj się jeżeli trafisz na pomocnika lub organizatora! Może on też kiedyś będzie sławny! Przy okazji zrób sobie z nimi fotkę- będzie na zaś! Potem wstawisz na facebooka, aska i koniecznie na instagrama! Będziesz miał dużo lajków! Pochwalisz się, a znajomi będą Ci zazdrościć! To nic, że wcześniej ich nie oglądałeś. To nic, że nigdy o nich nie słyszałeś. Nie przejmuj się, że nawet nie wiesz jak nazywa się ich kanał! To najmniej istotne. Nikt się przecież nie zorientuje, prawda?


YouTube- serwis internetowy, który umożliwia bezpłatne umieszczanie oraz oglądanie filmów. Strona internetowa, jedna z najpopularniejszych w sieci. Od całych, długometrażowych filmów, przez zwiastuny, teledyski, po videoblogi, amatorskie nagrania. No dobra. Nie zawsze takie amatorskie. Zresztą... Doskonale to wiecie! Wy- internauci! 
Ja szczerze mówiąc częściej oglądam kanały na YouTube, niż telewizję. Na swojej liście mam parenaście ulubionych kanałów. Wolę usiąść i posłuchać czyjegoś zdania na dany temat, niż obejrzeć jakiś śmieszny materiał, niż "Dlaczego ja?" na Polsacie. Przynajmniej nie jest to sztuczne, sztywne i udawane... Dlatego też, kiedy dowiedziałam się o planowanym MeetYT w Krakowie stwierdziłam, że muszę tam być! Szczególnie kiedy przeczytałam listę twórców, którzy mięli się zjawić. Nie, nie chodzi o to, żeby wziąć od "jakiegoś" youtubera podpis, bo ma dużo subskrypcji. Nie chodzi o to, aby podtrzymywać kult "internetowych celebrytów" i piszczeć z radości, bo " On się na mnie popatrzył". Chodzi o to, aby zobaczyć, poznać ludzi, których na co dzień widuje się w kilkuminutowych filmikach. Przede wszystkim ludzie tak sympatyczni jak w internecie, powiedziałabym, że niektórzy jeszcze bardziej! Atmosfera była bardzo luźna, bez problemu można było podejść do kogoś i zagadać. To jest zdecydowanie głównym celem i największym plusem! I to jest fajne! Byłam, widziałam, potwierdzam! A dodatkowo wszystkim polecam! 









Przy okazji w końcu, po dwóch latach internetowej znajomości zobaczyłam się z Weroniką. Tak, właśnie z tą 'Drzemordą'.




Dobra, szczerze mówiąc wszystkich twórców w opisie wydarzenia nie kojarzyłam. Zresztą do tej pory pewnie wszystkich nie kojarzę... Bo ludzi był ogrom! Jednak cieszę się, że kilku miałam okazję poznać. Na przykład kolegę magika, który wszystkich oczarował. Swoimi sztuczkami oczywiście. :D





Chciałam jeszcze pozdrowić czytelniczkę, którą spotkałam w ten dzień w drodze do domu. Koleżanko, bardzo fajnie było Cię poznać! 

Kogo najczęściej oglądacie na YouTube? Chcielibyście się wybrać na takie spotkanie?

_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                                 

42 komentarze:

  1. Kurcze nie wiedziałam, że był Czokled.. Może bym pojechała..
    No cóż, za późno. Widac, że fajnie sie bawiłaś.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie chciałabym się wybrać, ale ze zdjęć to widzę, że nikogo nie znam :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mialam okazji spotkac zadnego mojego idola:( a mam ich kilku, zazdroscze bo kojarze kilka osob ze zdjec!

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej osoby nie kojarzę. :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę nikogo.
    Oliwia to ty? :O
    https://www.youtube.com/watch?v=BlObuiGLX_M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, wstyd się przyznać, ale tak. Ja w wieku 10 (?) lat. Teraz sama z tego się śmieję. :D

      Usuń
    2. Mi się bardzo filmik podoba i oglądam go już chyba 10 raz....Haha :D

      Usuń
    3. Usunęłaś, a bym zobaczyla :<

      Usuń
    4. Szkoda czasu, naprawdę. To był film ja jakiś casting, takie wygłupy. :D

      Usuń
  6. Chętnie bym pojechała spotkac sie z Weroniką albo czokledem;)

    -------------------------------------------------------------------
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UC0Lnzigb2YpZy4GwY4keb8g

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładnie zaszalałaś :D ja oglądam tylko zagraniczne youtuberki ;) Wstyd trochę, ale ze zdjęć kojarzę tylko Ciebie! Haha

    http://sasek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Demordie! Nie wiedziałam, ze jestesćie przyjaciółkami...:D moje dwie ulubione blogerki! <3
    świetne zdjęcia :3
    zazdroszczę, chciałabym być na tym spotkaniu...:c

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci takiego spotkania ja niestety nie mam dojazdu a chciałabym spotkać dużo youtuberów których oglądam ale cb też bym chętnie spotkała <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, zazdroszczę tego spotkania ;)
    mirela-mirelaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. AJGOR!! Aaaa! Mam zazdro, chciałabym go spotkać. Fajnie, że ci się udało :)

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, fajnie !!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://smileandstandup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie :o zazdroszczę ♥
    mogę prosić o poklikanie? :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Ravgora, jest z mojego miasta i mijałam go kilka razy, ale nigdy nie podeszłam :/ Zazdroszczę zdjęcia z nim.

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie, że spotkałaś te wszystkie osoby. Zaazdroszczę ;D
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. HAhah. ja od zawsze marzę żeby zostać takim youtuberem.... Ale nie nadaję sie do tego xD

    Lepiej mi z ukrycia xD
    Zazdroszczę ci ze tam byłaś ! :D Ja nawet nic o tym nie wiedziałam (cała ja) xD

    Pozdrawiam! :)

    btw. świetne zdjęcie "selfie z kartami" xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. O Demordie,mieszka ode mnie jakieś 2 godziny autem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mi bardzo miło że mogłam cię poznać i wiem że to bardzo głupio zabrzmi ale usłyszeć twój głos xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam youtuberów, ale w większości oglądam amerykańskich, lub angielskich, bo przy okazji ich oglądania uczę się angielskiego, jednak Polaków tez mam w swoich subskrypcjach :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia. Kocham Demordie. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Weronikę znam osobiście, świetna osoba :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ravgor i Czokled <3 łaa, fajnie, że ich spotkałaś :D
    Ja nawet nie wiedziałam, że taki MeetYT miał się odbyć, chociaż i tak bym na niego nie pojechała...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam cię dzisiaj przed Galerią ale wstydziłam się podejść :( teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam cię na vlogu weroniki :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. "Urodzona humanistka "
    "Posłuchać czyjeś zdanie" Polska trudna język

    OdpowiedzUsuń
  26. "Chciałam jeszcze pozdrawiam czytelniczke " haha nie pisz zr jesteś urodzoną humanistką bo się osmieszasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za wyłapywanie moich błędów. Nawet nie wiesz, jak cieszy mnie fakt, że są tacy, którzy tak dokładnie czytają moje notki. Bardzo mi to pomaga i pozwala poprawiać przeoczenia. Zapraszam na następny post już niebawem!

      Usuń
  27. Musiało być świetnie! Niestety mam za daleko do Krakowa. Ale fajnie, że mogłaś spotkać swoich ulubionych youtuberów! :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Musiała być niezła zabawa! Ja mam 10 godzin do Krakowa, więc nie mogłam się pojawić :/. Zazdroszczę spotkania z Czokledem! <3. Nie wiedziałam, że Twoją internetową przyjaciółką jest Demordie :).
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia, ja z wielką chęcią pojechałabym na top spotkanie, niestety do Krakowa mam kawałek, a youtube podobnie jak Ty oglądam dużo częściej niż telewizję ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Super zrobiony post :) Czekam na kolejny :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że do Krakowa mam niemały kawałek ;/ Po zdjęciach widać, że było świetnie!

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę zdjęcia z ChocolateMilk'iem i Demordie ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Spotkałaś Czkoleda?DDDDDDD:
    Tak strasznie zazdroszczę!^^
    Widać, że swietnie się bawiłaś :3

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.