1 sierpnia 2014

Powiedzonka Milionka


Mam dla Was kolejną szczyptę Milonkowych mądrość. Nie będę zbędnie owijać w bawełnę, po prostu zapraszam:

Martynka grała w grę i coś jej się nie udało:
-Ouuhh, zlituj się tablecie! Jestem tobą rozczarowana!

Zastanawiałam się nad zorganizowaniem konkursu i pytam mamy co może być nagrodą, na co Milionek krzyczy z drugiego pokoju:
-300 000 zł i mecenat artystyczny marki 'Simple'!

Byłyśmy u fryzjera, pani ścina mi włosy, a Martynka łapie się za miotłę i zaczyna zamiatać. Ania płaci, a Milionek podchodzi do fryzjerki i z wyciągniętą rękę mówi:
-A dla mnie za sprzątanie?

Milionek pobrudził się lodem, więc babcia szuka jej ubrań a przebranie, a Martynka mówi:
-Babciu, tylko żeby były odpowiednie do mojego wdzięku i szyku!

Martynka przychodzi do mamy i mówi:
-Mama mam dla Ciebie złe wieści. Wiem, że to może Cię zranić... Ale musisz zeszyć lalce tą sukienkę.







Które najlepsze?
_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                     

32 komentarze:

  1. Najlepsze z fryzjerem :)
    Pozdrawiam :)
    http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, uśmiałam się :D
    Świetne ma powiedzonka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie zdjęcia. :)
    Powiedzonko najlepsze z fryzjerem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze ten tekst u fryzjera :)
    Piękne zdjęcia!

    Jeśli Ci się spodoba mój blog - skomentuj, zaobserwuj :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze 2 Mecenat artystyczny marki Simple :D Widzę,że ktoś tu Project Runway oglądał :D
    Zapraszam do mnie na nieco inny post niż wszystkie,ale bardzo ważny http://asiek-marzenia.blogspot.com/2014/08/jak-co-roku-pamietamy-czescdzisiaj.html#comment-form
    Będzie mi miło,jeśli wyrazisz swoje zdanie w komentarzu u mnie na blogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah świetne teksty!:) to z nagrodą i fryzjerem chyba najlepsze:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "-300 000 zł i mecenat artystyczny marki 'Simple'!" Ktoś tu się naoglądał project runway :D haha, u fryzjera też dobre, szkoda że nie mam siostry :( xx
    www.xmayasworldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy tekst z mecenatem artystycznym <3
    Zdjęcia piękne.

    Zapraszam do mnie, może się spodoba :)
    http://boskamafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie częsć zmyślasz, dzieci w tym wieku nie maja takiego zasobu słów i nie powiesz mi że to z mecenatem nagle sama dowaliła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama Milionka i Oliwii1 sierpnia 2014 22:24

      Dzieci potrafią wyłapywać i zaskakiwać nas swoimi wypowiedziami, a to że Martynia ma bogaty zasób słów to wiedzą wszyscy, którzy ją znają. Program oglądała, każdy odcinek przynajmniej 2 razy i zapamiętała mecenat artystyczny :-)

      Usuń
  10. To z fryzjerem faktycznie najlepsze!
    Będę wpadała częściej, świetny blog!
    http://diary-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa jasne kilkuletnie dziecko takie testy nikt w to nie uwierzy a ci co wierzą są naiwni. Seria na siłe bo połowy tekstów na pewno nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaka słodka jest twoja siostrzyczka. :)

    U MNIE POST Z DISNEYLANDU :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. z fryzjerem haahhah :D

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej powiedzonek prosimyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. @Anonimowy, doprawdy żałosne. Mój pięcioletni kuzyn też wali niezłymi tekstami, hasłami z reklam, bajek itp.

    Super post! :D To z salonem fryzjerskim naprawdę dobre, hahaha :D

    cheshire00.blogspot.com
    cheshire00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie sytuacja u fryzjera hahhaha

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze było to u fryzjera ;D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą dziewczynkę :D Mi się każde jej powiedzonko podoba :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha, świetne, najbardziej mnie rozbawiło z fryzjerem :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie ten u fryzjera !! Haha ;3
    Świetny post , każdy bardzo interesujący !!
    Zapraszam do mnie na nowego posta!! sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi najbardziej się podoba tą z Tabletem ale wszystkie są cudowne :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię tę serię na Twoim blogu. ;D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne powiedzonka. Moim zdaniem powinny pojawiać się trochę częściej :)
    http://madejwrobel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te powiedzonka, ale nie chce mi się wierzyć, że to mówi kilkuletnie dziecko ;)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli dużo czyta książek to dlaczego nie? :) Po za tym dzieci są bystrzejsze niż dorośli. :)

      Usuń
  25. Jak zawsze Milion wymyśla ciekawe rzeczy ;D
    Ale jesteście opalonee ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z fryzjerem najlepsze :D Uwielbiam Milionka! :D
    ___________________________________________

    http://enjoy-every-moment00.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  27. 30 00 i mecenat artystyczny marki "Simple" xD
    Uwielbiam Martynkę <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiałam się nad zorganizowaniem konkursu i pytam mamy co może być nagrodą, na co Milionek krzyczy z drugiego pokoju:
    -300 000 zł i mecenat artystyczny marki 'Simple'!
    NAJLEPSZE!! <33

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fryzjer przebił wszystko!
    W końcu pracowała to i upomniała się o swoje. Nie da sobie w kaszę w przyszłości dmuchać, ojj nie da :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.