31 sierpnia 2014

Posty pisze za mnie mama

Ludzie wierzą w różne rzeczy. Wiara jednych jest bardzo głęboka i godna podziwu. Drudzy wierzą w to w co im wygodnie i swoje przekonania zmieniają, nawet pod wpływem delikatnej sugestii. Inni wierzą w duchy lub UFO. Wyznają latającego potwora speghetti. Niektórzy zaś, uwielbiają wieczne teorie spiskowe...
Jedną z takich właśnie teorii jest to, że tego oto bloga nie piszę ja.
'Rodzice, konkretnie mama chce mnie wylansować i spełnić swoje niespełnione ambicje'. 
Kurczę. Sama nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać. Z jednej strony jest to jedna z największych głupot jaką usłyszałam na przestrzeni ostatnich trzech lat... No, może poza tym, że mój blog prowadzi firma marketingowa, ale to też jest właśnie w tym stylu. Pomińmy. Miłe jest to, że kilka osób zwyczajnie nie może zrozumieć, jak nastolatka, cytuję: 'może pisać tak dojrzałe notki'. To pewnie o czymś świadczy. Z drugiej strony bardzo mnie to boli. Ktoś rozsiewa plotki o mnie i miesza w to wszystko moją bogu ducha winną mamę. Najbardziej jednak dotknął mnie fakt, że niektóre osoby są święcie przekonane, że jest to prawda... Nasuwa się więc tylko jedno, jedyne, zasadnicze pytanie. Po co? 
Są czytelnicy, nieliczni co prawda, którzy czytają mnie od samego początku. Od czasów interii, kiepskiego tekstu i zdjęć. Od ponad 2,5 lat. Z pewnością zauważyli jak przez ten czas mój blog się rozwinął. Jak zmienił się mój styl, myślenie, zdjęcia i sposób pisania. Do wszystkiego doszłam małymi kroczkami. To nie jest tak, że założyłam bloga i od razu tworzę rewelacyjne posty. Ja nadal na to pracuję. Cały czas. Od ponad dwóch i pół roku.
Po co moja mama przez tak długi czas miałaby pisać za mnie? Po co na początku miałaby udawać i tworzyć infantylne teksty na poziomie 11 letniego dziecka?
Tak, tak, to wszystko od początku zostało zaplanowane. Moja mama wymyśliła bloga i zatrudniła agencję. Nad tą stroną pracuje sztab dorosłych mężczyzn. Jeden daje pomysły na wpisy. Drugi je realizuje. Trzeci jest moim stylistą. Czwarty robi mi zdjęcia. Piąty zajmuje się reklamą.







Niestety, jeśli ktoś w coś głęboko wierzy, to nic już tego nie zmieni. Dlatego właśnie do tej  pory nikt nie przekonał Macierewicza do zmiany zdania. Nikt nie dyskutuje z Putinem. Każdy ma swoje przekonania przy których się upiera i nie ma sensu z tym walczyć. Po prostu. Argument pod tytułem 'tak jest i ja to wiem' to nie jest argument. Są to jedynie przypuszczenia, bezpodstawne, niczym niepotwierdzone. Więc cóż... Nikomu nic nie udowodnię. Nawet nie chcę i nie zamierzam. Fizycznie nie mam takiej możliwości. Jedynie mogę zachęcić do pozwiedzania archiwum i wyciągnięcia wniosków. Nie będę przedstawiać opinii nauczycielki od języka polskiego. Wszyscy moi znajomi wiedzą jak jest. Jednak myślę, że nie są chętni udzielać wywiadów.
Piszę bo lubię. Cieszę się, że mogę się ciągle rozwijać, że znalazłam swoich czytelników, którzy we mnie wierzą.




Dodatkowo z okazji dzisiejszego dnia- dnia bloga, wszystkim blogerom, tym którzy się kochają, oraz tym, którzy się nienawidzą życzę przede wszystkim pomysłów i wytrwałości! 

_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                             

37 komentarzy:

  1. Zdjęcia są świetne!

    http://findnewyourself.blogspot.com/2014/08/goodbye-summer.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kto Ci robi zdjecia? Mama :D, ale kto ?

      Usuń
  2. Dzięki za życzenia :)
    Bardzo mądry i wartościowy post :*
    Czemu akurat sztab dorosłych mężczyzn :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich akurat mama zatrudniła. :D :D :D

      Usuń
  3. Ja nigdy nie zwątpiłam w to, że Ty sama piszesz tego bloga.
    Czytam Cię od nie dawna, ale całe archiwum ma przeczytane! :D

    Nawzajem! ;)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz od niedawna, ale wygląd masz od niej ;_; KOPIA!

      Usuń
  4. Bardzo fajny post. No cóż nie którym się nie przetłumaczy... Ale najważniejsze, że ty się nie łamiesz z powodu takich bredni.
    Zapraszam ;) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha genialny blog, od razu Cię pokochałam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie jestem jakimś twoim największym fanem, ale nie rozumiem po co ci idioci piszą ci taki głupie teksty ;_;
    Ugh... są ludzie i taborety.. :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry post, podobają mi się twoje spostrzeżenia, oby tak dalej! ;) A nawet jeśli by Ci mama pomagała, to co? Blog jest świetny, fajnie mi się go czyta. Nie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwia, choć mogła byś być moja córką, chętnie tu zaglądam. Bardzo mnie cieszą tak dojrzałe i mądre dziewczyny. Trzymaj tak dalej. A co do uszczypliwych uwag i zarzutów, każdy Dobry Bloger ma hejterów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od samego początku nie wątpiłam w to, że te posty piszesz Ty :) Twój język pasuje mi właśnie do małej nastolatki mimo wielu porównań i środków stylistycznych.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też chce się śmiać z takich plotek, które wymyślają jacyś ludzie...ale na to, że za Ciebie pisze Twoja mama to bym nie wpadła xD ktoś musiał być kreatywny...:p
    genialne zdjęcia, super klimat *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm... a ja się zastanawiam dlaczego tylko 5? Przecież powinien być jeszcze Pan od interpunkcji i od sensu tekstu. No i nie zapomnij jeszcze o telefonicznej próbce na 1000 nastolatków robione przez profesjonalną firmę telemarketingową żeby ocenić czy taki temat będzie "chwytliwy".
    A tak poważnie powtarzając klasyka "Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą" więc trzeba uważać na ludzi którzy stosują taki czarny PR przeciwko tobie. Ironia i sarkazm mi się spodobały :)


    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam cię za wzór, myślałam, że jesteś świetną blogerką... ale jak widać postów nie piszesz sama. Jesteś oszustką za to są przewidziane kary nawet dla dzieci (poprawczak). Zastanów się czy matka ma ci pisać posty czy do jasnej cholery to twój blog i ty sama go piszesz, a nie sztab....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to ironia, tak?;_;

      Usuń
    2. ... sztab nie odpuści, przyssał się do mojego bloga...i już nie ma na to rady ;o)

      Usuń
    3. Catherine, nie to nie ironia widocznie nie znasz znaczenia tego słowa, a ty oliwia zastanów się czy dalej chcesz oszukiwać ludzi...

      Usuń
  13. Trochę szkoda mi takich ludzi, którzy na prawdę tak uważają, z drugiej strony mnie na przykład strasznie urzekłaś swoimi "notkami pisanymi przez mamę XD", zdjęciami od serca i swoim g-e-n-i-a-l-n-y-m poczuciem humoru! :D Dziękuję za życzenia i nawzajem, żebyś dalej rozwijała swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu w blogosferze trafiam na kogoś młodego kto ma poukładane w głowie... a tu taki myk! Mama Ci pisze! I wszystko jasne :P :P :P

    (nie powiem, że żal, bo religia zabrania mi żałować bezmózgich idiotów)

    Nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahah no nie wierzę, sztab mężczyzn xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie pomyślałam, że np. Twoja mamma pisze za Ciebie posty zawsze wierzyłam, że to ty :)
    Nie wiedziałam że wczoraj był dzień bloga dziękuję za życzenia i Tobie też życzę wytrwałości w tym co kochasz robić czyli w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że ludzie wymyślają takie głupoty i rozsiewają je wśród innych... bardzo lubię czytać Twoje posty, trzymaj się :*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje posty są świetne!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne poczucie humoru, haha :) Ludzie są naiwni i wierzą w wszystko...
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej ! Nie martw się ;3 Jest wiele osób które przecież wierzą w twój talent , ja właśnie myślę że jest ogromny♥♥♥
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. :D Mam dla Ciebie super wiadomość! Nominowałam Cię do LBA Liebster Blog Awards !!!
    Liebster Blog Awards
    Gratuluję dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nawet przez myśl mi nie przeszło, że posty pisze Twoja Mama - to absurdalne. Czego ludzie nie wymyślą...? Niezależnie, jak bardzo się człowiek stara, niewdzięcznicy i niedowiarki zawsze się znajdą. Nie przejmuj się, Kochana, naprawdę. Zdecydowanie tutaj przeważają Twoi fani, większość z nas w Ciebie wierzy, a hejterów jest dużo mniejsza ilość.
    Trzymaj się. :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Z tym, że jak się ktoś uprze to nie ma mocnych się zgadzam :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm, jestem jedną z tych od czasów interii, muszę przyznać, że tam Twoja Mama miała zdecydowanie gorszy styl niż obecnie, ale pisanie rozwija, niech pisze dalej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisze za Ciebie mama hehe a to dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo chwytliwe tytuły postów, nie da się przejść obok nich obojętnie! No to widzę ciekawie snuć takie "plotki" XD Komuś faktycznie się nudzi :)

    http://patrycja-dabrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś nominowana do LBA więcej tutaj http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochocho bardzo dużo mam tych nominacji, bardzo dużo. Ale dziękuję. Cieszę się, że mnie doceniłaś. :D

      Usuń
  28. super blog ! zapraszam do mnie :*
    http://viki-olshevsky-diary.blogspot.co.uk/
    PS : na pewno jeszcze tu zajrzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. na ludzką głupotę czasem nic nie poradzisz.
    Rób, co lubisz, kochana!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.