3 sierpnia 2014

Jestem sławna!

Czy mam prawo myśleć o sobie 'jestem sławna'? Przeprowadzono ze mną niezliczoną ilość wywiadów i ciągle dostaję wiadomości w tej sprawie. W niepamięć poszły czasy, gdy moja poczta była pusta... Teraz tonie ona w e-mailach. Ludzie zasypują mnie wiadomościami. Piszą, że uwielbiają czytać moje posty, że podobają im się moje zdjęcia, pomysły.  Inni blogerzy pytają o rady. Ludzie rozpoznają mnie, podchodzą i pytają czy to ja jestem ta Oliwia. Chcą sobie ze mną robić zdjęcia. Moje posty są kopiowane i coraz więcej dziewczyn powiela mój styl pisania. Mam swoich własnych hejterów, którzy niecierpliwie czekają na każdy nowy post.  Oliwia to, Oliwia tamto... Na facebook'u krążą plotki, dlaczego nie dodaję wpisów. Ludzie piszą, że zatrudniam firmy marketingowe i rodzicie płacą grubą kasę za 'wylansowanie' mojego bloga. Czy jestem sławna? Czy mam prawo tak myśleć?



Nie. Nigdy tak o sobie nie pomyślałam. Czym jest dzisiaj ta sława? Kolejne słowo, które zmieniło swój sens i wymiar, które straciło wiele na znaczeniu.
Czy osobę, która dziko wygina się przed kamerą i jęczy 'hepi bersdej to ju' można nazwać sławną? Czy sławą jest to, że ktoś umawia się na ustawki z reporterami, a potem narzeka, że kilka razy dziennie piszą o nim na 'Pudelku'? Dziś najczęściej czytamy o osobach, które niewiele osiągnęły i również niewiele sobą reprezentują. Robią wokół siebie jedynie zbędny szum. Ot cały show biznes. Najsłynniejsze są osoby, które mają niedużo do przekazania i żyją wywołując kolejne skandale: bójkę w barze, z premedytacją ubierają za głęboki dekolt, wyzywają reporterów. Za to ludzie, których czyny warto pamiętać i brać z nich przykład są spychani na drugi plan.
Czy sława równa się popularności? Nie. Oczywiście, że nie. Choć często te dwa różne słowa są mylone i stawiane obok siebie, w jednej linii.
Popularność trwa tylko chwilę. Szybko się zaczyna i jeszcze szybciej kończy. Gwiazda gaśnie. A osoby, których 5 minut dawno się już skończyło często nie mogą pogodzić się z tym, że nie żyją już w świetle fleszy, w świecie czerwonych dywanów.
Sława za to ciągnie się latami. To coś więcej niż zwykła, chwilowa popularność. O osobach prawdziwie sławnych niewiele się plotkuje. Nie wiemy co jadły na śniadanie i jak wygląda ich sypialnia czy garderoba. Cały świat nie huczy o ich życiu prywatnym. Cały świat mówi o ich osiągnięciach. Potrafią wykorzystać zainteresowanie mediów swoją osobą, by zrobić jak najwięcej dobrego. Dają przykład, wykorzystują swój czas na cele charytatywne. Pomagają. Nie mają wielkiego ego. Nie myślą, że są lepsi od zwykłego szarego człowieka. Nie oczekują nic w zamian... Ale za to wspominani są przez pokolenia... A śmieszne celebrytki, które mają swoje pięć minut i chcą jak najbardziej zwrócić na siebie uwagę przeróżnymi skandalami szybko odchodzą w niepamięć. I dobrze.







Czy chcielibyście być popularni?
_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)
                                                                                 

56 komentarzy:

  1. Świetny post, bardzo mi się podoba. Masz świetne pomysły i bardzo ładne zdjęcia <3. Zapraszam do mnie:http://pancakes-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stałaś się osobą popularną dzięki sensownym postom.
    Na zdjęciach wyglądasz na co najmniej 18 lat!
    Mój blog: http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że bym chciała. Wolałabym być jednak sławną sportsmenką, a nie jakąś aktorką czy piosenkarką. Fajnie byłoby być rozpoznawalną blogerką :)

    http://zuza-zeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post , buty jakbyś wybrała inne było by o wiele lepiej !:)
    http://laura-urbanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz biala wstazke na rece czy to bransoletka?
    Super post I piekne zdj.
    http://wiki145.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bransoletka. Może nie jakaś pokaźna, ale bardzo sentymentalna. :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga! Świetnie piszesz i masz wspaniałe pomysły. Regularnie odwiedzam Twojego bloga. Zgadzam się z Tobą w 100 % jeśli chodzi o temat sławy i popularności :)

    ___________________________________________________________
    zapraszam na mojego bloga :) http://enjoy-every-moment00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny ciekawy i mądry post. No i ten wstęp - bardzo mi się spodobał.
    Czy chciałabym być popularna? Sama nie wiem. Wolałabym popularyzować moje pasje, bo niektóre są naprawdę rzadkie. Kto zna nastolatkę, która gra na waltorni? Ja jestem przykładem. Bo na przykład w tej kwestii jest tak - jest dużo flecistów, klarnecistów, trębaczy... Ale waltornistów jak na lekarstwo. W mojej orkiestrze, liczącej z 70 osób jestem jedyna. A szkoda, bo waltornia to piękny instrument i choć niełatwy do opanowania, warto po niego sięgnąć. :)
    Dobra, za bardzo się rozpisałam o tej mojej waltorni :P

    Chciałabym być sławna, nie popularna. Tak myślę. Popularne mogą być w przyszłości moje książki. Będą miały swoje 5 minut i albo odejdą w cień, jak większość książek, albo będą "sławne" przez długi czas jak choćby seria o Harry'm Potterze.

    I oczywiście masz rację: w dzisiejszych czasach oba słowa - "sława" i "popularność" - wiele utraciły na swym znaczeniu. Niestety.

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie, nie chciałabym :) ale fajnie to napisałaś - zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy parcia na szkło, chociaż oczywiście, jako mała dziewczynka pragnęłam zostać aktorką czy modelką. Teraz jednak wiem, że jestem w dobrym miejscu i robię to, co lubię, dla siebie i ludzi, którzy są ze mną.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy byłam młodsza zawsze chciałam być zauważona przez świat, być w centrum uwagi. teraz? teraz nie chciałabym tego, bałabym się. nie wiem czego - ludzi?
    mlostowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno! Ogarnij się! To co piszesz jest okropne! Same głupoty :) Debilizm się szerzy ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę masz inne zdanie w tej sprawie? :) :) :) :)

      Usuń
  12. Tak :) Z resztą jak większość ludzi z grupy " Blogerzy". Jesteś pusta i tyle :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że potrafisz czytać ze zrozumieniem i że na pewno nie masz facebooka, aby podpisać się imieniem i nazwiskiem.

      Usuń
  13. Oliwka, jestes swietna, podziwiam Cie, mimo wszystkiego piszesz, sensownie do tego dochodzi tekst, ktory daje do myslenia, mimo wszystko jestes mloda a taka rozsadna.. Powinno byc wiecej takich osob jak Ty ... Wiem ze nie wpadniesz na moj blog ale zostawie ;) czekam na post z powiedzonkami Milionka .:P
    http://mambycmilaczyszczera.blogspot.com
    cudnie wygladasz na ostatnim zdjeciu<3

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry post, zresztą nie pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. każdy pewnie w jakimś stopniu chciałby być sławny, tak jak ja. uwielbiam twój styl pisania naprawdę jest ciekawy i zachęca do czytania :)

    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe masz pomysły na posty. Świetnie piszesz. I co tu więcej do szczęścia potrzeba? :)
    Jesteś młoda i masz taki talent. Zazdroszczę. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak , dokładnie tak :) Odezwała się ta, która mówi do siostry jak do psa :) Nie pozdrawiam, wiedz że jesteś zarozumiała i zachowujesz się jak taka lala :) Ogarnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty jesteś opalona, Oliwka! Kolejny inteligentny post ;). Masz rację, teraz sława jest często mylona z popularnością. Chociaż tak naprawdę nie rozróżniamy jednego od drugiego. I fakt, możesz przyznać, że cieszysz się sporą popularnością. ;) Hejterzy, plagiatorzy, ludzie, którzy chętnie robią sobie zdjęcia z Tobą... Większość ludzi właśnie po to pisze bloga! ;) A jak jest z Tobą?

    Pozdrawiam,
    www.cantus-cycneus.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie chciałabym być popularna. A masz rację. Sława nie jest najważniejsza.
    Ludzie karmia się takimi rzeczami jak życie prywatne ,, gwiazd,, ,a one jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z jednej strony chciałabym być popularna, ale z drugiej jednak nie :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Popularność ma zarówno wady jak i zalety. ;)

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafiłam tu przypadkiem i bardzo się cieszę. Jesteś naprawdę fajną, młodą osobą, którą z przyjemnością będę śledzić :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, często ludzie mylą sławę i popoularność,a to bardzo irytuje...

    Niesamowity blog i osobowość, będę wracać.
    http://projectkaro.blogspot.com/ Zapraszam ♥
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zaobserwuj, napisz mi w komentarzu i czekaj na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie napisany post, ja nie zamierzam być popularna, wolę być sobą i mieć swój własny świat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. Ja również uważam, że sława i popularność to dwie różne rzeczy. I faktycznie zauważyłam blogerki, które kopiują Twoje posty ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie widzieć, że ktoś w tak młodym wieku ma poukładane w głowie:) Oliwio, oby tak już zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjne zdjęcia :) BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog jest licznie odwiedzany i komentowany, ponieważ mądrze piszesz.
    Ponadto Twoje zdjęcia również przyciągają czytelników.
    Brawo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia <3 I fajny post :D
    Zapraszam do mnie :) mam nadzieję że zajrzysz , Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawy wpis ;) rzeczywiście ludzie zapominają, że jest różnica między sławą a popularnością - a to jak widać wcale nie jest taki mały błąd. Bardzo podoba mi się to, co napisałaś. Wszystko to jest prawdą ;)
    Buziaki i miłych wakacji ;***

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze to przedstawiłaś, szkoda tylko, że dzisiaj mamy tak wielu celebrytów, a tak niewiele prawdziwych, godnych uwagi i podziwu sław. Czy chciałabym być popularna? Raczej sławna. Wiążę przyszłość z dziennikarstwem i o wiele bardziej zależałoby mi na tym, żeby ludzie doceniali moje teksty, niż lajkowali zdjęcia mojego śniadania ;)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację.
    W dzisiejszych czasach każdy może stać się popularny w internecie.
    Można powiedzieć, że Ty jesteś popularna, ale Ty.coś osiągnłaś.

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem tutaj pierwszy raz i z pewnością nie ostatni ;) Ciekawie piszesz i najważniejsze, że wiesz o czym chcesz pisać i dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie chciałabym być sławna po co? Wole własne życie :) Bardzo fajne wyszły zdjęcia :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetne pomysły na posty i świetnie pozujesz już jesteś populatną blogerką ! :*
    imaginejux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobry post! Naprawdę;)

    http://glammadz.blogspot.com/2014/08/glamstyl-art-vol.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bym nie chciała być sławna :/ Zero prywatności itp. Chciałabym być rozpoznawalna jako blogerka i to chyba tylko tyle. Super post! W wolej chwili zapraszam do mnie - http://kateandalexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz super foty.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ Ty jesteś kreatywna! Post swoją drogą, świetnie, lekko napisane mądre słowa i wyrazisty punkt widzenia, ale to pomysł na zdjęcia totalnie mnie oczarował, zawsze trafiasz z nimi w sedno!
    Mimo, że jestem parę lat starsza czasami wydaje mi się, że sama nie mam tak dojrzale ukształtowanego punktu widzenia na świat i wiele sytuacji...

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś popierdolonym dzieckiem jeśli mówisz że robią sobie z tobą wywiady to mogłas je pokazac, ja ci nie wierzę myślisz że jesteś taka fajna i dobrze piszesz mi się nie podoba jak piszesz i jesteś bez sensu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pożywkę śmieciu poniżej ;)

      Usuń
    2. Wypierdalaj jebany grubasie xd

      Usuń
    3. Widzę, że jesteś bardzo odważny ... jak nikt cię nie widzi. ( stąd anonim)

      Usuń
    4. Ej anonim , a jak pisze bez sensu i Tobie się nie podoba, to po co czytasz ? Regularnie zresztą ?

      Usuń
  41. Anonimowy jak widać brakuje Ci czegoś takiego jak polot i inteligencja ponieważ tylko prostak używa wulgaryzmów żeby wyrazić swoje emocje. Jesteś dokładnie Taki jak piszesz nijaki, malutki pozbawiony wszelkich cech człowieka w skrócie BYDLE.
    Post klasa, co do sławy nie polecam wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post ;))

    fashiooonforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja ;o
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. W zasadzie mnie nigdy nie kręciła sława. Na każdym kroku cię śledzą . masakra :OO

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog! ♥ mam nadzieje że blog będzie się rozwijał :-) nwm może chciałaabym być pop?
    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super! http://inspirationvevo.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.