5 sierpnia 2014

Entliczek-pentliczek



Entliczek-pentliczek rosyjski stoliczek
A na tym stoliczku puściutki koszyczek

Brakuje jabłuszek i płacze robaczek
A na tym robaczku sowiecki kubraczek

I smutna rodzina, I dziadek i babka,
I ojciec i matka, chcieliby jeść jabłka.

A Putin powiedział- już dosyć! Już basta!
I zamknął granice, bez jabłek są miasta.

A Polska nie płacze, robaczka żałuje.
I jabłka z polskich sadów kupuje.

Więc drodzy panowie, szanowne panie.
Jedzmy jabłuszka co dzień na śniadanie.

Na obiad, ze smakiem, przyznacie to sami
Zjem zupę jabłkową i knedle z jabłkami.

O zdrowie, urodę skutecznie zadbamy,
I jabłka zjemy, bo je kochamy.

I widzisz Putinku? Zrobiłeś chlewiczek!
Entliczek-pentliczek rosyjski stoliczek.








Co sądzisz o akcji "Zróbmy na złość Putinowi"?
_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)
                                                                                 

Tekst zawarty w poście jest mojego autorstwa. Zakaz kopiowania i przetwarzania!

55 komentarzy:

  1. Jestem za! :)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wierszyk !!! ;) Ośmiałam się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze?Myślę że to nawet fajna akcja, ale troszeczkę nie na miejscu. Tylko prowokują Rosjan ,a jak będzie wojna to będą wielce zdziwieni. No ale to tylko moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też. Trochę to nierozsądne...

      Usuń
    2. Prowokujemy tym, że nie chcemy, żeby Polacy dostali w dupę? Mamy stulić uszy i pozwolić, żeby sadownicy mieli niebotyczne problemy? No, przepraszam, ale jako Polacy i patrioci powinniśmy nagłośnić sprawę na tyle, żeby usłyszał o tym każdy.

      Usuń
  4. Moim zdaniem ta akcja jest nawet w porządku :) Śliczne zdjęcia i genialny wierszyk, haha :D

    martyna-k.blogspot.com ~ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za ! <3
    Imaginejux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc.. nie podoba mi się ta akcja. Rozumiem jakie Polska ma zdanie na temat Putina, ale nie potrzebne są takie żarty. Jak to się mówi: "szacunek za szacunek". Więc nie oczekujmy, że takie pomysły (czyt. prowokacje) będą świetnym pomysłem.
    Pozdrawiam :)
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całej akcji nie chodzi o żaden szacunek, a o pomoc polskim sadownikom, którym prawdopodobnie zbankrutują jeżeli nie sprzedadzą swoich plonów.

      Usuń
    2. Okej tylko nie podoba mi się wątek z Rosją. I tyle ;)

      Usuń
    3. Ale to Rosja do tego doprowadziła, abstrahując akcja jest świetna, bo możemy pomóc naszym rodakom, którzy ciężko pracują, jedząc jabłka dbamy o zdrowie. I nie ważne jaki kraj nałożyłby embargo na jabłka, akcja jest fajnym sposobem by pomóc wybrnąć z trudnej sytuacji. To ok 15 zł rocznie na osobą.

      Usuń
  7. Sama ten wierszyk wymyśliłaś ? jeżeli tak to brawo !!! :) super post :* :)

    http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/08/black-spaghetti-blouse-blue-skirt-in.html zapraszam do skomentowania mojego bloga, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za. Zdjęcia super, tak samo, jak pomysł na post .3.

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że wierszyk świetny i jesteś bardzo kreatywną osobą, to jednak sądzę, że takimi żartami możemy narobić sobie kłopotu. Twój blog jest dość często odwiedzany, więc myślę, że ta krótka opowiastka dotrze do szerszej ilości osób i może się zrobić nieprzyjemnie niestety. Już i tak Polska ma problemy z Rosjanami a wiem, że Ci drudzy niezbyt za nami przepadają (siostra tam mieszka) i takie żarty tylko jeszcze bardziej pogłębiają ludzką nienawiść. Tak naprawdę czy to Polska czy to Rosja i tak rządzą nami jednostki i ludzie niewiele zrobią by coś zmienić.

    Koniec mojego wywodu na temat embargo a teraz przejdę do milszej części komentarza :) Zdjęcia śliczne, że tak powiem pomimo wszystko idealne wpasowałaś je w wierszyk, najbardziej podoba mi się to drugie - sama nie wiem dlaczego :)

    w wolnej chwili jakbyś miała ochotę to zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesada ;) dużo mocniejsze komentarze są słyszane od naszych polityków, a sama akcja jak i sankcje są wymuszane na szczeblu UE.

      Poza tym nie ma nienawieści polsko - rosyjskiej co nawjyżej jest nienawieść człowieka do człowieka.

      A wierszyk, bardzo kreatywny. Brawo :)

      Usuń
  10. Niesamowicie zaskoczyłaś mnie z tematem notki. A jabłka ostatnio, bardzo polubiłam - bez akcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żal, czemu wąchasz jabłka? ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej Anonimowy nie mów że nigdy nie wąchałeś jabłek, żal._.

      Usuń
  12. Ja niestety mam mieszane uczucia co do tej akcji, okej sama akcja to nic złego, samo jedzenie jabłek i nakłanianie do ich jedzenia tym bardziej, tu akcja na pewno nie zaszkodzi a raczej pomoże, ale kwestia tego, że przecież tak naprawdę jedzenie jabłek nawet jeśli zjemy ich tyle ile trzeba to nie wiele pomoże, bo nie tylko jabłka są zblokowane ale również inne warzywa takie jak kapusta... czyli trzeba by było zrobić akcje na każde warzywo które putin zblokuje. a druga sprawa to to, ze putin ma to gdzieś bo jest na tyle mocny tzn. na tyle się "zabezpieczył" i wyrobił i w ogóle w ogóle, że nasze poczynania nie wiele mu zaszkodzą ... o ile w ogóle, a już na pewno na to potrzeba by kilku lat, a niestety mimo tego, że staram się być optymistką to raczej szybciej to by wykończyło tych co by próbowali i próbują z nim walczyć niż jego, smutne to ale niestety moim zdaniem niestety prawdziwe. oczywiście piszę to z całym szacunkiem do Ciebie i Twojego bloga bo zaglądam tu regularnie, bardzo Cię lubię i nie zamierzam negować tego o czym piszesz, bo nie o to chodzi, chodzi mi po prostu o mój punkt widzenia i moje obawy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Twoje obawy są uzasadnione. I wielu Polaków ma podobne w sercu choć nie chce się do nich przyznać.

      Usuń
  13. Ja tam nie wiem co mam myśleć na temat tej akcji.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Róbmy na złość Putinowi. Ostatnio nawet ptak na niego na..narobił. Widać, że wkurza nie tylko ludzi, o!

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie takie akcje są niepotrzebne. Rozniecanie ognia nie jest dobre, ponieważ może się zrobić większy ogień, a później pożar.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wierszyk i zdjęcia :) Fajnie, że zrobiono taką akcję i już nawet nie chodzi o zrobienie komuś na złość tylko o dobro naszych sadowników ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne fotki. A tę akcję uważam za średnio potrzebną i przydatną. Niepotrzebnie tylko "rozniecamy ogień"...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze,jak dla mnie wierszyk jest nie na miejscu i w 100% zgadzam się z komentarzem Asssiek.
    I bardzo zaskoczył mnie drugi komentarz:"Genialny wierszyk !!! ;) Ośmiałam się nieźle ;)"
    Jak dla mnie w tym nie ma nic śmiesznego,a wręcz jest to smutne.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny wierzyk!
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohh wierszyk ;D Az mi się dzieciństwo przypomniało :*
    Świetny blog :D
    Zapraszam do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie wiem co mam myśleć na ten temat...
    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się ubierasz ! W poprzednich postach też ! :) TAK róbmy nazłość PUTINOWI !
    Zapraszam http://neonowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, sama napisałaś ten wierszyk? :D

    Zapraszam na post o zagranicznych skittles :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/08/skittlesy-zagraniczne-2-nasze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyraźnie napisane, co prawda małym druczkiem, ale wyraźnie, że tak, sama. :D

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia, śliczną masz sukienkę !!! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny tekst !
    A o tym czy na złość zrobić Putinowi , to nie jestem za , przecież nie o to chodzi żeby mu zrobić na złość ;c Chodzi o to aby kupować polskie jabłka i dać szansę polskiej gospodarce na przetrwanie ;3
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem za :) U mnie z domu atmosfera napięta bo utrzymujemy się z sadów ;(
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka :)

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wierszyk! Postaram się jeść częściej jabłka. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. SUper rymowanka. Prześliczne zdjęcia *-*

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie ;) Pozdrawiam ;*
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna rymowanka ;D
    Ja w sumie nie mam zdania, co do tej akcji...
    Piękne zdjęcia i dziękuję za komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdy byłam mała uwielbiałam ten wierszyk ;3
    Śliczne zdjęcia!

    ------------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny wierszyk lekko przerobiony a jaki fajny

    prześliczne są twoje zdjęcia !

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepsza wyliczanka :D
    Akcja jest wręcz boska! Jako, że nie mieszkam w Polsce, odwiedzałam ostatnio rodzinę i zrobiłam na złość Putinowi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna akcja. ja jablka jem już bardzo długo i bardzo dużo, więc u mnie się nic nie zmienia :) super wyglądasz. fajna sukienka!

    Mam małą prośbę. Czy mogłabyś kliknąć chociaż w jeden link w moim najnowszym poście? To wiele dla mnie znaczy! <3 oczywiście odwdzięczam się. :)
    Miłego dnia! + zaobserwowałam
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz naprawdę śliczne włosy *.*

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny post :D akcja jest super :)) dzięki za komentarz :)
    jak zrobiłaś że nagłówek i strony masz na środku a nie z lewej?
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny outfit! Masz przepiękne włosy :)(:

    Mam pytanko. Dzisiaj albo wczoraj wpadłaś na mojego bloga i zostawiłaś bardzo miły komentarz za który Ci dziękuję. Czy maiłabyś ochotę wejść na mojego bloga i poklikać w linki pod ubraniami? Będę ogromnie wdzięczna jeśli to zrobisz bo jest to dla mnie bardzo ważne :) Oczywiście jeśli klikniesz i zostawisz mi komentarz, że to zrobiłaś to w jakiś sposób będę mogła Ci się odwdzięczyć! Z góry serdecznie dziękuję :)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny wierszyk haha

    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jabłko zjem bo lubię Putinowi na złość zjem więcej i nie powiem dość

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny wierszyk :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny ten wierszyk :)
    słyszałam o tej akcji haha ale nawet bez niej bardzo lubie jesc jabłka!
    śliczne zdjęcia
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?
    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, świetny wierszyk nie pomyślałabym, że sama go wymyśliłaś <3
    cudowne zdjęcia :3
    mmmm, kocham jabłka ^^ aż chyba sobie zjem :3
    słyszałam o tej akcji wydaje się dla mnie ciut dziwna ale nie lubię Putina więc jestem za ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. haha, nie zważając na powagę całej tej sytuacji, post jest świetny. kreatywnie, zabawnie, jeśli sama wymyśliłaś wierszyk- gratulacje :) aż zrobiła mi się ochota na jabłko :D a co do samej akcji- jestem jak najbardziej za, Putina nie lubię, czas utrzeć mu nosa :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.