2 lipca 2014

Realnie...

Wakacje to dwa miesiące wolnego, a co się z tym wiąże- dwa miesiące zawierania nowych znajomości. Postanowiłam skorzystać z pobytu w Krakowie i również poznać nowe osoby, na dodatek z tej samej branży, z tą samą pasją. Udało mi się zorganizować coś na szybko... I o dziwo, kilka osób było zainteresowanych, niestety większość ma do mnie 'trochę' daleko. Znalazły się jednak osoby, którym odpowiadał termin oraz miejsce, także najprościej mówiąc- super!
Czekałam góra cztery minuty na tramwaj, jechałam w dużym ścisku, a tego się nie spodziewałam... Ale jakoś dotarłam i na dodatek w całości. Dziewczyny znalazłam przy stolikach restauracyjnych w galerii. Pierwsze miałyśmy iść coś zjeść, ale tak się zagadałyśmy, że zanim stanęłyśmy w kolejce minęło ponad pół godziny. Pogoda na szczęście dopisała, więc potem na przepięknym krakowskim rynku szukałyśmy trochę cienia.Wykorzystałyśmy to, że wszędzie targam ze sobą aparat.
Naprawdę fajnie było się poznać, powymieniać doświadczeniami, porozmawiać trochę o blogosferze... Chociaż jest to temat rzeka.
No i na koniec pragnę jeszcze pozdrowić Jodi i Julię! Dzięki za wczorajsze popołudnie, mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy! :)




Spotkaliście się kiedyś z blogerkami ze swojego miasta?


_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                        


39 komentarzy:

  1. Znam kilka blogerek ze swojego miasta, ale znałam je przed założeniem bloga. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie spotkałam siez blogerkami z mojego miasta, bo mieszkam na wsi haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jeszcze nie spotkałem z bloggerem/blogerką z mojego miasta, ale znam takie osoby :)
    --------------------------------------------------------
    Poklikasz w parę linków u mnie z ciuchami, bardzo mi na tym zależy! :D
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/07/kolaz-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze na byłam na takim spotkaniu.
    Mieszkam w małym mieście Inowrocław. :(
    Mam nadzieję, że dobrze sie bawilyscie. :D

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu. A bardzo bym chciała ;) Warszawa to ogromne miasto, na pewno dużo osób by przyszło ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Także chęcią bym kogoś nowego poznała :)

    http://karolina-karo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkalam się z moją sąsiadką, ale tak z innym blogerem to chyba nie ;)
    nie mam na to czasu ;( 3 wolontariaty :P
    http://floridamvita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych bloggerek, chciałabym sie kiedys spotka z jakimiś bloggerkami.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nikogo nie poznałam z mojego miasta,kto by prowadził bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam w sumie nikogo, poza moim koleżankami. ;) ale widzę, że w Krakowie sporo działa różnych blogerek. ;) mnie jednak, póki co, nie ciągnie na żadne spotkania, może kiedyś. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. była naprawdę świetnie, jak odwiedzisz jeszcze Kraków, to koneicznie pisz musimy się spotkać :)
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i ciekawy pomysł. katowiczanie mają takie spotkanie 12.07. Na pewno wbiję. :)

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym spotkaniem :)
    Bardzo ciekawy post oby więcej takich :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety nie ma blogerek oprócz mnie :(
    Ale może kiedyś kogoś pociągnie w te prądy :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Super, że miło spędziłyście razem czas ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie jest tak własnie z kimś pogadać z swojej branży. Wyglądacie jakbyście się znały od dawna nigdy bym nie pomyslała że to było wasze pierwsze spotkanie
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam parę blogerek z mojego miasta i okolic. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://angelikai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrób kiedyś takie spotkanie u nas ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety dotychczasowo nie udało mi się to. bardzo żałuję, ponieważ fajnie jest poznawać nowe osoby. Wakacje dla mnie to czas spontanicznych działań, wiec gwarantuję, że na pewno kiedyś przypadkowo kogoś spotkam :)



    sandraaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna notka i śliczne zdjęcie

    http://cutebelieber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę;c. Ja raczej nie mam się z kim spotykać w wakacje i cierpię na totalny brak ludzi wokół ;c.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę spotkania! Też bym tak chciała :)
    Ładne zdjęcia

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. tak, odbyło się białostockie spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. w Przemyślu nie ma blogerek (tak mi się wydaje) jak już to w Rzeszowie ale mam do niego ok. 1,5 godziny drogi ;). Super, że udało Ci się spotkać z dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mieszkam w małym mieście, a z dojazdem do innego tez byłby kłopot.. Zazdroszczę!

    hogwartsbunny.blogspot.com *blog w trakcie przerabiania szablonu*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja znam lub kojarze większosc blogerek z mojego miasta :3

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. HEJ OLIWIA !
    WYSYŁAM CI NA FB MOJEGO BLOGA I CAŁY CZAS SIĘ NIE WYŚWIETLA, WIĘC WYSYŁAM CI TO TUTAJ :)
    (TO JA NIKOLA, DZISIAJ MIAŁAM Z TOBĄ MAŁY "WYWIAD" ) :))))

    http://kolciiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. W moim mieście raczej nie ma osób, które prowadzą swojego bloga (mimo to, że miasto jest dość duże).. Fajnie, że miałaś możliwość spotkać się z takimi osobami ;) Świetny post, bardzo ładne zdjęcia! :))

    http://erii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam kilka blogerek z mojego miasta.
    Nominuje cie do Liebster Blog Awards!
    idacz.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie tak się spotkać z bloggerkami. Ja niestety mieszkam na wsi, gdzie nikt nie ma zielonego pojęcia o blogowaniu, albo w każdym razie nie prowadzi bloga ;)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciało by się.. zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajny pomysł z tym spotkaniem :) ja nie jestem jeszcze taką prawdziwą blogerką ale jeśli się kiedyś stane to na pewno zorganizuję takie spotkanie :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie, że się spotkałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spotkałam się kilka razy z dziewczynami z mojego miasta :) dość często z resztą rozmawiamy, wymieniamy poglądy. Fajnie, że można w ten sposób poznać kogoś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz bardzo piekne zdjęcia, ich jakość... boskie :)
    Cały twój blog jest superowy,ale twoje miny na zdjęciach .... ładniej bys wyglądała bez tych min.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ps. nie uznawaj tego jako krytykę, kocham twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o jakich minach mówisz? Do zdjęć nie pozowałam, śmiałam się. :D

      Usuń
  36. Szkoda, że mnie nie było... Śledzę cię od niedawna, więc musiałam coś przeoczyć... Mam nadzieję, że planujesz jeszcze jakieś spotkanie ;D Przyjdę z wielką chęcią <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się z nimi spotykam codziennie! Chodzę z nimi do szkoły albo spotykamy się na shake w wakacje! Fajnie miło spędzamy czas :D


    happyhappymy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.