17 lipca 2014

Fatalnie...

Gorzej już być nie może. Chyba mam życiowego pecha. Wszystko się wali i z niczym od kilku dni nie mogę sobie poradzić. I do tego jeszcze ta kłótnia z mamą. A zamiast być lepiej, to ciągle coś się psuje i wychodzi nie tak jakbym chciała. Wszystko dookoła mnie denerwuje, a słowa pocieszenie ze strony najbliższych działają jak płachta na byka. Wszyscy mają lepiej niż ja. Na zewnątrz jest pochmurno i deszczowo. Tak jak w moim życiu... 
Pewnie nie raz tak pomyślałeś. Zaufaj mi, ja też. Nie raz miałeś doła, taki zły dzień, kiedy wydawało Ci się, że to nigdy się nie skończy. Ale za każdym razem się podnosiłeś. I musiało być już tylko lepiej. Złe dni mijają. Po każdej burzy wychodzi słońce. I świat znowu jest kolorowy. Lekko Ci na duszy i znowu potrafisz się uśmiechnąć. Nawet bez powodu. 

~Życie daje Ci sto powodów do płaczu. Pokaż mu, że masz tysiąc powodów do radości!~


Życie nie składa się z samych wspaniałych rzeczy. Nic nie jest idealne. Idealność jest nudna i monotonna. Czasem są takie chwile, że człowiekowi nic nie wychodzi, chciałby zaszyć się w pokoju pod kołdrą, z nikim nie rozmawiać. Zniknąć, nie myśleć, nie czuć... Uwierz mi, każdy tak ma. To wcale nie jest tak, że to zdarzają się tylko Tobie. Najważniejsze, aby nie stracić wiary w to, że będzie lepiej. Żeby się nie poddawać. Zebrać w sobie całą pozytywną energię i stawić czoła życiu. Przerwać złą passę. Grunt to myśleć pozytywnie. Nie wracać pamięcią do tego, co było wczoraj, tylko dumnie patrzeć na zaczynające się jutro. Nie warto się nad sobą użalać. Tracić czas i energię. Masz jedno życie i staj się przeżyć je jak najlepiej!





~Weź się w garść. Tylko ty jesteś odpowiedzialny za swoje życie~
_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                     



65 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twojego bloga! Świetnie piszesz i w 100% zgadzam się z treścią tego posta. :)
    http://inconsiistente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze kiedy wchodzę na twojego bloga widzę strasznie uśmiechniętą osobę :)

      malinowe-ciasto.blogspot.com

      Usuń
  2. Super post. Jak zwykle mnie zaskakujesz :)
    Świetne zdjęcia. Uwielbiam zdjęcia w deszczu :D
    thepatrycja-patrycjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam,że to będzie kolejny przynudzający post rozwydrzonej nastolatki, która zaraz sobie żyły podetnie. A tu proszę - niespodzianka.
    To prawda! Życie jest wspaniałe i trzeba w nim dostrzegać jak najwięcej pozytywnych barw.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl
    Nowy post czeka na skomentowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupi post, ciekawe skąd masz tyle czytelników? Pewnie wymieniasz się obserwacjami :)

      Usuń
    2. Kiedy przyjdą darmowe ciuszki ze współpracy? xDDD BEKA :D

      Usuń
    3. Nigdy nie wymieniałam się obserwacjami. Gdyby tak było prawdopodobnie nikt nie czytałby moich tekstów, miałabym tylko liczbę. Zapewniam, że do wszystkiego doszłam bez oszukiwania. :)

      Usuń
    4. przecież ten Anonim czyta, a jakoś nie widzę żebyś go za to obserwowała :)

      Usuń
  4. Umiesz pisać naprawdę świetne posty które dają do myślenia. Zgadzam się z tym co napisałaś w poście. I jeszcze te zdjęcia po prostu genialne :)

    raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajesz ludziom do myślenia, jesteś mega pozytywną osobą.
    Z każdym postem mnie zaskakujesz :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Mam jeszcze pytanie. Z jakiego sklepu są te spodnie? Miałas je juz w jakimś poście, ale tam chyba nie było napisane...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ogrodniczki kupiłam jakiś czas temu w House. :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia.
    Buziaki, Karolina

    http://www.thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy post jak dotąd <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej, obserwuję cię niczym niewidzialny ninja od dłuższego czasu.
    Stwierdzam, że lubię Twoje lekkie posty. Łatwo się czyta, łatwo trawi.
    Najbardziej zazdroszczę Ci zdjęć. U mnie, to ja jestem tą, która robi zdjęcia, więc nie ma mnie nigdzie. Nawet w rodzinnych albumach. Czytam dalej, obserwuję, lajkuję...

    Pozdrawiam, Siostra Polka :)
    ps.U mnie nowy post o idealne mężczyzny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na razie powiem - genialne zdjęcia, a czytać będą za minute

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, Oliwko! Kto to taki jest Twoim fotografem a kto pomysłodawcą takich zdjęć? Bo są przecudowne, zwłaszcza pomysł. ;). Co do posta - ujęłaś to idealnie. Ja sama w chwili obecnej mam nastrój "fatalnie" i mimo iż wiem, że ludzie mają gorzej ode mnie oraz że wcale nie mam tak najgorzej - no nie umiem przestać narzekać. Na całe szczęście robię to sama do siebie, więc nikomu nie przeszkadzam. Mam nadzieję.

    Pozdrawiam, Papryczka Chili :)
    www.cantus-cycneus.blogspot.com

    PS. Dziękuję za Twój ostatni komentarz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki i bardzo dobry tekst, często ciężko jest nie użalać się nad sobą, ale z pozytywnym podejściem wszytko jest łatwiejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. galiusz anonymusz18 lipca 2014 02:45

      Co Ty nie powiesz :P
      swoją drogą Oliv, zadziwiasz mnie dorosłością swych notek.. I znów: brawoooo :D

      Usuń
    2. Tak, przyznaje sie ze nie raz trafiają mi sie gorsze dni, chociaż chce z nimi walczyć i ostatnio dobry start dnia zapewnia mi droga na rowerze do pracy ;) wszystkim polecam

      Usuń
  12. Świetny tekst <3 Co racja to racja !!
    Śliczne zdjęcia!!!
    Piękny blog♥
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć :) Oliwka chciałam się ciebie zapytać czy ludzie którzy cię nie lubią, bądz osoby któe znsasz wyzywały ciś kiedyś że jesteś gruba, wejdz na wage świnio itp ? Jeśli tak to mogłabyś o tym zrobić jakiegoś posta, ponieważ mam często tak samo i nie wiem jak sobie z tym poradzić :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez o tym ze ma to w nosie był juz post ;) zobacz w archiwum całkiem niedawno, ma ta zdjecia z ogórkami.

      Usuń
  14. super zdjecia i ciekawy post <3

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ;)
    Skąd ogrodniczki?
    Zapraszam do mnie
    http://aboutmaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ! Jak zwykle dobrze napisany, oby tak dalej ! Zdjęcia są cudowne, a to pierwsze najlepsze ! <3


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam ze pierwsze jest najlepsze.

      Usuń
  17. Ja zawsze starałam się być pozytywną osobą, nawet w cięzkich chwilach.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, zawsze trzeba być optymistą :) Śliczne zdjęcia, tylko żebyś od tej sesji się nie rozchorowała :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. masz rację. jednak nie zawsze da się być optymistą. :(
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Od pewnego czasu często spoglądam na Twojego bloga, ale nigdy nie napisałam komentarza. Po tych kilkunastu postach, które wcześniej przeczytałam muszę Ci powiedzieć, że jesteś świetną osobą. Zawsze w Twoich notkach jest zwrot akcji co mi się bardzo podoba. :)
    twój blog jest bardzo oryginalny. a no i na marginesie, mam pytanie. Ta dziewczyna, co skopiowała ostatnio Twojego posta go już usunęła? bo widziałam, że była haja na Blogerach, ale nie widziałam jak się skończyło.

    zapraszam na nowego posta~
    http://werczill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pozytywny post :) Świetne cytaty ;d Zdjęcia pomyslowe. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dość często mam takie złe dni, ale najważniejsze to się nie poddawać i wierzyć, że będzie lepiej :)
    Pozytywne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy czasem ma takiego doła, ale potem jest lepiej. Mi humor poprawia mleczna czekolada.. :)
    Bardzo optymistyczne podejście do deszczu, świetne zdjęcia.

    life-by-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zdjęcia, inne :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne i ciekawe zdjęcia ;)

    http://topteenforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten pierwszy cytat na początku postu mega <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te twoje posty z przemyśleniami :) Tak tak każdy ma czasem doła ale nie trzeba się zaszywać pod kołdrą tylko trzeba się wziąć garść :) Ja zawsze w takich chwilach sięgam po jakąś śmieszną książkę by poprawić sobie humor :
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Motywacja jak zawsze :D
    http://imaginejux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super :D
    Zapraszam www.wszystkocomniekreci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Złe dni mijają. Każdy czasami ma doła.
    Pozdrawiam. Będzie coraz lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :)
    Zgadzam się z tobą.Szczęście nie zależy tylko od ogólnej sytuacji, ale od nas samych i naszego nastawienia.
    Niektórzy się załamują z byle powodu, a niektórzy potrafią cieszyć się z małych rzeczy :)
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo pozytywny post !
    Zresztą piszesz bardzo fajnego bloga i podobają mi się wszystkie wpisy :)
    A zdjęcia po prostu boskie! *.*
    Twoja mama jest super fotografem :)
    Jak będziesz miała czas i ochotę to może zajrzysz do mnie?
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia, lubię twojego bloga, bo zawsze są taki pozytywne posty :)

    u mnie nowy post :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie Cie widzieć taką roześmianą ;33 Ja też jestem raczej optymistką :)

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba jedyny post tego typu, który mi się spodobał i z którym mogę się 100%owo zgodzić :) Brakowało mi tego w poście o zakochaniu, akurat tam było tak mało... "pewników"... że miałam tyle do sprostowania w komentarzu pod tematem, że w końcu nic nie napisałam. Hm, w każdym razie te zdjęcia bardzo mi się podobają (niestety nie powiem tego o tamtych, faktycznie były zbyt wulgarne jak na mające kojarzyć się z dzieciństwem) i życzę słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  36. Częściowo się z Tobą zgadzam, aczkolwiek nie każdy zdaję sobie sprawę z tego, że nawet jeśli coś się nie udaję, potem będzie dobrze. Po prostu nasze podejście do życia jest powiązane z sytuacją w jakiej się znajdujemy. Trudno jest się podnieść, kiedy czujemy się niechciani, nierozumiani. Prawdą jest, że należy się nie dołować i patrzeć pozytywnie w przyszłość ;).I szczerze gratuluję wszystkim tym, którym się to nieraz udało.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post, ja tez mam czasem dola ale staram sie zawsze wyciagac jakies pozytywy. Zdjecia genialne <3 Aha i super ogrodnoczki(!)

    Zapraszam do mnie na najowszy post ktory jest przemysleniem na temt rzekomej perfekcji Barbie.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Oliwia, uwielbiam twoje posty, ale trochę znudził mi się już ten sposób jak w postach "Zakochałam się" itd. na początku pomyślałam, że to fajny pomysł i nawet na początku się nabrałam, ale po kilku razach zrobiło się to nudne. Przynajmniej według mnie. Nie odbierz tego źle, naprawdę lubię twoje posty, a w tym również się z tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobry tekst, dużo prawdy i fajnie, że starasz się tak motywować czytelników- chociaż wielu osobom naprawdę ciężko jest choćby po prostu się uśmiechnąć.. Ale- pozytywna energia przede wszystkim!
    Btw, zdjęcia masz coraz lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wpadłam na twojego bloga pierwszy raz i muszę powiedzieć, że całkiem ciekawie piszesz. :) Obserwuję i jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie http://pamietnik-gabi.blogspot.com
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny post , super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  42. Ktoś się mocno Tobą zainspirował...

    http://juliabloger.blogspot.com/2014/07/moi-starzy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham twoje pozytywne posty <33
    naprawdę potrafisz podnieść na duchu lepiej niż ktokolwiek inny :* uwielbiam czytać twojego bloga. Zawsze kiedy czuję się (tak jak napisałaś) fatalnie, wchodzę na twojego bloga i staram się być taka jak ty - optymistyczna, uśmiechnięta i szczęśliwa. Nie wiem jak ty to robisz, ale bardzo cię za to podziwiam ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Po przeczytaniu Twoich postów, od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy. Jesteś super!
    Zapraszam do mnie
    http://by-julqa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku, jestem Twoją wierną fanką! Jesteś cudowna. Uwielbiam sposób w jaki piszesz posty, Twój tok myślenia. Z każdym postem coraz bardziej Cię podziwiam! Odwiedzam Twojego bloga dosłownie CODZIENNIE. Życzę Ci wytrwałości w pisaniu na nim! :3
    http://belinabetli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. wow..fantastic blog<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Strasznie długo czekamy na nowa notkę, ja rozumie wakacje wakacjami ale tak zapomnieć o czytelnikach?

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajnie wszystko do siebie dopasowałaś, a przede wszystkim-cudowne ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne ujęcia, nigdy nie udaję mi się zrobić takich idealnych zdjęć w ruchu :)


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeden z lepszych postów :) Cudowne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.