26 czerwca 2014

To już jest koniec

Są w życiu takie chwile, kiedy wszystko się kończy... Nawet jeśli bardzo tego nie chcemy. Często nie mamy na to wpływu. Nie możemy tego zmienić, trzeba się zwyczajnie z tym pogodzić, choć nie jest to łatwe.Wszystko ma swój początek, ale również i koniec. Nic nie trwa wiecznie.
Szczerze i najbardziej nienawidzę pożegnań. Dziś rozstając się z tymi ludźmi wylewałam z oczu potoki. Obojętne mi było, że wszyscy patrzą. Tak bardzo mi będzie ich brakować! Już tęsknię za wspólnymi lekcjami, wygłupami na przerwach, za wycieczkami, dyskotekami, akademiami. Tęsknię za tymi wspaniałymi momentami, jak i tymi gorszymi... Za każdą parę oczu już tak bardzo tęsknię. Słowa mi się nie kleją. Pisząc to widzę tylko zamazany ekran, a łzy spływają mi po policzkach na samą myśl o tym, że już nigdy w tym samym składzie nie zasiądziemy w ławkach i nie otworzymy wspólnie podręczników. Potrzebuję minutki przerwy, aby się opanować... Nie chcę, aby nasze drogi się rozeszły. Nie chcę, aby nasz kontakt się urwał. 
Są to pierwsze wakacje na które najmniej czekałam, bo wiedziałam, że każdy z nas pójdzie w swoją stronę. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz i nie dwa... Kocham Was wszystkich! 

~Ostatni raz z moją klasą, już pożegnać czas mych przyjaciół. Dzisiaj każdy ma swój nowy świat 
Jeszcze raz wszyscy sobie popłaczmy!







Pamiętacie Kraków i Góry Świętokrzyskie? A Władysławowo pamiętacie? Te godziny spędzone w autokarze? Wspólne zwiedzanie i nocleg? Nasze gry w kenta, pamiętacie? Nerwy przed testem? Wspólne powtarzanie przyrody na korytarzach? Pamiętacie drżenie serca przed angielskim i śmiech na religii? Księdza Andrzeja, który jeździł po całej sali na obrotowym krześle i rozdawał nam chrupki? Dziewczyny pamiętacie turnieje piłkarskie? Puchar Tymbarka i Orlik? 
Ja pamiętam i będę wspaniale wspominać do końca życia! Będę wspominać kochanych przyjaciół z podstawówki!




Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas! Za sześć wspaniałych lat, które zapamiętam do końca życia! Zapisaliście się najlepiej w mojej pamięci. Nigdy Was nie zapomnę!


_________________________________________________________________
Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                        

42 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Ja żegnam się z klasą dopiero w przyszłym roku i także będzie mi smutno. Trzymaj się, pozdrawiam :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeju, popłakałam się :c Ja jutro rozstaję się z moją klasą po 10 latach bycia razem :( rozstania są najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo .. *.* My też płakaliśmy ... :)
    zuzia-semsza.blogspot.com Zapraszam komentuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh ja też pamiętam czasy kiedy żegnałam się z klasą.... płakałam jakbym coś straciła na zawsze!:(

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jeszcze 4 lata do żegnania :) Ale mam śpiewać tę piosenkę na zakończenie roku szkolnego dla szóstej kasy! A to już jutro .
    Trzyma się! Pozdrawiam cieplutko! :*
    wikaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przed Tobą nowy rozdział, nowi ludzie i uwierz nowe chwile, które juz niedługo będziesz mile wspominać i tęsknić za nimi tak , jak za tymi, których brakuję Ci teraz :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, że strasznie płakałam opuszczając podstawówkę. Ale później jest tylko lepiej, uwierz mi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kolej rzeczy. Żal i smutek jest, ale z pewnością przed Tobą jeszcze wiele przygód i ludzi, których z pewnością zapamiętasz :) Pewne etapy swojego życia trzeba zamknąć by pojawiły się nowe, lepsze :)
    Udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam jeszcze gorzej.. bo z tymi samymi ludźmi była nie tyle co 6 lat ! ale jeszcze 3 lata gimnazjum a z niektórymi nawet przedszkole.. Czyli 10 lat z tymi samymi ludźmi a potem przychodzi pożegnanie. jak się pożegnaliśmy tak juz dwa lata się nie widzimy. każdy poszedł swoją inną drogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już płacze, to najgorsze co może być. Ja z większością mojej klasy jesteśmy razem 8 lat:C a teraz każdy idzie w swoją strone :c
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohh u mnie na zakończeniu również leciała ta piosenka... Nie obyło się bez łez, w końcu skończyłam dzisiaj III gimnazjum. Ale nie ma się co przejmować, przecież zakończenie roku wcale nie jest z jednoznaczne z zerwaniem kontaktu ze znajomymi. My już jesteśmy umówieni na zjazd absolwentów i jestem przekonana, że nie zerwę kontaktu z moją klasą! Głowa do góry, całe życie jeszcze przed tobą. Czekają wspaniałe przygody!

    OdpowiedzUsuń
  12. musisz tak wyciskać łzy :* Ty jedny wyciskaczu łez :( <3
    http://imaginejux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pozegnalam sie z podstawowka rok temu.. bylo ciezko.. :( Ale w gimnazjum tez mialam super klase, ty napeno tez bedziesz miala, poznasz nowych znajomych,.. :)
    Bardzo fajnie piszesz az milo sie czyta. Swietne zdjecia <3

    claudiia-blog.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jutro żegnam się z gimnazjum, ale nie żałuję. Nie byłam zgrana z klasą, chociaż oczywiście jest też mi przykro.


    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubie sie cieszyć z nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz wychodzę z 2 klasy gimnazjum i dopiero za rok wszyscy będziemy się żegnać, bo z podstawówki wszyscy przeszliśmy do tej samej klasy, a z niektórymi byłam jeszcze w przedszkolu... to dopiero będą pożegniania, każdy pójdzie w swoją stronę, do innej szkoły średniej...
    Pozdrawiam, i nie martw się, w nowej szkole, na pewno poznasz mnóstwo nowych, świetnych przyjaciół, a z tymi z podstawówki też będziesz mogóła utrzymywać kontakt, no przynajmniej z niektórymi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pożegnania są trudne, jednak... grunt to nie stracić z nimi kontaktu :) jest "Twarzoksiążka", są telefony, smsy i ... wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za rok żegnam się ze swoją klasą i boję sie tego. :( Choc spedzilam z nimi 3 lata tylko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też dzisiaj pożegnałam się ze swoją 6d ;( ;( ;(
    Każdy płakał, znaliśmy się od 10 lat(cała klasa chodziła razem do przedszkola)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak rok temu byłam w 6 klasie to nie płakałam, w tym roku ten sam skład :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pożegnania są trudne i często przykre.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dziś pożegnałam się z podstawówką. Wszyscy płakaliśmy jak bobry na szczęście się okazało wszyscy idziemy do tej samej klasy w gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzy pierwsze zdjęcia cudowne! Oddają prawdziwe emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dwa lata temu płakałam jak kończyłam szkołę podstawową,a za rok będę musiała pożegnać się z moją obecną klasą :(
    Super post :)
    Zajrzyj do mnie jeśli masz czas i ochotę :)
    http://www.truskawkowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Ja teraz skończyłam 3. gimnazjum i też strasznie mi smutno, płakałam w czasie akademii...

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej... :( Ja pamiętam jak rok temu płakałam za moją byłą klasą przez prawie całe 2 miesiące, a potem płakałam przed rozpoczęciem roku szkolnego, że nie będę znała nikogo itd. :( Ale jakoś dałam sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej.... :( Ja też płakałem jak się żegnałem z moją klasą ;c
    ..........................................................................................
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/
    + Jeśli możesz kliknij w baner

    OdpowiedzUsuń
  29. Też bardzo płakałam na zakończeniu 6-tej klasy, ale teraz widzę, że niepotrzebnie, bo moja obecna klasa jest naprawdę super!
    Fajnie jest poznać nowych ludzi, a w gimnazjum na pewno ich poznasz. I nie martw się, bo pewnie idziecie wszyscy do tego samego gimnazjum-będziecie mogli widywać się na przerwach, wiem, że to "tylko" 10-15 minut, ale zawsze coś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z moją klasą będę się żegnać za rok ale dziś także żegnałam się z moimi koleżankami z klas 3 i łzy poleciały :(
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja za rok się żegnam. Z pewnością będę ryczeć jak bóbr D:

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze współczuję ;-; Doskonale zdaję sobie sprawę co przechodzisz. Rok temu borykałam się z tym samym, zostawiając ludzi, których znałam nawet 10 lat. Ale głowa do góry, ze starymi znajomymi będzie mogła się widywać i poznasz mnóstwo nowych ciekawych osób! Teraz jest Ci pewnie ciężko sobie to wyobrazić, ale zobaczysz będzie coraz lepiej ;) Pozdrawiam i zapraszam http://jagodowa-jagoda.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dziś też się żegnałam z moją klasą bo również kończę podstawówkę , ale na szczęście po wakacjach w gimnazjum skład naszej klasy się nie zmieni i znowu będziemy razem.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja strasznie nie lubię pożegnań :c Ja niestety często zmieniam szkoły i jetem do tego wręcz zmuszona. Dopiero za rok kończę gimnazjum, ale będę strasznie płakać.
    obs za obs ?

    http://laurajakubowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja również płakałam, to było rok temu. Ale własnie płaczemy też przed tym co nieznane, a gimnazjum nie jest takie złe :) zobaczysz! trzymaj się!

    my-virtual-skirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja kończę już drugą klasę, mi też jest bardzo smutno :-(

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmm...pamiętam jak było rok temu łezki się polały ;'c

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie chwile są najgorsze, ale wszytko ma swój początek i koniec.
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja rok temu się żegnałam, ale nie było mi przykro, bo wszyscy poszliśmy do tego samego gimnazjum, tylko inne klasy ;/
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja w przyszłym roku dopiero pożegnanie z moją klasa w gimnazjum
    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem bardzo zdziwiona, że jesteś taka młoda. Piszesz dojrzale, czasami bardziej dojrzale od niejednej starszej dziewczyny.
    I bardzo poprawnie. I ciekawie, swoją drogą. ;)
    zdecydowanie obserwuję i zajrzę to nie raz ;)

    http://aniapiotrowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.