24 czerwca 2014

Powiedzonka Milionka


Obiecałam, że będzie no i jest! Kolejny fragment najdłużej istniejącej u mnie serii. Przedstawiam Wam kolejną dawkę humoru ukrytą w Milionkowych powiedzonkach!

Jemy śniadanie u Ani, Martynka popija naleśniki mlekiem i mówi poważnym tonem:
- Pyszne macie mleko tu w Krakowie.

Idziemy przez park i widzimy dwójkę nastolatków, mniej-więcej w moim wieku, którzy się czule obejmują. Martynka przechodzi obok nich, wzdycha i na cały głos mówi rozanielona:
-Miłość!

Rozmawiam z Martynką:
-Wiesz Oliwka, mam chłopaka.- wyznaje mi Milionek.
-Taaak? A jak ma na imię?- pytam.
-Tobiasz.- odpowiada
- I co? Zapytał się Ciebie, czy chcesz być jego dziewczyną?
- Teoretycznie nie, ale bawimy się razem, więc zasadniczo wychodzi na to, że jesteśmy chłopakiem i dziewczyną.

-Ochh Oliwka, te komary mnie gryzą. Zrób coś!
- Co mam zrobić? Powiedz im, żeby Cię nie gryzły.- odpowiadam. Na co Martynka pairytowana odpowiada:
-Ale czy ja umiem mówić po komarowemu?!

Mama zarezerwowała Martynce urodziny w fikolandzie. Martynka pyta:
-Mamo, czy wtedy inne dzieci będą mogły się tam bawić?
-Raczej nie. -odpowiada mama.
-To dobrze, bo ja nie chce innych dzieci bez wdzięku, klasy, szyku i honoru na moich urodzinach.



Które najśmieszniejsze?
~~~
Wiem, że ta seria cieszy się dużą popularnością, dlatego przygotowałam parę linków dla tych, którzy chcieliby przeczytać poprzednie rozdziały Milionkowych mądrości:

Część 1
Część 2
Część 3
Część 4
Część 5
Część 6
Część 7
Część 8
Część 9
Część 10

Oczywiście to nie jest wszystko! Na interii powiedzonek było jeszcze więcej, ale nie jestem w stanie tego wszystkiego 'ogarnąć'. Ciekawi mogą sobie jeszcze pobuszować po starych postach..
Do tych wcześniejszych wersji proszę podchodzić z dystansem. Niektóre to prawdziwe starocie, były napisane ponad dwa lata temu. ;)
_________________________________________________________________
Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                        

48 komentarzy:

  1. Najlepsze to z komarami! :D

    www.welcomeetoomyworldd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jaka kocha <3 z tym chłopakiem najlepsze <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, ten milionek :)!
    http://matt-mayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha,Milionek wydaje się bardzo dojrzała na swój wiek ! :*
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te powiedzonka i czasami nie mogę uwierzyć, że milionek mówi tak mądre rzeczy! :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chujowe, pozdrawiam, obiektywna opinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bardzo ta Twoja 'obiektywna opinia' uzasadniona.

      Usuń
  7. Przeczytałam kilka serii jednak najbardziej podoba mi się 3 i 8. :D
    Śliczne zdjęcia :)
    www.jestem-toska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy jest fajny oprócz tego ostatniego, nie wiem co tutaj w tym ostatnim było śmiesznego, ale reszta bomba, najbardziej o tych nastolatkach :D

    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie najbardziej rozbawiło ostatnie. :D

      Usuń
    2. Dla mnie ostatnie najlepsze <3 :D

      Usuń
  9. A teraz bij mi brawa, Oliwia, bo przeczytałam wszystkie 11 serii! ^^ I naprawdę się uśmiałam. Najzabawniejsza cześć 6 i 8. (•◠‿◠•) Oby więcej Milionkowych powiedzonek, bo przecież śmiech to zdrowie!
    Zapraszam ❤
    Emiliiempire.blogspot.com
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałosne ... Nie wiem co ludziom się w tym podoba .

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta seria, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty zasrana małolato, Twoja siostra jest głupia, a nie zabawna. ;) Nie rób jej furory na swoim marnym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który dzień wyzwania? :)
      www.milionioliwka.blogspot.com/2014/06/tylko-10-dni.html

      Usuń
  13. pieprz się z hydrantem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te powiedzonka Martynki żądzą :D Najbardziej podoba mi się to o miłości :D
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ostatnie jest za śmieszne, raczej dziwne. Pozostałe śmieszne, lubię je czytać, ale nie wydaje mi się, żeby niektóre z nich naprawdę powiedziała taka mała dziewczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mała dziewczynka jest wyjątkowo wygadana. Jakbyś ją poznała wcale by Cię to nie dziwiło, chętnie umówię Milionka na spotkanie. ;)

      Usuń
    2. Martynka od zawsze zaskakiwała słownictwem i doborem kontekstu. Podobnie było z Oliwia, myśle, ze to zasługa ich mamy, ktora bardzo duzo im czyta, duzo zabaw edukacyjnych i rozmow. Mała ma bardzo szeroki zasób słów.

      Usuń
  16. Czy słodka Martysia ma downa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie z nią wszystko w porządku, ale ty masz chyba zanik szarych komórek...ups tego nie da się wyleczyć.

      Usuń
    2. A czy sugerujesz, że dziecko chore na Downa jest gorsze i powinno być mniej kochane?

      Usuń
  17. hahahaha
    uwielbiam!
    jest cuuuudowna!
    czy Milionek wie że o niej piszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie, wie. Dzisiaj się chwaliła koleżankom na placu zabaw. :D

      Usuń
  18. najlepsze to o parku i to z urodzinami haha
    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Milionek najlepszy haha :D Wszystkie powiedzonka genialne :*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahah ;D
    Hasła ma boskie :)
    Mogę odgapić od Ciebie TAG pt. Najśmieszniejsze powiedzonka? :)
    Tylko, że... Konstancja musi najpierw zacząć mówić :D

    siostrapolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna seria, taka pozytywna, a ja lubię wszystko co pozytywne!:)
    wiesz, że kiedyś na grupie blogerów na fejsie wkurzały mnie Twoje posty? teraz się z tego śmieje, bo weszłam na Twojego bloga i szybko z niego nie wyszłam! jak na swój wiek piszesz bardzo dobrze, robisz fajne zdjęcia, podoba mi się tu. wiem, że z czasem się rozwiniesz i będziesz robiła postępy, bo chyba u każdego jest tak, że blog zmienia się razem z nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam to!

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha dzieci zawsze coś śmiesznego mówią :) fajnie że to zapisujesz, za 10 lat jak martynka to poczyta będzie płakać ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiedzonko z komarami najlepsze! xD
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bez urazy,ale co do tego ostatniego to wątpię,aby tak mała dziewczynka powiedziała takie słowa ;)
    Owszem,dzieci potrafią być wygadane (wiem coś o tym,bo sama mam sporo młodszą siostrę) ale nie aż tak jak jakaś stara wyga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, trudno będzie mi to udowodnić... Za to moja mama może potwierdzić. :D
      Podobny tekst był w bajce o kucykach Pony, Milionek dużo zapamiętuje, a potem powtarza.

      Usuń
  26. hahah cudowna siostra, zazdroszcze :c zawsze marzylam o rodzenstwie

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne jesteście! :*
    http://fotografia-malenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. z tym Tobiaszem mi się podoba. ;) jak się razem bawimy to jesteśmy chłopakiem i dziewczyną. ;) rewelacyjne. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się najbarziej podoba to z komaremi;) Ogólnie cały blog jest bardzo fajny XD

    Zapraszam do mnie: blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahah mała jest boska to z urodzinami świetne ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam to o tym, że Martynka ma chłopaka:D

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie fajne, ale najlepsze z komarami :D

    Zapraszam do mnie: ogrodniczkaa.blogspot.com
    MÓJ BLOG- klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są śmieszne:)
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć! Czytam Twojego bloga już od dawien dawna. Całkiem nie dawno założyłam swojego, na razie jest tylko jeden post, ale będzie ich systematycznie przybywać. Zapraszam http://jagodowa-jagoda.blogspot.com/ Co do powiedzonka, mówienie po 'komarowemu' najbardziej przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. i to co tu napisalas to niby prawda? bzdury, wymyślasz je sama

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobne doświadczenia z rozmów z moją 5-letnia córką. Również zapisuję jej śmieszne powiedzonka i wywody na różne tematy :-) http://www.copowietosia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.