11 czerwca 2014

Powiedzonka Milionka


Powiedzonka Milionka to większości seria bardzo dobrze znana. Istnieje na blogu odkąd pamiętam. Tak, pojawiała się na już na tej 'zakurzonej' interii. Zwiedzając nasze archiwum znajdziecie przeróżne odsłony tego posta, a za każdym razem jest coś innego. Przez ostatnie miesiące trochę się nazbierało. Ja aktywnie to zapisywałam, ewentualnie kodowałam w pamięci... No i jest! Jest, a za niedługo ukaże się kolejna część, bo to nie wszystko!

Jedziemy autem. Martynka odsuwa szybkę, macha i krzyczy:
-Fani! Fani! Moim fani! Mój blog opowiada o moich lalkach, sprzętach i o moim paparazzi! Fani! Cześć moi fani!

Mówię Martynce, żeby zapięła pasy, na co ona:
-Nie, koniec kropka, iksde!

Jedziemy do Krakowa i Milonek mówi mamie:
-Pójdziemy sobie na randki.
-Jakie randki?
-No wiesz, Ania pójdzie z jakimś kolegą, a ty możesz nawet z koleżanką.

Mama powiedziała, że mnie zabije, bo wzięłam sobie jej buty. Na co Martynka przerażona biegnie do taty i mówi:
-Tato, jak mama będzie chciała zabić Oliwkę, to zadzwonisz po policję?

Milionek biegnie do ulicy, a tata krzyczy za nią:
- Pamiętaj o zasadach!
Martynka zatrzymuje się przed ulicą, zwiesza ramiona do środka i mówi do siebie:
- Zasady, zasady... Zatrzymaj się przed ulicą, nie sikaj tam gdzie psy...




Które powiedzonko jest najlepsze?
_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)
                                                                            

37 komentarzy:

  1. Jaka ona kochana! Najlepsze powiedzonka iksde! :)


    przepraszam za spam. jeśli Cię coś zainteresuje to zapraszam ♥ http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D Ale się naśmiałam.
    Oj Milionek, Milionek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha zazdroszczę takiej słodkiej i śmiesznej siostrzyczki . Śmieszne powiedzonka

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha ostatnie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ostatni. Jest świetny. Zasady, zasady, nie sikaj tam gdzie psy... Hahaha! Świetny blog.
    http://meryandret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, poprawiły mi humor te powiedzonka.
    A dziewczynka ze zdjęcia baaaardzo słodka :)
    Pierwsze i ostatnie the best.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ukrywam, pośmiałem się do łez :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielbię. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah rozbawiły mnie 'randki' :D Pozytywna dziewczynka :D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moj ulubiony tez o randkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha! Z dzieciakami to jest całe mnóstwo śmiechu ! Jakiś czas temu wpadłam na podobny pomysł na posty i każdą zabawną sytuacje zapisuje na kartce. Niedługo będzie z tego niezły tomik humorystyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. iksde hehe :) Ach dzieciaczki :)

    fajne te powiedzonka, fajna dziewczynka :)

    /xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ojejku taka kochana, love <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To tych randkach najlepsze, haha ! ♥
    Milionek jest śliczna *.*
    http://meryy-blog.blogspot.com - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowną siostrę <3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie genialne!
    "Iksde" i tak mnie rozwaliło xD
    No i oczywiście fani! Powiedz Milionkowi, że ma ich dużo! :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie z sikaniem tam gdzie psy mnie rozwaliło. genialna jest ta Twoja siostrzyczka. ;) i przede wszystkim bardzo fotogeniczna. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zasady :) Genialne. Popłakałam się ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne! :D
    "Fani, fani, moi fani!" rozwaliło mnie to, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadne powiedzonka mi się nie podobają.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 ostatnie najbardziej mi się spodobały
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. haaahhaha nie umiem wybrać najlepszego :( Cudowna jest!

    Zapraszam-
    nikaandlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahaha wszystkie są wspaniałe! Ale się uśmiałam ;)) Pamiętam, że ostatnio po takim poście dołączyłam do grona Waszych obserwatorów i jestem Waszą fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbioam Twojego bloga :D i Milionka i to w jaki sposób piszesz possty :) sama mam 2 młodszych braci i zabawy jest z nimi co nei miara :) a tymczasem zapraszam do siebie gdzie już niedługo pojawi się nowy post. Wyjątkowo- nie modowy :)
    http://ksiezniczkabalonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezu jaka ona słodka ! <3
    Hhahahahha XD świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiedzonka są przekomiczne.
    Zapraszam do mnie to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. z pewnością iksde i to ostanie są najlepsze ! <3 cudne zdjęcia i w ogóle bardzo dobry pomysł na post ;) czekam na następny ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Heh ;D Najlepsze jest iksde...Milionek chyba będzie układać tekst do kabaretu! :D Zapraszam: http://sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie boisz się, że dziecko, kiedy dorośnie nie poradzi sobie w życiu przez tę "manieryzację" w okresie dzieciństwa?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ona jest prześliczna, kochana i cudowna przekaż jej :D Najlepsze według mnie to to zasadami :D
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.