17 czerwca 2014

Będzie mamą?

Standardowo nie robię takich rzeczy, ale tym razem muszę się z Wami tym podzielić. Muszę to z siebie wyrzucić, bo nie wytrzymam. To co usłyszałam w szkole nie daje mi spokoju. Zrobiła się afera. Cały dzień chodzę, nie mogę sobie znaleźć miejsca, a w głowie siedzi mi ta jedna myśl. I słyszę te słowa, w kółko to samo. Myślałam, że to jakiś nieudany kawał, głupi żart. Takie rzeczy przecież mnie nie dotyczą i nie dzieją się w moim otoczeniu... Tak myślałam, kiedyś przeglądając artykuły w internecie, czytając o tym w gazetach. Pytania błąkają się w mojej głowie, a na język ciśnie się tylko- Co się stało? Dlaczego? Po co? Nie chcę nawet tego rozumieć. Co będzie dalej? Jak do tego doszło? Przecież dzieci nie biorą się z kapusty... Bocian też ich nie przynosi. Koleżanka usłyszała od jej przyjaciółki, że urodzi. Więc jednak... Będzie miała to dziecko? Ona ma przecież dopiero 14 lat! To wszystko jest jakieś dziwne. Staram się jakoś postawić w jej sytuacji, ale jednak nie mogę o tym myśleć. W ogóle sobie tego nie wyobrażam! Gdzie szkoła? Gdzie życie towarzyskie? Dziecko będzie miało dziecko?! Kiedy ja będę spotykać się ze znajomymi, ona będzie spacerować z wózkiem po parku. Gdzie są jej rodzice? Gdzie byli? Kto zawinił?















Przyznaj się, że chociaż przez chwilę pomyślałeś, że to prawda! Zgadłam? I pewnie gdybym teraz tego nie wyjaśniała zostałbyś tu jeszcze minutę, może trzy, chwilę byś pomyślał (co też do końca nie jest pewne), najechał myszką na czerwony 'iks' w prawym górnym rogu. Zamknąłbyś kartę i powędrowałbyś gdzieś dalej. Wyszedłbyś z bloga z myślą, że to jest prawda. Tak też działa plotka... Niedopowiedziana historia, strzępki słów od kogoś usłyszane, przekręcone i powtórzone. A taka plotka czasem może prowadzić to tak wielkiej afery i zamieszania. Nie należy wierzyć we wszystko co się przeczyta i usłyszy...

_________________________________________________________________

Zapraszam na naszą stronę na 'twarzoksiążkce'. Pojawiam się tam codziennie i dodaję różne zapowiedzi, ciekawostki oraz 'zakulisowe' zdjęcia. :)

                                                                          

78 komentarzy:

  1. O raju, świetnie to wszystko wymyśliłaś... Niesamowite.

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo piękne oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i przemyślenia ! :) Czytam twojego bloga od paru dni i na prawdę dodajesz przemyślane, ciekawe posty + cudowne zdjęcia :) / Nel

    http://lisaandnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry post, tez mnie zastanawia jak dziecko moze miec dziecko?! No ale coz nie kazdy ma rozum lub troszke wyobrazni. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty jak rowniez goraco zapraszam do siebie http://alleksiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej świetnie napisana notka, tak.. Plotki, najgorsze co może być.. Co do ciąży.. Dziś właśnie plotka, która krążyła, że moja 18nastoletnia dalsza sąsiadka jest w ciąży, okazała się prawdą ! Nie mogę w to uwierzyć...


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. boże jaka ty jestes gruba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty? Brawa za pisanie obelg z anonima, to zdecydowanie potwierdza twój niski poziom inteligencji :)

      Usuń
    2. Gruba? Normalna dziewczyna ;) odczep się młotku "tap madl"

      Usuń
    3. Dobrze wygląda.Przynajmniej nie jest anorektycznym kościotrupem -,-

      Usuń
  8. ŻAŁOSNE. Szkoda mi swojego czasu na czytanie tego żałosnego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny outfit ! <3
    http://laura-urbanik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziecko wez sie do nauki, a nie blogerke z siebie rob. Powinnas sie bawic lalkami a nie uprawiac emocjonalny ekshibicjonizm w internecie. Zal dupe sciska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz z anonima bo boisz się hejtów? żal mi cię dziecko

      Usuń
  11. Wow! Świetny post ;D Plotki to najgorsze co może być. W dzisiejszych czasach ludzie oceniają cię po plotkach, a nie po charakterze ;/

    Pozdrawiam http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sory odwarzny Anonimie, ale to, że ktoś spełnia marzenia nie znaczy, że jest gorszy. Po prostu mu wychodzi w życiu, a Tobie nie, no sory, ale to już nie miej pretensji do innych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo sprytna i inteligentną dziewczyną. Potrafisz nieźle zaciekawić czytelnika i piszesz milion racy lepiej, niż nie jeden "dorosły" bloger :) No i do tego jesteś bardzo ładna ;) Mam nadzieję, ze Twój blog będzie się rozwijał, bo chociaż nie ma tutaj za wielu treści, dla takiego starucha jak ja, to bardzo doceniam to co robisz, a w internecie jest wielu Twoich rówieśników, którzy mogą się sporo od Ciebie nauczyć :) Trzymam kciukasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam to co koleżanka wyżej, jestem od Ciebie 15 lat starsza, ale muszę przyznać, że ja w Twoim wieku nie byłam tak dojrzała. Ćwicz pisanie, obserwuj blogi nie tylko ze swojego kręgu wiekowego, mierz wysoko i rób dalej to co lubisz, nie przejmując się hejtami. Za parę lat ten blog będzie bardzo znany. Tego Ci życzę!
      Powodzenia

      Usuń
  14. Bardzo ciekawie opisujesz swoje życie i swoje przemyślenia... Bardzo ładne zdjęcia pozdr. Doma :p

    OdpowiedzUsuń
  15. ale to napisałąs dobrze! plus

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale historia... Ja się spotkałam z takimi plotkami, Ale gdyby to było na prawdę to gdzie byli rodzice? Ta dziewczyna by sobie zmarnowała życie..

    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wymyśliła ;) prawie uwierzyłam ;)
    wszystkoinic45353.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ciekawe posty,uwielbiam je czytać bo są takie przemyśane i dojrzałe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia i Ty wyglądasz rewelacyjnie :)
    PS. Co do Twojego artykułu kochana to trudno mi oceniać sytuacje kiedy nie znam osoby ale wiem, że dziś dziewczynki szybciej "dojrzewają" i wydaje im się, że przez współżycie stają się doroślejsze chyba... Oczywiście nie musiało być tak i w tym przypadku ale faktycznie duża część winy spoczywa na rodzicach i szkole :) Brak uświadamiania i w najmłodszych lata sprawia tylko, że coraz więcej nastolatek w tym wieku spodziewa się dziecka i najczęściej nie potrafi sobie z tym poradzić. Na dodatek otoczenie oraz rówieśnicy wcale nie pomagają w oswojeniu się z tą sytuacją. I chociaż niegdyś 13-latki posiadały już mężów, a 20-latki latki były starymi pannami, to czasy troszkę się zmieniły i ta granica znacznie się przesunęła. Nie wiem czy to dobrze czy źle i nie oceniam bo być może fajnie byłoby mieć młodą mamę ale mimo to uważam, że niezależnie od wieku rodziców dziecko nie powinno być niechcianą wpadką bo to odpowiedzialność, że czyjeś życie. Życie bezbronnego, nieporadnego człowieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. yyyyy ale czekaj ... o co chodzi w tym poście? ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. JEZU.
    Dziwię Ci się.
    to co robisz, jest głupie. Tłuste bezmózgie cielsko 13 lat o wielkich cyckach myśli, że jest urodzoną humanistką. JEZU, co się dzieje w tych internetach. ja pierdolee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zmień konto? odhacz anonimka? To już staje się żałosne.. bo jak to mówią "kozak w necie, pizda w świecie" :) Pewnie w twarz byś jej tego nie powiedział/a, to co tutaj napisałaś/eś

      Usuń
    2. Anonimie odczep się od tej dziewczyny! To jest zwykły stalking!
      Jak tak można?! Może się ujawnisz?! co?! Łatwo to tak anonimowo obrażać! Co?! Jesteś ŻAŁOSNY!!!!!
      A post w cale nie jest głupi, wręcz odwrotnie. Autorka zwróciła uwagę na bardzo istotną rzecz: to ile złego plotka może zrobić.
      "Tłuste bezmózgie cielsko 13 lat o wielkich cyckach" Co to w ogóle ma być?! Jesteś straszny cham!!! Anonimie jesteś zerem, nic nie znaczysz!!!!
      A dziewczyna jest bardzo ładna! Ma śliczne oczy i w cale nie jest gruba!!!!

      Usuń
  22. Hah świetnie to napisałaś :D Dobrze, że to plotka chociaż u mnie w gimnazjum na prawdę były 2 przypadki w trzecich klasach dziewczyn, które, że tak się brzydko wyrażę chodziły z brzuchami. Śliczne zdjęcia, sukienka boska :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uwielbiam twojego bloga i nie przejmuj się tymi pustymi hejtami ( chodź wiem, że sie nie przejmujesz ) prowadź dalej bloga bo jest super :)

    http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/06/im-so-lucky-lucky.html zapraszam :) mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na swój wiek jesteś bardzo dojrzałą dziewczyną. :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też znam dziewczynę, która w młodym wieku zaszła w ciążę. 15 lat. Trudno sobie to wyobrazić, bo ja w wieku 17 lat nie chciałabym zajść w ciążę, co to dopiero w jeszcze młodszym wieku, gdy tak na prawdę ma się całe życie przed sobą i najlepsze lata do przeżycia. Jednak skoro już się stało to się nie odstanie i pamiętaj, że ta dziewczyna może potrzebować pomocy, a nie tylko pomówień :)
    Będę częściej wpadać do Ciebie i zapraszam również do siebie.
    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne to oczy na sukienke. Bardzo zwracaja uwagę i w sumie nie droga, ale ja chyba wole ten spodnice z oczami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja koleżanka miała 15 lat kiedy urodziła i ja po prostu uznałam, że skoro była na tyle głupia, żeby się puścić, to niech teraz ponosi konsekwencje. Teraz nie wiem co się z nią dzieje, ale jej dziecko ma już może z 13 lat...

    Takie sytuacje się zdarzają, a rodzice często są najmniej winni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jak widać takie sytuacje się zdarzają i nie dziw się, że ludzie mogą odebrać coś za prawdę;p

      Usuń
  28. Wow. Świetnie napisane.. Trzynastolatka pisze z taką inteligencją. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam.
    life-by-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w szkole było podobnie :) 13 latka (6 klasa podst.) i, że dziecko. Masakra, oczywiście plotka.
    https://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie rzeczy się zdarzają a w XXI wieku jest to już niemal że normalne choć dalej szokuje.
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam nadzieję , że skomentujesz u mnie post ! :3
    ( ja skomentowałam to miło by bylo gdybyś ty też to zrobiła :D )

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze to najgorszy twój post.
    Po co piszesz takie rzeczy na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ten post. W zasadzie XXI wiek = wszystko może się wydarzyć. Wiele nastolatek teraz zachodzi w ciążę.
    Ładna sukienka :).

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł. Myślałam, że to prawda a to tylko plotka. No , ale jak wiadomo teraz zdarzają się takie rzeczy i nie zawsze jest to tylko plotka.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia. ale co do samego sedna postu to chyba każdy może zadawać te pytania, szok dla nas a innych w krajach to normalne.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie 14 - letnie matki są coraz częściej widziane :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwialbiam twojego bloga, jest cudowny! Piękne zdjęcia. I świetna sukienka:>

    OdpowiedzUsuń
  37. Tobie to nie grozi, jaki facet by z Tobą chciał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tobą to ani facet, ani dziewczyna nie byłaby chętna.
      Obrażasz z anonima, jesteś taki fajny.

      Usuń
  38. A teraz mam bekę ze wszystkich tych, którzy nie doczytali do końca i robią z siebie idiotów. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Warto przeczytać post do końca :)
    Ładne zdjęcia
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. podejrzewam, że rodzice byli w pracy, a ona w ty czasie uprawiała seks w domu.
    (tak, przeczytałam do końca, ale to nie zmienia faktu, że pytania postawione na początku są bez sensu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdyby taka sytuacja miała miejsce każdy zadawał by sobie takie właśnie bezsensowne pytania...
      Poza tym dlatego też uważam, że tak młode dziewczyny nie powinny mieć jeszcze chłopaka.

      Usuń
  41. Ile Ci szła ta przepiękna sukienka? :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze że to tylko żart ale takie rzeczy się zdarzają niestety ;c Świetny blog!
    Przepiękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo jesteś fotogeniczna <3 Obserwuje i zapraszam ;)
    http://swiatjodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny design bloga! uwielbiam tę sukienkę - skąd jest?!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Haha, na prawdę przez chwilę uwierzyłam w tą historię, masz rację, że nie należy wierzyć w każdą informację w internecie.
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zawsze napisałaś bardzo mądrze zgadzam się z Tobą w pełni.. to bez sensu... oczywiście nie wyobrażam sobie czegoś takiego... :( Ślicznie wyglądałaś, super look ♥

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja w takim wieku tym siebie nie wyobrażał jako ojca :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  48. Najlepiej się nie wtrącać w takie sprawy i zająć się sobą. :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie to wszystko ujęłaś. Masz śłiczne oczy *_*

    http://miniczekoladki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Urzekla mnie ta historia :)
    U nas Gimnazjum jest obok Podstawówki. Ja teraz bede chodzic do 6 klasy podstawówki, ale moja starsza kolezanka ma 14 lat, chodzi juz do Gimnazjum i nie powiem co zrobila. Byla afera na cale Gimnazjum i na cala Podstawówke. Pisali nawet o tym w miejskich gazetach! Ma 14 la i chodzi z brzuchem. Ojcem jest podobno jakis 16 latek. Ja nie wiem co sie dzieje na tym swiecie. Dobrze, ze ten temat poruszylas.
    http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. o matko o mało co bym uwierzyła ludzie czytajcie koniec !!!!

    Muszę zacząć uczyć się od ciebie pisać posty tematyczne bo kompletnie mi to nie wychodzi... do jakiej szkoły się wybierasz???

    http://linkaexcept.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. O matko naprawdę dałam się nabrać :O
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Faktycznie poruszylas dobry temat.Dwa w jednym,pisz wiecej takich postow! :*
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super blog. <3

    zapraszam do siebie :)
    http://thelonelychocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz trochę jak Karolina Czarnecka śpiewająca Hera Koka Hasz LSD xDD

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Masakra :/ No ale tak to jest, jak rodzice pozwalają dziecku na wszystko... Trochę jej współczuje, będzie miała nauczkę chyba do końca życia. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i chyba nie ostatni... Jest tu tak przejrzyście! + Świetne zdjęcia.
    Zapraszam na mój, może okaże się dla Ciebie równie interesujący jak dla mnie okazał się Twój?
    www.caramellovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyję... Ludzie dlaczego Wy nie czytacie i robicie z siebie pośmiewisko? Hhahahahaha XD

      Usuń
  58. świetny wpis

    zapraszam do mnie,
    http://ewakuacjaef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja pomyślałam tylko o jednym - dzisiejsza młodzież jest kompletnie nieodpowiedzialna i nieprzystosowana do życia. I nie jest to wina rodziców, a nieuświadomionych dzieciaków, którym się wydaje, że wiedzą wszystko o życiu, a seks w ich mniemaniu nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji. Jeśli nie jesteś gotowa/gotowy ponosić konsekwencji współżycia, a więc możliwości, że na świecie pojawi się dziecko, że zarazisz się trudną, a czasem wręcz niemożliwą do wyleczenia czy nawet śmiertelną chorobą, nie powinnaś/powinieneś nawet myśleć o seksie. Dzieciaki powinni w szkole uczyć, jak zapobiegać niechcianej ciąży, a także chorobom z jakimi wiąże się współżycie bez zabezpieczenia, powinni uczyć szacunku do samych siebie, zwłaszcza dziewcząt, ale też szacunku do innych, bo seks powinien być czymś pięknym i cennym. Niestety dzisiejsza młodzież bardzo zdewaloryzowała znaczenie tego jakże pięknego aktu. Nie ma on dla nich żadnego znaczenia. A 14-latka w ciąży już chyba nikogo nie dziwi, we mnie wzbudza niesmak i współczucie. Dla mnie jest to nie do pomyślenia, że przy tak wszechobecnym i jakże łatwym dostępie do informacji i antykoncepcji, ilość ciąż wśród nastolatków drastycznie rośnie. Nie żyjemy w Afryce, czy jakiejś dziurze w Indiach, ale we współczesnej Europie, kraju cywilizowanym, z dostępem do Internetu, aptek, antykoncepcji w sklepach, nawet w Biedronce czy Tesco. Jednak jeśli młode dziewczyny nie będą się szanować, takie sytuacje coraz mniej będą zaskakiwać, a staną się i naszą, podobnie jak to się już stało w Wielkiej Brytanii, codziennością. Tyle w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Wiem, że sytuacja opisana przez Ciebie nie miała miejsca, prawda jednak jest taka, że coraz więcej takich małoletnich matek się spotyka na naszych rodzimych ulicach. Niestety :(

      Usuń
  60. Świetny post:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/06/23062014.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienka prześwituje i widać przez to twoje majtki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ja się nie dopatrzyłam, a jest to niemożliwe, ponieważ sukienka uszyta jest z grubego materiału. Ale jak widać każdy widzi to co chce. ;)

      Usuń
    2. Prześwituje na drugim zdjęciu :)

      Usuń
  62. Oliwia włącz sobie modernizacje komentarzy to przed publikacją będziesz widziała każdy komentarz,nie będziesz puszczała tych chamskich anonimowych niby komentarzy,napewno tobie to zaoszczędzi nerwów a hejterów wkurzy bo nie będziesz publikować ich wpisów i przestaną.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz stajesz się częścią bloga! Weź jednak pod uwagę, że jest to mój teren, treść jest nieśmiertelna, a Ty mimo wszystko nie jesteś anonimowy.